Heet jij Shalalie?quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:45 schreef kwiwi het volgende:
Zeg Senieleke, nou we toch de eer hebben om je te mogen spreken heb ik een vraag voor je:
Je zingt wel steeds dat je verliefd op me bent, maar ben je dat echt op speel je een gemeen spelletje?
Ja zeg dat maar tegen Sieneke.quote:
Wow.quote:Op woensdag 12 mei 2010 01:09 schreef Bragi het volgende:
[..]
Mensen die zeggen da tik op Sieneke lijkt terwijl het niet z
Ik doe het toch ook..quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik hoef me hier totaal niet te verantwoorden voor wie ik ben. Dat hoeven andere users ook niet.
quote:Op woensdag 12 mei 2010 01:14 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Ik doe het toch ook..Iedereen dacht dat ik zanger Rinus was.
Dat ondanks mijn geniale muzieksmaak.
Mocht je willen!quote:Op woensdag 12 mei 2010 01:14 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Ik doe het toch ook..Iedereen dacht dat ik zanger Rinus was.
Dat ondanks mijn geniale muzieksmaak.
Ik keekquote:Op woensdag 12 mei 2010 09:35 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Dat fotoboek van Thinkk-Pinkk! Fotoboek van Thinkk-Pinkk
Hoho, dat is niet helemaal waar. Het is algemeen bekend op FOK! dat zodra je in je profiel geslacht: vrouw hebt staan je pics van jezelf, dan wel die van je zusje moet posten.quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik hoef me hier totaal niet te verantwoorden voor wie ik ben. Dat hoeven andere users ook niet.
Misschien is het wel familie van Sienekequote:Op woensdag 12 mei 2010 09:54 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
In dat topic waar Thinkk-Pinkk zelf de vergelijkende foto's laat zien, zie je wel gelijkenissen..
Maarre TS; je hebt wel stalkneigingen als je het mij vraagt
Dat dus. Doe maar van je zusje trouwens.quote:Op woensdag 12 mei 2010 09:52 schreef reetveter het volgende:
[..]
Hoho, dat is niet helemaal waar. Het is algemeen bekend op FOK! dat zodra je in je profiel geslacht: vrouw hebt staan je pics van jezelf, dan wel die van je zusje moet posten.
Mag ik een handtekening?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:20 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hoe vaak moet ik je nou nog zeggen me met rust te laten?
Dat ook wel.quote:Op woensdag 12 mei 2010 09:59 schreef zovty het volgende:
Ik heb alleen de OP gelezen, maar ik vind TS ziek in z'n hoofd en het zou me niet verbazen als hij al 1 of meerdere straatverboden heeft en door meerdere providers op specifieke nummers is geblokkeerd.
quote:Op woensdag 12 mei 2010 09:59 schreef zovty het volgende:
Ik heb alleen de OP gelezen, maar ik vind TS ziek in z'n hoofd en het zou me niet verbazen als hij al 1 of meerdere straatverboden heeft en door meerdere providers op specifieke nummers is geblokkeerd.
Geen idee, ik ken het emimich verhaal niet. Boeit me ook niet.quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:00 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Dat ook wel.
En wat dan betreffende de grote onthulling achter Emimich, wie was dat ook al weer? Dat was qua speurings werk een stuk zieker, mag dat wel?
Je heb iets gemist in je leven.quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:01 schreef zovty het volgende:
[..]
Geen idee, ik ken het emimich verhaal niet. Boeit me ook niet.
Nee, TS is:quote:
Leav Sieneke alone!!!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:20 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hoe vaak moet ik je nou nog zeggen me met rust te laten?
Nee, die bovenste is veel dikker en heeft een andere glimlachquote:Op woensdag 12 mei 2010 09:58 schreef reetveter het volgende:
[..]
[..]
Eerlijk, de gelijkenis is treffend.
[ afbeelding ]
ORGINEEL!!quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:41 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
[..]
De onthulling, Emmich is nep !!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |