abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 13 mei 2010 @ 23:09:55 #201
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_81399974
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 23:09 schreef amvrosios het volgende:

[..]

zo beter?
wat een heer ben je toch ook
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
pi_81399978
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 23:08 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Sjonge jonge, geeft ze je een kans en dan verpest je het weer door gelijk te willen neuken
Op zondag 23 mei 2010 17:22 schreef kutkabouter het volgende:[/b]
wat zijn jullie echt kankertriest zeg :W ik ben weg hier, trieste kankerautisten
-na 4 minuut 25 terug-
pi_81399990
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 23:09 schreef kwiwi het volgende:

[..]

wat een heer ben je toch ook
Goed van mij he ?
Vooral dat wat hier boven staat.
pi_81400175
Nou opgelost, slotje ;d
Op zondag 23 mei 2010 17:22 schreef kutkabouter het volgende:[/b]
wat zijn jullie echt kankertriest zeg :W ik ben weg hier, trieste kankerautisten
-na 4 minuut 25 terug-
pi_81400190
nou ontzettend...
I solemnly swear i'm up to no good
pi_81400194
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 23:14 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
Nou opgelost, slotje ;d
Ik vind het eigenlijk pas echt opgelost als ik mn p13m0l in Thinkk-Pinkk geramt heb...............
Vooral dat wat hier boven staat.
  donderdag 13 mei 2010 @ 23:15:37 #207
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_81400216
Dit is een kuttopic trouwens. Maar ontzettend verslavend, MOET POSTEN MOET POSTEN POSTEN, MOET, TALK BACKWARDS IDO? YAAA.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
pi_81400217
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 23:15 schreef amvrosios het volgende:

[..]

Ik vind het eigenlijk pas echt opgelost als ik mn p13m0l in Thinkk-Pinkk geramt heb...............
Ze wil je niet man, laat het rusten
Op zondag 23 mei 2010 17:22 schreef kutkabouter het volgende:[/b]
wat zijn jullie echt kankertriest zeg :W ik ben weg hier, trieste kankerautisten
-na 4 minuut 25 terug-
pi_81400257
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 23:15 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:

[..]

Ze wil je niet man, laat het rusten
Wholla,wat denk jij?! ik moet die smatje playen...

Ofzo iets.... ik ben zo slecht in "straat-taal"
Vooral dat wat hier boven staat.
  donderdag 13 mei 2010 @ 23:17:47 #210
295753 Zwabber_
de natte lappen
pi_81400304
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 23:16 schreef amvrosios het volgende:

[..]

Wholla,wat denk jij?! ik moet die smatje playen...

Ofzo iets.... ik ben zo slecht in "straat-taal"
Sieneke is niet van de straat, maar van het kamp... toch?
No one rules if no one obeys.
pi_81400330
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 23:17 schreef Zwabber_ het volgende:

[..]

Sieneke is niet van de straat, maar van het kamp... toch?
Het klooster
Op zondag 23 mei 2010 17:22 schreef kutkabouter het volgende:[/b]
wat zijn jullie echt kankertriest zeg :W ik ben weg hier, trieste kankerautisten
-na 4 minuut 25 terug-
pi_81400380
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 23:15 schreef amvrosios het volgende:

[..]

Ik vind het eigenlijk pas echt opgelost als ik mn p13m0l in Thinkk-Pinkk geramt heb...............
Je denkt toch niet dat dat gaat gebeuren.
Alleen die praatjes van je zijn al genoeg om compleet af te knappen op je.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_81400394
Sieneke Ik zou je doen achter het draaiorgel
Eens met wat hierboven staat
pi_81400426
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 23:19 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Je denkt toch niet dat dat gaat gebeuren.
Alleen die praatjes van je zijn al genoeg om compleet af te knappen op je.
Welke plaatjes?
Vooral dat wat hier boven staat.
pi_81400445
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 23:20 schreef amvrosios het volgende:

[..]

