abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81406247
Jezus waar gaat dit over
Prins der kikkers
pi_81406321
Sieneke moet eerst een gigantische beurt hebben waar iemand haar alle hoeken van de kamer laat zien. Misschien dat ze dan wat losser wordt en relaxt aan het songfestival kan beginnen.
  vrijdag 14 mei 2010 @ 08:15:26 #253
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_81406926
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 01:12 schreef Onufriev het volgende:
Dit topic
Vooral de laatste pagina's, ik dacht dat jullie ook elkaars msn hadden...
Heb hem geblokt en verwijdert.
I solemnly swear i'm up to no good
  vrijdag 14 mei 2010 @ 09:34:57 #254
189963 nubreektmijnklomp
vindt klompen eigenlijk kut
pi_81407967
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 08:15 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Heb hem geblokt en verwijdert.
Wie wil er nou sowieso amvro op msn

oh en hoi sieneke

OH en dit is echt een kut topic want dat hele songfestival boeit niemand meer wat na het fiasco met de toppers, waarom sturen we niet gewoon guus meeuwis ofzo. Of marco borsato, die wil ook wel weer ff in the picture komen denk ik.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  vrijdag 14 mei 2010 @ 09:37:53 #255
189963 nubreektmijnklomp
vindt klompen eigenlijk kut
pi_81408029
Oh ja en Amvro, can you say paranoid ?
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_81414502
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 22:07 schreef Desunoto het volgende:
Ik vind TS eng. Zoveel tijd dat die neemt om een user op FOK! in de gaten te houden.
Dat bedoel ik...

Bats.Bats..Bats...Baaats!
  dinsdag 18 mei 2010 @ 15:36:33 #257
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_81581328
Zo, eens even in de gaten houden op de roze denkster nu online gaat komen deze dagen want ben toch wel benieuwd of het dr inderdaad is. Niet dat het relevant is en boeiend eigenlijk, maar toch.
Ook hoi !
pi_81581666
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 23:44 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

begin er toch ernstig aan te twijfelen, oh nee dat deed ik al na dat gestalk van je.
Zelfs Rocket bel je op...
Wut
  dinsdag 18 mei 2010 @ 16:01:07 #259
281157 AskBrad
Heracles Almelo
pi_81582254
I'm Back Again!
  dinsdag 18 mei 2010 @ 16:01:11 #260
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_81582258
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 15:36 schreef Inlognaam het volgende:
Zo, eens even in de gaten houden op de roze denkster nu online gaat komen deze dagen want ben toch wel benieuwd of het dr inderdaad is. Niet dat het relevant is en boeiend eigenlijk, maar toch.
toch interessant
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
pi_81582333
Ze heeft al gepost terwijl ze optredens had op bevrijdingsdag en volgens mij heeft ze vandaag ook lopen posten terwijl ze naar Oslo toe is.

Slotje!
  dinsdag 18 mei 2010 @ 16:04:33 #262
281157 AskBrad
Heracles Almelo
pi_81582374
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 16:03 schreef OmniRocket het volgende:
Ze heeft al gepost terwijl ze optredens had op bevrijdingsdag en volgens mij heeft ze vandaag ook lopen posten terwijl ze naar Oslo toe is.

Slotje!
klopt! kijk hier!!!

Bassistentopic #18 Vol met bastaarden
I'm Back Again!
  dinsdag 18 mei 2010 @ 16:06:28 #263
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_81582454
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 16:03 schreef OmniRocket het volgende:
Ze heeft al gepost terwijl ze optredens had op bevrijdingsdag en volgens mij heeft ze vandaag ook lopen posten terwijl ze naar Oslo toe is.

Slotje!
Had ze toen geen longontsteking o.i.d.?
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
pi_81582619
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 16:06 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Had ze toen geen longontsteking o.i.d.?
Nee, ze stond in IJsselstein s'avonds bij het podium. Ze heeft zelfs 2* sjalalie gezongen. Ook nog een songfestival medley met naar het Nederlands vertaalde liedjes
  dinsdag 18 mei 2010 @ 16:12:29 #265
281157 AskBrad
Heracles Almelo
pi_81582694
ontknoping van het topic is hier: Bassistentopic #18 Vol met bastaarden
I'm Back Again!
pi_81584939
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 16:03 schreef OmniRocket het volgende:
Ze heeft al gepost terwijl ze optredens had op bevrijdingsdag en volgens mij heeft ze vandaag ook lopen posten terwijl ze naar Oslo toe is.

Slotje!
Stond Sieneke op een bevrijdingsfestival?


Ze kan toch posten voor/na dr optreden? Fok!Mobile
  dinsdag 18 mei 2010 @ 17:21:51 #267
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_81585200
Waar komen in godsnaam al deze pauper users vandaan?
  dinsdag 18 mei 2010 @ 19:30:41 #268
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_81590371
Zag haar net bij Snownieuws ( ), maar wat is zij DOM zeg
pi_81595904
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 19:30 schreef leolinedance het volgende:
Zag haar net bij Snownieuws ( ), maar wat is zij DOM zeg
Dat je Shownieuws kijkt doet ook geen wonderen voor je intelligentie hoor.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 22:00:38 #270
3185 Adelante
To let it go now
pi_81599322
--> ESF
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  dinsdag 18 mei 2010 @ 22:13:29 #271
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_81600142
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 21:11 schreef dubbel1 het volgende:

[..]

Dat je Shownieuws kijkt doet ook geen wonderen voor je intelligentie hoor.
jaja, waarom denk je dat ik die " " postte
  dinsdag 18 mei 2010 @ 22:14:14 #272
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_81600186
HE! Niet naar -> ESF!! Nu heb ik daar gepost
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 18 mei 2010 @ 22:52:57 #273
163650 Greys
pi_81602571
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 22:14 schreef leolinedance het volgende:
HE! Niet naar -> ESF!! Nu heb ik daar gepost
Whehehe

Hoi! Welkom!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 24 mei 2010 @ 00:22:17 #274
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_81814977
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 17:15 schreef iBenny het volgende:

[..]

Stond Sieneke op een bevrijdingsfestival?


Ze kan toch posten voor/na dr optreden? Fok!Mobile
Fok mobiel werkt best goed opzich ja..
I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 24 mei 2010 @ 11:01:38 #275
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_81822831
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 22:14 schreef leolinedance het volgende:
HE! Niet naar -> ESF!! Nu heb ik daar gepost
dit dus
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')