Dat soekarno!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:06 schreef Penisbaard het volgende:
Ik zou haar hond doen
Exactly my gedachte.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:07 schreef Desunoto het volgende:
Ik vind TS eng. Zoveel tijd dat die neemt om een user op FOK! in de gaten te houden.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:20 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hoe vaak moet ik je nou nog zeggen me met rust te laten?
Vrij duidelijk,Mevrouw Thinkk-Pinkk reageerde op de naam Sieneke,quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:22 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
3: [ afbeelding ] zie deze afbeelding,dit is exact het evenement waar mevrouw Thinkk-Pink mij voor heeft uitgenodigd,
Uiteraard heb ik de uitnodiging aangenomen,en ben ik naar dit (verder afschuwelijke) feestje toe gegaan.
Hier kwam aan het licht dat telkens wanneer de naam Sieneke genoemd werd, mevrouw Thinkk-Pinkk reageerde als of ze al jaren zo genoemd werd.
Haar alias werd echter immer genegeerd,en had een erg lage aandacht spanne.
Deze snapte ik niet....
Maar jij was er met haar ?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:23 schreef amvrosios het volgende:
[..]
Vrij duidelijk,Mevrouw Thinkk-Pinkk reageerde op de naam Sieneke,
terwijl de naam die ze mij heeft voorgespiegeld dood genegeerd werd.
TS is de hond?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:23 schreef OmniRocket het volgende:
TS is gedumpt door Thinkk-Pinkk..
En verzonnen verhalen![]()
Hé Sien! Misschien een idee om die hakkuhversie van je nummer te doen op het ESF!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:20 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hoe vaak moet ik je nou nog zeggen me met rust te laten?
En ja kan niet horen aan je vriendin of ze dezelfde stem van sineke heeft of er zo uit ziet ?quote:
Zie editquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:27 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
[..]
En ja kan niet horen aan je vriendin of ze dezelfde stem van sineke heeft of er zo uit ziet ?
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:02 schreef amvrosios het volgende:
3: [ afbeelding ] zie deze afbeelding,dit is exact het evenement waar mevrouw Thinkk-Pink mij voor heeft uitgenodigd,
Uiteraard heb ik de uitnodiging aangenomen,en ben ik naar dit (verder afschuwelijke) feestje toe gegaan.
Hier kwam aan het licht dat telkens wanneer de naam Sieneke genoemd werd, mevrouw Thinkk-Pinkk reageerde als of ze al jaren zo genoemd werd.
Haar alias werd echter immer genegeerd,en had een erg lage aandacht spanne.
Je spreekt jezelf tegenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:25 schreef amvrosios het volgende:
[..]
Ja,dat was het idee... ze kwam niet opdagen
Ja ik snap hem nu ...quote:
Ja maar welkequote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:33 schreef LeNick het volgende:
Ik dacht dat het gewoon algemeen bekend was dat zo'n Fokster Sieneke was...
Als dit op de FP komt, dan stop ik met het bezoeken van FOK!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:29 schreef Djeez het volgende:
Ik ruik een scoop voor de FP! Tvp dus bij dezen...
ach, het repertoire van Djeez is niet echt om naar huis te schrijvenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:38 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Als dit op de FP komt, dan stop ik met het bezoeken van FOK!![]()
Doei!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:38 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Als dit op de FP komt, dan stop ik met het bezoeken van FOK!![]()
Maare, wat wil je hiermee bereiken dan ?quote:
dat Thinkk-Pinkk dr excuses aanbied omdat ze tegen me gelogen heeft....quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:44 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
[..]
Maare, wat wil je hiermee bereiken dan ?
Internetexcusesquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:45 schreef amvrosios het volgende:
[..]
dat Thinkk-Pinkk dr excuses aanbied omdat ze tegen me gelogen heeft....
jij zou dr ook raken als je de kans kreeg!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:47 schreef Ofyles2 het volgende:
Kunnen we Sieneke niet straal negeren ofzo?
Ik vind haar gewoonweg niet interessant genoeg om te volgen.
Nee bedankt.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:47 schreef amvrosios het volgende:
[..]
jij zou dr ook raken als je de kans kreeg!
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:45 schreef amvrosios het volgende:
[..]
dat Thinkk-Pinkk dr excuses aanbied omdat ze tegen me gelogen heeft....
Bewijs ?quote:
kuch PM kuchquote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:16 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Zo hard zijn de bewijzen toch niet?
Hard genoeg lijkt me?!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:16 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Zo hard zijn de bewijzen toch niet?
Omdat de A in je UI veel te groot is.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:00 schreef amvrosios het volgende:
Maar waarom heeft niemand medelijden met de TS ?
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:20 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hoe vaak moet ik je nou nog zeggen me met rust te laten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |