Dat laatste is niet waar. DeParo geeft geen blijk van respect en al helemaal niet van eerbied.quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:22 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik lees dat DeParo een ban heeft van 3 maanden. Mag ik vragen waarom? De discussie werd scherp gevoerd, maar met eerbied en respect.˛
quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:53 schreef ErwinRommel het volgende:
Bij deze wil ik ook weer even benadrukken dat de modjes ook goed werk doen ipv iemand een oor aan te naaien.
Helaas is dit geval nu wel erg opgeblazen. Maar de modjes verdienen ook ons respect vanwege het lastige werk dat ze doen zonder ervoor 1 cent te krijgen.
Ik ben het wel eens met DeParo wat dit betreft hoor.quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:24 schreef Disana het volgende:
Ik heb het nog niet eens over de Nederlanders gehad.
ja dat was een uitzonderlijk laf volkje op de uitzondering nagelaten natuurlijk.
Wees maar goed stil voortaan op 4 mei want je hebt bijzonder laffe voorouders te herdenken. En maar blij zijn tijdens de bevrijding he, oh wat ben je blij, het had ze geen drol uitgemaakt of de Duitsers bleven.
Nee, DeParo.quote:
als disana die uitspraak niet correct vond, dan ben ik het juist 100% met haar eens.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:17 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, DeParo.
En ik ben het er, van wat ik gelezen heb qua historie, wel mee eens.
Ik geloof dat Disana dat niet zo correct vond.
Maar hou me te goede, ik weet dat niet 100%.
Komt bij dat DeParo haar aanraadde de heldenverhalen van/over haar opa eens kritisch na te pluizen. Daarmee trapte hij overduidelijk op haar ziel.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:17 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, DeParo.
En ik ben het er, van wat ik gelezen heb qua historie, wel mee eens.
Ik geloof dat Disana dat niet zo correct vond.
Maar hou me te goede, ik weet dat niet 100%.
Dat zeg ik da dus, daar ben ik het niet mee eens ogv historische kennis.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:24 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
als disana die uitspraak niet correct vond, dan ben ik het juist 100% met haar eens.
de burgers van een bezet land, met gevlucht koningshuis, verwijten dat ze met de vijand meehulden. ik vind dat eerder een laf argument van de hedendaagse jeugd, dan van geschiedkundige kennis of enig inlevingsvermogen getuigen.
Dat is wat anders, okeequote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:30 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Komt bij dat DeParo haar aanraadde de heldenverhalen van/over haar opa eens kritisch na te pluizen. Daarmee trapte hij overduidelijk op haar ziel.
En tegelijk trok hij het alleenrecht op leed naar zich toe.
Maar goed: het heeft weinig zin om dat kwalijke verhaal eens dunnetjes over te gaan doen.
Dat is dan verkeerd begrepen: DeParo beschuldigde de Nederlanders van lafheid, Disana stelt dat in de door jou geciteerde post juist aan de kaak, door het te herhalen. Een bekende, maar gevaarlijke stijlfiguur.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:30 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat zeg ik da dus, daar ben ik het niet mee eens ogv historische kennis.
Ik ben het dus eens met DeParo.
Ogv historische kennis, uit boeken.
quote:Wees maar goed stil voortaan op 4 mei want je hebt bijzonder laffe voorouders te herdenken.
Oh shit, het is echt misgegaan.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:53 schreef Disana het volgende:
Wat ik meldde was geen stijlfiguur maar een letterlijke quote. Waar ik over viel was deze zin, die werd geschreven nadat twee mensen melding hadden gemaakt van grootvaders in het verzet:
[..]
waarbij DeParo's woorden geciteerd werden als de jouwe.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:01 schreef Ryan3 het volgende:
Grootvaders overdrijven en het verzet is ook overgewaardeerd, wat is precies je punt?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:53 schreef Disana het volgende:
Wat ik meldde was geen stijlfiguur maar een letterlijke quote. Waar ik over viel was deze zin, die werd geschreven nadat twee mensen melding hadden gemaakt van grootvaders in het verzet:
[..]
Als het simpel was dan viel er weinig te discussieeren toch?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 02:01 schreef sp3c het volgende:
punt is dat ze het niet grappig vind als je dr opa en oma laf noemt
mijn god zeg, hoe ingewikkeld is dit nu eigenlijk
Wat heb je niet begrepen aan een grootvader die door de Duitsers is doodgeschoten? Oh wacht, je komt hier zomaar binnenvallen en hebt het hele topic niet gelezen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 01:46 schreef sig000 het volgende:
[..]
Grootvaders overdrijven en het verzet is ook overgewaardeerd, wat is precies je punt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |