Voor de goede orde: DeParo is zelf gaan klagen. Ik heb geklaagd over de moderatie en pas later over opmerkingen over liegende familieleden die kwetsend waren voor de persoon in kwestie. Mijn mening was dat als het een niet kon, het ander ook niet kon.quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:06 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ze ziet in wat haar acties veroorzaakt hebben en heeft nu spijt?
Bingo, amen, in de roos, etc. Zo hoort het.quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:06 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Uiteraard, daarom moet men ook niet zichzelf zo snel in de kuif gepikt voelen en hier hun beklag gaan doen.
Koos Vogels en ik bv, wij zijn 2 tegenbeelden. Maar na wat PM's te hebben uitgewisseld respecteren we elkanders mening. Zo moet men dat doen. Schrijf die persoon erop aan ipv hier modjes lastig te vallen met nutteloze onzin die escaleerd.
Nogmaals, "peperkoek maatschappij". Dat is er van velen geworden. Kunnen niet meer tegen een stootje.
ja dat is allemaal leuk en aardig maar elkaar uitschelden is niet elkanders mening respecterenquote:Op donderdag 6 mei 2010 19:06 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Uiteraard, daarom moet men ook niet zichzelf zo snel in de kuif gepikt voelen en hier hun beklag gaan doen.
Koos Vogels en ik bv, wij zijn 2 tegenbeelden. Maar na wat PM's te hebben uitgewisseld respecteren we elkanders mening. Zo moet men dat doen. Schrijf die persoon erop aan ipv hier modjes lastig te vallen met nutteloze onzin die escaleerd.
Nogmaals, "peperkoek maatschappij". Dat is er van velen geworden. Kunnen niet meer tegen een stootje.
Vind je dan zelf ook niet een klein beetje dat een waardige reactie van de kant van de modjes/admins zou zijn om beiden een pbtje te sturen met: "He, jongens, praat het ff uit ofzo, drink er een biertje op en ga gewoon lekker verder" in plaats van 2 forummers voor 3 MAANDEN (als dat een eerste ban is, is het helemaal bizar) uit te schakelen?quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:10 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja dat is allemaal leuk en aardig maar elkaar uitschelden is niet elkanders mening respecteren
als jullie 2 het kunnen zonder te schelden dan is dat lovenswaardig maar lang niet iedereen kan of wil dat en het is nu eenmaal tegen de regels dus ja als we het zien halen we het weg en ik heb graag dat mensen het hier komen melden als we het niet zien
toen jij moederator was op die verschillende fora ... wat gebeurde er als mensen met je waardige reacties hun kont af liepen te vegen?quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vind je dan zelf ook niet een klein beetje dat een waardige reactie van de kant van de modjes/admins zou zijn om beiden een pbtje te sturen met: "He, jongens, praat het ff uit ofzo, drink er een biertje op en ga gewoon lekker verder" in plaats van 2 forummers voor 3 MAANDEN (als dat een eerste ban is, is het helemaal bizar) uit te schakelen?![]()
Moderator betekent "iemand die matigt". Precies DAT moet een moderator doen. En ja, ik ben zelf ook moderator geweest op verschillende fora.
Precies. dat is al vaker gedaan. Zowel in PM als zowel als laatste poging in de topics zelf.quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:15 schreef sp3c het volgende:
[..]
toen jij moederator was op die verschillende fora ... wat gebeurde er als mensen met je waardige reacties hun kont af liepen te vegen?
Alles kon gezegd worden. Alleen dingen als SPAM enzo werden verwijderd. En zo hoort het ook.quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:15 schreef sp3c het volgende:
[..]
toen jij moederator was op die verschillende fora ... wat gebeurde er als mensen met je waardige reacties hun kont af liepen te vegen?
Wie ben jij om te beoordelen of dat niet gebeurd is? Het is 'leuk' om als moderator/admin/user tig klachten te lezen in de trend van " Zitten jij en Ara alweer een topic te verkloten?" Zij hadden die hele discussie gezamenlijk moeten oplossen maar niet in NWS, maar via de pm als grote mannetjes met een biertje.quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vind je dan zelf ook niet een klein beetje dat een waardige reactie van de kant van de modjes/admins zou zijn om beiden een pbtje te sturen met: "He, jongens, praat het ff uit ofzo, drink er een biertje op en ga gewoon lekker verder" in plaats van 2 forummers voor 3 MAANDEN (als dat een eerste ban is, is het helemaal bizar) uit te schakelen?![]()
Moderator betekent "iemand die matigt". Precies DAT moet een moderator doen. En ja, ik ben zelf ook moderator geweest op verschillende fora.
Hoeft niet. FA's en A's lezen zelf ook mee, kunnen ook noten en zelf bepalen of er gebanned wordt.quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:27 schreef BansheeBoy het volgende:
Jullie kunnen niet bannen hé? Maar het gebeurt toch op voorspraak van jullie als iemand word gebanned?²
ongeloofwaardig maar er was dus wel een grensquote:Op donderdag 6 mei 2010 19:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Alles kon gezegd worden. Alleen dingen als SPAM enzo werden verwijderd. En zo hoort het ook.
Een grens die het debat (in al zijn vormen en kleuren!) overschreed. Een ander forum waar ik nu nog zit, scheldt iedereen elkaar in het ene topic de huid vol en in het volgende topic deelt men de diepste geheimen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:38 schreef sp3c het volgende:
[..]
ongeloofwaardig maar er was dus wel een grens
quote:Nogmaals:
De inhoud, aard, lengte van een ban mag niet worden besproken. Of wij het met 3 maand eens zijn of niet, wij kunnen er daar niets aan doen, dus klagen moet je bij Yvonne, een Fa, maar niet hier.
dat weten we toch allemaal. je herhaalt mijn tekst.quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:18 schreef sp3c het volgende:
heel hard roepen is niet hetzelfde als dingen democratisch bepalen
en nee fok! is geen democratie nee
nee jij zei het anders, ik bevestig je tekstquote:Op donderdag 6 mei 2010 20:20 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat weten we toch allemaal. je herhaalt mijn tekst.
ga ik niet over, interesseert me uberhaupt nietquote:maar je gaat niet in op de duur van de ban, omdat je weet dat een discussie over banduur niet gevoerd mag worden.
bij deze doe ik dat dan ook niet.
Dat laatste is niet waar. DeParo geeft geen blijk van respect en al helemaal niet van eerbied.quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:22 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik lees dat DeParo een ban heeft van 3 maanden. Mag ik vragen waarom? De discussie werd scherp gevoerd, maar met eerbied en respect.²
quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:53 schreef ErwinRommel het volgende:
Bij deze wil ik ook weer even benadrukken dat de modjes ook goed werk doen ipv iemand een oor aan te naaien.
Helaas is dit geval nu wel erg opgeblazen. Maar de modjes verdienen ook ons respect vanwege het lastige werk dat ze doen zonder ervoor 1 cent te krijgen.
Ik ben het wel eens met DeParo wat dit betreft hoor.quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:24 schreef Disana het volgende:
Ik heb het nog niet eens over de Nederlanders gehad.
ja dat was een uitzonderlijk laf volkje op de uitzondering nagelaten natuurlijk.
Wees maar goed stil voortaan op 4 mei want je hebt bijzonder laffe voorouders te herdenken. En maar blij zijn tijdens de bevrijding he, oh wat ben je blij, het had ze geen drol uitgemaakt of de Duitsers bleven.
Nee, DeParo.quote:
als disana die uitspraak niet correct vond, dan ben ik het juist 100% met haar eens.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:17 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, DeParo.
En ik ben het er, van wat ik gelezen heb qua historie, wel mee eens.
Ik geloof dat Disana dat niet zo correct vond.
Maar hou me te goede, ik weet dat niet 100%.
Komt bij dat DeParo haar aanraadde de heldenverhalen van/over haar opa eens kritisch na te pluizen. Daarmee trapte hij overduidelijk op haar ziel.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:17 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, DeParo.
En ik ben het er, van wat ik gelezen heb qua historie, wel mee eens.
Ik geloof dat Disana dat niet zo correct vond.
Maar hou me te goede, ik weet dat niet 100%.
Dat zeg ik da dus, daar ben ik het niet mee eens ogv historische kennis.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:24 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
als disana die uitspraak niet correct vond, dan ben ik het juist 100% met haar eens.
de burgers van een bezet land, met gevlucht koningshuis, verwijten dat ze met de vijand meehulden. ik vind dat eerder een laf argument van de hedendaagse jeugd, dan van geschiedkundige kennis of enig inlevingsvermogen getuigen.
Dat is wat anders, okeequote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:30 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Komt bij dat DeParo haar aanraadde de heldenverhalen van/over haar opa eens kritisch na te pluizen. Daarmee trapte hij overduidelijk op haar ziel.
En tegelijk trok hij het alleenrecht op leed naar zich toe.
Maar goed: het heeft weinig zin om dat kwalijke verhaal eens dunnetjes over te gaan doen.
Dat is dan verkeerd begrepen: DeParo beschuldigde de Nederlanders van lafheid, Disana stelt dat in de door jou geciteerde post juist aan de kaak, door het te herhalen. Een bekende, maar gevaarlijke stijlfiguur.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:30 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat zeg ik da dus, daar ben ik het niet mee eens ogv historische kennis.
Ik ben het dus eens met DeParo.
Ogv historische kennis, uit boeken.
quote:Wees maar goed stil voortaan op 4 mei want je hebt bijzonder laffe voorouders te herdenken.
Oh shit, het is echt misgegaan.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:53 schreef Disana het volgende:
Wat ik meldde was geen stijlfiguur maar een letterlijke quote. Waar ik over viel was deze zin, die werd geschreven nadat twee mensen melding hadden gemaakt van grootvaders in het verzet:
[..]
waarbij DeParo's woorden geciteerd werden als de jouwe.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:01 schreef Ryan3 het volgende:
Grootvaders overdrijven en het verzet is ook overgewaardeerd, wat is precies je punt?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:53 schreef Disana het volgende:
Wat ik meldde was geen stijlfiguur maar een letterlijke quote. Waar ik over viel was deze zin, die werd geschreven nadat twee mensen melding hadden gemaakt van grootvaders in het verzet:
[..]
Als het simpel was dan viel er weinig te discussieeren toch?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 02:01 schreef sp3c het volgende:
punt is dat ze het niet grappig vind als je dr opa en oma laf noemt
mijn god zeg, hoe ingewikkeld is dit nu eigenlijk
Wat heb je niet begrepen aan een grootvader die door de Duitsers is doodgeschoten? Oh wacht, je komt hier zomaar binnenvallen en hebt het hele topic niet gelezen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 01:46 schreef sig000 het volgende:
[..]
Grootvaders overdrijven en het verzet is ook overgewaardeerd, wat is precies je punt?
lijkt me niets mis mee.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:54 schreef GrotePierFR het volgende:
Beetje islamofobe troll, maar in ieder geval opruiend:
Discussie om Moskee vlakbij Ground Zero New York
lol, trieste bedoening dan.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:56 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Inderdaad, gezeur om niets. Kan prima.
jank niet zo dom. laat je irritante vergrootglas in je padvindersbroekzak a.u.b.quote:
Daar wil ik dan ook iets over kwijt, aangezien deze vancouver zelf begint en trolt en dan hier heel laf over een ander gaat zitten klagen zou het fijn zijn als hij zelf eens het boete kleed aantrekt en kapt met het uitlokken van zijn getroll.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:07 schreef VancouverFan het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/295831
Kan deze user eens aangesproken worden op zijn irritante gedrag? Mensen van vanalles beschuldigen, heel hard roepen dat ze het helemaal fout hebben, maar dan niet uit willen leggen waarom ze het fout hebben.
Een zeer irritante aanwezig figuur dat normale discussie verpest.
Bijvoorbeeld vanaf hier de moord op Milly Boele
En de reacties hierop waren:quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:08 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Met de aanklacht doodslag in het achterhoofd zou je kunnen concluderen dat haar dood een ongeluk was. En als je een klein meisje in je huis hebt dat 'per ongeluk' dood is, dan moet je het ergens kwijt.
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:10 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Waarmee je gewoon wil dat de dader wordt aangeklaagd voor doodslag ipv moord. Echt he. Dat jij dit soort gespuis gaat zitten verdedigen.
quote:
Hetzelde zien we overigens in deze reeks: OV Chipkaartperikelen #27 en de opvolgende reeksen en ervoor overigens ook al. Hij blijft maar doorgaan. Dank u.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:30 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Hij is 'gewoon' soms reuze irritant en vergist zich ook weleens, maar toch geloof ik niet direct dat hij een klassieke troll is.
Een andere reactie op het gezeur van Gillete.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:13 schreef MaskOfSanity het volgende:
Het lijkt me meer een realistische beschouwing dan het verdedigen van een dader of zelfs trollen.
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:11 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Er was helemaal niets mis met de post van Vancouver, hij heeft gewoon groot gelijk. Jij zit hier verkeerd met je idiote en kinderachtige gesputter..
En hiermee toon je dus aan dat jij gewoon zelf de aangever bent in het hele gebeuren en probeert nu je gelijk te halen over de rug van de mods. Beetje smerig.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:43 schreef VancouverFan het volgende:
Diezelfde Mask of Sanity zegt later:
[..]
Een andere reactie op het gezeur van Gillete.
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:56 schreef BansheeBoy het volgende:
Sorry dat ik zonder knipperlicht invoeg, maar ik vind de bijdrage van Gilette_M5 juist erg verfrissend en oprecht. We hebben meer van dat soort users nodig.²
Heb gereageerd daar. Dankzij quoten en net zo reageren, maar een post gezet. Na die post zal elke (ook al is de rest nog zo ontopic) userbashreactie weggehaald worden.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:43 schreef VancouverFan het volgende:
Diezelfde Mask of Sanity zegt later:
[..]
Een andere reactie op het gezeur van Gillete.
[..]
Het zal me pas een zorg zijn als je partij zou kiezen, een mod behoort objectief te zijn, dus wat je nu zegt is een beetje onzin.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:49 schreef paddy het volgende:
Kap eens met doen alsof ik partij voor jou kies. Je bent ergerlijk drammerig bezig, en hij gaat (en nog een paar) gaan daar net zo drammerig tegenin.
Dat mag jij allemaal vinden. Feit blijft wel dat deze faalhaas al langer aan het kloten is in andere topics met hetzelfde riedeltje van 'm. En hiermee is bewezen dat hij het gewoon zelf opzoekt, uitdaagt, en als meneer er dan niet meer uitkomt en er niet langskomt zoals het bij mij het geval is dan gaat hij hier lopen janken. Al dat OV Chipcardtopic gelezen waar ik je op gewezen heb? Spreekt boekdelen, het is gewoon een exacte kopie van zijn manier van discussiëren met anderen in het Millytopic. Ik heb er nu wel genoeg over gezegd. Fijne avond verder.quote:Re had al een hint gegeven.
Je mening over een onderwerp is prima. je mening dat je vind dat hij overkomt alsof hij het goed praat moet ook gewoon kunnen.
Dat walgelijke gebash (staat echt goedkoop) zonder ook maar met een tegenargument te komen waarom je zo denkt is ergerlijk.
Wanneer ik er op tijd bij was het ik het de kop ingedrukt. Is onmogelijk nu nog te doen, want er lopen draadjes doorheen.
