Heet jij Shalalie?quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:45 schreef kwiwi het volgende:
Zeg Senieleke, nou we toch de eer hebben om je te mogen spreken heb ik een vraag voor je:
Je zingt wel steeds dat je verliefd op me bent, maar ben je dat echt op speel je een gemeen spelletje?
Ja zeg dat maar tegen Sieneke.quote:
Wow.quote:Op woensdag 12 mei 2010 01:09 schreef Bragi het volgende:
[..]
Mensen die zeggen da tik op Sieneke lijkt terwijl het niet z
Ik doe het toch ook..quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik hoef me hier totaal niet te verantwoorden voor wie ik ben. Dat hoeven andere users ook niet.
quote:Op woensdag 12 mei 2010 01:14 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Ik doe het toch ook..Iedereen dacht dat ik zanger Rinus was.
Dat ondanks mijn geniale muzieksmaak.
Mocht je willen!quote:Op woensdag 12 mei 2010 01:14 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Ik doe het toch ook..Iedereen dacht dat ik zanger Rinus was.
Dat ondanks mijn geniale muzieksmaak.
Ik keekquote:Op woensdag 12 mei 2010 09:35 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Dat fotoboek van Thinkk-Pinkk! Fotoboek van Thinkk-Pinkk
Hoho, dat is niet helemaal waar. Het is algemeen bekend op FOK! dat zodra je in je profiel geslacht: vrouw hebt staan je pics van jezelf, dan wel die van je zusje moet posten.quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik hoef me hier totaal niet te verantwoorden voor wie ik ben. Dat hoeven andere users ook niet.
Misschien is het wel familie van Sienekequote:Op woensdag 12 mei 2010 09:54 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
In dat topic waar Thinkk-Pinkk zelf de vergelijkende foto's laat zien, zie je wel gelijkenissen..
Maarre TS; je hebt wel stalkneigingen als je het mij vraagt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |