abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 13 mei 2010 @ 23:09:55 #201
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_81399974
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 23:09 schreef amvrosios het volgende:

[..]

zo beter?
wat een heer ben je toch ook
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
pi_81399978
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 23:08 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Sjonge jonge, geeft ze je een kans en dan verpest je het weer door gelijk te willen neuken
Op zondag 23 mei 2010 17:22 schreef kutkabouter het volgende:[/b]
wat zijn jullie echt kankertriest zeg :W ik ben weg hier, trieste kankerautisten
-na 4 minuut 25 terug-
pi_81399990
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 23:09 schreef kwiwi het volgende:

[..]

wat een heer ben je toch ook
Goed van mij he ?
Vooral dat wat hier boven staat.
pi_81400175
Nou opgelost, slotje ;d
Op zondag 23 mei 2010 17:22 schreef kutkabouter het volgende:[/b]
wat zijn jullie echt kankertriest zeg :W ik ben weg hier, trieste kankerautisten
-na 4 minuut 25 terug-
pi_81400190
nou ontzettend...
I solemnly swear i'm up to no good
pi_81400194
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 23:14 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
Nou opgelost, slotje ;d
Ik vind het eigenlijk pas echt opgelost als ik mn p13m0l in Thinkk-Pinkk geramt heb...............
Vooral dat wat hier boven staat.
  donderdag 13 mei 2010 @ 23:15:37 #207
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_81400216
Dit is een kuttopic trouwens. Maar ontzettend verslavend, MOET POSTEN MOET POSTEN POSTEN, MOET, TALK BACKWARDS IDO? YAAA.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
pi_81400217
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 23:15 schreef amvrosios het volgende:

[..]

Ik vind het eigenlijk pas echt opgelost als ik mn p13m0l in Thinkk-Pinkk geramt heb...............
Ze wil je niet man, laat het rusten
Op zondag 23 mei 2010 17:22 schreef kutkabouter het volgende:[/b]
wat zijn jullie echt kankertriest zeg :W ik ben weg hier, trieste kankerautisten
-na 4 minuut 25 terug-
pi_81400257
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 23:15 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:

[..]

Ze wil je niet man, laat het rusten
Wholla,wat denk jij?! ik moet die smatje playen...

Ofzo iets.... ik ben zo slecht in "straat-taal"
Vooral dat wat hier boven staat.
  donderdag 13 mei 2010 @ 23:17:47 #210
295753 Zwabber_
de natte lappen
pi_81400304
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 23:16 schreef amvrosios het volgende:

[..]

Wholla,wat denk jij?! ik moet die smatje playen...

Ofzo iets.... ik ben zo slecht in "straat-taal"
Sieneke is niet van de straat, maar van het kamp... toch?
No one rules if no one obeys.
pi_81400330
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 23:17 schreef Zwabber_ het volgende:

[..]

Sieneke is niet van de straat, maar van het kamp... toch?
Het klooster
Op zondag 23 mei 2010 17:22 schreef kutkabouter het volgende:[/b]
wat zijn jullie echt kankertriest zeg :W ik ben weg hier, trieste kankerautisten
-na 4 minuut 25 terug-
pi_81400380
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 23:15 schreef amvrosios het volgende:

[..]

Ik vind het eigenlijk pas echt opgelost als ik mn p13m0l in Thinkk-Pinkk geramt heb...............
Je denkt toch niet dat dat gaat gebeuren.
Alleen die praatjes van je zijn al genoeg om compleet af te knappen op je.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_81400394
Sieneke Ik zou je doen achter het draaiorgel
Eens met wat hierboven staat
pi_81400426
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 23:19 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Je denkt toch niet dat dat gaat gebeuren.
Alleen die praatjes van je zijn al genoeg om compleet af te knappen op je.
Welke plaatjes?
Vooral dat wat hier boven staat.
pi_81400445
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 23:20 schreef amvrosios het volgende:

[..]

Welke plaatjes?
]


Ze scott je wel man

Doe scot terug
Op zondag 23 mei 2010 17:22 schreef kutkabouter het volgende:[/b]
wat zijn jullie echt kankertriest zeg :W ik ben weg hier, trieste kankerautisten
-na 4 minuut 25 terug-
pi_81400454
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 23:20 schreef amvrosios het volgende:

[..]

Welke plaatjes?
waar lees jij plaatjes man?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_81400491
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 23:21 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

waar lees jij plaatjes man?
Oops,ik las het idd verkered.
Vooral dat wat hier boven staat.
pi_81400507
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 23:21 schreef amvrosios het volgende:

[..]

Oops,ik las het idd verkered.
Niet bepaald een groot licht he?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_81400528
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 23:22 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Niet bepaald een groot licht he?
Niet zo groot als jou strot nee....
Vooral dat wat hier boven staat.
pi_81400567
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 23:22 schreef amvrosios het volgende:

[..]

Niet zo groot als jou strot nee....
Waar moet ik anders het stemgeluid vandaan halen
I solemnly swear i'm up to no good
pi_81400608
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 23:23 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Waar moet ik anders het stemgeluid vandaan halen
Dus jij gebruikt het slikken van zaad om je stembanden te smeren?

EEEPIC!!!!
Vooral dat wat hier boven staat.
pi_81400612
oeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Op zondag 23 mei 2010 17:22 schreef kutkabouter het volgende:[/b]
wat zijn jullie echt kankertriest zeg :W ik ben weg hier, trieste kankerautisten
-na 4 minuut 25 terug-
pi_81400653
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 23:24 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
oeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Niet fappen op dit topic graag,Danku!
Vooral dat wat hier boven staat.
pi_81400656
ik geloof think-pinkk wel
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
-geen browserverneukende links in je sig graag-
pi_81400667
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 23:24 schreef amvrosios het volgende:

[..]

Dus jij gebruikt het slikken van zaad om je stembanden te smeren?

EEEPIC!!!!
beste smeermiddel wat er is!
I solemnly swear i'm up to no good
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')