quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:22 schreef DeParo het volgende:
Ik heb het nog niet eens over de Nederlanders gehad.
ja dat was een uitzonderlijk laf volkje op de uitzondering nagelaten natuurlijk.
Wees maar goed stil voortaan op 4 mei want je hebt bijzonder laffe voorouders te herdenken. En maar blij zijn tijdens de bevrijding he, oh wat ben je blij, het had ze geen drol uitgemaakt of de Duitsers bleven.

Ach, ik ben zo vaak op de man aangevallen maar ga daar niet over klagen in de FB, dan ben je gewoon triestquote:Op donderdag 6 mei 2010 15:27 schreef Amos_ het volgende:
Niks tere zieltjes, net als Disana heeft mijn grootvader weldegelijk bij het verzet gezeten (dus dat gelul over leugentjes over de oorlog ging mij ook al te ver) maar stellen dat men laf was gaat gewoon nergens om.

dit dus. ze willen hem gewoon de mond snoeren met krokodilletranen. beetje zielig.quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:34 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ach, ik ben zo vaak op de man aangevallen maar ga daar niet over klagen in de FB, dan ben je gewoon triest

quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:41 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ach, maak je niet druk. Niemand neemt DeParo serieus op Fok!.
Ik voorspel je Frutsel,quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:45 schreef AryaMehr het volgende:
Ik zou ook niet mijn leven riskeren voor wat joden die binnen hun eigen gemeenschap bleven.

quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:34 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ach, ik ben zo vaak op de man aangevallen maar ga daar niet over klagen in de FB, dan ben je gewoon triest

DeParo 3 maanden om mee te beginnenquote:

niets dan lof voor deze post, ik sluit me hier dan ook graag bij aanquote:Op donderdag 6 mei 2010 18:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
DeParo 3 maanden om mee te beginnen
AryaMehr idem
==========
3 maanden????? Als eerste ban ("om mee te beginnen")???
Waar gaat dit allemaal over? Als je geen andere geluiden op je forum wil, waarom houd je dan nog een forum aan?
Echt te bizar voor woorden dit. Mensen opruimen die een andere mening zijn toegedaan.
Ik was het ook nooit met DeParo eens. Maar ik verdedig zijn recht om te mogen zeggen wat hij wil, zoals het hoort. Dat is echte vrijheid (dat wat we dinsdagavond herdacht hebben). De vrijheid voor jezelf EN die voor een ander. De vrijheid om van mening te mogen verschillen. De vrijheid om op een ander te mogen reageren. En de vrijheid om datgene te zeggen wat op je hart ligt.
Dat is werkelijke vooruitgang. Het uitsluiten van mensen op basis van hun woorden is zo mogelijk nog erger dan wat Wilders van plan is.

wat heeft dat in vredesnaam te maken met wat ErwinRommel zei?quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
DeParo 3 maanden om mee te beginnen
AryaMehr idem
==========
3 maanden????? Als eerste ban ("om mee te beginnen")???
Waar gaat dit allemaal over? Als je geen andere geluiden op je forum wil, waarom houd je dan nog een forum aan?
Echt te bizar voor woorden dit. Mensen opruimen die een andere mening zijn toegedaan.
dat recht heeft hij helemaal niet op fok!quote:Ik was het ook nooit met DeParo eens. Maar ik verdedig zijn recht om te mogen zeggen wat hij wil, zoals het hoort. Dat is echte vrijheid (dat wat we dinsdagavond herdacht hebben). De vrijheid voor jezelf EN die voor een ander. De vrijheid om van mening te mogen verschillen. De vrijheid om op een ander te mogen reageren. En de vrijheid om datgene te zeggen wat op je hart ligt.
mwah zo werkt een forum nu eenmaalquote:Dat is werkelijke vooruitgang. Het uitsluiten van mensen op basis van hun woorden is zo mogelijk nog erger dan wat Wilders van plan is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |