abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 8 mei 2010 @ 21:45:06 #251
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_81192552
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 21:43 schreef VancouverFan het volgende:
Diezelfde Mask of Sanity zegt later:
[..]

Een andere reactie op het gezeur van Gillete.
En hiermee toon je dus aan dat jij gewoon zelf de aangever bent in het hele gebeuren en probeert nu je gelijk te halen over de rug van de mods. Beetje smerig.
Scheer je weg!
  zaterdag 8 mei 2010 @ 21:56:22 #252
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_81193004
Sorry dat ik zonder knipperlicht invoeg, maar ik vind de bijdrage van Gilette_M5 juist erg verfrissend en oprecht. We hebben meer van dat soort users nodig.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_81193153
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 21:56 schreef BansheeBoy het volgende:
Sorry dat ik zonder knipperlicht invoeg, maar ik vind de bijdrage van Gilette_M5 juist erg verfrissend en oprecht. We hebben meer van dat soort users nodig.

²

Misschien kan je hem klonen.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_81194546
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 21:43 schreef VancouverFan het volgende:
Diezelfde Mask of Sanity zegt later:
[..]

Een andere reactie op het gezeur van Gillete.
[..]
Heb gereageerd daar. Dankzij quoten en net zo reageren, maar een post gezet. Na die post zal elke (ook al is de rest nog zo ontopic) userbashreactie weggehaald worden.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  zaterdag 8 mei 2010 @ 22:41:08 #255
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_81194683
Sja ach, de insteek van vancouver was wel duidelijk, in het OV Chipcard topicreeks zie je hem gewoon hetzelfde doen. Je hoeft alleen mijn nick in dat topic van Milly te veranderen in dat van iemand anders en je ziet gewoon hetzelfde voorbij komen als in het OV chipcard reeks.

Als iemand hem een keer een spiegel voorhoud en hij het niet kan winnen kruipt ie gauw naar dit topic om zijn beklag te doen. Ik heb hem al aardig ontmaskerd, dus doel is bereikt.
Scheer je weg!
pi_81195003
Kap eens met doen alsof ik partij voor jou kies. Je bent ergerlijk drammerig bezig, en hij gaat (en nog een paar) gaan daar net zo drammerig tegenin.

Re had al een hint gegeven.

Je mening over een onderwerp is prima. je mening dat je vind dat hij overkomt alsof hij het goed praat moet ook gewoon kunnen.

Dat walgelijke gebash (staat echt goedkoop) zonder ook maar met een tegenargument te komen waarom je zo denkt is ergerlijk.

Wanneer ik er op tijd bij was het ik het de kop ingedrukt. Is onmogelijk nu nog te doen, want er lopen draadjes doorheen.

Ik praat dus geen van beiden goed.

en dan boeit het me geen meter wie qua ontopic gedeelte nu gelijk heeft. Daar gaat het niet om. Het gaat om het alleen maar bashen tegen elkaar wanneer je een mening niet deelt.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  zaterdag 8 mei 2010 @ 22:51:17 #257
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_81195095
Ik vind sowieso dat dat gebash en gescheld maar eens moet ophouden. Het is zo ontzettend een brevet van onvermogen.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  zaterdag 8 mei 2010 @ 22:55:07 #258
267150 Q.E.D.
qat erat ad vundum
pi_81195244
²
Hetgeen bewezen en beklonken moest worden.
  zaterdag 8 mei 2010 @ 22:55:59 #259
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_81195280
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 22:49 schreef paddy het volgende:
Kap eens met doen alsof ik partij voor jou kies. Je bent ergerlijk drammerig bezig, en hij gaat (en nog een paar) gaan daar net zo drammerig tegenin.
Het zal me pas een zorg zijn als je partij zou kiezen, een mod behoort objectief te zijn, dus wat je nu zegt is een beetje onzin.
quote:
Re had al een hint gegeven.

Je mening over een onderwerp is prima. je mening dat je vind dat hij overkomt alsof hij het goed praat moet ook gewoon kunnen.

Dat walgelijke gebash (staat echt goedkoop) zonder ook maar met een tegenargument te komen waarom je zo denkt is ergerlijk.

Wanneer ik er op tijd bij was het ik het de kop ingedrukt. Is onmogelijk nu nog te doen, want er lopen draadjes doorheen.

Ik praat dus geen van beiden goed.

en dan boeit het me geen meter wie qua ontopic gedeelte nu gelijk heeft. Daar gaat het niet om. Het gaat om het alleen maar bashen tegen elkaar wanneer je een mening niet deelt.
Dat mag jij allemaal vinden. Feit blijft wel dat deze faalhaas al langer aan het kloten is in andere topics met hetzelfde riedeltje van 'm. En hiermee is bewezen dat hij het gewoon zelf opzoekt, uitdaagt, en als meneer er dan niet meer uitkomt en er niet langskomt zoals het bij mij het geval is dan gaat hij hier lopen janken. Al dat OV Chipcardtopic gelezen waar ik je op gewezen heb? Spreekt boekdelen, het is gewoon een exacte kopie van zijn manier van discussiėren met anderen in het Millytopic. Ik heb er nu wel genoeg over gezegd. Fijne avond verder.
Scheer je weg!
  zaterdag 8 mei 2010 @ 23:36:57 #260
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_81196998
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zaterdag 8 mei 2010 @ 23:50:50 #261
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_81197555
En ja hoor, het loopt alweer uit de hand met Vancouverfail, iemand die er even naar wil kijken?

de moord op Milly Boele

Nee, hij doet zelf niets hoor. Dit keer is het iemand anders. Typisch zeg....
Scheer je weg!
pi_81204384
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 15:54 schreef GrotePierFR het volgende:
Beetje islamofobe troll, maar in ieder geval opruiend:

Discussie om Moskee vlakbij Ground Zero New York
Sowieso wel leuk topic: Discussie om Moskee vlakbij Ground Zero New York
pi_81205355
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 15:54 schreef GrotePierFR het volgende:
Beetje islamofobe troll, maar in ieder geval opruiend:

Heb je er problemen mee dat lang niet iedereen gediend is van jouw verstikkende ideologie in de vrije westerse wereld en dit ook (nog) mag uiten?

Gelukkig wonen wij in het vrije westen en niet in een islamdictaat waar andere meningen tot in de kiem gesmoord worden desnoods met geweld.
  zondag 9 mei 2010 @ 13:11:04 #264
292283 GrotePierFR
Je hart zit links
pi_81209362
quote:
Op zondag 9 mei 2010 11:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Totdat Wilders c.s. aan de macht komt en je toevallig moslim bent. Dan wordt zelfs de grondwet zo aangepast, dat je geen recht meer hebt op een levenswijze die jij kiest.
Iedereen wil zijn mening hier aan anderen dringen, op dit forum en in de politiek.
Geen reden om aan te nemen dat je niet gelijk hebt.
  zondag 9 mei 2010 @ 13:14:25 #265
292283 GrotePierFR
Je hart zit links
pi_81209493
Waarom doen de mods hier trouwens niks aan de mensen die zich schuldig maken aan discriminatie uit islamofobie?

Blijkbaar mag je alles zeggen op dit forum.
  zondag 9 mei 2010 @ 14:00:47 #266
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_81211113
quote:
Op zondag 9 mei 2010 13:14 schreef GrotePierFR het volgende:
Waarom doen de mods hier trouwens niks aan de mensen die zich schuldig maken aan discriminatie uit islamofobie?

Blijkbaar mag je alles zeggen op dit forum.
jij mag blijkbaar ook alles schrijven en je laten lezen hier. wat is jouw probleem?

als het niet zo is mag je er met woorden tegenin gaan. en als je dat niet kunt, dan ga je maar lekker opsodemieteren. kusje.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  Moderator zondag 9 mei 2010 @ 14:19:11 #267
8781 crew  Frutsel
pi_81211811
Ja en nu weer normaal en ontopic aub
  maandag 10 mei 2010 @ 15:30:06 #268
300558 Izaag
Don't tell me what I can&
pi_81254889
Waarom is BSB geband?

Hij is altijd zeer respectvol, scheldt niet en brengt het serieuze met de nodige humor.

Een andere mening toegedaan zijn (bijv homo zijn is een afwijking) is geen reden voor een ban, dunkt mij.
pi_81254982
Bans worden niet besproken. Je kunt geloof ik mailen naar forum@fok.nl voor eventuele info.

Overigens wel "grappig" dat dit dan niet als reden gezien wordt door je. Als je "homo" vervangt door "moslim" zou je dan net zo vergevingsgezind zijn?
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
  maandag 10 mei 2010 @ 15:32:34 #270
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_81254991
quote:
Op maandag 10 mei 2010 15:30 schreef Izaag het volgende:
Waarom is BSB geband?

Hij is altijd zeer respectvol, scheldt niet en brengt het serieuze met de nodige humor.

Een andere mening toegedaan zijn (bijv homo zijn is een afwijking) is geen reden voor een ban, dunkt mij.
Van wie ben jij nou weer een relkloontje?
Nee papa niet met die stok, Helppppp , snik snik !
pi_81255584
Is onderstaande normaal hier?
quote:
Op maandag 10 mei 2010 12:52 schreef Sinofiel het volgende:

[..]

Dat maar snel iemand jou verkracht, kijken of je dan nog steeds zo begripvol bent
Leaf
  maandag 10 mei 2010 @ 15:49:48 #272
292283 GrotePierFR
Je hart zit links
pi_81255707
Waarom zijn islamofobe discriminerende uitlatingen toegestaan?
pi_81255766
quote:
Op maandag 10 mei 2010 15:49 schreef GrotePierFR het volgende:
Waarom zijn islamofobe discriminerende uitlatingen toegestaan?
?

Die worden naar mijn weten ook gewoon weggemod hier.
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
pi_81256033
quote:
Op maandag 10 mei 2010 15:47 schreef VancouverFan het volgende:
Is onderstaande normaal hier?
[..]

Het is soms nodig om mensen eens te laten inzien hoe laf de straffen tegen verkrachters zijn. Opgelegd door De Elite.

Even met beide benen op de grond zetten dus. En als je er "problemen" mee hebt, reageer je maar inhoudelijk in plaats van bij het Beheer te gaan lopen jammeren.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_81256098
quote:
Op maandag 10 mei 2010 15:57 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Het is soms nodig om mensen eens te laten inzien hoe laf de straffen tegen verkrachters zijn. Opgelegd door De Elite.

Even met beide benen op de grond zetten dus. En als je er "problemen" mee hebt, reageer je maar inhoudelijk in plaats van bij het Beheer te gaan lopen jammeren.
Ik denk dat mensen die dergelijke banale opmerkingen plaatsen niet voor rede vatbaar zijn. Dan maar aankaarten bij het 'beheer'. Die hebben vast wel meer middelen om iemand tot de orde te roepen.
Leaf
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')