Stuur haar manager een brief met een huwelijksaanzoek voor haar!quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:40 schreef Gitarrovich het volgende:
HEEE SIENEKE![]()
![]()
![]()
![]()
...Wil je met me trouwen?
Wij gingen toch al trouwen ?quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:24 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Stuur haar manager een brief met een huwelijksaanzoek voor haar!
quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:41 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Oke ik geef het toe ik ben Sieneke.. zit al even thuis met keelontsteking en tot 15 mei zijn mijn optredens afgelast.
Verder vind ik mijn liedje sjalaa wattes ontzettend leuk en blij.. En ow ja ik houd van vader abraham.
Het behang in mijn slaapkamer heeft uiteraard de opdruk van smurfen en een draaiorgel is mijn favoriete instrument.
Wel allemaal stemmen he als ik in Oslo sta.
maar je nu toegeeft geloof ik je helemaal niet meer, jij bent sieneke niet!!!!1!1!!!quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:41 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Oke ik geef het toe ik ben Sieneke.. zit al even thuis met keelontsteking en tot 15 mei zijn mijn optredens afgelast.
Verder vind ik mijn liedje sjalaa wattes ontzettend leuk en blij.. En ow ja ik houd van vader abraham.
Het behang in mijn slaapkamer heeft uiteraard de opdruk van smurfen en een draaiorgel is mijn favoriete instrument.
Wel allemaal stemmen he als ik in Oslo sta.
Dacht ik al.quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:41 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Oke ik geef het toe ik ben Sieneke.. zit al even thuis met keelontsteking en tot 15 mei zijn mijn optredens afgelast.
Verder vind ik mijn liedje sjalaa wattes ontzettend leuk en blij.. En ow ja ik houd van vader abraham.
Het behang in mijn slaapkamer heeft uiteraard de opdruk van smurfen en een draaiorgel is mijn favoriete instrument.
Wel allemaal stemmen he als ik in Oslo sta.
I FUCKING KNEW IT ALL THE TIME!!!!!quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:41 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Oke ik geef het toe ik ben Sieneke.. zit al even thuis met keelontsteking en tot 15 mei zijn mijn optredens afgelast.
Verder vind ik mijn liedje sjalaa wattes ontzettend leuk en blij.. En ow ja ik houd van vader abraham.
Het behang in mijn slaapkamer heeft uiteraard de opdruk van smurfen en een draaiorgel is mijn favoriete instrument.
Wel allemaal stemmen he als ik in Oslo sta.
Kei goed!quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:42 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dacht ik al.
Hoe is het op het kamp?
Je komt uit Gelderland. Gedraag je daar naar.quote:
Zit je nog in het monniken kloosterquote:
Vanwege de keelontsteking even thuisquote:Op donderdag 13 mei 2010 22:44 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
[..]
Zit je nog in het monniken klooster
Niet zoveel deep-throaten.....quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:45 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Vanwege de keelontsteking even thuis
Doe is normaal johquote:
blijkbaar is dat van jou lager,ongeveer knie-hoogte!quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:49 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ja amvrosios, dat jouw niveau erg laag is wisten we wel na dit stalkerige gedoe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |