Stuur haar manager een brief met een huwelijksaanzoek voor haar!quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:40 schreef Gitarrovich het volgende:
HEEE SIENEKE![]()
![]()
![]()
![]()
...Wil je met me trouwen?
Wij gingen toch al trouwen ?quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:24 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Stuur haar manager een brief met een huwelijksaanzoek voor haar!
quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:41 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Oke ik geef het toe ik ben Sieneke.. zit al even thuis met keelontsteking en tot 15 mei zijn mijn optredens afgelast.
Verder vind ik mijn liedje sjalaa wattes ontzettend leuk en blij.. En ow ja ik houd van vader abraham.
Het behang in mijn slaapkamer heeft uiteraard de opdruk van smurfen en een draaiorgel is mijn favoriete instrument.
Wel allemaal stemmen he als ik in Oslo sta.
maar je nu toegeeft geloof ik je helemaal niet meer, jij bent sieneke niet!!!!1!1!!!quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:41 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Oke ik geef het toe ik ben Sieneke.. zit al even thuis met keelontsteking en tot 15 mei zijn mijn optredens afgelast.
Verder vind ik mijn liedje sjalaa wattes ontzettend leuk en blij.. En ow ja ik houd van vader abraham.
Het behang in mijn slaapkamer heeft uiteraard de opdruk van smurfen en een draaiorgel is mijn favoriete instrument.
Wel allemaal stemmen he als ik in Oslo sta.
Dacht ik al.quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:41 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Oke ik geef het toe ik ben Sieneke.. zit al even thuis met keelontsteking en tot 15 mei zijn mijn optredens afgelast.
Verder vind ik mijn liedje sjalaa wattes ontzettend leuk en blij.. En ow ja ik houd van vader abraham.
Het behang in mijn slaapkamer heeft uiteraard de opdruk van smurfen en een draaiorgel is mijn favoriete instrument.
Wel allemaal stemmen he als ik in Oslo sta.
I FUCKING KNEW IT ALL THE TIME!!!!!quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:41 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Oke ik geef het toe ik ben Sieneke.. zit al even thuis met keelontsteking en tot 15 mei zijn mijn optredens afgelast.
Verder vind ik mijn liedje sjalaa wattes ontzettend leuk en blij.. En ow ja ik houd van vader abraham.
Het behang in mijn slaapkamer heeft uiteraard de opdruk van smurfen en een draaiorgel is mijn favoriete instrument.
Wel allemaal stemmen he als ik in Oslo sta.
Kei goed!quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:42 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dacht ik al.
Hoe is het op het kamp?
Je komt uit Gelderland. Gedraag je daar naar.quote:
Zit je nog in het monniken kloosterquote:
Vanwege de keelontsteking even thuisquote:Op donderdag 13 mei 2010 22:44 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
[..]
Zit je nog in het monniken klooster
Niet zoveel deep-throaten.....quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:45 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Vanwege de keelontsteking even thuis
Doe is normaal johquote:
blijkbaar is dat van jou lager,ongeveer knie-hoogte!quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:49 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ja amvrosios, dat jouw niveau erg laag is wisten we wel na dit stalkerige gedoe.
quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:50 schreef amvrosios het volgende:
[..]
blijkbaar is dat van jou lager,ongeveer knie-hoogte!
quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:50 schreef amvrosios het volgende:
[..]
blijkbaar is dat van jou lager,ongeveer knie-hoogte!
quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:52 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Joh al was je de laatste vent op aarde
Omdat Sieneke, god weet waaromquote:Op donderdag 13 mei 2010 22:56 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
Ze reageert niet meer op mijn fan mail, waarom
Nee jij bent gemeen, meen ik echt.quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Omdat Sieneke, god weet waarom, al naast haar schoenen loopt
Net als de keel van Sieneke?quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:57 schreef Bellatrix het volgende:
Ik hou niet van mensen die serieus gekwetst zijn op het internet. Internet is gewoon een grote bubbel waar je makkelijk door heen kunt prikken.
Ik hou niet van mensen die vinden dat je elkaar de kanker in moet wensen op internetquote:Op donderdag 13 mei 2010 22:57 schreef Bellatrix het volgende:
Ik hou niet van mensen die serieus gekwetst zijn op het internet. Internet is gewoon een grote bubbel waar je makkelijk door heen kunt prikken.
Nee, dan zou het erin prikken zijn. Maar ja, om je vraag te beantwoorden, Sieneke loves the cock.quote:
Dat mogen duidelijk zijn.quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:59 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee, dan zou het erin prikken zijn. Maar ja, om je vraag te beantwoorden, Sieneke loves the cock.
quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:58 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
[..]
Nee jij bent gemeen, meen ik echt.
Ik vind het ook een bagger nummer, maar als ik de reacties hier op fok ziet, kan je ook overdrijven hoor....
Als hij de laatste vent op aarde was moest ik hem nog niet. Ben hem kotsbeu met zijn gezeik en gedoe.quote:
Dus je vind me niet meer lief ?quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Als hij de laatste vent op aarde was moest ik hem nog niet. Ben hem kotsbeu met zijn gezeik en gedoe.
Het is gelukkig inderdaad maar internet.
Gelukkig vindt ze je alleen niet meer lief op internetquote:
ja in real life ben ik smoorverliefd op hem.quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gelukkig vindt ze je alleen niet meer lief op internet
.......En ze leefden nog lang en gelukkig.....quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
ja in real life ben ik smoorverliefd op hem.
Neuken?quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
ja in real life ben ik smoorverliefd op hem.
Sjonge jonge, geeft ze je een kans en dan verpest je het weer door gelijk te willen neukenquote:
zo beter?quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Sjonge jonge, geeft ze je een kans en dan verpest je het weer door gelijk te willen neuken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |