abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81386987
Ik zou m'n hond er nog van af schoppen
  donderdag 13 mei 2010 @ 18:35:26 #152
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_81388556
TS, jij bent een eng mannetje.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_81388953
omg
  donderdag 13 mei 2010 @ 18:58:45 #154
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_81389320
Sieneke op Fok!

Mensen, ik zal een onthulling doen: Inlognaam zit ook op Fok!

Lekker boeien of die meid wel of niet op Fok! zit.
Ook hoi !
  donderdag 13 mei 2010 @ 19:40:46 #155
232530 Gitarrovich
1e Klas Eikel - Tot Uw Dienst
pi_81391068
HEEE SIENEKE


...Wil je met me trouwen ?
Zeker niet.
pi_81397885
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 19:40 schreef Gitarrovich het volgende:
HEEE SIENEKE


...Wil je met me trouwen ?
Stuur haar manager een brief met een huwelijksaanzoek voor haar!
I solemnly swear i'm up to no good
pi_81397909
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 22:24 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Stuur haar manager een brief met een huwelijksaanzoek voor haar!
Wij gingen toch al trouwen ?
Vooral dat wat hier boven staat.
pi_81397967
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 22:25 schreef amvrosios het volgende:

[..]

Wij gingen toch al trouwen ?
Van mijn leven niet
I solemnly swear i'm up to no good
pi_81397997
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 22:26 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Van mijn leven niet
Vooral dat wat hier boven staat.
  donderdag 13 mei 2010 @ 22:32:10 #160
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_81398221
Waarom is Thinkk-Pinkk alles aan het ontkennen?
Dit is fok, geef het toe, lach erom en ga door met je leven.

Als je echter wel Sieneke (wie??) bent, dan moet je doorgaan met ontkennen.
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_81398274
Op zondag 23 mei 2010 17:22 schreef kutkabouter het volgende:[/b]
wat zijn jullie echt kankertriest zeg :W ik ben weg hier, trieste kankerautisten
-na 4 minuut 25 terug-
pi_81398637
Oke ik geef het toe ik ben Sieneke.. zit al even thuis met keelontsteking en tot 15 mei zijn mijn optredens afgelast.

Verder vind ik mijn liedje sjalaa wattes ontzettend leuk en blij.. En ow ja ik houd van vader abraham.

Het behang in mijn slaapkamer heeft uiteraard de opdruk van smurfen en een draaiorgel is mijn favoriete instrument.

Wel allemaal stemmen he als ik in Oslo sta.
I solemnly swear i'm up to no good
  donderdag 13 mei 2010 @ 22:42:33 #163
256456 morningstorm
when it rains.
pi_81398695
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 22:41 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Oke ik geef het toe ik ben Sieneke.. zit al even thuis met keelontsteking en tot 15 mei zijn mijn optredens afgelast.

Verder vind ik mijn liedje sjalaa wattes ontzettend leuk en blij.. En ow ja ik houd van vader abraham.

Het behang in mijn slaapkamer heeft uiteraard de opdruk van smurfen en een draaiorgel is mijn favoriete instrument.

Wel allemaal stemmen he als ik in Oslo sta.
  donderdag 13 mei 2010 @ 22:42:57 #164
256456 morningstorm
when it rains.
pi_81398713
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 22:41 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Oke ik geef het toe ik ben Sieneke.. zit al even thuis met keelontsteking en tot 15 mei zijn mijn optredens afgelast.

Verder vind ik mijn liedje sjalaa wattes ontzettend leuk en blij.. En ow ja ik houd van vader abraham.

Het behang in mijn slaapkamer heeft uiteraard de opdruk van smurfen en een draaiorgel is mijn favoriete instrument.

Wel allemaal stemmen he als ik in Oslo sta.
maar je nu toegeeft geloof ik je helemaal niet meer, jij bent sieneke niet!!!!1!1!!!
  donderdag 13 mei 2010 @ 22:42:58 #165
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_81398714
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 22:41 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Oke ik geef het toe ik ben Sieneke.. zit al even thuis met keelontsteking en tot 15 mei zijn mijn optredens afgelast.

Verder vind ik mijn liedje sjalaa wattes ontzettend leuk en blij.. En ow ja ik houd van vader abraham.

Het behang in mijn slaapkamer heeft uiteraard de opdruk van smurfen en een draaiorgel is mijn favoriete instrument.

Wel allemaal stemmen he als ik in Oslo sta.
Dacht ik al.

Hoe is het op het kamp?
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
pi_81398720
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 22:41 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Oke ik geef het toe ik ben Sieneke.. zit al even thuis met keelontsteking en tot 15 mei zijn mijn optredens afgelast.

Verder vind ik mijn liedje sjalaa wattes ontzettend leuk en blij.. En ow ja ik houd van vader abraham.

Het behang in mijn slaapkamer heeft uiteraard de opdruk van smurfen en een draaiorgel is mijn favoriete instrument.

Wel allemaal stemmen he als ik in Oslo sta.
I FUCKING KNEW IT ALL THE TIME!!!!!
Vooral dat wat hier boven staat.
pi_81398779
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 22:42 schreef Bellatrix het volgende:

[..]

Dacht ik al.

Hoe is het op het kamp?
Kei goed!
I solemnly swear i'm up to no good
  donderdag 13 mei 2010 @ 22:44:34 #168
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_81398791
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 22:44 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Kei goed!
Je komt uit Gelderland. Gedraag je daar naar.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
pi_81398801
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 22:44 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Kei goed!
Zit je nog in het monniken klooster
Op zondag 23 mei 2010 17:22 schreef kutkabouter het volgende:[/b]
wat zijn jullie echt kankertriest zeg :W ik ben weg hier, trieste kankerautisten
-na 4 minuut 25 terug-
pi_81398823
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 22:44 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:

[..]

Zit je nog in het monniken klooster
Vanwege de keelontsteking even thuis
I solemnly swear i'm up to no good
pi_81398884
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 22:45 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Vanwege de keelontsteking even thuis
Niet zoveel deep-throaten.....
Vooral dat wat hier boven staat.
pi_81398903
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 22:46 schreef amvrosios het volgende:

[..]

Niet zoveel deep-throaten.....
Doe is normaal joh
Op zondag 23 mei 2010 17:22 schreef kutkabouter het volgende:[/b]
wat zijn jullie echt kankertriest zeg :W ik ben weg hier, trieste kankerautisten
-na 4 minuut 25 terug-
pi_81398948
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 22:47 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:

[..]

Doe is normaal joh
Check ff welk forum dit is?
Vooral dat wat hier boven staat.
pi_81399032
Ja amvrosios, dat jouw niveau erg laag is wisten we wel na dit stalkerige gedoe.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_81399069
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 22:49 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ja amvrosios, dat jouw niveau erg laag is wisten we wel na dit stalkerige gedoe.
blijkbaar is dat van jou lager,ongeveer knie-hoogte!
Vooral dat wat hier boven staat.
  donderdag 13 mei 2010 @ 22:51:21 #176
295753 Zwabber_
de natte lappen
pi_81399100
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 22:50 schreef amvrosios het volgende:

[..]

blijkbaar is dat van jou lager,ongeveer knie-hoogte!
No one rules if no one obeys.
  donderdag 13 mei 2010 @ 22:52:44 #177
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_81399167
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 22:50 schreef amvrosios het volgende:

[..]

blijkbaar is dat van jou lager,ongeveer knie-hoogte!
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
pi_81399168
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 22:51 schreef Zwabber_ het volgende:

[..]


Joh al was je de laatste vent op aarde
I solemnly swear i'm up to no good
pi_81399203
Op zondag 23 mei 2010 17:22 schreef kutkabouter het volgende:[/b]
wat zijn jullie echt kankertriest zeg :W ik ben weg hier, trieste kankerautisten
-na 4 minuut 25 terug-
  donderdag 13 mei 2010 @ 22:55:16 #180
295753 Zwabber_
de natte lappen
pi_81399272
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 22:52 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Joh al was je de laatste vent op aarde
No one rules if no one obeys.
pi_81399289
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 22:55 schreef Zwabber_ het volgende:

[..]


HEIL ZWABBER_!
Vooral dat wat hier boven staat.
pi_81399314
Ze reageert niet meer op mijn fan mail, waarom
Op zondag 23 mei 2010 17:22 schreef kutkabouter het volgende:[/b]
wat zijn jullie echt kankertriest zeg :W ik ben weg hier, trieste kankerautisten
-na 4 minuut 25 terug-
  donderdag 13 mei 2010 @ 22:57:31 #183
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_81399374
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 22:56 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
Ze reageert niet meer op mijn fan mail, waarom
Omdat Sieneke, god weet waarom , al naast haar schoenen loopt
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
  donderdag 13 mei 2010 @ 22:57:42 #184
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_81399382
Ik hou niet van mensen die serieus gekwetst zijn op het internet. Internet is gewoon een grote bubbel waar je makkelijk door heen kunt prikken.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
pi_81399410
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 22:57 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Omdat Sieneke, god weet waarom , al naast haar schoenen loopt
Nee jij bent gemeen, meen ik echt.

Ik vind het ook een bagger nummer, maar als ik de reacties hier op fok ziet, kan je ook overdrijven hoor....
Op zondag 23 mei 2010 17:22 schreef kutkabouter het volgende:[/b]
wat zijn jullie echt kankertriest zeg :W ik ben weg hier, trieste kankerautisten
-na 4 minuut 25 terug-
pi_81399423
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 22:57 schreef Bellatrix het volgende:
Ik hou niet van mensen die serieus gekwetst zijn op het internet. Internet is gewoon een grote bubbel waar je makkelijk door heen kunt prikken.
Net als de keel van Sieneke?
Vooral dat wat hier boven staat.
pi_81399435
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 22:57 schreef Bellatrix het volgende:
Ik hou niet van mensen die serieus gekwetst zijn op het internet. Internet is gewoon een grote bubbel waar je makkelijk door heen kunt prikken.
Ik hou niet van mensen die vinden dat je elkaar de kanker in moet wensen op internet
Op zondag 23 mei 2010 17:22 schreef kutkabouter het volgende:[/b]
wat zijn jullie echt kankertriest zeg :W ik ben weg hier, trieste kankerautisten
-na 4 minuut 25 terug-
  donderdag 13 mei 2010 @ 22:59:03 #188
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_81399458
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 22:58 schreef amvrosios het volgende:

[..]

Net als de keel van Sieneke?
Nee, dan zou het erin prikken zijn. Maar ja, om je vraag te beantwoorden, Sieneke loves the cock.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
pi_81399504
Nee ik was even douchen sorry hoor, maar ik zie dat icoontje van PB berichten weleens over het hoofd.. jullie krijgen zo snel mogelijk reactie beloofd!
I solemnly swear i'm up to no good
pi_81399507
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 22:59 schreef Bellatrix het volgende:

[..]

Nee, dan zou het erin prikken zijn. Maar ja, om je vraag te beantwoorden, Sieneke loves the cock.
Dat mogen duidelijk zijn.
Vooral dat wat hier boven staat.
  donderdag 13 mei 2010 @ 23:00:53 #191
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_81399547
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 22:58 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:

[..]

Nee jij bent gemeen, meen ik echt.

Ik vind het ook een bagger nummer, maar als ik de reacties hier op fok ziet, kan je ook overdrijven hoor....
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
pi_81399600
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 22:55 schreef Zwabber_ het volgende:

[..]


Als hij de laatste vent op aarde was moest ik hem nog niet. Ben hem kotsbeu met zijn gezeik en gedoe.

Het is gelukkig inderdaad maar internet.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_81399700
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 23:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Als hij de laatste vent op aarde was moest ik hem nog niet. Ben hem kotsbeu met zijn gezeik en gedoe.

Het is gelukkig inderdaad maar internet.
Dus je vind me niet meer lief ?
Vooral dat wat hier boven staat.
pi_81399750
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 23:04 schreef amvrosios het volgende:

[..]

Dus je vind me niet meer lief ?
Schatje, dat heb ik je nooit gevonden.
I solemnly swear i'm up to no good
  donderdag 13 mei 2010 @ 23:05:42 #195
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_81399775
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 23:04 schreef amvrosios het volgende:

[..]

Dus je vind me niet meer lief ?
Gelukkig vindt ze je alleen niet meer lief op internet
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
pi_81399827
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 23:05 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Gelukkig vindt ze je alleen niet meer lief op internet
ja in real life ben ik smoorverliefd op hem.
I solemnly swear i'm up to no good
  donderdag 13 mei 2010 @ 23:07:33 #197
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_81399869
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 23:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

ja in real life ben ik smoorverliefd op hem.
.......En ze leefden nog lang en gelukkig.....
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
pi_81399879
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 23:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

ja in real life ben ik smoorverliefd op hem.
Neuken?

Hoi!

hele slechte ninja-edit
Vooral dat wat hier boven staat.
  donderdag 13 mei 2010 @ 23:08:27 #199
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_81399901
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 23:07 schreef amvrosios het volgende:

[..]

Neuken?
Sjonge jonge, geeft ze je een kans en dan verpest je het weer door gelijk te willen neuken
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
pi_81399934
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 23:08 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Sjonge jonge, geeft ze je een kans en dan verpest je het weer door gelijk te willen neuken
zo beter?
Vooral dat wat hier boven staat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')