Ik praat dus geen van beiden goed.
en dan boeit het me geen meter wie qua ontopic gedeelte nu gelijk heeft. Daar gaat het niet om. Het gaat om het alleen maar bashen tegen elkaar wanneer je een mening niet deelt.
Sowieso wel leuk topic: Discussie om Moskee vlakbij Ground Zero New Yorkquote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:54 schreef GrotePierFR het volgende:
Heb je er problemen mee dat lang niet iedereen gediend is van jouw verstikkende ideologie in de vrije westerse wereld en dit ook (nog) mag uiten?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:54 schreef GrotePierFR het volgende:
Iedereen wil zijn mening hier aan anderen dringen, op dit forum en in de politiek.quote:Op zondag 9 mei 2010 11:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Totdat Wilders c.s. aan de macht komt en je toevallig moslim bent. Dan wordt zelfs de grondwet zo aangepast, dat je geen recht meer hebt op een levenswijze die jij kiest.
jij mag blijkbaar ook alles schrijven en je laten lezen hier. wat is jouw probleem?quote:Op zondag 9 mei 2010 13:14 schreef GrotePierFR het volgende:
Waarom doen de mods hier trouwens niks aan de mensen die zich schuldig maken aan discriminatie uit islamofobie?
Blijkbaar mag je alles zeggen op dit forum.
Van wie ben jij nou weer een relkloontje?quote:Op maandag 10 mei 2010 15:30 schreef Izaag het volgende:
Waarom is BSB geband?
Hij is altijd zeer respectvol, scheldt niet en brengt het serieuze met de nodige humor.
Een andere mening toegedaan zijn (bijv homo zijn is een afwijking) is geen reden voor een ban, dunkt mij.
quote:Op maandag 10 mei 2010 12:52 schreef Sinofiel het volgende:
[..]
Dat maar snel iemand jou verkracht, kijken of je dan nog steeds zo begripvol bent
?quote:Op maandag 10 mei 2010 15:49 schreef GrotePierFR het volgende:
Waarom zijn islamofobe discriminerende uitlatingen toegestaan?
Het is soms nodig om mensen eens te laten inzien hoe laf de straffen tegen verkrachters zijn. Opgelegd door De Elite.quote:
Ik denk dat mensen die dergelijke banale opmerkingen plaatsen niet voor rede vatbaar zijn. Dan maar aankaarten bij het 'beheer'. Die hebben vast wel meer middelen om iemand tot de orde te roepen.quote:Op maandag 10 mei 2010 15:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het is soms nodig om mensen eens te laten inzien hoe laf de straffen tegen verkrachters zijn. Opgelegd door De Elite.
Even met beide benen op de grond zetten dus. En als je er "problemen" mee hebt, reageer je maar inhoudelijk in plaats van bij het Beheer te gaan lopen jammeren.
Dus een VERONDERSTELLING van jouw bekrompen kant moet leiden tot hardere actie.quote:Op maandag 10 mei 2010 15:59 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen die dergelijke banale opmerkingen plaatsen niet voor rede vatbaar zijn.
Er hoeft helemaal niemand "tot de orde geroepen" te worden. Deze opmerking moet gewoon gemaakt kunnen worden, om es voor eens en voor altijd duidelijk te maken hoe walgelijk elitair de Zittende Macht is die verkrachters met laffe strafjes ervandoor laat gaan. Dat als enorme trap na aan de slachtoffers en een groot risico voor de potentiele volgende slachtoffers.quote:Dan maar aankaarten bij het 'beheer'. Die hebben vast wel meer middelen om iemand tot de orde te roepen.
Prima. Weet ik ook meteen weer hoe simpel jij denkt.quote:Op maandag 10 mei 2010 16:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dus een VERONDERSTELLING van jouw bekrompen kant moet leiden tot hardere actie.
Eng mannetje.
Ik leg anderen geen spreekverbod op om hun mening. Jij wel. Alles wat niet in jouw bekrompen wereldje past, dient geNewspeakt te worden.quote:Op maandag 10 mei 2010 16:06 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Prima. Weet ik ook meteen weer hoe simpel jij denkt.
Ik vraag helemaal niet om een spreekverbod. En daarmee toon je aan dat je niet goed kunt lezen. Dus een verdere discussie heeft weinig zin.quote:Op maandag 10 mei 2010 16:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik leg anderen geen spreekverbod op om hun mening. Jij wel. Alles wat niet in jouw bekrompen wereldje past, dient geNewspeakt te worden.
Net zolang tot al die kritische geesten wegzijn van FOK! en jij in je eentje je verdorven Links-Elitaire gedachtegoed kan spuien. Een beproefd concept.
Kusje.
hou dan op met zeuren en zeiken.quote:Op maandag 10 mei 2010 16:10 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Ik vraag helemaal niet om een spreekverbod. En daarmee toon je aan dat je niet goed kunt lezen. Dus een verdere discussie heeft weinig zin.
Laat de mods maar beslissen of en wat ze ermee doen.
Ach, het is inmiddels weggemod terwijl er niets bijzonders stond. Tegenwoordig mag niet eens meer gezegd worden dat je de islam niet lief vindt.quote:
die tendens neem ik al jaren waar, ook buiten fok!quote:Op maandag 10 mei 2010 16:46 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ach, het is inmiddels weggemod terwijl er niets bijzonders stond. Tegenwoordig mag niet eens meer gezegd worden dat je de islam niet lief vindt.
Hoe dan ook, de islam zal je lief moeten vinden, niet goedschiks dan maar kwaadschiks door je strot duwen.
Zeg je dat soort dingen nou ook in het echt?quote:Op maandag 10 mei 2010 16:03 schreef El_Matador het volgende:
Deze opmerking moet gewoon gemaakt kunnen worden, om es voor eens en voor altijd duidelijk te maken hoe walgelijk elitair de Zittende Macht is die verkrachters met laffe strafjes ervandoor laat gaan. Dat als enorme trap na aan de slachtoffers en een groot risico voor de potentiele volgende slachtoffers.
Iets anders werkt niet meer bij de afgestompte leden van De Gegoede Linkse Elite. Het is broodnodig, dit soort schetsen van de werkelijkheid, in plaats van een door die Elite gedroomde realiteit.
Ja hoor, waarom zou ik me in het echt anders voordoen dan op FOK!?quote:Op maandag 10 mei 2010 16:52 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Zeg je dat soort dingen nou ook in het echt?
Ach ach, is vancouverfail weer bezig? Goh!quote:Op maandag 10 mei 2010 16:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik leg anderen geen spreekverbod op om hun mening. Jij wel. Alles wat niet in jouw bekrompen wereldje past, dient geNewspeakt te worden.
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:11 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Ja.
Eerst kwam hij met de username "houtworm", daarna met "snowgoon" en nu "vancouverFan". Vreemd genoeg iedere keer wanneer er een topic over de OV-chipkaart omhoog komt, en anders is hij nergens op het forum te bekennen.
Zo schoof hij alle kritiek al voor de invoering, tijdens de invoering en ook nu na de invoering van de OV-chipkaart zomaar van tafel. Niets meer dan lof over de OV-chipkaart. De mensen die kritiek hebben, hebben het mis. Aldus die user die betaald wordt om hier de grammafoonplaat grijs te draaien.
Het is alsof je tegen de muur praat. Zinloos. Verscheidene users hebben het al meerdere malen gedaan, maar alle argumenten en feiten worden óf genegeerd, óf als onjuist benoemd. Zonde van je tijd dus. Lees de voorgaande OV-chipkaarttopics maar eens.
wuh?quote:Op maandag 10 mei 2010 17:02 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Ach ach, is vancouverfail weer bezig? Goh!
Als de mods dan toch bezig zijn, haal deze meneer eens door de kloonscanner....
[..]
Anders lees je de inhoud van dat gequote stukje?quote:Op maandag 10 mei 2010 17:48 schreef sp3c het volgende:
[..]
wuh?
je wil dat ik iemand die al 100 jaar mod is door de kloonscanner haal
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:11 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Ja.
Eerst kwam hij met de username "houtworm", daarna met "snowgoon" en nu "vancouverFan".
Hou toch eens op met dat zwartmakenquote:Op maandag 10 mei 2010 17:51 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Anders lees je de inhoud van dat gequote stukje?Gaat om Vancouverfail die volgens een mod onder kloontjes telkens weer hetzelfde gedrag vertoont. Als je hier in FB terug leest is hij constant bezig.
[..]
waarquote:Op maandag 10 mei 2010 17:57 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Andere mensen wensen mij toe dat ik verkracht wordt. Wat een debielen kermis is het hier toch
Mwa, ik denk eerder dat je eens bij jezelf te rade moet gaan. En met name jouw manier van discussiëren. In FB zijn de laatste pagina's gewijd aan jouw getroll. De een na de andere user heeft problemen met je, en dat ligt allemaal aan een ander natuurlijk.quote:Op maandag 10 mei 2010 17:57 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Hou toch eens op met dat zwartmaken
Die mod zit er compleet naast. Ik ben hier gekomen na de Olympische spelen en heb daarvoor nooit gepost hier. Je bent gewoon een kinderachtig kind dat er niet tegen kan dat iemand hem tegenspreekt en nu probeer je mij op andere manieren uit te schakelen. Hard gaan schreeuwen dat ik fout opmerkingen maakt geen indruk, dan ga je nu janken dat ik een kloon zou zijn en van het forum getiefd moet worden.
Andere mensen wensen mij toe dat ik verkracht wordt. Wat een debielen kermis is het hier toch
Je bent ook nog stekeblind blijkbaar:quote:Op maandag 10 mei 2010 18:02 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Mwa, ik denk eerder dat je eens bij jezelf te rade moet gaan. En met name jouw manier van discussiëren. In FB zijn de laatste pagina's gewijd aan jouw getroll. De een na de andere user heeft problemen met je, en dat ligt allemaal aan een ander natuurlijk.
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:11 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Er was helemaal niets mis met de post van Vancouver, hij heeft gewoon groot gelijk. Jij zit hier verkeerd met je idiote en kinderachtige gesputter..
Ik heb Gilette een PM gestuurd vanmiddag aangezien dit gezeik hier geen zin heeft. Maar daar reageert die niet op. Meneer gooit liever met modder in het openbaar.quote:Op maandag 10 mei 2010 18:53 schreef Frutsel het volgende:
Gilette en Vancouver: Lees de pm van gisteren nog eens. Laatste keer
Voor de duidelijkheid, ik vecht niets 'iets' met vancouver uit. Ik heb slechts een reactie gegeven op het feit dat hij wéér eens loopt te trollen en een aanvaring heeft met iemand. Dit keer was het El_Matador. Het zal wel niet lang duren voordat iemand anders het haasje is. Daarom had ik ook de reactie van OldJeller aangehaald omdat meneer al een tijdje bezig is. Ik snap dan ook niet dat je dit ziet als iets tussen mij en meneer vancouver. Het is na het zoveelste incident wel duidelijk waar het dan wel aan ligt. Vreemd genoeg wordt hier niets mee gedaan.quote:Op maandag 10 mei 2010 19:07 schreef Frutsel het volgende:
Die bagger hoort niet hier. Vecht het elders uit zoals gister gevraagd of reageer niet en dan lossen wij het wel op
Dank je. hier klopt iets niet, maargoedquote:Op maandag 10 mei 2010 19:32 schreef Frutsel het volgende:
De klacht van hem was niet aan jou gericht, bemoei je er hier dan niet mee.
Succes ermee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |