Voor de goede orde: DeParo is zelf gaan klagen. Ik heb geklaagd over de moderatie en pas later over opmerkingen over liegende familieleden die kwetsend waren voor de persoon in kwestie. Mijn mening was dat als het een niet kon, het ander ook niet kon.quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:06 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ze ziet in wat haar acties veroorzaakt hebben en heeft nu spijt?
Bingo, amen, in de roos, etc. Zo hoort het.quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:06 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Uiteraard, daarom moet men ook niet zichzelf zo snel in de kuif gepikt voelen en hier hun beklag gaan doen.
Koos Vogels en ik bv, wij zijn 2 tegenbeelden. Maar na wat PM's te hebben uitgewisseld respecteren we elkanders mening. Zo moet men dat doen. Schrijf die persoon erop aan ipv hier modjes lastig te vallen met nutteloze onzin die escaleerd.
Nogmaals, "peperkoek maatschappij". Dat is er van velen geworden. Kunnen niet meer tegen een stootje.
ja dat is allemaal leuk en aardig maar elkaar uitschelden is niet elkanders mening respecterenquote:Op donderdag 6 mei 2010 19:06 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Uiteraard, daarom moet men ook niet zichzelf zo snel in de kuif gepikt voelen en hier hun beklag gaan doen.
Koos Vogels en ik bv, wij zijn 2 tegenbeelden. Maar na wat PM's te hebben uitgewisseld respecteren we elkanders mening. Zo moet men dat doen. Schrijf die persoon erop aan ipv hier modjes lastig te vallen met nutteloze onzin die escaleerd.
Nogmaals, "peperkoek maatschappij". Dat is er van velen geworden. Kunnen niet meer tegen een stootje.
Vind je dan zelf ook niet een klein beetje dat een waardige reactie van de kant van de modjes/admins zou zijn om beiden een pbtje te sturen met: "He, jongens, praat het ff uit ofzo, drink er een biertje op en ga gewoon lekker verder" in plaats van 2 forummers voor 3 MAANDEN (als dat een eerste ban is, is het helemaal bizar) uit te schakelen?quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:10 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja dat is allemaal leuk en aardig maar elkaar uitschelden is niet elkanders mening respecteren
als jullie 2 het kunnen zonder te schelden dan is dat lovenswaardig maar lang niet iedereen kan of wil dat en het is nu eenmaal tegen de regels dus ja als we het zien halen we het weg en ik heb graag dat mensen het hier komen melden als we het niet zien
toen jij moederator was op die verschillende fora ... wat gebeurde er als mensen met je waardige reacties hun kont af liepen te vegen?quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vind je dan zelf ook niet een klein beetje dat een waardige reactie van de kant van de modjes/admins zou zijn om beiden een pbtje te sturen met: "He, jongens, praat het ff uit ofzo, drink er een biertje op en ga gewoon lekker verder" in plaats van 2 forummers voor 3 MAANDEN (als dat een eerste ban is, is het helemaal bizar) uit te schakelen?![]()
Moderator betekent "iemand die matigt". Precies DAT moet een moderator doen. En ja, ik ben zelf ook moderator geweest op verschillende fora.
Precies. dat is al vaker gedaan. Zowel in PM als zowel als laatste poging in de topics zelf.quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:15 schreef sp3c het volgende:
[..]
toen jij moederator was op die verschillende fora ... wat gebeurde er als mensen met je waardige reacties hun kont af liepen te vegen?
Alles kon gezegd worden. Alleen dingen als SPAM enzo werden verwijderd. En zo hoort het ook.quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:15 schreef sp3c het volgende:
[..]
toen jij moederator was op die verschillende fora ... wat gebeurde er als mensen met je waardige reacties hun kont af liepen te vegen?
Wie ben jij om te beoordelen of dat niet gebeurd is? Het is 'leuk' om als moderator/admin/user tig klachten te lezen in de trend van " Zitten jij en Ara alweer een topic te verkloten?" Zij hadden die hele discussie gezamenlijk moeten oplossen maar niet in NWS, maar via de pm als grote mannetjes met een biertje.quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vind je dan zelf ook niet een klein beetje dat een waardige reactie van de kant van de modjes/admins zou zijn om beiden een pbtje te sturen met: "He, jongens, praat het ff uit ofzo, drink er een biertje op en ga gewoon lekker verder" in plaats van 2 forummers voor 3 MAANDEN (als dat een eerste ban is, is het helemaal bizar) uit te schakelen?![]()
Moderator betekent "iemand die matigt". Precies DAT moet een moderator doen. En ja, ik ben zelf ook moderator geweest op verschillende fora.
Hoeft niet. FA's en A's lezen zelf ook mee, kunnen ook noten en zelf bepalen of er gebanned wordt.quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:27 schreef BansheeBoy het volgende:
Jullie kunnen niet bannen hé? Maar het gebeurt toch op voorspraak van jullie als iemand word gebanned?²
ongeloofwaardig maar er was dus wel een grensquote:Op donderdag 6 mei 2010 19:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Alles kon gezegd worden. Alleen dingen als SPAM enzo werden verwijderd. En zo hoort het ook.
Een grens die het debat (in al zijn vormen en kleuren!) overschreed. Een ander forum waar ik nu nog zit, scheldt iedereen elkaar in het ene topic de huid vol en in het volgende topic deelt men de diepste geheimen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:38 schreef sp3c het volgende:
[..]
ongeloofwaardig maar er was dus wel een grens
quote:Nogmaals:
De inhoud, aard, lengte van een ban mag niet worden besproken. Of wij het met 3 maand eens zijn of niet, wij kunnen er daar niets aan doen, dus klagen moet je bij Yvonne, een Fa, maar niet hier.
dat weten we toch allemaal. je herhaalt mijn tekst.quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:18 schreef sp3c het volgende:
heel hard roepen is niet hetzelfde als dingen democratisch bepalen
en nee fok! is geen democratie nee
nee jij zei het anders, ik bevestig je tekstquote:Op donderdag 6 mei 2010 20:20 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat weten we toch allemaal. je herhaalt mijn tekst.
ga ik niet over, interesseert me uberhaupt nietquote:maar je gaat niet in op de duur van de ban, omdat je weet dat een discussie over banduur niet gevoerd mag worden.
bij deze doe ik dat dan ook niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |