quote:
quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Sjonge jonge, geeft ze je een kans en dan verpest je het weer door gelijk te willen neuken
Ik vind het eigenlijk pas echt opgelost als ik mn p13m0l in Thinkk-Pinkk geramt heb...............quote:
quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:15 schreef amvrosios het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk pas echt opgelost als ik mn p13m0l in Thinkk-Pinkk geramt heb...............
Wholla,wat denk jij?! ik moet die smatje playen...quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:15 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
[..]
Ze wil je niet man, laat het rusten
Sieneke is niet van de straat, maar van het kamp... toch?quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:16 schreef amvrosios het volgende:
[..]
Wholla,wat denk jij?! ik moet die smatje playen...
Ofzo iets.... ik ben zo slecht in "straat-taal"
Het kloosterquote:Op donderdag 13 mei 2010 23:17 schreef Zwabber_ het volgende:
[..]
Sieneke is niet van de straat, maar van het kamp... toch?
Je denkt toch niet dat dat gaat gebeuren.quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:15 schreef amvrosios het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk pas echt opgelost als ik mn p13m0l in Thinkk-Pinkk geramt heb...............
Welke plaatjes?quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:19 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat dat gaat gebeuren.
Alleen die praatjes van je zijn al genoeg om compleet af te knappen op je.
]quote:
Niet zo groot als jou strot nee....quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:22 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Niet bepaald een groot licht he?
Waar moet ik anders het stemgeluid vandaan halenquote:Op donderdag 13 mei 2010 23:22 schreef amvrosios het volgende:
[..]
Niet zo groot als jou strot nee....
Dus jij gebruikt het slikken van zaad om je stembanden te smeren?quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:23 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Waar moet ik anders het stemgeluid vandaan halen
Niet fappen op dit topic graag,Danku!quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:24 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
oeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
beste smeermiddel wat er is!quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:24 schreef amvrosios het volgende:
[..]
Dus jij gebruikt het slikken van zaad om je stembanden te smeren?
EEEPIC!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |