Vrij duidelijk,Mevrouw Thinkk-Pinkk reageerde op de naam Sieneke,quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:22 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
3: [ afbeelding ] zie deze afbeelding,dit is exact het evenement waar mevrouw Thinkk-Pink mij voor heeft uitgenodigd,
Uiteraard heb ik de uitnodiging aangenomen,en ben ik naar dit (verder afschuwelijke) feestje toe gegaan.
Hier kwam aan het licht dat telkens wanneer de naam Sieneke genoemd werd, mevrouw Thinkk-Pinkk reageerde als of ze al jaren zo genoemd werd.
Haar alias werd echter immer genegeerd,en had een erg lage aandacht spanne.
Deze snapte ik niet....
Maar jij was er met haar ?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:23 schreef amvrosios het volgende:
[..]
Vrij duidelijk,Mevrouw Thinkk-Pinkk reageerde op de naam Sieneke,
terwijl de naam die ze mij heeft voorgespiegeld dood genegeerd werd.
TS is de hond?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:23 schreef OmniRocket het volgende:
TS is gedumpt door Thinkk-Pinkk..
En verzonnen verhalen![]()
Hé Sien! Misschien een idee om die hakkuhversie van je nummer te doen op het ESF!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:20 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hoe vaak moet ik je nou nog zeggen me met rust te laten?
En ja kan niet horen aan je vriendin of ze dezelfde stem van sineke heeft of er zo uit ziet ?quote:
Zie editquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:27 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
[..]
En ja kan niet horen aan je vriendin of ze dezelfde stem van sineke heeft of er zo uit ziet ?
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:02 schreef amvrosios het volgende:
3: [ afbeelding ] zie deze afbeelding,dit is exact het evenement waar mevrouw Thinkk-Pink mij voor heeft uitgenodigd,
Uiteraard heb ik de uitnodiging aangenomen,en ben ik naar dit (verder afschuwelijke) feestje toe gegaan.
Hier kwam aan het licht dat telkens wanneer de naam Sieneke genoemd werd, mevrouw Thinkk-Pinkk reageerde als of ze al jaren zo genoemd werd.
Haar alias werd echter immer genegeerd,en had een erg lage aandacht spanne.
Je spreekt jezelf tegenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:25 schreef amvrosios het volgende:
[..]
Ja,dat was het idee... ze kwam niet opdagen
Ja ik snap hem nu ...quote:
Ja maar welkequote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:33 schreef LeNick het volgende:
Ik dacht dat het gewoon algemeen bekend was dat zo'n Fokster Sieneke was...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |