Dus een VERONDERSTELLING van jouw bekrompen kant moet leiden tot hardere actie.quote:Op maandag 10 mei 2010 15:59 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen die dergelijke banale opmerkingen plaatsen niet voor rede vatbaar zijn.
Er hoeft helemaal niemand "tot de orde geroepen" te worden. Deze opmerking moet gewoon gemaakt kunnen worden, om es voor eens en voor altijd duidelijk te maken hoe walgelijk elitair de Zittende Macht is die verkrachters met laffe strafjes ervandoor laat gaan. Dat als enorme trap na aan de slachtoffers en een groot risico voor de potentiele volgende slachtoffers.quote:Dan maar aankaarten bij het 'beheer'. Die hebben vast wel meer middelen om iemand tot de orde te roepen.
Prima. Weet ik ook meteen weer hoe simpel jij denkt.quote:Op maandag 10 mei 2010 16:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dus een VERONDERSTELLING van jouw bekrompen kant moet leiden tot hardere actie.
Eng mannetje.
Ik leg anderen geen spreekverbod op om hun mening. Jij wel. Alles wat niet in jouw bekrompen wereldje past, dient geNewspeakt te worden.quote:Op maandag 10 mei 2010 16:06 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Prima. Weet ik ook meteen weer hoe simpel jij denkt.
Ik vraag helemaal niet om een spreekverbod. En daarmee toon je aan dat je niet goed kunt lezen. Dus een verdere discussie heeft weinig zin.quote:Op maandag 10 mei 2010 16:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik leg anderen geen spreekverbod op om hun mening. Jij wel. Alles wat niet in jouw bekrompen wereldje past, dient geNewspeakt te worden.
Net zolang tot al die kritische geesten wegzijn van FOK! en jij in je eentje je verdorven Links-Elitaire gedachtegoed kan spuien. Een beproefd concept.
Kusje.
hou dan op met zeuren en zeiken.quote:Op maandag 10 mei 2010 16:10 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Ik vraag helemaal niet om een spreekverbod. En daarmee toon je aan dat je niet goed kunt lezen. Dus een verdere discussie heeft weinig zin.
Laat de mods maar beslissen of en wat ze ermee doen.
Ach, het is inmiddels weggemod terwijl er niets bijzonders stond. Tegenwoordig mag niet eens meer gezegd worden dat je de islam niet lief vindt.quote:
die tendens neem ik al jaren waar, ook buiten fok!quote:Op maandag 10 mei 2010 16:46 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ach, het is inmiddels weggemod terwijl er niets bijzonders stond. Tegenwoordig mag niet eens meer gezegd worden dat je de islam niet lief vindt.
Hoe dan ook, de islam zal je lief moeten vinden, niet goedschiks dan maar kwaadschiks door je strot duwen.
Zeg je dat soort dingen nou ook in het echt?quote:Op maandag 10 mei 2010 16:03 schreef El_Matador het volgende:
Deze opmerking moet gewoon gemaakt kunnen worden, om es voor eens en voor altijd duidelijk te maken hoe walgelijk elitair de Zittende Macht is die verkrachters met laffe strafjes ervandoor laat gaan. Dat als enorme trap na aan de slachtoffers en een groot risico voor de potentiele volgende slachtoffers.
Iets anders werkt niet meer bij de afgestompte leden van De Gegoede Linkse Elite. Het is broodnodig, dit soort schetsen van de werkelijkheid, in plaats van een door die Elite gedroomde realiteit.
Ja hoor, waarom zou ik me in het echt anders voordoen dan op FOK!?quote:Op maandag 10 mei 2010 16:52 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Zeg je dat soort dingen nou ook in het echt?
Ach ach, is vancouverfail weer bezig? Goh!quote:Op maandag 10 mei 2010 16:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik leg anderen geen spreekverbod op om hun mening. Jij wel. Alles wat niet in jouw bekrompen wereldje past, dient geNewspeakt te worden.
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:11 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Ja.
Eerst kwam hij met de username "houtworm", daarna met "snowgoon" en nu "vancouverFan". Vreemd genoeg iedere keer wanneer er een topic over de OV-chipkaart omhoog komt, en anders is hij nergens op het forum te bekennen.
Zo schoof hij alle kritiek al voor de invoering, tijdens de invoering en ook nu na de invoering van de OV-chipkaart zomaar van tafel. Niets meer dan lof over de OV-chipkaart. De mensen die kritiek hebben, hebben het mis. Aldus die user die betaald wordt om hier de grammafoonplaat grijs te draaien.
Het is alsof je tegen de muur praat. Zinloos. Verscheidene users hebben het al meerdere malen gedaan, maar alle argumenten en feiten worden óf genegeerd, óf als onjuist benoemd. Zonde van je tijd dus. Lees de voorgaande OV-chipkaarttopics maar eens.
wuh?quote:Op maandag 10 mei 2010 17:02 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Ach ach, is vancouverfail weer bezig? Goh!
Als de mods dan toch bezig zijn, haal deze meneer eens door de kloonscanner....
[..]
Anders lees je de inhoud van dat gequote stukje?quote:Op maandag 10 mei 2010 17:48 schreef sp3c het volgende:
[..]
wuh?
je wil dat ik iemand die al 100 jaar mod is door de kloonscanner haal
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:11 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Ja.
Eerst kwam hij met de username "houtworm", daarna met "snowgoon" en nu "vancouverFan".
Hou toch eens op met dat zwartmakenquote:Op maandag 10 mei 2010 17:51 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Anders lees je de inhoud van dat gequote stukje?Gaat om Vancouverfail die volgens een mod onder kloontjes telkens weer hetzelfde gedrag vertoont. Als je hier in FB terug leest is hij constant bezig.
[..]
waarquote:Op maandag 10 mei 2010 17:57 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Andere mensen wensen mij toe dat ik verkracht wordt. Wat een debielen kermis is het hier toch
Mwa, ik denk eerder dat je eens bij jezelf te rade moet gaan. En met name jouw manier van discussiëren. In FB zijn de laatste pagina's gewijd aan jouw getroll. De een na de andere user heeft problemen met je, en dat ligt allemaal aan een ander natuurlijk.quote:Op maandag 10 mei 2010 17:57 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Hou toch eens op met dat zwartmaken
Die mod zit er compleet naast. Ik ben hier gekomen na de Olympische spelen en heb daarvoor nooit gepost hier. Je bent gewoon een kinderachtig kind dat er niet tegen kan dat iemand hem tegenspreekt en nu probeer je mij op andere manieren uit te schakelen. Hard gaan schreeuwen dat ik fout opmerkingen maakt geen indruk, dan ga je nu janken dat ik een kloon zou zijn en van het forum getiefd moet worden.
Andere mensen wensen mij toe dat ik verkracht wordt. Wat een debielen kermis is het hier toch
Je bent ook nog stekeblind blijkbaar:quote:Op maandag 10 mei 2010 18:02 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Mwa, ik denk eerder dat je eens bij jezelf te rade moet gaan. En met name jouw manier van discussiëren. In FB zijn de laatste pagina's gewijd aan jouw getroll. De een na de andere user heeft problemen met je, en dat ligt allemaal aan een ander natuurlijk.
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:11 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Er was helemaal niets mis met de post van Vancouver, hij heeft gewoon groot gelijk. Jij zit hier verkeerd met je idiote en kinderachtige gesputter..
Ik heb Gilette een PM gestuurd vanmiddag aangezien dit gezeik hier geen zin heeft. Maar daar reageert die niet op. Meneer gooit liever met modder in het openbaar.quote:Op maandag 10 mei 2010 18:53 schreef Frutsel het volgende:
Gilette en Vancouver: Lees de pm van gisteren nog eens. Laatste keer
Voor de duidelijkheid, ik vecht niets 'iets' met vancouver uit. Ik heb slechts een reactie gegeven op het feit dat hij wéér eens loopt te trollen en een aanvaring heeft met iemand. Dit keer was het El_Matador. Het zal wel niet lang duren voordat iemand anders het haasje is. Daarom had ik ook de reactie van OldJeller aangehaald omdat meneer al een tijdje bezig is. Ik snap dan ook niet dat je dit ziet als iets tussen mij en meneer vancouver. Het is na het zoveelste incident wel duidelijk waar het dan wel aan ligt. Vreemd genoeg wordt hier niets mee gedaan.quote:Op maandag 10 mei 2010 19:07 schreef Frutsel het volgende:
Die bagger hoort niet hier. Vecht het elders uit zoals gister gevraagd of reageer niet en dan lossen wij het wel op
Dank je. hier klopt iets niet, maargoedquote:Op maandag 10 mei 2010 19:32 schreef Frutsel het volgende:
De klacht van hem was niet aan jou gericht, bemoei je er hier dan niet mee.
Succes ermee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |