Wat moet ik dan nog uitleggen?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:54 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Je geeft nog steeds geen uitleg he? Hoe groot en dik is die plaat voor je kop? Is die zwaar?
Je zegt toch duidelijk dat ik er naast zit. Leg nou eens uit waar en waarom ik er naast zitquote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:53 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Ik doelde op zijn manier van reageren met een troll.
Leg jij nou maar eens uit waar die troll voor nodig was.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:58 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Je zegt toch duidelijk dat ik er naast zit. Leg nou eens uit waar en waarom ik er naast zit
Dat ik loop te trollen is ontsproten uit jouw verwrongen gedachte gang. Volgens mij geef ik een compleet normaal en redelijk antwoord op een vraag.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:01 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Leg jij nou maar eens uit waar die troll voor nodig was.
Dan is er niet genoeg bewijs om hem voor moord te veroordelen en dan begint een groot deel van Nederland te piepen, zonder dat ze het dossier verder kennen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:00 schreef Re het volgende:
lijkt me wel lullig als de rechter moord niet bewezen acht... wat dan?
Dan stapt die over op de lagere aanklacht die ze als vangnet hebben.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:00 schreef Re het volgende:
lijkt me wel lullig als de rechter moord niet bewezen acht... wat dan?
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:03 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Dat ik loop te trollen is ontsproten uit jouw verwrongen gedachte gang. Volgens mij geef ik een compleet normaal en redelijk antwoord op een vraag.
En nu voor de zoveelste keer, leg eens uit waar ik het fout heb.
Nou zegquote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:05 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
dibidibidibidibi blebleblebleble wiwiwwiwiwiwi
Voor de zoveelste keer, ga nou eens in op je eigen troll. Leg die eens uit.
Lukt je niet he? Dus: door de mand.
We pakken 'm er maar nog een keer erbijquote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:08 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Nou zeg
Nu ik volgens jou door de mand ben gevallen kan ik ook morgen avond niet meer slapen
En de reacties hierop waren:quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:08 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Met de aanklacht doodslag in het achterhoofd zou je kunnen concluderen dat haar dood een ongeluk was. En als je een klein meisje in je huis hebt dat 'per ongeluk' dood is, dan moet je het ergens kwijt.
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:10 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Waarmee je gewoon wil dat de dader wordt aangeklaagd voor doodslag ipv moord. Echt he. Dat jij dit soort gespuis gaat zitten verdedigen.
quote:
Wat begrijp jij niet aan jouw eigen post en de reacties die hier op kwamen?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:30 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Hij is 'gewoon' soms reuze irritant en vergist zich ook weleens, maar toch geloof ik niet direct dat hij een klassieke troll is.
Er was helemaal niets mis met de post van Vancouver, hij heeft gewoon groot gelijk. Jij zit hier verkeerd met je idiote en kinderachtige gesputter.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:53 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Ik doelde op zijn manier van reageren met een troll.
Dat blijkt wel uit de reacties inderdaad.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:11 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Er was helemaal niets mis met de post van Vancouver, hij heeft gewoon groot gelijk. Jij zit hier verkeerd met je idiote en kinderachtige gesputter..
ahh ok, dat kan dan idd gewoon, maar dat lijken bepaalde mensen op voorhand al niet te accepterenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:04 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Dan stapt die over op de lagere aanklacht die ze als vangnet hebben.
Die reacties zijn niet meer dan dom inhoudsloos gezeur. Geen onderbouwing waar ik fout zit.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:12 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Dat blijkt wel uit de reacties inderdaad.
1. Er is geen 'we' mafketel.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:10 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
We pakken 'm er maar nog een keer erbij
[..]
En de reacties hierop waren:
[..]
[..]
[..]
Wat begrijp jij niet aan jouw eigen post en de reacties die hier op kwamen?
We wachten nog steeds op je uitleg. Succes!
Het is hier geen schoolplein waar degene met de meeste vriendjes gelijk heeft hoor, onnozele hals.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:12 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Dat blijkt wel uit de reacties inderdaad.
Kijk uit dat je zijn woede niet op je hals haalt.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:17 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Het is hier geen schoolplein waar degene met de meeste vriendjes gelijk heeft hoor, onnozele hals..
1. Er is wel zeker een 'we' aangezien er 3 verschillende users dit vinden. Dit betekend dat jij de definitie van we in deze context niet begrijpt. Is niet erg, vergissen is menselijk, en een ketel zet je maar op het fornuis als je behoefte hebt aan thee.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:16 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
1. Er is geen 'we' mafketel.
2. Vancouver geeft enkel een mogelijke verklaring voor de voorlopige aanklacht doodslag, that's all. Jij trekt vervolgens de conclusie dat hij de dader verdedigt. Dat slaat als kut op Dirk, je kunt blijkbaar erg slecht lezen.
Dat blijkt wel ja, met je faalpost door vancouverfail in verdediging te nemen....quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:17 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Het is hier geen schoolplein waar degene met de meeste vriendjes gelijk heeft hoor, onnozele hals..
Te laatquote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:19 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Kijk uit dat je zijn woede niet op je hals haalt.
En nog steeds ga je niet in op die trollpost van je. Kost moeite he? Je fout toegeven?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:24 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Te laat
Gillete gaat nu ook Keesjelief stalken en lastig vallen in andere topics.
Ik zit niet fout lieverdquote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:25 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
En nog steeds ga je niet in op die trollpost van je. Kost moeite he? Je fout toegeven?
En nog steeds geen serieuze reactie. het enige wat jij in de verdediging gooit zijn wat smiles en oneliner als troll. Je hebt nog een lange weg te gaan. Succes! We lezen eventueel je gedraai later wel terug.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:27 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Ik zit niet fout lieverd
Of leg nou eens duidelijk uit waar ik fout zit. Maar dat kun je niet.
Hooguit de fout dat ik nog steeds op jouw gezeur reageer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |