Ik ben het wel eens met DeParo wat dit betreft hoor.quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:24 schreef Disana het volgende:
Ik heb het nog niet eens over de Nederlanders gehad.
ja dat was een uitzonderlijk laf volkje op de uitzondering nagelaten natuurlijk.
Wees maar goed stil voortaan op 4 mei want je hebt bijzonder laffe voorouders te herdenken. En maar blij zijn tijdens de bevrijding he, oh wat ben je blij, het had ze geen drol uitgemaakt of de Duitsers bleven.
Nee, DeParo.quote:
als disana die uitspraak niet correct vond, dan ben ik het juist 100% met haar eens.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:17 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, DeParo.
En ik ben het er, van wat ik gelezen heb qua historie, wel mee eens.
Ik geloof dat Disana dat niet zo correct vond.
Maar hou me te goede, ik weet dat niet 100%.
Komt bij dat DeParo haar aanraadde de heldenverhalen van/over haar opa eens kritisch na te pluizen. Daarmee trapte hij overduidelijk op haar ziel.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:17 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, DeParo.
En ik ben het er, van wat ik gelezen heb qua historie, wel mee eens.
Ik geloof dat Disana dat niet zo correct vond.
Maar hou me te goede, ik weet dat niet 100%.
Dat zeg ik da dus, daar ben ik het niet mee eens ogv historische kennis.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:24 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
als disana die uitspraak niet correct vond, dan ben ik het juist 100% met haar eens.
de burgers van een bezet land, met gevlucht koningshuis, verwijten dat ze met de vijand meehulden. ik vind dat eerder een laf argument van de hedendaagse jeugd, dan van geschiedkundige kennis of enig inlevingsvermogen getuigen.
Dat is wat anders, okeequote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:30 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Komt bij dat DeParo haar aanraadde de heldenverhalen van/over haar opa eens kritisch na te pluizen. Daarmee trapte hij overduidelijk op haar ziel.
En tegelijk trok hij het alleenrecht op leed naar zich toe.
Maar goed: het heeft weinig zin om dat kwalijke verhaal eens dunnetjes over te gaan doen.
Dat is dan verkeerd begrepen: DeParo beschuldigde de Nederlanders van lafheid, Disana stelt dat in de door jou geciteerde post juist aan de kaak, door het te herhalen. Een bekende, maar gevaarlijke stijlfiguur.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:30 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat zeg ik da dus, daar ben ik het niet mee eens ogv historische kennis.
Ik ben het dus eens met DeParo.
Ogv historische kennis, uit boeken.
quote:Wees maar goed stil voortaan op 4 mei want je hebt bijzonder laffe voorouders te herdenken.
Oh shit, het is echt misgegaan.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:53 schreef Disana het volgende:
Wat ik meldde was geen stijlfiguur maar een letterlijke quote. Waar ik over viel was deze zin, die werd geschreven nadat twee mensen melding hadden gemaakt van grootvaders in het verzet:
[..]
waarbij DeParo's woorden geciteerd werden als de jouwe.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:01 schreef Ryan3 het volgende:
Grootvaders overdrijven en het verzet is ook overgewaardeerd, wat is precies je punt?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:53 schreef Disana het volgende:
Wat ik meldde was geen stijlfiguur maar een letterlijke quote. Waar ik over viel was deze zin, die werd geschreven nadat twee mensen melding hadden gemaakt van grootvaders in het verzet:
[..]
Als het simpel was dan viel er weinig te discussieeren toch?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 02:01 schreef sp3c het volgende:
punt is dat ze het niet grappig vind als je dr opa en oma laf noemt
mijn god zeg, hoe ingewikkeld is dit nu eigenlijk
Wat heb je niet begrepen aan een grootvader die door de Duitsers is doodgeschoten? Oh wacht, je komt hier zomaar binnenvallen en hebt het hele topic niet gelezen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 01:46 schreef sig000 het volgende:
[..]
Grootvaders overdrijven en het verzet is ook overgewaardeerd, wat is precies je punt?
lijkt me niets mis mee.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:54 schreef GrotePierFR het volgende:
Beetje islamofobe troll, maar in ieder geval opruiend:
Discussie om Moskee vlakbij Ground Zero New York
lol, trieste bedoening dan.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:56 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Inderdaad, gezeur om niets. Kan prima.
jank niet zo dom. laat je irritante vergrootglas in je padvindersbroekzak a.u.b.quote:
Daar wil ik dan ook iets over kwijt, aangezien deze vancouver zelf begint en trolt en dan hier heel laf over een ander gaat zitten klagen zou het fijn zijn als hij zelf eens het boete kleed aantrekt en kapt met het uitlokken van zijn getroll.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:07 schreef VancouverFan het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/295831
Kan deze user eens aangesproken worden op zijn irritante gedrag? Mensen van vanalles beschuldigen, heel hard roepen dat ze het helemaal fout hebben, maar dan niet uit willen leggen waarom ze het fout hebben.
Een zeer irritante aanwezig figuur dat normale discussie verpest.
Bijvoorbeeld vanaf hier de moord op Milly Boele
En de reacties hierop waren:quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:08 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Met de aanklacht doodslag in het achterhoofd zou je kunnen concluderen dat haar dood een ongeluk was. En als je een klein meisje in je huis hebt dat 'per ongeluk' dood is, dan moet je het ergens kwijt.
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:10 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Waarmee je gewoon wil dat de dader wordt aangeklaagd voor doodslag ipv moord. Echt he. Dat jij dit soort gespuis gaat zitten verdedigen.
quote:
Hetzelde zien we overigens in deze reeks: OV Chipkaartperikelen #27 en de opvolgende reeksen en ervoor overigens ook al. Hij blijft maar doorgaan. Dank u.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:30 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Hij is 'gewoon' soms reuze irritant en vergist zich ook weleens, maar toch geloof ik niet direct dat hij een klassieke troll is.
Een andere reactie op het gezeur van Gillete.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:13 schreef MaskOfSanity het volgende:
Het lijkt me meer een realistische beschouwing dan het verdedigen van een dader of zelfs trollen.
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:11 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Er was helemaal niets mis met de post van Vancouver, hij heeft gewoon groot gelijk. Jij zit hier verkeerd met je idiote en kinderachtige gesputter..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |