abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81386987
Ik zou m'n hond er nog van af schoppen
  donderdag 13 mei 2010 @ 18:35:26 #152
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_81388556
TS, jij bent een eng mannetje.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_81388953
omg
  donderdag 13 mei 2010 @ 18:58:45 #154
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_81389320
Sieneke op Fok!

Mensen, ik zal een onthulling doen: Inlognaam zit ook op Fok!

Lekker boeien of die meid wel of niet op Fok! zit.
Ook hoi !
  donderdag 13 mei 2010 @ 19:40:46 #155
232530 Gitarrovich
1e Klas Eikel - Tot Uw Dienst
pi_81391068
HEEE SIENEKE


...Wil je met me trouwen ?
Zeker niet.
pi_81397885
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 19:40 schreef Gitarrovich het volgende:
HEEE SIENEKE


...Wil je met me trouwen ?
Stuur haar manager een brief met een huwelijksaanzoek voor haar!
I solemnly swear i'm up to no good
pi_81397909
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 22:24 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Stuur haar manager een brief met een huwelijksaanzoek voor haar!
Wij gingen toch al trouwen ?
Vooral dat wat hier boven staat.
pi_81397967
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 22:25 schreef amvrosios het volgende:

[..]

Wij gingen toch al trouwen ?
Van mijn leven niet
I solemnly swear i'm up to no good
pi_81397997
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 22:26 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Van mijn leven niet
Vooral dat wat hier boven staat.
  donderdag 13 mei 2010 @ 22:32:10 #160
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_81398221
Waarom is Thinkk-Pinkk alles aan het ontkennen?
Dit is fok, geef het toe, lach erom en ga door met je leven.

Als je echter wel Sieneke (wie??) bent, dan moet je doorgaan met ontkennen.
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_81398274
Op zondag 23 mei 2010 17:22 schreef kutkabouter het volgende:[/b]
wat zijn jullie echt kankertriest zeg :W ik ben weg hier, trieste kankerautisten
-na 4 minuut 25 terug-
pi_81398637
Oke ik geef het toe ik ben Sieneke.. zit al even thuis met keelontsteking en tot 15 mei zijn mijn optredens afgelast.

Verder vind ik mijn liedje sjalaa wattes ontzettend leuk en blij.. En ow ja ik houd van vader abraham.

Het behang in mijn slaapkamer heeft uiteraard de opdruk van smurfen en een draaiorgel is mijn favoriete instrument.

Wel allemaal stemmen he als ik in Oslo sta.
I solemnly swear i'm up to no good
  donderdag 13 mei 2010 @ 22:42:33 #163
256456 morningstorm
when it rains.
pi_81398695
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 22:41 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Oke ik geef het toe ik ben Sieneke.. zit al even thuis met keelontsteking en tot 15 mei zijn mijn optredens afgelast.

Verder vind ik mijn liedje sjalaa wattes ontzettend leuk en blij.. En ow ja ik houd van vader abraham.

Het behang in mijn slaapkamer heeft uiteraard de opdruk van smurfen en een draaiorgel is mijn favoriete instrument.

Wel allemaal stemmen he als ik in Oslo sta.
  donderdag 13 mei 2010 @ 22:42:57 #164
256456 morningstorm
when it rains.
pi_81398713
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 22:41 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Oke ik geef het toe ik ben Sieneke.. zit al even thuis met keelontsteking en tot 15 mei zijn mijn optredens afgelast.

Verder vind ik mijn liedje sjalaa wattes ontzettend leuk en blij.. En ow ja ik houd van vader abraham.

Het behang in mijn slaapkamer heeft uiteraard de opdruk van smurfen en een draaiorgel is mijn favoriete instrument.

Wel allemaal stemmen he als ik in Oslo sta.
maar je nu toegeeft geloof ik je helemaal niet meer, jij bent sieneke niet!!!!1!1!!!
  donderdag 13 mei 2010 @ 22:42:58 #165
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_81398714
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 22:41 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Oke ik geef het toe ik ben Sieneke.. zit al even thuis met keelontsteking en tot 15 mei zijn mijn optredens afgelast.

Verder vind ik mijn liedje sjalaa wattes ontzettend leuk en blij.. En ow ja ik houd van vader abraham.

Het behang in mijn slaapkamer heeft uiteraard de opdruk van smurfen en een draaiorgel is mijn favoriete instrument.

Wel allemaal stemmen he als ik in Oslo sta.
Dacht ik al.

Hoe is het op het kamp?
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
pi_81398720
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 22:41 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Oke ik geef het toe ik ben Sieneke.. zit al even thuis met keelontsteking en tot 15 mei zijn mijn optredens afgelast.

Verder vind ik mijn liedje sjalaa wattes ontzettend leuk en blij.. En ow ja ik houd van vader abraham.

Het behang in mijn slaapkamer heeft uiteraard de opdruk van smurfen en een draaiorgel is mijn favoriete instrument.

Wel allemaal stemmen he als ik in Oslo sta.
I FUCKING KNEW IT ALL THE TIME!!!!!
Vooral dat wat hier boven staat.
pi_81398779
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 22:42 schreef Bellatrix het volgende:

[..]

Dacht ik al.

Hoe is het op het kamp?
Kei goed!
I solemnly swear i'm up to no good
  donderdag 13 mei 2010 @ 22:44:34 #168
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_81398791
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 22:44 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Kei goed!
Je komt uit Gelderland. Gedraag je daar naar.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
pi_81398801
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 22:44 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Kei goed!
Zit je nog in het monniken klooster
Op zondag 23 mei 2010 17:22 schreef kutkabouter het volgende:[/b]
wat zijn jullie echt kankertriest zeg :W ik ben weg hier, trieste kankerautisten
-na 4 minuut 25 terug-
pi_81398823
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 22:44 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:

[..]

Zit je nog in het monniken klooster
Vanwege de keelontsteking even thuis
I solemnly swear i'm up to no good
pi_81398884
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 22:45 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Vanwege de keelontsteking even thuis
Niet zoveel deep-throaten.....
Vooral dat wat hier boven staat.
pi_81398903
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 22:46 schreef amvrosios het volgende:

[..]

Niet zoveel deep-throaten.....
Doe is normaal joh
Op zondag 23 mei 2010 17:22 schreef kutkabouter het volgende:[/b]
wat zijn jullie echt kankertriest zeg :W ik ben weg hier, trieste kankerautisten
-na 4 minuut 25 terug-
pi_81398948
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 22:47 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:

[..]

Doe is normaal joh
Check ff welk forum dit is?
Vooral dat wat hier boven staat.
pi_81399032
Ja amvrosios, dat jouw niveau erg laag is wisten we wel na dit stalkerige gedoe.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_81399069
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 22:49 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ja amvrosios, dat jouw niveau erg laag is wisten we wel na dit stalkerige gedoe.
blijkbaar is dat van jou lager,ongeveer knie-hoogte!
Vooral dat wat hier boven staat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')