abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † donderdag 6 mei 2010 @ 19:09:44 #201
137949 Disana
pi_81098600
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 19:06 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ze ziet in wat haar acties veroorzaakt hebben en heeft nu spijt?
Voor de goede orde: DeParo is zelf gaan klagen. Ik heb geklaagd over de moderatie en pas later over opmerkingen over liegende familieleden die kwetsend waren voor de persoon in kwestie. Mijn mening was dat als het een niet kon, het ander ook niet kon.
pi_81098609
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 19:06 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Uiteraard, daarom moet men ook niet zichzelf zo snel in de kuif gepikt voelen en hier hun beklag gaan doen.
Koos Vogels en ik bv, wij zijn 2 tegenbeelden. Maar na wat PM's te hebben uitgewisseld respecteren we elkanders mening. Zo moet men dat doen. Schrijf die persoon erop aan ipv hier modjes lastig te vallen met nutteloze onzin die escaleerd.
Nogmaals, "peperkoek maatschappij". Dat is er van velen geworden. Kunnen niet meer tegen een stootje.
Bingo, amen, in de roos, etc. Zo hoort het.

Ik had hetzelfde met Koos en nog met anderen. Volwassen mensen lossen dat per pb op. Kindjes rennen jankend naar de juf of meester en pleiten (dan wel zorgen indirect) voor uitsluiting van anderen.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  Moderator donderdag 6 mei 2010 @ 19:10:19 #203
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_81098618
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 19:06 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Uiteraard, daarom moet men ook niet zichzelf zo snel in de kuif gepikt voelen en hier hun beklag gaan doen.
Koos Vogels en ik bv, wij zijn 2 tegenbeelden. Maar na wat PM's te hebben uitgewisseld respecteren we elkanders mening. Zo moet men dat doen. Schrijf die persoon erop aan ipv hier modjes lastig te vallen met nutteloze onzin die escaleerd.

Nogmaals, "peperkoek maatschappij". Dat is er van velen geworden. Kunnen niet meer tegen een stootje.
ja dat is allemaal leuk en aardig maar elkaar uitschelden is niet elkanders mening respecteren

als jullie 2 het kunnen zonder te schelden dan is dat lovenswaardig maar lang niet iedereen kan of wil dat en het is nu eenmaal tegen de regels dus ja als we het zien halen we het weg en ik heb graag dat mensen het hier komen melden als we het niet zien
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_81098731
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 19:10 schreef sp3c het volgende:

[..]

ja dat is allemaal leuk en aardig maar elkaar uitschelden is niet elkanders mening respecteren

als jullie 2 het kunnen zonder te schelden dan is dat lovenswaardig maar lang niet iedereen kan of wil dat en het is nu eenmaal tegen de regels dus ja als we het zien halen we het weg en ik heb graag dat mensen het hier komen melden als we het niet zien
Vind je dan zelf ook niet een klein beetje dat een waardige reactie van de kant van de modjes/admins zou zijn om beiden een pbtje te sturen met: "He, jongens, praat het ff uit ofzo, drink er een biertje op en ga gewoon lekker verder" in plaats van 2 forummers voor 3 MAANDEN (als dat een eerste ban is, is het helemaal bizar) uit te schakelen?

Moderator betekent "iemand die matigt". Precies DAT moet een moderator doen. En ja, ik ben zelf ook moderator geweest op verschillende fora.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Moderator donderdag 6 mei 2010 @ 19:15:46 #205
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_81098827
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 19:13 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Vind je dan zelf ook niet een klein beetje dat een waardige reactie van de kant van de modjes/admins zou zijn om beiden een pbtje te sturen met: "He, jongens, praat het ff uit ofzo, drink er een biertje op en ga gewoon lekker verder" in plaats van 2 forummers voor 3 MAANDEN (als dat een eerste ban is, is het helemaal bizar) uit te schakelen?

Moderator betekent "iemand die matigt". Precies DAT moet een moderator doen. En ja, ik ben zelf ook moderator geweest op verschillende fora.
toen jij moederator was op die verschillende fora ... wat gebeurde er als mensen met je waardige reacties hun kont af liepen te vegen?
pi_81098929
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 19:15 schreef sp3c het volgende:

[..]

toen jij moederator was op die verschillende fora ... wat gebeurde er als mensen met je waardige reacties hun kont af liepen te vegen?
Precies. dat is al vaker gedaan. Zowel in PM als zowel als laatste poging in de topics zelf.

Voor de rest ook wat je in de vorige post zei.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_81098959
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 19:15 schreef sp3c het volgende:

[..]

Alles kon gezegd worden. Alleen dingen als SPAM enzo werden verwijderd. En zo hoort het ook.

En verder wat ErwinRommel zei: Mensen moeten eens een dikkere huid kweken.

Dat geldt -op NWS-niveau- dus voor zowel de langetenenmoslims als de Wildersvereerders. Ze zijn net zo erg. Een hoop schelden op anderen, maar als ze zelf aangepakt worden, dan gaan ze janken. Kinderachtig. Als je problemen hebt met iemand, dan los je dat op een volwassen manier op. Achter elke nickname gaat een persoon schuil. Die persoon leer je kennen per pb. En wellicht onstaat er wel een leuke homo-erotische relatie tussen de Iranier en de Israelier uit.

Moderator donderdag 6 mei 2010 @ 19:24:43 #208
8781 crew  Frutsel
pi_81099158
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 19:13 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Wie ben jij om te beoordelen of dat niet gebeurd is? Het is 'leuk' om als moderator/admin/user tig klachten te lezen in de trend van " Zitten jij en Ara alweer een topic te verkloten?" Zij hadden die hele discussie gezamenlijk moeten oplossen maar niet in NWS, maar via de pm als grote mannetjes met een biertje.

NWS is ,tot frustrerends toe voor veel users, het subforum waar we volgens mij het meeste toe laten. Er kan enorm veel gezegd worden en/of bediscussieerd worden. Mits je dat met respect doet. Maar het is zoals gewoonlijk, nooit genoeg. Ik heb zelf bijzonder veel respect voor DeParo, net als bijv Amos dat heeft/had, maar ook dan kanje tever gaan in bepaalde uitspraken of aanvallen. Het feit dat dit de eerste ban zou zijn voor deParo zegt ook direct dat we felle discussies gewoon laten lopen. Het was dan ook niet de eerste keer.
Maar de waardering voor de 'vrijheid van discussie'[/b] is vrijwel nihil,

Nogmaals:
De inhoud, aard, lengte van een ban mag niet worden besproken. Of wij het met 3 maand eens zijn of niet, wij kunnen er daar niets aan doen, dus klagen moet je bij Yvonne, een Fa, maar niet hier. Meer wil ik er niet over kwijt
  donderdag 6 mei 2010 @ 19:27:05 #209
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_81099249
Jullie kunnen niet bannen hé? Maar het gebeurt toch op voorspraak van jullie als iemand wordt gebanned?

²

[ Bericht 0% gewijzigd door BansheeBoy op 06-05-2010 19:34:36 ]
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  Moderator donderdag 6 mei 2010 @ 19:29:16 #210
8781 crew  Frutsel
pi_81099357
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 19:27 schreef BansheeBoy het volgende:
Jullie kunnen niet bannen hé? Maar het gebeurt toch op voorspraak van jullie als iemand word gebanned?

²
Hoeft niet. FA's en A's lezen zelf ook mee, kunnen ook noten en zelf bepalen of er gebanned wordt.
  Moderator donderdag 6 mei 2010 @ 19:38:17 #211
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_81099718
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 19:19 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Alles kon gezegd worden. Alleen dingen als SPAM enzo werden verwijderd. En zo hoort het ook.

ongeloofwaardig maar er was dus wel een grens
pi_81099835
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 19:38 schreef sp3c het volgende:

[..]

ongeloofwaardig maar er was dus wel een grens
Een grens die het debat (in al zijn vormen en kleuren!) overschreed. Een ander forum waar ik nu nog zit, scheldt iedereen elkaar in het ene topic de huid vol en in het volgende topic deelt men de diepste geheimen.

Magisch.

Moderator donderdag 6 mei 2010 @ 19:45:17 #213
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_81099983
nee ok meer wilde ik niet weten
  donderdag 6 mei 2010 @ 19:48:06 #214
13462 BansheeBoy
pi_81100099
*knip*

[ Bericht 98% gewijzigd door Frutsel op 06-05-2010 19:49:11 (NEE dus ) ]
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  donderdag 6 mei 2010 @ 19:53:02 #215
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_81100312
Bij deze wil ik ook weer even benadrukken dat de modjes ook goed werk doen ipv iemand een oor aan te naaien.
Helaas is dit geval nu wel erg opgeblazen. Maar de modjes verdienen ook ons respect vanwege het lastige werk dat ze doen zonder ervoor 1 cent te krijgen.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
  donderdag 6 mei 2010 @ 19:54:11 #216
13462 BansheeBoy
pi_81100372
EDIT

-Nee dus-
quote:
Nogmaals:
De inhoud, aard, lengte van een ban mag niet worden besproken. Of wij het met 3 maand eens zijn of niet, wij kunnen er daar niets aan doen, dus klagen moet je bij Yvonne, een Fa, maar niet hier.

[ Bericht 87% gewijzigd door Frutsel op 06-05-2010 19:57:35 ]
  donderdag 6 mei 2010 @ 20:14:00 #217
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_81101400
ik geloof dat we nu wel democratisch bepaald hebben dat de ban beter 48 uur kan zijn, om ff af te koelen. of nog korter.

maar zoals we weten geldt democratie op fok! niet. het is een bedrijf.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  Moderator donderdag 6 mei 2010 @ 20:18:16 #218
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_81101611
heel hard roepen is niet hetzelfde als dingen democratisch bepalen

en nee fok! is geen democratie nee
  donderdag 6 mei 2010 @ 20:20:07 #219
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_81101701
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 20:18 schreef sp3c het volgende:
heel hard roepen is niet hetzelfde als dingen democratisch bepalen

en nee fok! is geen democratie nee
dat weten we toch allemaal. je herhaalt mijn tekst.

maar je gaat niet in op de duur van de ban, omdat je weet dat een discussie over banduur niet gevoerd mag worden.

bij deze doe ik dat dan ook niet.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  Moderator donderdag 6 mei 2010 @ 20:29:17 #220
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_81102095
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 20:20 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

dat weten we toch allemaal. je herhaalt mijn tekst.
nee jij zei het anders, ik bevestig je tekst
quote:
maar je gaat niet in op de duur van de ban, omdat je weet dat een discussie over banduur niet gevoerd mag worden.

bij deze doe ik dat dan ook niet.
ga ik niet over, interesseert me uberhaupt niet

en nee die discussie mag hier niet gevoerd worden

ja ik bevestig het weer, het is geen herhaling
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')