Het is een moskee, dus eng. Als het een kabbala samenkomstcentrum of een Scientologykerk of een Synagoge geweest was, zou je ze niet horen.quote:Op zondag 9 mei 2010 10:51 schreef IHVK het volgende:
Ik snap niet waarom mensen op Fok! zich hier druk om maken dit is duidelijk een zaak tussen de nabestaanden en het bestuur.
onzin. moslims zien ground zero als overwinning op het westen. dat is een feit. het is dus beladen grond en terrein voor moslims.quote:Op zondag 9 mei 2010 11:19 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Het is een moskee, dus eng. Als het een kabbala samenkomstcentrum of een Scientologykerk of een Synagoge geweest was, zou je ze niet horen.
Gek he, wanneer hebben die voor het laatst een aanslag proberen te plegen in NYC?quote:Op zondag 9 mei 2010 11:19 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Het is een moskee, dus eng. Als het een kabbala samenkomstcentrum of een Scientologykerk of een Synagoge geweest was, zou je ze niet horen.
.quote:Op zondag 9 mei 2010 11:20 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
onzin. moslims zien ground zero als overwinning op het westen. dat is een feit. het is dus beladen grond en terrein voor moslims.
de meerderheid wel, maar een minderheid niet. het is beladen grond. linksom of rechtsom. en als blijkt dat niet iedereen blij is met moslims op of dichtbij groud zero, dan moeten ze aftaaien. ze kunnen overal moskeeën bouwen. kappen met provoceren graag.quote:Op zondag 9 mei 2010 11:22 schreef IHVK het volgende:
[..]
.Hoe is dat ooit een feit. De meerderheid van de moslims keurt aanslagen af..
De nabestaanden van het vorige gebouw? Kortom, nee, dit heeft niets te maken met de nabestaanden.quote:Op zondag 9 mei 2010 10:51 schreef IHVK het volgende:
Ik snap niet waarom mensen op Fok! zich hier druk om maken dit is duidelijk een zaak tussen de nabestaanden en het bestuur.
En wanneer hebben deze projectontwikkelaars dan een aanslag gepleegd?quote:Op zondag 9 mei 2010 11:21 schreef Sinofiel het volgende:
[..]
Gek he, wanneer hebben die voor het laatst een aanslag proberen te plegen in NYC?
Hier is over nagedacht mensenquote:Op zondag 9 mei 2010 11:25 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
de meerderheid wel, maar een minderheid niet.
De enigen die hier provoceren, zijn degenen die zich geprovoceerd voelen: 'OMG! MOSLIMS!' Elk ander zinnig, serieus persoon zou hier geen probleem mee hebben.quote:Op zondag 9 mei 2010 11:25 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
de meerderheid wel, maar een minderheid niet. het is beladen grond. linksom of rechtsom. en als blijkt dat niet iedereen blij is met moslims op of dichtbij groud zero, dan moeten ze aftaaien. ze kunnen overal moskeeën bouwen. kappen met provoceren graag.
tuurlijk. eerst de kabala Ka'bah bombarderen en dan als christen een paar meter verderop een kerk bouwen?quote:Op zondag 9 mei 2010 11:46 schreef Monidique het volgende:
[..]
De enigen die hier provoceren, zijn degenen die zich geprovoceerd voelen: 'OMG! MOSLIMS!' Elk ander zinnig, serieus persoon zou hier geen probleem mee hebben.
Dus m.a.w, jij bent net zo'n oelewapper als al-Qaeda, die gaan ook achter de christenen in Irak aan omdat ze hen linken aan de Amerikaanse kruisvaarders. Jij doet hetzelfde, maar dan andersom. Je bent een extremist.quote:Op zondag 9 mei 2010 12:07 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
tuurlijk. eerst de kabala Ka'bah bombarderen en dan als christen een paar meter verderop een kerk bouwen?
jij hebt het begrepen.
ik ben niet net zo'n oelewapper, vooropgesteld.quote:Op zondag 9 mei 2010 12:33 schreef Martin73 het volgende:
[..]
Dus m.a.w, jij bent net zo'n oelewapper als al-Qaeda, die gaan ook achter de christenen in Irak aan omdat ze hen linken aan de Amerikaanse kruisvaarders. Jij doet hetzelfde, maar dan andersom. Je bent een extremist.
als bij iedere beslissing IEDEREEN blij moet zijn dan was heel New York er nooit geweestquote:Op zondag 9 mei 2010 11:25 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
de meerderheid wel, maar een minderheid niet. het is beladen grond. linksom of rechtsom. en als blijkt dat niet iedereen blij is met moslims op of dichtbij groud zero, dan moeten ze aftaaien. ze kunnen overal moskeeën bouwen. kappen met provoceren graag.
waarom wil je dan hun gedrag van vrijheidsbeperking in saudi arabië overnemen? ben je het eens met die radicale moslims of zo?quote:Op zondag 9 mei 2010 12:07 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
tuurlijk. eerst de kabala Ka'bah bombarderen en dan als christen een paar meter verderop een kerk bouwen?
jij hebt het begrepen.
je bent een slecht lezer en misschien ook wat traag van begrip. niet waar?quote:Op zondag 9 mei 2010 13:12 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
waarom wil je dan hun gedrag van vrijheidsbeperking in saudi arabië overnemen? ben je het eens met die radicale moslims of zo?
denk je nu echt dat "ja dat doen zij ook" een volwassen reactie is op dit soort dingenquote:Op zondag 9 mei 2010 13:13 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je bent een slecht lezer en misschien ook wat traag van begrip. niet waar?
nee. maar dat heb ik dan ook nooit beweerd.quote:Op zondag 9 mei 2010 13:19 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
denk je nu echt dat "ja dat doen zij ook" een volwassen reactie is op dit soort dingen
quote:Op zondag 9 mei 2010 13:54 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee. maar dat heb ik dan ook nooit beweerd.
quote:Op zondag 9 mei 2010 12:07 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
jij hebt het begrepen.
nee. met andere woorden gedragen wij ons expres niet zoals het midden oosten. nu ophouden met zeuren en je vrijheid omarmen, toch iets te klagen? rot dan lekker op.quote:Op zondag 9 mei 2010 14:14 schreef Dichtpiet. het volgende:
ik snap dat altijd nooit.
mensen die geen moskee hier meer willen zeggen: "je moet daar eens een kerk in saudi arabië bouwen! dan beginnen ze gelijk te steigeren!"
met andere woorden: wij moeten geen moskeeën hier meer toelaten, want in saudi arabië doen ze het ook, het weigeren van gebedshuizen
met andere woorden: wij moeten ons gedragen zoals ze zich in saudi arabië gedragen, want dan is het "eerlijk"
met andere woorden: we moeten een soort christelijke/westerse/whatever versie van saudie arabië worden
Maar je mag geen moskee.quote:Op zondag 9 mei 2010 14:27 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ophouden met zeuren en je vrijheid omarmen, toch iets te klagen? rot dan lekker op.
sim-pel.
"wees vrij en doe wat ik zeg" ... lolquote:Op zondag 9 mei 2010 14:27 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nu ophouden met zeuren en je vrijheid omarmen, toch iets te klagen? rot dan lekker op.
ja, daar komt het wel op neer als je als gast/allochtoon ergens bent. niet gaan miepen. normaal gaan doen en écht mee gaan doen ter bevordering van nederland. doe je dat niet kan je wat mij betreft linea recta terug.quote:Op zondag 9 mei 2010 14:36 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
"wees vrij en doe wat ik zeg" ... lol
overal mogen moskees, maar ff niet rond ground zero.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |