Dat soekarno!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:06 schreef Penisbaard het volgende:
Ik zou haar hond doen
Exactly my gedachte.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:07 schreef Desunoto het volgende:
Ik vind TS eng. Zoveel tijd dat die neemt om een user op FOK! in de gaten te houden.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:20 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hoe vaak moet ik je nou nog zeggen me met rust te laten?
Vrij duidelijk,Mevrouw Thinkk-Pinkk reageerde op de naam Sieneke,quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:22 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
3: [ afbeelding ] zie deze afbeelding,dit is exact het evenement waar mevrouw Thinkk-Pink mij voor heeft uitgenodigd,
Uiteraard heb ik de uitnodiging aangenomen,en ben ik naar dit (verder afschuwelijke) feestje toe gegaan.
Hier kwam aan het licht dat telkens wanneer de naam Sieneke genoemd werd, mevrouw Thinkk-Pinkk reageerde als of ze al jaren zo genoemd werd.
Haar alias werd echter immer genegeerd,en had een erg lage aandacht spanne.
Deze snapte ik niet....
Maar jij was er met haar ?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:23 schreef amvrosios het volgende:
[..]
Vrij duidelijk,Mevrouw Thinkk-Pinkk reageerde op de naam Sieneke,
terwijl de naam die ze mij heeft voorgespiegeld dood genegeerd werd.
TS is de hond?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:23 schreef OmniRocket het volgende:
TS is gedumpt door Thinkk-Pinkk..
En verzonnen verhalen![]()
Hé Sien! Misschien een idee om die hakkuhversie van je nummer te doen op het ESF!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:20 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
En ja kan niet horen aan je vriendin of ze dezelfde stem van sineke heeft of er zo uit ziet ?quote:
Zie editquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:27 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
[..]
En ja kan niet horen aan je vriendin of ze dezelfde stem van sineke heeft of er zo uit ziet ?
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:02 schreef amvrosios het volgende:
3: [ afbeelding ] zie deze afbeelding,dit is exact het evenement waar mevrouw Thinkk-Pink mij voor heeft uitgenodigd,
Uiteraard heb ik de uitnodiging aangenomen,en ben ik naar dit (verder afschuwelijke) feestje toe gegaan.
Hier kwam aan het licht dat telkens wanneer de naam Sieneke genoemd werd, mevrouw Thinkk-Pinkk reageerde als of ze al jaren zo genoemd werd.
Haar alias werd echter immer genegeerd,en had een erg lage aandacht spanne.
Je spreekt jezelf tegenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:25 schreef amvrosios het volgende:
[..]
Ja,dat was het idee... ze kwam niet opdagen
Ja ik snap hem nu ...quote:
Ja maar welkequote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:33 schreef LeNick het volgende:
Ik dacht dat het gewoon algemeen bekend was dat zo'n Fokster Sieneke was...
Als dit op de FP komt, dan stop ik met het bezoeken van FOK!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:29 schreef Djeez het volgende:
Ik ruik een scoop voor de FP! Tvp dus bij dezen...
ach, het repertoire van Djeez is niet echt om naar huis te schrijvenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:38 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Als dit op de FP komt, dan stop ik met het bezoeken van FOK!![]()
Doei!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:38 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Als dit op de FP komt, dan stop ik met het bezoeken van FOK!![]()
Maare, wat wil je hiermee bereiken dan ?quote:
dat Thinkk-Pinkk dr excuses aanbied omdat ze tegen me gelogen heeft....quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:44 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
[..]
Maare, wat wil je hiermee bereiken dan ?
Internetexcusesquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:45 schreef amvrosios het volgende:
[..]
dat Thinkk-Pinkk dr excuses aanbied omdat ze tegen me gelogen heeft....
jij zou dr ook raken als je de kans kreeg!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:47 schreef Ofyles2 het volgende:
Kunnen we Sieneke niet straal negeren ofzo?
Ik vind haar gewoonweg niet interessant genoeg om te volgen.
Nee bedankt.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:47 schreef amvrosios het volgende:
[..]
jij zou dr ook raken als je de kans kreeg!
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:45 schreef amvrosios het volgende:
[..]
dat Thinkk-Pinkk dr excuses aanbied omdat ze tegen me gelogen heeft....
Bewijs ?quote:
kuch PM kuchquote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:16 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Zo hard zijn de bewijzen toch niet?
Hard genoeg lijkt me?!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:16 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Zo hard zijn de bewijzen toch niet?
Omdat de A in je UI veel te groot is.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:00 schreef amvrosios het volgende:
Maar waarom heeft niemand medelijden met de TS ?
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:20 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hetgeen dat jij nogal geobsedeerd bent over hetgeen dat ik Sieneke zou zijn. in jouw belevingswereld.quote:
Het is zo!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:40 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Hetgeen dat jij nogal geobsedeerd bent over hetgeen dat ik Sieneke zou zijn. in jouw belevingswereld.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:29 schreef Djeez het volgende:
Ik ruik een scoop voor de FP! Tvp dus bij dezen...
Bewijs het tegendeel door pics van jezelf te plaatsen!quote:
Ik hoef me hier totaal niet te verantwoorden voor wie ik ben. Dat hoeven andere users ook niet.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:55 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Bewijs het tegendeel door pics van jezelf te plaatsen!
Loop dan ook niet zo te zeuren.quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik hoef me hier totaal niet te verantwoorden voor wie ik ben. Dat hoeven andere users ook niet.
Ik vind je wel schattigquote:
Hoi Sienekequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoi SienekeMag ik je handtekening?
Inderdaad. Iedereen kan shalalielala zingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Sieneke presteert het ook nog om het als een bijstandstokkie te doen
![]()
ik vind bijstandstokkie eigenlijk nog een niveautje te hoog gegrepen hoorquote:Op woensdag 12 mei 2010 00:12 schreef LeNick het volgende:
[..]
Inderdaad. Iedereen kan shalalielala zingenEn Sieneke presteert het ook nog om het als een bijstandstokkie te doen
Natuurlijk is ze welkomquote:Op woensdag 12 mei 2010 00:29 schreef Kwaliteit het volgende:
Ben ik de enige die vind dat ze wel welkom is ?
zo verkeerd is ze toch niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Natuurlijk is ze welkom
Ik moest lachen om je spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vooral dat wat hier boven staat.
quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoi SienekeMag ik je handtekening?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Heet jij Shalalie?quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:45 schreef kwiwi het volgende:
Zeg Senieleke, nou we toch de eer hebben om je te mogen spreken heb ik een vraag voor je:
Je zingt wel steeds dat je verliefd op me bent, maar ben je dat echt op speel je een gemeen spelletje?
Ja zeg dat maar tegen Sieneke.quote:
Wow.quote:Op woensdag 12 mei 2010 01:09 schreef Bragi het volgende:
[..]
Mensen die zeggen da tik op Sieneke lijkt terwijl het niet z
Ik doe het toch ook..quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik hoef me hier totaal niet te verantwoorden voor wie ik ben. Dat hoeven andere users ook niet.
quote:Op woensdag 12 mei 2010 01:14 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Ik doe het toch ook..Iedereen dacht dat ik zanger Rinus was.
Dat ondanks mijn geniale muzieksmaak.
Mocht je willen!quote:Op woensdag 12 mei 2010 01:14 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Ik doe het toch ook..Iedereen dacht dat ik zanger Rinus was.
Dat ondanks mijn geniale muzieksmaak.
Ik keekquote:Op woensdag 12 mei 2010 09:35 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Dat fotoboek van Thinkk-Pinkk! Fotoboek van Thinkk-Pinkk
Hoho, dat is niet helemaal waar. Het is algemeen bekend op FOK! dat zodra je in je profiel geslacht: vrouw hebt staan je pics van jezelf, dan wel die van je zusje moet posten.quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Misschien is het wel familie van Sienekequote:Op woensdag 12 mei 2010 09:54 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
In dat topic waar Thinkk-Pinkk zelf de vergelijkende foto's laat zien, zie je wel gelijkenissen..
Maarre TS; je hebt wel stalkneigingen als je het mij vraagt
Dat dus. Doe maar van je zusje trouwens.quote:Op woensdag 12 mei 2010 09:52 schreef reetveter het volgende:
[..]
Hoho, dat is niet helemaal waar. Het is algemeen bekend op FOK! dat zodra je in je profiel geslacht: vrouw hebt staan je pics van jezelf, dan wel die van je zusje moet posten.
Mag ik een handtekening?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:20 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Dat ook wel.quote:Op woensdag 12 mei 2010 09:59 schreef zovty het volgende:
Ik heb alleen de OP gelezen, maar ik vind TS ziek in z'n hoofd en het zou me niet verbazen als hij al 1 of meerdere straatverboden heeft en door meerdere providers op specifieke nummers is geblokkeerd.
quote:Op woensdag 12 mei 2010 09:59 schreef zovty het volgende:
Ik heb alleen de OP gelezen, maar ik vind TS ziek in z'n hoofd en het zou me niet verbazen als hij al 1 of meerdere straatverboden heeft en door meerdere providers op specifieke nummers is geblokkeerd.
Geen idee, ik ken het emimich verhaal niet. Boeit me ook niet.quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:00 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Dat ook wel.
En wat dan betreffende de grote onthulling achter Emimich, wie was dat ook al weer? Dat was qua speurings werk een stuk zieker, mag dat wel?
Je heb iets gemist in je leven.quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:01 schreef zovty het volgende:
[..]
Geen idee, ik ken het emimich verhaal niet. Boeit me ook niet.
Leav Sieneke alone!!!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:20 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Nee, die bovenste is veel dikker en heeft een andere glimlachquote:Op woensdag 12 mei 2010 09:58 schreef reetveter het volgende:
[..]
[..]
Eerlijk, de gelijkenis is treffend.
[ afbeelding ]
ORGINEEL!!quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:41 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
[..]
De onthulling, Emmich is nep !!
Stuur haar manager een brief met een huwelijksaanzoek voor haar!quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:40 schreef Gitarrovich het volgende:
HEEE SIENEKE![]()
![]()
![]()
![]()
...Wil je met me trouwen?
Wij gingen toch al trouwen ?quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:24 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Stuur haar manager een brief met een huwelijksaanzoek voor haar!
quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:41 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Oke ik geef het toe ik ben Sieneke.. zit al even thuis met keelontsteking en tot 15 mei zijn mijn optredens afgelast.
Verder vind ik mijn liedje sjalaa wattes ontzettend leuk en blij.. En ow ja ik houd van vader abraham.
Het behang in mijn slaapkamer heeft uiteraard de opdruk van smurfen en een draaiorgel is mijn favoriete instrument.
Wel allemaal stemmen he als ik in Oslo sta.
maar je nu toegeeft geloof ik je helemaal niet meer, jij bent sieneke niet!!!!1!1!!!quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:41 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Oke ik geef het toe ik ben Sieneke.. zit al even thuis met keelontsteking en tot 15 mei zijn mijn optredens afgelast.
Verder vind ik mijn liedje sjalaa wattes ontzettend leuk en blij.. En ow ja ik houd van vader abraham.
Het behang in mijn slaapkamer heeft uiteraard de opdruk van smurfen en een draaiorgel is mijn favoriete instrument.
Dacht ik al.quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:41 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
I FUCKING KNEW IT ALL THE TIME!!!!!quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:41 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Kei goed!quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:42 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dacht ik al.
Hoe is het op het kamp?
Je komt uit Gelderland. Gedraag je daar naar.quote:
Zit je nog in het monniken kloosterquote:
Vanwege de keelontsteking even thuisquote:Op donderdag 13 mei 2010 22:44 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
[..]
Zit je nog in het monniken klooster
Niet zoveel deep-throaten.....quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:45 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Vanwege de keelontsteking even thuis
Doe is normaal johquote:
blijkbaar is dat van jou lager,ongeveer knie-hoogte!quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:49 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ja amvrosios, dat jouw niveau erg laag is wisten we wel na dit stalkerige gedoe.
quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:50 schreef amvrosios het volgende:
[..]
blijkbaar is dat van jou lager,ongeveer knie-hoogte!
quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:50 schreef amvrosios het volgende:
[..]
blijkbaar is dat van jou lager,ongeveer knie-hoogte!
quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:52 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Joh al was je de laatste vent op aarde
Omdat Sieneke, god weet waaromquote:Op donderdag 13 mei 2010 22:56 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
Ze reageert niet meer op mijn fan mail, waarom
Nee jij bent gemeen, meen ik echt.quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Omdat Sieneke, god weet waarom, al naast haar schoenen loopt
Net als de keel van Sieneke?quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:57 schreef Bellatrix het volgende:
Ik hou niet van mensen die serieus gekwetst zijn op het internet. Internet is gewoon een grote bubbel waar je makkelijk door heen kunt prikken.
Ik hou niet van mensen die vinden dat je elkaar de kanker in moet wensen op internetquote:Op donderdag 13 mei 2010 22:57 schreef Bellatrix het volgende:
Ik hou niet van mensen die serieus gekwetst zijn op het internet. Internet is gewoon een grote bubbel waar je makkelijk door heen kunt prikken.
Nee, dan zou het erin prikken zijn. Maar ja, om je vraag te beantwoorden, Sieneke loves the cock.quote:
Dat mogen duidelijk zijn.quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:59 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee, dan zou het erin prikken zijn. Maar ja, om je vraag te beantwoorden, Sieneke loves the cock.
quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:58 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
[..]
Nee jij bent gemeen, meen ik echt.
Ik vind het ook een bagger nummer, maar als ik de reacties hier op fok ziet, kan je ook overdrijven hoor....
Als hij de laatste vent op aarde was moest ik hem nog niet. Ben hem kotsbeu met zijn gezeik en gedoe.quote:
Dus je vind me niet meer lief ?quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Als hij de laatste vent op aarde was moest ik hem nog niet. Ben hem kotsbeu met zijn gezeik en gedoe.
Het is gelukkig inderdaad maar internet.
ja in real life ben ik smoorverliefd op hem.quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gelukkig vindt ze je alleen niet meer lief op internet
.......En ze leefden nog lang en gelukkig.....quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
ja in real life ben ik smoorverliefd op hem.
Neuken?quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
ja in real life ben ik smoorverliefd op hem.
zo beter?quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Sjonge jonge, geeft ze je een kans en dan verpest je het weer door gelijk te willen neuken
quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Sjonge jonge, geeft ze je een kans en dan verpest je het weer door gelijk te willen neuken
Ik vind het eigenlijk pas echt opgelost als ik mn p13m0l in Thinkk-Pinkk geramt heb...............quote:
quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:15 schreef amvrosios het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk pas echt opgelost als ik mn p13m0l in Thinkk-Pinkk geramt heb...............
Wholla,wat denk jij?! ik moet die smatje playen...quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:15 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
[..]
Ze wil je niet man, laat het rusten
Sieneke is niet van de straat, maar van het kamp... toch?quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:16 schreef amvrosios het volgende:
[..]
Wholla,wat denk jij?! ik moet die smatje playen...
Ofzo iets.... ik ben zo slecht in "straat-taal"
Het kloosterquote:Op donderdag 13 mei 2010 23:17 schreef Zwabber_ het volgende:
[..]
Sieneke is niet van de straat, maar van het kamp... toch?
Je denkt toch niet dat dat gaat gebeuren.quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:15 schreef amvrosios het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk pas echt opgelost als ik mn p13m0l in Thinkk-Pinkk geramt heb...............
Welke plaatjes?quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:19 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat dat gaat gebeuren.
Alleen die praatjes van je zijn al genoeg om compleet af te knappen op je.
]quote:
Niet zo groot als jou strot nee....quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:22 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Niet bepaald een groot licht he?
Waar moet ik anders het stemgeluid vandaan halenquote:Op donderdag 13 mei 2010 23:22 schreef amvrosios het volgende:
[..]
Niet zo groot als jou strot nee....
Dus jij gebruikt het slikken van zaad om je stembanden te smeren?quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:23 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Waar moet ik anders het stemgeluid vandaan halen
Niet fappen op dit topic graag,Danku!quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:24 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
oeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
beste smeermiddel wat er is!quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:24 schreef amvrosios het volgende:
[..]
Dus jij gebruikt het slikken van zaad om je stembanden te smeren?
EEEPIC!!!!
Zo vers als het maar zijn kan bedoel je!quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Jouw zaad zal wel zo rot zijn als wat.
ben je nog maagdquote:Op donderdag 13 mei 2010 23:37 schreef amvrosios het volgende:
[..]
Zo vers als het maar zijn kan bedoel je!
Jaquote:
Blijf jij maar lekker bij de zakdoekjes om het in te deponeren.quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:38 schreef amvrosios het volgende:
[..]
Jaik wil mijn babyzaadjes in jou strot deponeren Thinkk-Pinkk
Nouuuhouuu....... geef nou maar gewoon toe dat je eigenlijk heel graag mijn tampeloeris wil slobberen....quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:39 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Blijf jij maar lekker bij de zakdoekjes om het in te deponeren.
Bijna.. nog niet helemaalquote:Op donderdag 13 mei 2010 23:40 schreef amvrosios het volgende:
[..]
Nouuuhouuu....... geef nou maar gewoon toe dat je eigenlijk heel graag mijn tampeloeris wil slobberen....
Waar twijfel je nog over?quote:
Of ik niet beter een goede Psych voor je kan bellenquote:Op donderdag 13 mei 2010 23:41 schreef amvrosios het volgende:
[..]
Waar twijfel je nog over?
(dat zinnetje heb ik geleerd op een verkoop training)
Kern gezond,in het hoofd... en in de zak!quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:42 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Of ik niet beter een goede Psych voor je kan bellen
begin er toch ernstig aan te twijfelen, oh nee dat deed ik al na dat gestalk van je.quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:42 schreef amvrosios het volgende:
[..]
Kern gezond,in het hoofd... en in de zak!
Geef me eens ongelijk?quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:44 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
begin er toch ernstig aan te twijfelen, oh nee dat deed ik al na dat gestalk van je.
Zelfs Rocket bel je op...
Wat valt er niet te vertrouwen aan iemand die heel misschien een beetje bekend is in Nederland en op fok zit.quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:46 schreef amvrosios het volgende:
[..]
Omdat het kan? en omdat ik het niet vertrouwde.
Dat je niet op kwam dagen,en er wel meer kleine dingetjes niet klopte...quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Wat valt er niet te vertrouwen aan iemand die heel misschien een beetje bekend is in Nederland en op fok zit.
gast, over obsessief gedrag gesprokenquote:Op donderdag 13 mei 2010 23:49 schreef amvrosios het volgende:
[..]
Dat je niet op kwam dagen,en er wel meer kleine dingetjes niet klopte...
Mish ben ik achterdochtig,maar het blijkt wel weer dat dat terecht is!
Hoezo obsessief?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:07 schreef morningstorm het volgende:
[..]
gast, over obsessief gedrag gesproken
Heb hem geblokt en verwijdert.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 01:12 schreef Onufriev het volgende:
Dit topic
Vooral de laatste pagina's, ik dacht dat jullie ook elkaars msn hadden...
Wie wil er nou sowieso amvro op msnquote:
Dat bedoel ik...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:07 schreef Desunoto het volgende:
Ik vind TS eng. Zoveel tijd dat die neemt om een user op FOK! in de gaten te houden.
Wutquote:Op donderdag 13 mei 2010 23:44 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
begin er toch ernstig aan te twijfelen, oh nee dat deed ik al na dat gestalk van je.
Zelfs Rocket bel je op...
toch interessantquote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:36 schreef Inlognaam het volgende:
Zo, eens even in de gaten houden op de roze denkster nu online gaat komen deze dagen want ben toch wel benieuwd of het dr inderdaad is. Niet dat het relevant is en boeiend eigenlijk, maar toch.
klopt! kijk hier!!!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:03 schreef OmniRocket het volgende:
Ze heeft al gepost terwijl ze optredens had op bevrijdingsdag en volgens mij heeft ze vandaag ook lopen posten terwijl ze naar Oslo toe is.
Slotje!
Had ze toen geen longontsteking o.i.d.?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:03 schreef OmniRocket het volgende:
Ze heeft al gepost terwijl ze optredens had op bevrijdingsdag en volgens mij heeft ze vandaag ook lopen posten terwijl ze naar Oslo toe is.
Slotje!
Nee, ze stond in IJsselstein s'avonds bij het podium. Ze heeft zelfs 2* sjalalie gezongen. Ook nog een songfestival medley met naar het Nederlands vertaalde liedjesquote:
Stond Sieneke op een bevrijdingsfestival?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:03 schreef OmniRocket het volgende:
Slotje!
Dat je Shownieuws kijkt doet ook geen wonderen voor je intelligentie hoor.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:30 schreef leolinedance het volgende:
Zag haar net bij Snownieuws (), maar wat is zij DOM zeg
jaja, waarom denk je dat ik die "quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:11 schreef dubbel1 het volgende:
[..]
Dat je Shownieuws kijkt doet ook geen wonderen voor je intelligentie hoor.
Whehehequote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:14 schreef leolinedance het volgende:
HE! Niet naar -> ESF!! Nu heb ik daar gepost
Fok mobiel werkt best goed opzich ja..quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Stond Sieneke op een bevrijdingsfestival?
Ze kan toch posten voor/na dr optreden? Fok!Mobile
dit dusquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:14 schreef leolinedance het volgende:
HE! Niet naar -> ESF!! Nu heb ik daar gepost
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |