abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81319043
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 22:35 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:

[..]

Ja maar welke
Oh dat is het Fok mysterie dus
pi_81319102
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 22:29 schreef Djeez het volgende:
Ik ruik een scoop voor de FP! Tvp dus bij dezen...
Als dit op de FP komt, dan stop ik met het bezoeken van FOK!
pi_81319157
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 22:38 schreef OmniRocket het volgende:

[..]

Als dit op de FP komt, dan stop ik met het bezoeken van FOK!
ach, het repertoire van Djeez is niet echt om naar huis te schrijven
Op zondag 23 mei 2010 17:22 schreef kutkabouter het volgende:[/b]
wat zijn jullie echt kankertriest zeg :W ik ben weg hier, trieste kankerautisten
-na 4 minuut 25 terug-
pi_81319199
Sieneke
ESF
TP ?? (ken ik niet)
TP alias Sieneke?

Dit topic

Get a life, TS.
pi_81319445
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 22:38 schreef OmniRocket het volgende:

[..]

Als dit op de FP komt, dan stop ik met het bezoeken van FOK!
Doei!
Vooral dat wat hier boven staat.
pi_81319521
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 22:43 schreef amvrosios het volgende:

[..]

Doei!
Maare, wat wil je hiermee bereiken dan ?
Op zondag 23 mei 2010 17:22 schreef kutkabouter het volgende:[/b]
wat zijn jullie echt kankertriest zeg :W ik ben weg hier, trieste kankerautisten
-na 4 minuut 25 terug-
pi_81319569
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 22:44 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:

[..]

Maare, wat wil je hiermee bereiken dan ?
dat Thinkk-Pinkk dr excuses aanbied omdat ze tegen me gelogen heeft....
Vooral dat wat hier boven staat.
pi_81319600
Shalalieshalala
U MAD?
pi_81319603
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 22:45 schreef amvrosios het volgende:

[..]

dat Thinkk-Pinkk dr excuses aanbied omdat ze tegen me gelogen heeft....
Internetexcuses
Op zondag 23 mei 2010 17:22 schreef kutkabouter het volgende:[/b]
wat zijn jullie echt kankertriest zeg :W ik ben weg hier, trieste kankerautisten
-na 4 minuut 25 terug-
  dinsdag 11 mei 2010 @ 22:47:32 #60
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_81319711
Kunnen we Sieneke niet straal negeren ofzo?

Ik vind haar gewoonweg niet interessant genoeg om te volgen.
pi_81319729
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 22:47 schreef Ofyles2 het volgende:
Kunnen we Sieneke niet straal negeren ofzo?

Ik vind haar gewoonweg niet interessant genoeg om te volgen.
jij zou dr ook raken als je de kans kreeg!
Vooral dat wat hier boven staat.
  dinsdag 11 mei 2010 @ 22:48:33 #62
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_81319780
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 22:47 schreef amvrosios het volgende:

[..]

jij zou dr ook raken als je de kans kreeg!
Nee bedankt.

Ik prefereer Cheryl Cole.
pi_81319873
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 22:48 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

Nee bedankt.

Ik prefereer Cheryl Cole.
Ieuw,bah
Vooral dat wat hier boven staat.
pi_81319875
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 22:45 schreef amvrosios het volgende:

[..]

dat Thinkk-Pinkk dr excuses aanbied omdat ze tegen me gelogen heeft....
pi_81320318
Ohh, you touch my tralalala
Mhh, my ding ding dong...
Naamtopic.
  dinsdag 11 mei 2010 @ 22:59:20 #66
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_81320463
Ik wist het!
pi_81320535
Maar waarom heeft niemand medelijden met de TS ?
Vooral dat wat hier boven staat.
pi_81321203
Slecht bewijs.
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 11 mei 2010 @ 23:13:07 #69
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_81321258
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 23:12 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Slecht bewijs.
En toch is het zo.
pi_81321420
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 23:13 schreef Tiemie het volgende:

[..]

En toch is het zo.
Bewijs ?
Op zondag 23 mei 2010 17:22 schreef kutkabouter het volgende:[/b]
wat zijn jullie echt kankertriest zeg :W ik ben weg hier, trieste kankerautisten
-na 4 minuut 25 terug-
pi_81321430
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 23:13 schreef Tiemie het volgende:

[..]

En toch is het zo.
Zo hard zijn de bewijzen toch niet?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_81321479
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 23:16 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Zo hard zijn de bewijzen toch niet?
kuch PM kuch
Op zondag 23 mei 2010 17:22 schreef kutkabouter het volgende:[/b]
wat zijn jullie echt kankertriest zeg :W ik ben weg hier, trieste kankerautisten
-na 4 minuut 25 terug-
pi_81321556
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 23:16 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Zo hard zijn de bewijzen toch niet?
Hard genoeg lijkt me?!
Vooral dat wat hier boven staat.
pi_81321562
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 23:00 schreef amvrosios het volgende:
Maar waarom heeft niemand medelijden met de TS ?
Omdat de A in je UI veel te groot is.
pi_81321602
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 22:20 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hoe vaak moet ik je nou nog zeggen me met rust te laten?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')