abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81400681
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 23:25 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

beste smeermiddel wat er is!
Koel,nog zaad nodig?
Vooral dat wat hier boven staat.
pi_81400856
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 23:26 schreef amvrosios het volgende:

[..]

Koel,nog zaad nodig?
Jouw zaad zal wel zo rot zijn als wat.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_81401067
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 23:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Jouw zaad zal wel zo rot zijn als wat.
Zo vers als het maar zijn kan bedoel je!
Vooral dat wat hier boven staat.
pi_81401088
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 23:37 schreef amvrosios het volgende:

[..]

Zo vers als het maar zijn kan bedoel je!
ben je nog maagd
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
-geen browserverneukende links in je sig graag-
pi_81401103
TS is nog maagd
I solemnly swear i'm up to no good
pi_81401123
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 23:38 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
TS is nog maagd
Ja ik wil mijn babyzaadjes in jou strot deponeren Thinkk-Pinkk
Vooral dat wat hier boven staat.
pi_81401152
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 23:38 schreef amvrosios het volgende:

[..]

Ja ik wil mijn babyzaadjes in jou strot deponeren Thinkk-Pinkk
Blijf jij maar lekker bij de zakdoekjes om het in te deponeren.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_81401179
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 23:39 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Blijf jij maar lekker bij de zakdoekjes om het in te deponeren.
Nouuuhouuu....... geef nou maar gewoon toe dat je eigenlijk heel graag mijn tampeloeris wil slobberen....
Vooral dat wat hier boven staat.
pi_81401197
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 23:40 schreef amvrosios het volgende:

[..]

Nouuuhouuu....... geef nou maar gewoon toe dat je eigenlijk heel graag mijn tampeloeris wil slobberen....
Bijna.. nog niet helemaal
I solemnly swear i'm up to no good
pi_81401229
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 23:40 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Bijna.. nog niet helemaal
Waar twijfel je nog over?

(dat zinnetje heb ik geleerd op een verkoop training)
Vooral dat wat hier boven staat.
pi_81401252
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 23:41 schreef amvrosios het volgende:

[..]

Waar twijfel je nog over?

(dat zinnetje heb ik geleerd op een verkoop training)
Of ik niet beter een goede Psych voor je kan bellen
I solemnly swear i'm up to no good
pi_81401254
Dit gesprek.
pi_81401269
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 23:42 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Of ik niet beter een goede Psych voor je kan bellen
Kern gezond,in het hoofd... en in de zak!
Vooral dat wat hier boven staat.
pi_81401338
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 23:42 schreef amvrosios het volgende:

[..]

Kern gezond,in het hoofd... en in de zak!
begin er toch ernstig aan te twijfelen, oh nee dat deed ik al na dat gestalk van je.
Zelfs Rocket bel je op...
I solemnly swear i'm up to no good
pi_81401392
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 23:44 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

begin er toch ernstig aan te twijfelen, oh nee dat deed ik al na dat gestalk van je.
Zelfs Rocket bel je op...
Geef me eens ongelijk?
Jij doet je voor als 2 personen....
Lullig dat ik niet dom genoeg was om in je act te trappen he?
Vooral dat wat hier boven staat.
pi_81401420
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 23:45 schreef amvrosios het volgende:

[..]

Geef me eens ongelijk?
Snap je beweegredenen niet.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_81401436
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 23:46 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Snap je beweegredenen niet.
Omdat het kan? en omdat ik het niet vertrouwde.
Vooral dat wat hier boven staat.
pi_81401484
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 23:46 schreef amvrosios het volgende:

[..]

Omdat het kan? en omdat ik het niet vertrouwde.
Wat valt er niet te vertrouwen aan iemand die heel misschien een beetje bekend is in Nederland en op fok zit.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_81401547
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 23:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Wat valt er niet te vertrouwen aan iemand die heel misschien een beetje bekend is in Nederland en op fok zit.
Dat je niet op kwam dagen,en er wel meer kleine dingetjes niet klopte...
Mish ben ik achterdochtig,maar het blijkt wel weer dat dat terecht is!
Vooral dat wat hier boven staat.
  vrijdag 14 mei 2010 @ 00:07:13 #245
256456 morningstorm
when it rains.
pi_81402276
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 23:49 schreef amvrosios het volgende:

[..]

Dat je niet op kwam dagen,en er wel meer kleine dingetjes niet klopte...
Mish ben ik achterdochtig,maar het blijkt wel weer dat dat terecht is!
gast, over obsessief gedrag gesproken
pi_81402397
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 00:07 schreef morningstorm het volgende:

[..]

gast, over obsessief gedrag gesproken
Hoezo obsessief?
leg uit
Vooral dat wat hier boven staat.
  vrijdag 14 mei 2010 @ 00:16:06 #247
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_81402638
Tinkk is lekker! Zou haar zeker doen!

Zullen we daten?
  vrijdag 14 mei 2010 @ 00:36:43 #248
236335 neen
schone schijn
pi_81403293
Shalalie shalala
Shalalie shalala
Shalalie shalala
verliefdheid is een toverbal
het lijkt niet wat het is
pi_81404259
Dit topic
Vooral de laatste pagina's, ik dacht dat jullie ook elkaars msn hadden...
  vrijdag 14 mei 2010 @ 02:01:05 #250
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_81405280
Als Shalali-shalala of Shalali-shalala2 online komt, dan is het de enige echte Sieneke. Ben maar zo vrij geweest om dr even aan te melden hier op Fok! met dr emailadressen Die waren nog niet hier in gebruik...

Is SBS al ingelicht? Dit is natuurlijk geweldig nieuws! In naam van alle huisvrouwen en homo's: Go Sieneke!
Ook hoi !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')