abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 13 mei 2010 @ 22:51:21 #176
295753 Zwabber_
de natte lappen
pi_81399100
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 22:50 schreef amvrosios het volgende:

[..]

blijkbaar is dat van jou lager,ongeveer knie-hoogte!
No one rules if no one obeys.
  donderdag 13 mei 2010 @ 22:52:44 #177
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_81399167
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 22:50 schreef amvrosios het volgende:

[..]

blijkbaar is dat van jou lager,ongeveer knie-hoogte!
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
pi_81399168
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 22:51 schreef Zwabber_ het volgende:

[..]


Joh al was je de laatste vent op aarde
I solemnly swear i'm up to no good
pi_81399203
Op zondag 23 mei 2010 17:22 schreef kutkabouter het volgende:[/b]
wat zijn jullie echt kankertriest zeg :W ik ben weg hier, trieste kankerautisten
-na 4 minuut 25 terug-
  donderdag 13 mei 2010 @ 22:55:16 #180
295753 Zwabber_
de natte lappen
pi_81399272
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 22:52 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Joh al was je de laatste vent op aarde
No one rules if no one obeys.
pi_81399289
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 22:55 schreef Zwabber_ het volgende:

[..]


HEIL ZWABBER_!
Vooral dat wat hier boven staat.
pi_81399314
Ze reageert niet meer op mijn fan mail, waarom
Op zondag 23 mei 2010 17:22 schreef kutkabouter het volgende:[/b]
wat zijn jullie echt kankertriest zeg :W ik ben weg hier, trieste kankerautisten
-na 4 minuut 25 terug-
  donderdag 13 mei 2010 @ 22:57:31 #183
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_81399374
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 22:56 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
Ze reageert niet meer op mijn fan mail, waarom
Omdat Sieneke, god weet waarom , al naast haar schoenen loopt
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
  donderdag 13 mei 2010 @ 22:57:42 #184
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_81399382
Ik hou niet van mensen die serieus gekwetst zijn op het internet. Internet is gewoon een grote bubbel waar je makkelijk door heen kunt prikken.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
pi_81399410
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 22:57 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Omdat Sieneke, god weet waarom , al naast haar schoenen loopt
Nee jij bent gemeen, meen ik echt.

Ik vind het ook een bagger nummer, maar als ik de reacties hier op fok ziet, kan je ook overdrijven hoor....
Op zondag 23 mei 2010 17:22 schreef kutkabouter het volgende:[/b]
wat zijn jullie echt kankertriest zeg :W ik ben weg hier, trieste kankerautisten
-na 4 minuut 25 terug-
pi_81399423
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 22:57 schreef Bellatrix het volgende:
Ik hou niet van mensen die serieus gekwetst zijn op het internet. Internet is gewoon een grote bubbel waar je makkelijk door heen kunt prikken.
Net als de keel van Sieneke?
Vooral dat wat hier boven staat.
pi_81399435
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 22:57 schreef Bellatrix het volgende:
Ik hou niet van mensen die serieus gekwetst zijn op het internet. Internet is gewoon een grote bubbel waar je makkelijk door heen kunt prikken.
Ik hou niet van mensen die vinden dat je elkaar de kanker in moet wensen op internet
Op zondag 23 mei 2010 17:22 schreef kutkabouter het volgende:[/b]
wat zijn jullie echt kankertriest zeg :W ik ben weg hier, trieste kankerautisten
-na 4 minuut 25 terug-
  donderdag 13 mei 2010 @ 22:59:03 #188
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_81399458
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 22:58 schreef amvrosios het volgende:

[..]

Net als de keel van Sieneke?
Nee, dan zou het erin prikken zijn. Maar ja, om je vraag te beantwoorden, Sieneke loves the cock.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
pi_81399504
Nee ik was even douchen sorry hoor, maar ik zie dat icoontje van PB berichten weleens over het hoofd.. jullie krijgen zo snel mogelijk reactie beloofd!
I solemnly swear i'm up to no good
pi_81399507
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 22:59 schreef Bellatrix het volgende:

[..]

Nee, dan zou het erin prikken zijn. Maar ja, om je vraag te beantwoorden, Sieneke loves the cock.
Dat mogen duidelijk zijn.
Vooral dat wat hier boven staat.
  donderdag 13 mei 2010 @ 23:00:53 #191
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_81399547
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 22:58 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:

[..]

Nee jij bent gemeen, meen ik echt.

Ik vind het ook een bagger nummer, maar als ik de reacties hier op fok ziet, kan je ook overdrijven hoor....
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
pi_81399600
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 22:55 schreef Zwabber_ het volgende:

[..]


Als hij de laatste vent op aarde was moest ik hem nog niet. Ben hem kotsbeu met zijn gezeik en gedoe.

Het is gelukkig inderdaad maar internet.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_81399700
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 23:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Als hij de laatste vent op aarde was moest ik hem nog niet. Ben hem kotsbeu met zijn gezeik en gedoe.

Het is gelukkig inderdaad maar internet.
Dus je vind me niet meer lief ?
Vooral dat wat hier boven staat.
pi_81399750
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 23:04 schreef amvrosios het volgende:

[..]

Dus je vind me niet meer lief ?
Schatje, dat heb ik je nooit gevonden.
I solemnly swear i'm up to no good
  donderdag 13 mei 2010 @ 23:05:42 #195
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_81399775
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 23:04 schreef amvrosios het volgende:

[..]

Dus je vind me niet meer lief ?
Gelukkig vindt ze je alleen niet meer lief op internet
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
pi_81399827
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 23:05 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Gelukkig vindt ze je alleen niet meer lief op internet
ja in real life ben ik smoorverliefd op hem.
I solemnly swear i'm up to no good
  donderdag 13 mei 2010 @ 23:07:33 #197
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_81399869
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 23:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

ja in real life ben ik smoorverliefd op hem.
.......En ze leefden nog lang en gelukkig.....
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
pi_81399879
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 23:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

ja in real life ben ik smoorverliefd op hem.
Neuken?

Hoi!

hele slechte ninja-edit
Vooral dat wat hier boven staat.
  donderdag 13 mei 2010 @ 23:08:27 #199
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_81399901
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 23:07 schreef amvrosios het volgende:

[..]

Neuken?
Sjonge jonge, geeft ze je een kans en dan verpest je het weer door gelijk te willen neuken
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
pi_81399934
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 23:08 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Sjonge jonge, geeft ze je een kans en dan verpest je het weer door gelijk te willen neuken
zo beter?
Vooral dat wat hier boven staat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')