Hetgeen dat jij nogal geobsedeerd bent over hetgeen dat ik Sieneke zou zijn. in jouw belevingswereld.quote:
Het is zo!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:40 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Hetgeen dat jij nogal geobsedeerd bent over hetgeen dat ik Sieneke zou zijn. in jouw belevingswereld.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:29 schreef Djeez het volgende:
Ik ruik een scoop voor de FP! Tvp dus bij dezen...
Bewijs het tegendeel door pics van jezelf te plaatsen!quote:
Ik hoef me hier totaal niet te verantwoorden voor wie ik ben. Dat hoeven andere users ook niet.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:55 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Bewijs het tegendeel door pics van jezelf te plaatsen!
Loop dan ook niet zo te zeuren.quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik hoef me hier totaal niet te verantwoorden voor wie ik ben. Dat hoeven andere users ook niet.
Ik vind je wel schattigquote:
Hoi Sienekequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoi SienekeMag ik je handtekening?
Inderdaad. Iedereen kan shalalielala zingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Sieneke presteert het ook nog om het als een bijstandstokkie te doen
![]()
ik vind bijstandstokkie eigenlijk nog een niveautje te hoog gegrepen hoorquote:Op woensdag 12 mei 2010 00:12 schreef LeNick het volgende:
[..]
Inderdaad. Iedereen kan shalalielala zingenEn Sieneke presteert het ook nog om het als een bijstandstokkie te doen
Natuurlijk is ze welkomquote:Op woensdag 12 mei 2010 00:29 schreef Kwaliteit het volgende:
Ben ik de enige die vind dat ze wel welkom is ?
zo verkeerd is ze toch niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Natuurlijk is ze welkom
Ik moest lachen om je spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vooral dat wat hier boven staat.
quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoi SienekeMag ik je handtekening?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |