Het is niet alleen Matthijs he, daar zit een hele crew/redactie achter van een paar 100 man.quote:Op donderdag 13 mei 2010 15:21 schreef Ritmo het volgende:
Waarom een compilatie-show vandaag? Wou Mathijsje niet werken met hemelvaart?
Je bent zelf vandaag wel aan het werk?quote:Op donderdag 13 mei 2010 15:21 schreef Ritmo het volgende:
Waarom een compilatie-show vandaag? Wou Mathijsje niet werken met hemelvaart?
Dat is waar ja.quote:Op donderdag 13 mei 2010 15:22 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Het is niet alleen Matthijs he, daar zit een hele crew/redactie achter van een paar 100 man.
Nee, maar ik werk dan ook niet in de entertaiment-sector. En bovendien boeit hemelvaart me niets, had liever een vrije dag gehad die ik naar eigen wens kon opnemen voor een land weekendje ofzo.quote:Op donderdag 13 mei 2010 15:38 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je bent zelf vandaag wel aan het werk?
4 ton maar? haha. Dat is m'n maandelijkse bonus.quote:Op donderdag 13 mei 2010 15:41 schreef _Mystery_ het volgende:
van Nieuwkerk vangt 4ton ik denk dat ritmo niet zoveel verdiend.
Ja, skippen dus.quote:Op donderdag 13 mei 2010 16:04 schreef Haaibaaike het volgende:
Komende uitzendingDe uitzending van donderdag 13 mei is een compilatie-uitzending met een selectie van de beste gesprekken van het afgelopen seizoen.
Er is verder toch niks op TV ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |