quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 12:46 schreef Tøm het volgende: Allereerst omdat de snaren in omgekeerde volgorde op de gitaar zaten, maar later zag ik dat de beste man linkshandig speelt op een rechtshandige gitaar. Met als gevolg dat de snaren ondersteboven gestemd zijn.
Wat is daar het nut van?
Meestal zijn dit mensen die ooit zo hebben leren spelen en niet anders gewend zijn. Op Talkbass was een Amerikaan die in de kerk heeft leren spelen met instrumenten van de kerk en ja, die zijn rechtshandig.
Dick Dale speelt tegenwoordig wel op linkshandige gitaren, maar met de snaren ondersteboven, want dat is hij gewend.
Mijn band:
Conorach ||
MySpace ||
Twitter ||
Lastfm"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.