abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 12 mei 2010 @ 09:56:01 #126
202889 Inverted_World
Motion Graphics
pi_81329798
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 09:52 schreef reetveter het volgende:

[..]

Hoho, dat is niet helemaal waar. Het is algemeen bekend op FOK! dat zodra je in je profiel geslacht: vrouw hebt staan je pics van jezelf, dan wel die van je zusje moet posten.
Dat dus. Doe maar van je zusje trouwens.
It's you my love, you who are the stranger
  woensdag 12 mei 2010 @ 09:58:23 #127
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_81329863
quote:
Op maandag 3 mei 2010 23:38 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:


Rocky en ik.. nog in wintersfeer.
quote:
Op maandag 3 mei 2010 23:39 schreef Knoflook het volgende:

[..]

Wow ... je leek even op Sieneke.


Sorry
Eerlijk, de gelijkenis is treffend.

I never workout
pi_81329884
Ik heb alleen de OP gelezen, maar ik vind TS ziek in z'n hoofd en het zou me niet verbazen als hij al 1 of meerdere straatverboden heeft en door meerdere providers op specifieke nummers is geblokkeerd.
  woensdag 12 mei 2010 @ 10:00:14 #129
298284 Het_Fenomeen
Freddy Fokk!ing Fenomeen
pi_81329905
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 22:20 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hoe vaak moet ik je nou nog zeggen me met rust te laten?
Mag ik een handtekening?
  woensdag 12 mei 2010 @ 10:00:23 #130
202889 Inverted_World
Motion Graphics
pi_81329909
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 09:59 schreef zovty het volgende:
Ik heb alleen de OP gelezen, maar ik vind TS ziek in z'n hoofd en het zou me niet verbazen als hij al 1 of meerdere straatverboden heeft en door meerdere providers op specifieke nummers is geblokkeerd.
Dat ook wel.

En wat dan betreffende de grote onthulling achter Emimich, wie was dat ook al weer? Dat was qua speurings werk een stuk zieker, mag dat wel?
It's you my love, you who are the stranger
pi_81329920
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 09:59 schreef zovty het volgende:
Ik heb alleen de OP gelezen, maar ik vind TS ziek in z'n hoofd en het zou me niet verbazen als hij al 1 of meerdere straatverboden heeft en door meerdere providers op specifieke nummers is geblokkeerd.
pi_81329946
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 10:00 schreef Inverted_World het volgende:

[..]

Dat ook wel.

En wat dan betreffende de grote onthulling achter Emimich, wie was dat ook al weer? Dat was qua speurings werk een stuk zieker, mag dat wel?
Geen idee, ik ken het emimich verhaal niet. Boeit me ook niet.
  woensdag 12 mei 2010 @ 10:04:52 #133
202889 Inverted_World
Motion Graphics
pi_81330037
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 10:01 schreef zovty het volgende:

[..]

Geen idee, ik ken het emimich verhaal niet. Boeit me ook niet.
Je heb iets gemist in je leven.
It's you my love, you who are the stranger
pi_81330272
Tjonge ts, je bent een stalkert
  woensdag 12 mei 2010 @ 10:14:21 #135
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_81330318
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 10:12 schreef sheotah het volgende:
Tjonge ts, je bent een stalkert
Nee, TS is:

<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
pi_81331357
Sieneke op Fok... eindelijk gaat het niveau hier omhoog
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 22:20 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hoe vaak moet ik je nou nog zeggen me met rust te laten?
Leav Sieneke alone!!!
pi_81332120
tl;dr
pi_81333305
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 09:58 schreef reetveter het volgende:

[..]


[..]

Eerlijk, de gelijkenis is treffend.

[ afbeelding ]
Nee, die bovenste is veel dikker en heeft een andere glimlach
Op zondag 23 mei 2010 17:22 schreef kutkabouter het volgende:[/b]
wat zijn jullie echt kankertriest zeg :W ik ben weg hier, trieste kankerautisten
-na 4 minuut 25 terug-
pi_81333398
linkje emmeirricch verhaal bitte
pi_81333444
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 11:40 schreef Albertson het volgende:
linkje emmeirricch verhaal bitte
De onthulling, Emmich is nep !!
Op zondag 23 mei 2010 17:22 schreef kutkabouter het volgende:[/b]
wat zijn jullie echt kankertriest zeg :W ik ben weg hier, trieste kankerautisten
-na 4 minuut 25 terug-
pi_81370398
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 11:41 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:

[..]

De onthulling, Emmich is nep !!
ORGINEEL!!
Vooral dat wat hier boven staat.
  donderdag 13 mei 2010 @ 16:42:30 #142
301349 Stommerik
STOMWEBLOG.NL
pi_81384533
TS = Think-Pink = niet Sieneke
  donderdag 13 mei 2010 @ 16:59:00 #143
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_81385191

Dat zou thinkpink zijn, laat ik volgens mij deze persoon vaag kennen...

Iets zegt mij Maarssen-broek + ex vriendin van Kevin?
ThinkPink kom dr ns in? Noord Brabant tegenwoordig?

Was jij dit?



[ Bericht 4% gewijzigd door blup op 13-05-2010 17:09:40 ]
  donderdag 13 mei 2010 @ 17:22:11 #144
213785 zyx1981
Pepernoten iemand?
pi_81385996
TS is een misselijkmakend pestventje Laat dat kind toch met rust. Wat wil je bereiken? Aandacht? Ga dan iets doen waarvoor je gewaardeerd wordt, ipv lopen zeiken op anderen
pi_81386059
Ongekend, wat spannend.
pi_81386301
Bestaat dit topic nog steeds?

En maarsen broek en Kevin?

nog nooit van gehoord
I solemnly swear i'm up to no good
pi_81386339
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 17:31 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Bestaat dit topic nog steeds?
Nee hoor
pi_81386375
Waarom neem je trouwens de moeite om te verdedigen dat je niet Sieneke bent? Schaam je je voor dat lied?
  donderdag 13 mei 2010 @ 17:35:43 #149
213785 zyx1981
Pepernoten iemand?
pi_81386458
Waar blijft dat slotje? En die ban voor TS?
pi_81386910
Dit is geen speurwerk maar stalken
黑人
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')