Welke plaatjes?
]


Ze scott je wel man

Doe scot terug
Op zondag 23 mei 2010 17:22 schreef kutkabouter het volgende:[/b]
wat zijn jullie echt kankertriest zeg :W ik ben weg hier, trieste kankerautisten
-na 4 minuut 25 terug-
pi_81400454
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 23:20 schreef amvrosios het volgende:

[..]

Welke plaatjes?
waar lees jij plaatjes man?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_81400491
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 23:21 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

waar lees jij plaatjes man?
Oops,ik las het idd verkered.
Vooral dat wat hier boven staat.
pi_81400507
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 23:21 schreef amvrosios het volgende:

[..]

Oops,ik las het idd verkered.
Niet bepaald een groot licht he?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_81400528
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 23:22 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Niet bepaald een groot licht he?
Niet zo groot als jou strot nee....
Vooral dat wat hier boven staat.
pi_81400567
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 23:22 schreef amvrosios het volgende:

[..]

Niet zo groot als jou strot nee....
Waar moet ik anders het stemgeluid vandaan halen
I solemnly swear i'm up to no good
pi_81400608
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 23:23 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Waar moet ik anders het stemgeluid vandaan halen
Dus jij gebruikt het slikken van zaad om je stembanden te smeren?

EEEPIC!!!!
Vooral dat wat hier boven staat.
pi_81400612
oeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Op zondag 23 mei 2010 17:22 schreef kutkabouter het volgende:[/b]
wat zijn jullie echt kankertriest zeg :W ik ben weg hier, trieste kankerautisten
-na 4 minuut 25 terug-
pi_81400653
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 23:24 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
oeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Niet fappen op dit topic graag,Danku!
Vooral dat wat hier boven staat.
pi_81400656
ik geloof think-pinkk wel
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
-geen browserverneukende links in je sig graag-
pi_81400667
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 23:24 schreef amvrosios het volgende:

[..]

Dus jij gebruikt het slikken van zaad om je stembanden te smeren?

EEEPIC!!!!
beste smeermiddel wat er is!
I solemnly swear i'm up to no good
pi_81400681
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 23:25 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

beste smeermiddel wat er is!
Koel,nog zaad nodig?
Vooral dat wat hier boven staat.
pi_81400856
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 23:26 schreef amvrosios het volgende:

[..]

Koel,nog zaad nodig?
Jouw zaad zal wel zo rot zijn als wat.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_81401067
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 23:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Jouw zaad zal wel zo rot zijn als wat.
Zo vers als het maar zijn kan bedoel je!
Vooral dat wat hier boven staat.
pi_81401088
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 23:37 schreef amvrosios het volgende:

[..]

Zo vers als het maar zijn kan bedoel je!
ben je nog maagd
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
-geen browserverneukende links in je sig graag-
pi_81401103
TS is nog maagd
I solemnly swear i'm up to no good
pi_81401123
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 23:38 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
TS is nog maagd
Ja ik wil mijn babyzaadjes in jou strot deponeren Thinkk-Pinkk
Vooral dat wat hier boven staat.
pi_81401152
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 23:38 schreef amvrosios het volgende:

[..]

Ja ik wil mijn babyzaadjes in jou strot deponeren Thinkk-Pinkk
Blijf jij maar lekker bij de zakdoekjes om het in te deponeren.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_81401179
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 23:39 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Blijf jij maar lekker bij de zakdoekjes om het in te deponeren.
Nouuuhouuu....... geef nou maar gewoon toe dat je eigenlijk heel graag mijn tampeloeris wil slobberen....
Vooral dat wat hier boven staat.
pi_81401197
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 23:40 schreef amvrosios het volgende:

[..]

Nouuuhouuu....... geef nou maar gewoon toe dat je eigenlijk heel graag mijn tampeloeris wil slobberen....
Bijna.. nog niet helemaal
I solemnly swear i'm up to no good
pi_81401229
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 23:40 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Bijna.. nog niet helemaal
Waar twijfel je nog over?

(dat zinnetje heb ik geleerd op een verkoop training)
Vooral dat wat hier boven staat.
pi_81401252
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 23:41 schreef amvrosios het volgende:

[..]

Waar twijfel je nog over?

(dat zinnetje heb ik geleerd op een verkoop training)
Of ik niet beter een goede Psych voor je kan bellen
I solemnly swear i'm up to no good
pi_81401254
Dit gesprek.
pi_81401269
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 23:42 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Of ik niet beter een goede Psych voor je kan bellen
Kern gezond,in het hoofd... en in de zak!
Vooral dat wat hier boven staat.
pi_81401338
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 23:42 schreef amvrosios het volgende:

[..]

Kern gezond,in het hoofd... en in de zak!
begin er toch ernstig aan te twijfelen, oh nee dat deed ik al na dat gestalk van je.
Zelfs Rocket bel je op...
I solemnly swear i'm up to no good
pi_81401392
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 23:44 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

begin er toch ernstig aan te twijfelen, oh nee dat deed ik al na dat gestalk van je.
Zelfs Rocket bel je op...
Geef me eens ongelijk?
Jij doet je voor als 2 personen....
Lullig dat ik niet dom genoeg was om in je act te trappen he?
Vooral dat wat hier boven staat.
pi_81401420
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 23:45 schreef amvrosios het volgende:

[..]

Geef me eens ongelijk?
Snap je beweegredenen niet.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_81401436
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 23:46 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Snap je beweegredenen niet.
Omdat het kan? en omdat ik het niet vertrouwde.
Vooral dat wat hier boven staat.
pi_81401484
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 23:46 schreef amvrosios het volgende:

[..]

Omdat het kan? en omdat ik het niet vertrouwde.
Wat valt er niet te vertrouwen aan iemand die heel misschien een beetje bekend is in Nederland en op fok zit.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_81401547
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 23:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Wat valt er niet te vertrouwen aan iemand die heel misschien een beetje bekend is in Nederland en op fok zit.
Dat je niet op kwam dagen,en er wel meer kleine dingetjes niet klopte...
Mish ben ik achterdochtig,maar het blijkt wel weer dat dat terecht is!
Vooral dat wat hier boven staat.
  vrijdag 14 mei 2010 @ 00:07:13 #245
256456 morningstorm
when it rains.
pi_81402276
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 23:49 schreef amvrosios het volgende:

[..]

Dat je niet op kwam dagen,en er wel meer kleine dingetjes niet klopte...
Mish ben ik achterdochtig,maar het blijkt wel weer dat dat terecht is!
gast, over obsessief gedrag gesproken
pi_81402397
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 00:07 schreef morningstorm het volgende:

[..]

gast, over obsessief gedrag gesproken
Hoezo obsessief?
leg uit
Vooral dat wat hier boven staat.
  vrijdag 14 mei 2010 @ 00:16:06 #247
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_81402638
Tinkk is lekker! Zou haar zeker doen!

Zullen we daten?
  vrijdag 14 mei 2010 @ 00:36:43 #248
236335 neen
schone schijn
pi_81403293
Shalalie shalala
Shalalie shalala
Shalalie shalala
verliefdheid is een toverbal
het lijkt niet wat het is
pi_81404259
Dit topic
Vooral de laatste pagina's, ik dacht dat jullie ook elkaars msn hadden...
  vrijdag 14 mei 2010 @ 02:01:05 #250
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_81405280
Als Shalali-shalala of Shalali-shalala2 online komt, dan is het de enige echte Sieneke. Ben maar zo vrij geweest om dr even aan te melden hier op Fok! met dr emailadressen Die waren nog niet hier in gebruik...

Is SBS al ingelicht? Dit is natuurlijk geweldig nieuws! In naam van alle huisvrouwen en homo's: Go Sieneke!
Ook hoi !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')