Als dit op de FP komt, dan stop ik met het bezoeken van FOK!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:29 schreef Djeez het volgende:
Ik ruik een scoop voor de FP! Tvp dus bij dezen...
ach, het repertoire van Djeez is niet echt om naar huis te schrijvenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:38 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Als dit op de FP komt, dan stop ik met het bezoeken van FOK!![]()
Doei!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:38 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Als dit op de FP komt, dan stop ik met het bezoeken van FOK!![]()
Maare, wat wil je hiermee bereiken dan ?quote:
dat Thinkk-Pinkk dr excuses aanbied omdat ze tegen me gelogen heeft....quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:44 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
[..]
Maare, wat wil je hiermee bereiken dan ?
Internetexcusesquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:45 schreef amvrosios het volgende:
[..]
dat Thinkk-Pinkk dr excuses aanbied omdat ze tegen me gelogen heeft....
jij zou dr ook raken als je de kans kreeg!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:47 schreef Ofyles2 het volgende:
Kunnen we Sieneke niet straal negeren ofzo?
Ik vind haar gewoonweg niet interessant genoeg om te volgen.
Nee bedankt.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:47 schreef amvrosios het volgende:
[..]
jij zou dr ook raken als je de kans kreeg!
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:45 schreef amvrosios het volgende:
[..]
dat Thinkk-Pinkk dr excuses aanbied omdat ze tegen me gelogen heeft....
Bewijs ?quote:
kuch PM kuchquote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:16 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Zo hard zijn de bewijzen toch niet?
Hard genoeg lijkt me?!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:16 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Zo hard zijn de bewijzen toch niet?
Omdat de A in je UI veel te groot is.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:00 schreef amvrosios het volgende:
Maar waarom heeft niemand medelijden met de TS ?
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:20 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hoe vaak moet ik je nou nog zeggen me met rust te laten?
Hetgeen dat jij nogal geobsedeerd bent over hetgeen dat ik Sieneke zou zijn. in jouw belevingswereld.quote:
Het is zo!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:40 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Hetgeen dat jij nogal geobsedeerd bent over hetgeen dat ik Sieneke zou zijn. in jouw belevingswereld.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:29 schreef Djeez het volgende:
Ik ruik een scoop voor de FP! Tvp dus bij dezen...
Bewijs het tegendeel door pics van jezelf te plaatsen!quote:
Ik hoef me hier totaal niet te verantwoorden voor wie ik ben. Dat hoeven andere users ook niet.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:55 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Bewijs het tegendeel door pics van jezelf te plaatsen!
Loop dan ook niet zo te zeuren.quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik hoef me hier totaal niet te verantwoorden voor wie ik ben. Dat hoeven andere users ook niet.
Ik vind je wel schattigquote:
Hoi Sienekequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoi SienekeMag ik je handtekening?
Inderdaad. Iedereen kan shalalielala zingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Sieneke presteert het ook nog om het als een bijstandstokkie te doen
![]()
ik vind bijstandstokkie eigenlijk nog een niveautje te hoog gegrepen hoorquote:Op woensdag 12 mei 2010 00:12 schreef LeNick het volgende:
[..]
Inderdaad. Iedereen kan shalalielala zingenEn Sieneke presteert het ook nog om het als een bijstandstokkie te doen
Natuurlijk is ze welkomquote:Op woensdag 12 mei 2010 00:29 schreef Kwaliteit het volgende:
Ben ik de enige die vind dat ze wel welkom is ?
zo verkeerd is ze toch niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Natuurlijk is ze welkom
Ik moest lachen om je spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vooral dat wat hier boven staat.
quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoi SienekeMag ik je handtekening?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |