Ik denk dat zijn voornaamste 'doel' was om haar te verkrachten en dat het uiteindelijk op haar dood is uitgedraaid. Hoe en wat weten we niet precies.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:03 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Wat ik me afvraag is wat het motief is geweest.. Wat beweegt iemand om een meisje dood te maken en het lichaam weg te moffelen in de achtertuin?
Met de aanklacht doodslag in het achterhoofd zou je kunnen concluderen dat haar dood een ongeluk was. En als je een klein meisje in je huis hebt dat 'per ongeluk' dood is, dan moet je het ergens kwijt.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:03 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Wat ik me afvraag is wat het motief is geweest.. Wat beweegt iemand om een meisje dood te maken en het lichaam weg te moffelen in de achtertuin?
Waarmee je gewoon wil dat de dader wordt aangeklaagd voor doodslag ipv moord. Echt he. Dat jij dit soort gespuis gaat zitten verdedigen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:08 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Met de aanklacht doodslag in het achterhoofd zou je kunnen concluderen dat haar dood een ongeluk was. En als je een klein meisje in je huis hebt dat 'per ongeluk' dood is, dan moet je het ergens kwijt.
Dat jij nu nog steeds niet kunt lezen...quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:10 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Waarmee je gewoon wil dat de dader wordt aangeklaagd voor doodslag ipv moord. Echt he. Dat jij dit soort gespuis gaat zitten verdedigen.
Dat jij nu nog steeds jezelf niet begrijpt en er maar wat neerzet....quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:11 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Dat jij nu nog steeds niet kunt lezen...
Jij was er bij, zeker?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:06 schreef Bruno25 het volgende:
[..]
angst, pure angst voor de gevolgen van zijn honger naar agressieve sex,
Het buurmeisje zou het haar moeder kunnen vertellen, kennelijk leefde bij hem het idee dat zij daar wel voor in was, het gehuil en tegenspartelen hebben hem laten merken dat het erg fout was wat hij deed
Ik begrijp mezelf en wat ik neer zet heel goed.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:13 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Dat jij nu nog steeds jezelf niet begrijpt en er maar wat neerzet....
Dat blijkt wel inderdaad. Zulke domme posts valt haast niet te negeren. Beetje opkomen voor een dader van een moord, iets suggestiefs er neerzetten en als je dan kritiek krijgt gauw terug trekken en het draaien waar het kan (goh, waar kennen we die draaimentaliteit toch van). Door de mand dus.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:14 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Ik begrijp mezelf en wat ik neer zet heel goed.
Als het voor jou te moeilijk is, negeer het dan gewoon
Troll.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:08 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Met de aanklacht doodslag in het achterhoofd zou je kunnen concluderen dat haar dood een ongeluk was. En als je een klein meisje in je huis hebt dat 'per ongeluk' dood is, dan moet je het ergens kwijt.
Flikker toch op domme idioot. Ik kom helemaal niet op voor de dader. Ik geef alleen antwoord op een vraag en leg uit hoe het waarschijnlijk gegaan is. Als je zou kunnen lezen en enig verstand hebt, zou je dat ook wel begrijpen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:16 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Dat blijkt wel inderdaad. Zulke domme posts valt haast niet te negeren. Beetje opkomen voor een dader van een moord, iets suggestiefs er neerzetten en als je dan kritiek krijgt gauw terug trekken en het draaien waar het kan (goh, waar kennen we die draaimentaliteit toch van). Door de mand dus.
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:27 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Flikker toch op domme idioot. Ik kom helemaal niet op voor de dader. Ik geef alleen antwoord op een vraag en leg uit hoe het waarschijnlijk gegaan is. Als je zou kunnen lezen en enig verstand hebt, zou je dat ook wel begrijpen.
Niks draaien, niks terugtrekken.
Ik zei je al eerder: door de mand vancouverfailquote:
Hij is 'gewoon' soms reuze irritant en vergist zich ook weleens, maar toch geloof ik niet direct dat hij een klassieke troll is.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:29 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
dibidibidibidbiSukkel, je leest gewoon niet wat je schrijft. En ik ben niet de enige dat vind dat je loopt te trollen, gezien deze reactie op jouw gefaal:
[..]
Ik zei je al eerder: door de mand vancouverfail
Achjee... Nou daar ga ik vannacht echt wakker van liggen hoor. 2 idioten die niet kunnen lezen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:29 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
dibidibidibidbiSukkel, je leest gewoon niet wat je schrijft. En ik ben niet de enige dat vind dat je loopt te trollen, gezien deze reactie op jouw gefaal:
[..]
Ik zei je al eerder: door de mand vancouverfail
De 3e 'idioot' heeft zich zojuist al aangediend vlak boven je.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:31 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Achjee... Nou daar ga ik vannacht echt wakker van liggen hoor. 2 idioten die niet kunnen lezen.
Auw dat doet zeer hoor
Nou mastermind. Leg dan eens uit waar ik zo fout zit in mijn uitleg hoe het vermoedelijk gegaan is.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:34 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
De 3e 'idioot' heeft zich zojuist al aangediend vlak boven je.![]()
Je blijft falen, keer op keer.
Ik denk eerder dat jij iets uit te leggen hebt. Er zijn nu al 3 mensen die dit vinden.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:38 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Nou mastermind. Leg dan eens uit waar ik zo fout zit in mijn uitleg hoe het vermoedelijk gegaan is.
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:41 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat jij iets uit te leggen hebt. Er zijn nu al 3 mensen die dit vinden.
Zwaktebod. Je loopt alleen maar te schelden en roepen dat ik het fout hebt, maar je kunt niet aangeven wat en waarom ik het fout heb.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:41 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat jij iets uit te leggen hebt. Er zijn nu al 3 mensen die dit vinden.
Kom nou eens op met je uitleg dan? Je komt niet veel verder dan getroll? Dus hierboven had de rest dus toch gelijk? Je bevestigd dit alleen maar met dit soort domme reacties. Je weet ook niet beter, dat blijk al uit de OV chipkaart reeks. Daar flik je hetzelfde, en ook daar wil het maar niet tot je botte kop doordringen dat je totaal niet openstaat voor een andere mening. Alleen dat van jou is geldend, en doet alsof jouw mening gebaseerd is op feiten. Je blijft maar falen. Het zou je sieren als je eens zou toegeven dat je er naast zit. Eikel.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:46 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Zwaktebod. Je loopt alleen maar te schelden en roepen dat ik het fout hebt, maar je kunt niet aangeven wat en waarom ik het fout heb.
Loser.
Waar zit hij precies per se naast dan in dit topic?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:49 schreef Gillette_M5 het volgende:
Het zou je sieren als je eens zou toegeven dat je er naast zit. Eikel.
Ik heb het al uitgelegd hoe ik over de zaak denk. Waarom moet ik dat nog een keer uitleggen?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:49 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Kom nou eens op met je uitleg dan? Je komt niet veel verder dan getroll? Dus hierboven had de rest dus toch gelijk? Je bevestigd dit alleen maar met dit soort domme reacties. Je weet ook niet beter, dat blijk al uit de OV chipkaart reeks. Daar flik je hetzelfde, en ook daar wil het maar niet tot je botte kop doordringen dat je totaal niet openstaat voor een andere mening. Alleen dat van jou is geldend, en doet alsof jouw mening gebaseerd is op feiten. Je blijft maar falen. Het zou je sieren als je eens zou toegeven dat je er naast zit. Eikel.
Ik doelde op zijn manier van reageren met een troll.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:51 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Waar zit hij precies per se naast dan in dit topic?
Je geeft nog steeds geen uitleg he? Hoe groot en dik is die plaat voor je kop? Is die zwaar?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:51 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Ik heb het al uitgelegd hoe ik over de zaak denk. Waarom moet ik dat nog een keer uitleggen?
En ik zie jou ook nergens duidelijk maken waarom ik er naast zit in dit geval.
Dus diegene die aan het falen is ben jij. Door alleen maar hoog van de toren te blazen en niks zinnigs bij te dragen.
Wat moet ik dan nog uitleggen?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:54 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Je geeft nog steeds geen uitleg he? Hoe groot en dik is die plaat voor je kop? Is die zwaar?
Je zegt toch duidelijk dat ik er naast zit. Leg nou eens uit waar en waarom ik er naast zitquote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:53 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Ik doelde op zijn manier van reageren met een troll.
Leg jij nou maar eens uit waar die troll voor nodig was.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:58 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Je zegt toch duidelijk dat ik er naast zit. Leg nou eens uit waar en waarom ik er naast zit
Dat ik loop te trollen is ontsproten uit jouw verwrongen gedachte gang. Volgens mij geef ik een compleet normaal en redelijk antwoord op een vraag.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:01 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Leg jij nou maar eens uit waar die troll voor nodig was.
Dan is er niet genoeg bewijs om hem voor moord te veroordelen en dan begint een groot deel van Nederland te piepen, zonder dat ze het dossier verder kennen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:00 schreef Re het volgende:
lijkt me wel lullig als de rechter moord niet bewezen acht... wat dan?
Dan stapt die over op de lagere aanklacht die ze als vangnet hebben.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:00 schreef Re het volgende:
lijkt me wel lullig als de rechter moord niet bewezen acht... wat dan?
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:03 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Dat ik loop te trollen is ontsproten uit jouw verwrongen gedachte gang. Volgens mij geef ik een compleet normaal en redelijk antwoord op een vraag.
En nu voor de zoveelste keer, leg eens uit waar ik het fout heb.
Nou zegquote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:05 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
dibidibidibidibi blebleblebleble wiwiwwiwiwiwi
Voor de zoveelste keer, ga nou eens in op je eigen troll. Leg die eens uit.
Lukt je niet he? Dus: door de mand.
We pakken 'm er maar nog een keer erbijquote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:08 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Nou zeg
Nu ik volgens jou door de mand ben gevallen kan ik ook morgen avond niet meer slapen
En de reacties hierop waren:quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:08 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:10 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Waarmee je gewoon wil dat de dader wordt aangeklaagd voor doodslag ipv moord. Echt he. Dat jij dit soort gespuis gaat zitten verdedigen.
quote:
Wat begrijp jij niet aan jouw eigen post en de reacties die hier op kwamen?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:30 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Hij is 'gewoon' soms reuze irritant en vergist zich ook weleens, maar toch geloof ik niet direct dat hij een klassieke troll is.
Er was helemaal niets mis met de post van Vancouver, hij heeft gewoon groot gelijk. Jij zit hier verkeerd met je idiote en kinderachtige gesputter.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:53 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Ik doelde op zijn manier van reageren met een troll.
Dat blijkt wel uit de reacties inderdaad.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:11 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Er was helemaal niets mis met de post van Vancouver, hij heeft gewoon groot gelijk. Jij zit hier verkeerd met je idiote en kinderachtige gesputter..
ahh ok, dat kan dan idd gewoon, maar dat lijken bepaalde mensen op voorhand al niet te accepterenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:04 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Dan stapt die over op de lagere aanklacht die ze als vangnet hebben.
Die reacties zijn niet meer dan dom inhoudsloos gezeur. Geen onderbouwing waar ik fout zit.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:12 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Dat blijkt wel uit de reacties inderdaad.
1. Er is geen 'we' mafketel.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:10 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
We pakken 'm er maar nog een keer erbij
[..]
En de reacties hierop waren:
[..]
[..]
[..]
Wat begrijp jij niet aan jouw eigen post en de reacties die hier op kwamen?
We wachten nog steeds op je uitleg. Succes!
Het is hier geen schoolplein waar degene met de meeste vriendjes gelijk heeft hoor, onnozele hals.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:12 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Dat blijkt wel uit de reacties inderdaad.
Kijk uit dat je zijn woede niet op je hals haalt.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:17 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Het is hier geen schoolplein waar degene met de meeste vriendjes gelijk heeft hoor, onnozele hals..
1. Er is wel zeker een 'we' aangezien er 3 verschillende users dit vinden. Dit betekend dat jij de definitie van we in deze context niet begrijpt. Is niet erg, vergissen is menselijk, en een ketel zet je maar op het fornuis als je behoefte hebt aan thee.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:16 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
1. Er is geen 'we' mafketel.
2. Vancouver geeft enkel een mogelijke verklaring voor de voorlopige aanklacht doodslag, that's all. Jij trekt vervolgens de conclusie dat hij de dader verdedigt. Dat slaat als kut op Dirk, je kunt blijkbaar erg slecht lezen.
Dat blijkt wel ja, met je faalpost door vancouverfail in verdediging te nemen....quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:17 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Het is hier geen schoolplein waar degene met de meeste vriendjes gelijk heeft hoor, onnozele hals..
Te laatquote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:19 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Kijk uit dat je zijn woede niet op je hals haalt.
En nog steeds ga je niet in op die trollpost van je. Kost moeite he? Je fout toegeven?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:24 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Te laat
Gillete gaat nu ook Keesjelief stalken en lastig vallen in andere topics.
Ik zit niet fout lieverdquote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:25 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
En nog steeds ga je niet in op die trollpost van je. Kost moeite he? Je fout toegeven?
En nog steeds geen serieuze reactie. het enige wat jij in de verdediging gooit zijn wat smiles en oneliner als troll. Je hebt nog een lange weg te gaan. Succes! We lezen eventueel je gedraai later wel terug.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:27 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Ik zit niet fout lieverd
Of leg nou eens duidelijk uit waar ik fout zit. Maar dat kun je niet.
Hooguit de fout dat ik nog steeds op jouw gezeur reageer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |