Heb hem geblokt en verwijdert.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 01:12 schreef Onufriev het volgende:
Dit topic
Vooral de laatste pagina's, ik dacht dat jullie ook elkaars msn hadden...
Wie wil er nou sowieso amvro op msnquote:
Dat bedoel ik...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:07 schreef Desunoto het volgende:
Ik vind TS eng. Zoveel tijd dat die neemt om een user op FOK! in de gaten te houden.
Wutquote:Op donderdag 13 mei 2010 23:44 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
begin er toch ernstig aan te twijfelen, oh nee dat deed ik al na dat gestalk van je.
Zelfs Rocket bel je op...
toch interessantquote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:36 schreef Inlognaam het volgende:
Zo, eens even in de gaten houden op de roze denkster nu online gaat komen deze dagen want ben toch wel benieuwd of het dr inderdaad is. Niet dat het relevant is en boeiend eigenlijk, maar toch.
klopt! kijk hier!!!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:03 schreef OmniRocket het volgende:
Ze heeft al gepost terwijl ze optredens had op bevrijdingsdag en volgens mij heeft ze vandaag ook lopen posten terwijl ze naar Oslo toe is.
Slotje!
Had ze toen geen longontsteking o.i.d.?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:03 schreef OmniRocket het volgende:
Ze heeft al gepost terwijl ze optredens had op bevrijdingsdag en volgens mij heeft ze vandaag ook lopen posten terwijl ze naar Oslo toe is.
Slotje!
Nee, ze stond in IJsselstein s'avonds bij het podium. Ze heeft zelfs 2* sjalalie gezongen. Ook nog een songfestival medley met naar het Nederlands vertaalde liedjesquote:
Stond Sieneke op een bevrijdingsfestival?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:03 schreef OmniRocket het volgende:
Slotje!
Dat je Shownieuws kijkt doet ook geen wonderen voor je intelligentie hoor.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:30 schreef leolinedance het volgende:
Zag haar net bij Snownieuws (), maar wat is zij DOM zeg
jaja, waarom denk je dat ik die "quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:11 schreef dubbel1 het volgende:
[..]
Dat je Shownieuws kijkt doet ook geen wonderen voor je intelligentie hoor.
Whehehequote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:14 schreef leolinedance het volgende:
HE! Niet naar -> ESF!! Nu heb ik daar gepost
Fok mobiel werkt best goed opzich ja..quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Stond Sieneke op een bevrijdingsfestival?
Ze kan toch posten voor/na dr optreden? Fok!Mobile
dit dusquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:14 schreef leolinedance het volgende:
HE! Niet naar -> ESF!! Nu heb ik daar gepost
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |