quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:50 schreef amvrosios het volgende:
[..]
blijkbaar is dat van jou lager,ongeveer knie-hoogte!
quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:50 schreef amvrosios het volgende:
[..]
blijkbaar is dat van jou lager,ongeveer knie-hoogte!
quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:52 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Joh al was je de laatste vent op aarde
Omdat Sieneke, god weet waaromquote:Op donderdag 13 mei 2010 22:56 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
Ze reageert niet meer op mijn fan mail, waarom
Nee jij bent gemeen, meen ik echt.quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Omdat Sieneke, god weet waarom, al naast haar schoenen loopt
Net als de keel van Sieneke?quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:57 schreef Bellatrix het volgende:
Ik hou niet van mensen die serieus gekwetst zijn op het internet. Internet is gewoon een grote bubbel waar je makkelijk door heen kunt prikken.
Ik hou niet van mensen die vinden dat je elkaar de kanker in moet wensen op internetquote:Op donderdag 13 mei 2010 22:57 schreef Bellatrix het volgende:
Ik hou niet van mensen die serieus gekwetst zijn op het internet. Internet is gewoon een grote bubbel waar je makkelijk door heen kunt prikken.
Nee, dan zou het erin prikken zijn. Maar ja, om je vraag te beantwoorden, Sieneke loves the cock.quote:
Dat mogen duidelijk zijn.quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:59 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee, dan zou het erin prikken zijn. Maar ja, om je vraag te beantwoorden, Sieneke loves the cock.
quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:58 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
[..]
Nee jij bent gemeen, meen ik echt.
Ik vind het ook een bagger nummer, maar als ik de reacties hier op fok ziet, kan je ook overdrijven hoor....
Als hij de laatste vent op aarde was moest ik hem nog niet. Ben hem kotsbeu met zijn gezeik en gedoe.quote:
Dus je vind me niet meer lief ?quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Als hij de laatste vent op aarde was moest ik hem nog niet. Ben hem kotsbeu met zijn gezeik en gedoe.
Het is gelukkig inderdaad maar internet.
Gelukkig vindt ze je alleen niet meer lief op internetquote:
ja in real life ben ik smoorverliefd op hem.quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gelukkig vindt ze je alleen niet meer lief op internet
.......En ze leefden nog lang en gelukkig.....quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
ja in real life ben ik smoorverliefd op hem.
Neuken?quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
ja in real life ben ik smoorverliefd op hem.
Sjonge jonge, geeft ze je een kans en dan verpest je het weer door gelijk te willen neukenquote:
zo beter?quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Sjonge jonge, geeft ze je een kans en dan verpest je het weer door gelijk te willen neuken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |