abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 12 mei 2010 @ 00:45:54 #101
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_81325263
Zeg Senieleke, nou we toch de eer hebben om je te mogen spreken heb ik een vraag voor je :
Je zingt wel steeds dat je verliefd op me bent, maar ben je dat echt op speel je een gemeen spelletje?
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
  woensdag 12 mei 2010 @ 00:46:46 #102
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_81325280
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 00:45 schreef kwiwi het volgende:
Zeg Senieleke, nou we toch de eer hebben om je te mogen spreken heb ik een vraag voor je :
Je zingt wel steeds dat je verliefd op me bent, maar ben je dat echt op speel je een gemeen spelletje?
Heet jij Shalalie?
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
pi_81325393
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 00:46 schreef Bellatrix het volgende:

[..]

Heet jij Shalalie?
zo heet toch niemand?
Vooral dat wat hier boven staat.
  woensdag 12 mei 2010 @ 00:52:51 #104
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_81325406
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 00:51 schreef amvrosios het volgende:

[..]

zo heet toch niemand?
Ja zeg dat maar tegen Sieneke.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
pi_81325409
Ik ken een negerin die shalalien heet.. :/ ..
Op 31-12-2010 20:01 schreef ViezeFreddiey
meest baas van FoK 2010 _O_
pi_81325428
Thinkk-Pinkk is Sieneke?

Dan heb jij mij ooit aan de telefoon gehad
  woensdag 12 mei 2010 @ 00:54:53 #107
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_81325446
Pics van Think Pik?
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
  woensdag 12 mei 2010 @ 01:09:45 #108
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_81325712
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 00:54 schreef Bellatrix het volgende:
Pics van Think Pik?
Mensen die zeggen da tik op Sieneke lijkt terwijl het niet z
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
  woensdag 12 mei 2010 @ 01:11:26 #109
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_81325744
quote:
Wow.

Ze lijkt echt op Sieneke. Less hot version tho.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
  woensdag 12 mei 2010 @ 01:14:43 #110
202889 Inverted_World
Motion Graphics
pi_81325793
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 00:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik hoef me hier totaal niet te verantwoorden voor wie ik ben. Dat hoeven andere users ook niet.
Ik doe het toch ook.. Iedereen dacht dat ik zanger Rinus was. Dat ondanks mijn geniale muzieksmaak.
It's you my love, you who are the stranger
  woensdag 12 mei 2010 @ 01:18:25 #111
295753 Zwabber_
de natte lappen
pi_81325843
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 01:14 schreef Inverted_World het volgende:

[..]

Ik doe het toch ook.. Iedereen dacht dat ik zanger Rinus was. Dat ondanks mijn geniale muzieksmaak.
Geen Rinus bashen he!
No one rules if no one obeys.
  woensdag 12 mei 2010 @ 01:20:29 #112
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_81325880
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 01:14 schreef Inverted_World het volgende:

[..]

Ik doe het toch ook.. Iedereen dacht dat ik zanger Rinus was. Dat ondanks mijn geniale muzieksmaak.
Mocht je willen!
  woensdag 12 mei 2010 @ 01:20:50 #113
202889 Inverted_World
Motion Graphics
pi_81325886
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 01:20 schreef Tiemie het volgende:

[..]

Mocht je willen!
Ja.
It's you my love, you who are the stranger
  Forum Admin woensdag 12 mei 2010 @ 08:25:43 #114
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_81327809
Ik heb een beetje medelijden met TS, beetje zielig.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_81328058
Sieneke = (is gelijk aan) een lekker ding
pi_81328146
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
  woensdag 12 mei 2010 @ 09:18:36 #117
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_81328805
Sieneke? Dat is toch dat meisje van 17 die eruit ziet als een 40 jarige kampersnol van het woonwagenkamp?
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_81329212
Dat fotoboek van Thinkk-Pinkk ! Fotoboek van Thinkk-Pinkk
  woensdag 12 mei 2010 @ 09:38:14 #119
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_81329298
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 09:35 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Dat fotoboek van Thinkk-Pinkk ! Fotoboek van Thinkk-Pinkk
Ik keek
  woensdag 12 mei 2010 @ 09:38:59 #120
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_81329319
Ja en Tong80 is Vader Abraham!
  woensdag 12 mei 2010 @ 09:50:33 #121
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_81329632
ALs ze nou een beschamende postgeschiedenis had kon het me wat schelen.
I never workout
  woensdag 12 mei 2010 @ 09:52:18 #122
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_81329690
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 00:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik hoef me hier totaal niet te verantwoorden voor wie ik ben. Dat hoeven andere users ook niet.
Hoho, dat is niet helemaal waar. Het is algemeen bekend op FOK! dat zodra je in je profiel geslacht: vrouw hebt staan je pics van jezelf, dan wel die van je zusje moet posten.
I never workout
pi_81329751
In dat topic waar Thinkk-Pinkk zelf de vergelijkende foto's laat zien, zie je wel gelijkenissen..

Maarre TS; je hebt wel stalkneigingen als je het mij vraagt
Prrrrttt
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:Perry is de oppercavia :')
pi_81329774
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 09:54 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
In dat topic waar Thinkk-Pinkk zelf de vergelijkende foto's laat zien, zie je wel gelijkenissen..

Maarre TS; je hebt wel stalkneigingen als je het mij vraagt
Misschien is het wel familie van Sieneke
  woensdag 12 mei 2010 @ 09:55:55 #125
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_81329792
quote:
Op maandag 10 mei 2010 21:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Dan kan ik dus pijpen
I never workout
  woensdag 12 mei 2010 @ 09:56:01 #126
202889 Inverted_World
Motion Graphics
pi_81329798
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 09:52 schreef reetveter het volgende:

[..]

Hoho, dat is niet helemaal waar. Het is algemeen bekend op FOK! dat zodra je in je profiel geslacht: vrouw hebt staan je pics van jezelf, dan wel die van je zusje moet posten.
Dat dus. Doe maar van je zusje trouwens.
It's you my love, you who are the stranger
  woensdag 12 mei 2010 @ 09:58:23 #127
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_81329863
quote:
Op maandag 3 mei 2010 23:38 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:


Rocky en ik.. nog in wintersfeer.
quote:
Op maandag 3 mei 2010 23:39 schreef Knoflook het volgende:

[..]

Wow ... je leek even op Sieneke.


Sorry
Eerlijk, de gelijkenis is treffend.

I never workout
pi_81329884
Ik heb alleen de OP gelezen, maar ik vind TS ziek in z'n hoofd en het zou me niet verbazen als hij al 1 of meerdere straatverboden heeft en door meerdere providers op specifieke nummers is geblokkeerd.
  woensdag 12 mei 2010 @ 10:00:14 #129
298284 Het_Fenomeen
Freddy Fokk!ing Fenomeen
pi_81329905
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 22:20 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hoe vaak moet ik je nou nog zeggen me met rust te laten?
Mag ik een handtekening?
  woensdag 12 mei 2010 @ 10:00:23 #130
202889 Inverted_World
Motion Graphics
pi_81329909
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 09:59 schreef zovty het volgende:
Ik heb alleen de OP gelezen, maar ik vind TS ziek in z'n hoofd en het zou me niet verbazen als hij al 1 of meerdere straatverboden heeft en door meerdere providers op specifieke nummers is geblokkeerd.
Dat ook wel.

En wat dan betreffende de grote onthulling achter Emimich, wie was dat ook al weer? Dat was qua speurings werk een stuk zieker, mag dat wel?
It's you my love, you who are the stranger
pi_81329920
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 09:59 schreef zovty het volgende:
Ik heb alleen de OP gelezen, maar ik vind TS ziek in z'n hoofd en het zou me niet verbazen als hij al 1 of meerdere straatverboden heeft en door meerdere providers op specifieke nummers is geblokkeerd.
pi_81329946
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 10:00 schreef Inverted_World het volgende:

[..]

Dat ook wel.

En wat dan betreffende de grote onthulling achter Emimich, wie was dat ook al weer? Dat was qua speurings werk een stuk zieker, mag dat wel?
Geen idee, ik ken het emimich verhaal niet. Boeit me ook niet.
  woensdag 12 mei 2010 @ 10:04:52 #133
202889 Inverted_World
Motion Graphics
pi_81330037
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 10:01 schreef zovty het volgende:

[..]

Geen idee, ik ken het emimich verhaal niet. Boeit me ook niet.
Je heb iets gemist in je leven.
It's you my love, you who are the stranger
pi_81330272
Tjonge ts, je bent een stalkert
  woensdag 12 mei 2010 @ 10:14:21 #135
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_81330318
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 10:12 schreef sheotah het volgende:
Tjonge ts, je bent een stalkert
Nee, TS is:

<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
pi_81331357
Sieneke op Fok... eindelijk gaat het niveau hier omhoog
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 22:20 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hoe vaak moet ik je nou nog zeggen me met rust te laten?
Leav Sieneke alone!!!
pi_81332120
tl;dr
pi_81333305
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 09:58 schreef reetveter het volgende:

[..]


[..]

Eerlijk, de gelijkenis is treffend.

[ afbeelding ]
Nee, die bovenste is veel dikker en heeft een andere glimlach
Op zondag 23 mei 2010 17:22 schreef kutkabouter het volgende:[/b]
wat zijn jullie echt kankertriest zeg :W ik ben weg hier, trieste kankerautisten
-na 4 minuut 25 terug-
pi_81333398
linkje emmeirricch verhaal bitte
pi_81333444
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 11:40 schreef Albertson het volgende:
linkje emmeirricch verhaal bitte
De onthulling, Emmich is nep !!
Op zondag 23 mei 2010 17:22 schreef kutkabouter het volgende:[/b]
wat zijn jullie echt kankertriest zeg :W ik ben weg hier, trieste kankerautisten
-na 4 minuut 25 terug-
pi_81370398
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 11:41 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:

[..]

De onthulling, Emmich is nep !!
ORGINEEL!!
Vooral dat wat hier boven staat.
  donderdag 13 mei 2010 @ 16:42:30 #142
301349 Stommerik
STOMWEBLOG.NL
pi_81384533
TS = Think-Pink = niet Sieneke
  donderdag 13 mei 2010 @ 16:59:00 #143
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_81385191

Dat zou thinkpink zijn, laat ik volgens mij deze persoon vaag kennen...

Iets zegt mij Maarssen-broek + ex vriendin van Kevin?
ThinkPink kom dr ns in? Noord Brabant tegenwoordig?

Was jij dit?



[ Bericht 4% gewijzigd door blup op 13-05-2010 17:09:40 ]
  donderdag 13 mei 2010 @ 17:22:11 #144
213785 zyx1981
Pepernoten iemand?
pi_81385996
TS is een misselijkmakend pestventje Laat dat kind toch met rust. Wat wil je bereiken? Aandacht? Ga dan iets doen waarvoor je gewaardeerd wordt, ipv lopen zeiken op anderen
pi_81386059
Ongekend, wat spannend.
pi_81386301
Bestaat dit topic nog steeds?

En maarsen broek en Kevin?

nog nooit van gehoord
I solemnly swear i'm up to no good
pi_81386339
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 17:31 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Bestaat dit topic nog steeds?
Nee hoor
pi_81386375
Waarom neem je trouwens de moeite om te verdedigen dat je niet Sieneke bent? Schaam je je voor dat lied?
  donderdag 13 mei 2010 @ 17:35:43 #149
213785 zyx1981
Pepernoten iemand?
pi_81386458
Waar blijft dat slotje? En die ban voor TS?
pi_81386910
Dit is geen speurwerk maar stalken
黑人
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')