abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81321765
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 23:18 schreef amvrosios het volgende:

[..]

Hard genoeg lijkt me?!
As jij dat vind.
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 11 mei 2010 @ 23:25:20 #77
203436 solyaris
disgrace to the human race
pi_81321924
Twee SBS6`jes voor dit topic.

  dinsdag 11 mei 2010 @ 23:29:06 #78
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_81322117
Obsess much?
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
pi_81322382
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 23:29 schreef Bellatrix het volgende:
Obsess much?
wat voor een ding?
Vooral dat wat hier boven staat.
pi_81322682
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 23:34 schreef amvrosios het volgende:

[..]

wat voor een ding?
Hetgeen dat jij nogal geobsedeerd bent over hetgeen dat ik Sieneke zou zijn. in jouw belevingswereld.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_81322717
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 23:40 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Hetgeen dat jij nogal geobsedeerd bent over hetgeen dat ik Sieneke zou zijn. in jouw belevingswereld.
Het is zo!
Vooral dat wat hier boven staat.
  dinsdag 11 mei 2010 @ 23:43:18 #82
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_81322801
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 22:29 schreef Djeez het volgende:
Ik ruik een scoop voor de FP! Tvp dus bij dezen...
!!!!!!!
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
pi_81323124
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 23:41 schreef amvrosios het volgende:

[..]

Het is zo!
zucht...
I solemnly swear i'm up to no good
pi_81323305
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 23:50 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

zucht...
Ga je nu al onze herinneringen over boort gooien?
Vooral dat wat hier boven staat.
  dinsdag 11 mei 2010 @ 23:55:44 #85
202889 Inverted_World
Motion Graphics
pi_81323408
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 23:50 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

zucht...
Bewijs het tegendeel door pics van jezelf te plaatsen!
It's you my love, you who are the stranger
pi_81323748
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 23:55 schreef Inverted_World het volgende:

[..]

Bewijs het tegendeel door pics van jezelf te plaatsen!
Ik hoef me hier totaal niet te verantwoorden voor wie ik ben. Dat hoeven andere users ook niet.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_81323800
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 00:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik hoef me hier totaal niet te verantwoorden voor wie ik ben. Dat hoeven andere users ook niet.
Loop dan ook niet zo te zeuren.
Feyenoord Rotterdam
pi_81323869
Tvp voor vervolg
Op zondag 23 mei 2010 17:22 schreef kutkabouter het volgende:[/b]
wat zijn jullie echt kankertriest zeg :W ik ben weg hier, trieste kankerautisten
-na 4 minuut 25 terug-
pi_81323898
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 00:03 schreef MB23 het volgende:

[..]

Loop dan ook niet zo te zeuren.
Ik zeur niet.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_81323921
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 00:05 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik zeur niet.
Ik vind je wel schattig
Op zondag 23 mei 2010 17:22 schreef kutkabouter het volgende:[/b]
wat zijn jullie echt kankertriest zeg :W ik ben weg hier, trieste kankerautisten
-na 4 minuut 25 terug-
  woensdag 12 mei 2010 @ 00:06:56 #91
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_81323976
Cora.
pi_81324064
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 00:06 schreef Tiemie het volgende:
Cora.
Vooral dat wat hier boven staat.
  woensdag 12 mei 2010 @ 00:10:22 #93
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_81324127
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 00:05 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik zeur niet.
Hoi Sieneke Mag ik je handtekening?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
pi_81324203
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 00:10 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Hoi Sieneke Mag ik je handtekening?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad. Iedereen kan shalalielala zingen En Sieneke presteert het ook nog om het als een bijstandstokkie te doen
  woensdag 12 mei 2010 @ 00:17:11 #95
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_81324381
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 00:12 schreef LeNick het volgende:

[..]

Inderdaad. Iedereen kan shalalielala zingen En Sieneke presteert het ook nog om het als een bijstandstokkie te doen
ik vind bijstandstokkie eigenlijk nog een niveautje te hoog gegrepen hoor
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
pi_81324837
Ben ik de enige die vind dat ze wel welkom is ?

zo verkeerd is ze toch niet?
  woensdag 12 mei 2010 @ 00:31:22 #97
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_81324906
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 00:29 schreef Kwaliteit het volgende:
Ben ik de enige die vind dat ze wel welkom is ?

zo verkeerd is ze toch niet?
Natuurlijk is ze welkom
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
pi_81325050
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 00:31 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Natuurlijk is ze welkom
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moest lachen om je spoiler
Vooral dat wat hier boven staat.
pi_81325097
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 00:10 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Hoi Sieneke Mag ik je handtekening?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 12 mei 2010 @ 00:39:59 #100
295753 Zwabber_
de natte lappen
pi_81325140
Ik krijg dat grafnummer inderdaad niet uit m'n kop

oh, en hoi Sieneke!
No one rules if no one obeys.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')