Als dit op de FP komt, dan stop ik met het bezoeken van FOK!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:29 schreef Djeez het volgende:
Ik ruik een scoop voor de FP! Tvp dus bij dezen...
ach, het repertoire van Djeez is niet echt om naar huis te schrijvenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:38 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Als dit op de FP komt, dan stop ik met het bezoeken van FOK!![]()
Doei!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:38 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Als dit op de FP komt, dan stop ik met het bezoeken van FOK!![]()
Maare, wat wil je hiermee bereiken dan ?quote:
dat Thinkk-Pinkk dr excuses aanbied omdat ze tegen me gelogen heeft....quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:44 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
[..]
Maare, wat wil je hiermee bereiken dan ?
Internetexcusesquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:45 schreef amvrosios het volgende:
[..]
dat Thinkk-Pinkk dr excuses aanbied omdat ze tegen me gelogen heeft....
jij zou dr ook raken als je de kans kreeg!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:47 schreef Ofyles2 het volgende:
Kunnen we Sieneke niet straal negeren ofzo?
Ik vind haar gewoonweg niet interessant genoeg om te volgen.
Nee bedankt.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:47 schreef amvrosios het volgende:
[..]
jij zou dr ook raken als je de kans kreeg!
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:45 schreef amvrosios het volgende:
[..]
dat Thinkk-Pinkk dr excuses aanbied omdat ze tegen me gelogen heeft....
Bewijs ?quote:
kuch PM kuchquote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:16 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Zo hard zijn de bewijzen toch niet?
Hard genoeg lijkt me?!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:16 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Zo hard zijn de bewijzen toch niet?
Omdat de A in je UI veel te groot is.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:00 schreef amvrosios het volgende:
Maar waarom heeft niemand medelijden met de TS ?
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:20 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hoe vaak moet ik je nou nog zeggen me met rust te laten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |