quote:
quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Sjonge jonge, geeft ze je een kans en dan verpest je het weer door gelijk te willen neuken
Ik vind het eigenlijk pas echt opgelost als ik mn p13m0l in Thinkk-Pinkk geramt heb...............quote:
quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:15 schreef amvrosios het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk pas echt opgelost als ik mn p13m0l in Thinkk-Pinkk geramt heb...............
Wholla,wat denk jij?! ik moet die smatje playen...quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:15 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
[..]
Ze wil je niet man, laat het rusten
Sieneke is niet van de straat, maar van het kamp... toch?quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:16 schreef amvrosios het volgende:
[..]
Wholla,wat denk jij?! ik moet die smatje playen...
Ofzo iets.... ik ben zo slecht in "straat-taal"
Het kloosterquote:Op donderdag 13 mei 2010 23:17 schreef Zwabber_ het volgende:
[..]
Sieneke is niet van de straat, maar van het kamp... toch?
Je denkt toch niet dat dat gaat gebeuren.quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:15 schreef amvrosios het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk pas echt opgelost als ik mn p13m0l in Thinkk-Pinkk geramt heb...............
Welke plaatjes?quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:19 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat dat gaat gebeuren.
Alleen die praatjes van je zijn al genoeg om compleet af te knappen op je.
]quote:
Niet zo groot als jou strot nee....quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:22 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Niet bepaald een groot licht he?
Waar moet ik anders het stemgeluid vandaan halenquote:Op donderdag 13 mei 2010 23:22 schreef amvrosios het volgende:
[..]
Niet zo groot als jou strot nee....
Dus jij gebruikt het slikken van zaad om je stembanden te smeren?quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:23 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Waar moet ik anders het stemgeluid vandaan halen
Niet fappen op dit topic graag,Danku!quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:24 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
oeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
beste smeermiddel wat er is!quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:24 schreef amvrosios het volgende:
[..]
Dus jij gebruikt het slikken van zaad om je stembanden te smeren?
EEEPIC!!!!
Zo vers als het maar zijn kan bedoel je!quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Jouw zaad zal wel zo rot zijn als wat.
ben je nog maagdquote:Op donderdag 13 mei 2010 23:37 schreef amvrosios het volgende:
[..]
Zo vers als het maar zijn kan bedoel je!
Jaquote:
Blijf jij maar lekker bij de zakdoekjes om het in te deponeren.quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:38 schreef amvrosios het volgende:
[..]
Jaik wil mijn babyzaadjes in jou strot deponeren Thinkk-Pinkk
Nouuuhouuu....... geef nou maar gewoon toe dat je eigenlijk heel graag mijn tampeloeris wil slobberen....quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:39 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Blijf jij maar lekker bij de zakdoekjes om het in te deponeren.
Bijna.. nog niet helemaalquote:Op donderdag 13 mei 2010 23:40 schreef amvrosios het volgende:
[..]
Nouuuhouuu....... geef nou maar gewoon toe dat je eigenlijk heel graag mijn tampeloeris wil slobberen....
Waar twijfel je nog over?quote:
Of ik niet beter een goede Psych voor je kan bellenquote:Op donderdag 13 mei 2010 23:41 schreef amvrosios het volgende:
[..]
Waar twijfel je nog over?
(dat zinnetje heb ik geleerd op een verkoop training)
Kern gezond,in het hoofd... en in de zak!quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:42 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Of ik niet beter een goede Psych voor je kan bellen
begin er toch ernstig aan te twijfelen, oh nee dat deed ik al na dat gestalk van je.quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:42 schreef amvrosios het volgende:
[..]
Kern gezond,in het hoofd... en in de zak!
Geef me eens ongelijk?quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:44 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
begin er toch ernstig aan te twijfelen, oh nee dat deed ik al na dat gestalk van je.
Zelfs Rocket bel je op...
Wat valt er niet te vertrouwen aan iemand die heel misschien een beetje bekend is in Nederland en op fok zit.quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:46 schreef amvrosios het volgende:
[..]
Omdat het kan? en omdat ik het niet vertrouwde.
Dat je niet op kwam dagen,en er wel meer kleine dingetjes niet klopte...quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Wat valt er niet te vertrouwen aan iemand die heel misschien een beetje bekend is in Nederland en op fok zit.
gast, over obsessief gedrag gesprokenquote:Op donderdag 13 mei 2010 23:49 schreef amvrosios het volgende:
[..]
Dat je niet op kwam dagen,en er wel meer kleine dingetjes niet klopte...
Mish ben ik achterdochtig,maar het blijkt wel weer dat dat terecht is!
Hoezo obsessief?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:07 schreef morningstorm het volgende:
[..]
gast, over obsessief gedrag gesproken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |