quote:Op woensdag 7 april 2010 09:18 schreef Amos_ het volgende:
Dat niemand deze reactie nog had aangekaart
Immigratie kost zes miljard euro
En dus heeft het geen zin om hier verder over te kletsen. Ontopic maar weerquote:Op woensdag 7 april 2010 10:19 schreef Amos_ het volgende:
Gelukkig zijn mensen slim genoeg geweest die reactie te negeren
Ja nav een regen klachten is er het één en ander verwijderd. Oa Persoonlijke vetes en quotes daaropquote:Op donderdag 8 april 2010 10:39 schreef Paul het volgende:
Zijn er reacties weg?
13 jarig meisje doodgereden
ook al zou het uitlokking zijn, dat is geen reden voor een scheldpartij klaar.quote:Op donderdag 8 april 2010 17:13 schreef Dr.Nikita het volgende:
word je nou niet moe van je eigen gejank? Oh en btw, je lokt het zelf uit.
Ze weten in ieder geval hoe ik over ze denk.quote:Op donderdag 8 april 2010 17:27 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ook al zou het uitlokking zijn, dat is geen reden voor een scheldpartij klaar.
quote:Op donderdag 8 april 2010 11:14 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja nav een regen klachten is er het één en ander verwijderd. Oa Persoonlijke vetes en quotes daarop
Gewoon negeren en hier melden, thxquote:Op vrijdag 9 april 2010 09:34 schreef Amos_ het volgende:
'Claim tegen speeltuin om hoofddoekje'
Dit soort reacties gaan nergens om
Sorryquote:
Dat is onzin. Alsof de mods 24/7 bovenop alle berichten zitten en alles tegelijk monitoren. Als je dit aangeeft hier wordt het vrij vlot opgepakt en als ze het zelf zien is het ook direct weg.quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:56 schreef gelly het volgende:
Nogmaals, kennelijk geeft het moderatiebeleid dergelijke users het idee dat ze het kunnen zeggen op FOK!.
Dank je! Gaan/Gaat ook de prullebak inquote:Op vrijdag 9 april 2010 10:52 schreef Amos_ het volgende:
Ik zal niet reageren
En deze er ook meteen bij.
Aangepastquote:Op vrijdag 9 april 2010 15:51 schreef Mutant01 het volgende:
Eis: 3 jaar cel voor neersteken zoon Roel Pieper < TT klopt niet met inhoud.
Hele OP aangepast en AD als bron genomen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:56 schreef Mutant01 het volgende:
Steeds meer meldingen loverboys < TT klopt niet met inhoud. Aantal aangiften stijgen, zegt niets over de praktijken. Nog afgezien van de discussie die TS kennelijk wil opstarten.
Ja, zag het..en probeerde de post die wel een bron neerzette als OP te laten functioneren door alle berichten weg te halen voor die post, maar lukte niet, dus toch maar de huidige OP vervangenquote:Op zaterdag 10 april 2010 17:41 schreef Disana het volgende:
Gothics eten meisje op.
Zou het bericht met bron verderop in het topic in de OP mogen?
Al aangevraagdquote:Op zondag 11 april 2010 11:53 schreef Mutant01 het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/297380 < clo(o)(w)nscanner erover?
Blijkbaar iets mis gegaan met schoppen, want zag dat er allang overleg was geweest met OUD. Dus topic gaat naar OUD.quote:Op zondag 11 april 2010 13:38 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Per ongeluk kinderloos
Wat doet dit in NWS? Hoort dat niet in OUD? of LIF? Of R&P?
Dubbel stelletje hollanders zegquote:Op maandag 12 april 2010 10:19 schreef Amos_ het volgende:
Dubbeldip
wat een stelletje hollander
Nederlanders pakken massaal de tankmaffia aan
En ze worden nog bij bosjes doodgestoken ook:quote:
eentje dichtgestokenquote:Op maandag 12 april 2010 10:34 schreef Disana het volgende:
[..]
En ze worden nog bij bosjes doodgestoken ook:
Ernstige steekpartij op school in Goor: zwaargewonde
Steekpartij op school Goor
Ik heb net nog iets weggehaald in de trend van "gewoon platnuken" en "nuke erop"...quote:Op maandag 12 april 2010 18:51 schreef AryaMehr het volgende:
In hoeverre worden mensonwaardige reacties als ''plat bombarderen dat land'' hier getolereerd?
De reactie van DeParo in dit topic:quote:Op maandag 12 april 2010 18:54 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik heb net nog iets weggehaald in de trend van "gewoon platnuken" en "nuke erop"...![]()
Dus liever niet, waar doel je op?
Idd, bedankt!quote:Op maandag 12 april 2010 19:01 schreef Dagonet het volgende:
Alcoholgrens naar 18 jaar?
Nutteloze schop van een topic uit 2007
Hij zat per ongeluk in het verkeerde forum.quote:Op maandag 12 april 2010 19:31 schreef Nielsch het volgende:
Waarom verwijderd die VBL-moderator Happel mijn anti-hooligan posts in " Tijdens bekerfinale moet die kankerstad weer plat" en laat hij opruiende posts van zijn hooliganvriendjes gewoon staan?
quote:Op dinsdag 13 april 2010 03:35 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Geweldige reactie, zoiets kan echt alleen een allochtoon schrijven
quote:Op dinsdag 13 april 2010 03:42 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Was je nou ook maar zo stoer op de sportschool
Sportschool weigert mijn abo op te zeggen
Je hele topic gaat toch nergens over verder, je OP staat zelfs vol aantoonbare leugens en dan toch volhouden.
Om een ban vragen op Fok! staat gelijk aan een ban krijgen.quote:Op dinsdag 13 april 2010 03:46 schreef wesp40 het volgende:
Nu kijkt ie naar mijn topic geschiedenis om mogelijke fouten op te zoeken
Wat een trieste gast is dit zeg. Als je dit soort iemand geen ban zou geven, wie dan wel?
[..]
Nee hoorquote:Op woensdag 14 april 2010 16:01 schreef Amos_ het volgende:
[DE] Honderden evacuees na nieuwe dreiging vulkaan IJsland
Verkeerde subforum, purrrrrrrr?
quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:05 schreef Amos_ het volgende:
PVV'er poseert met pistool op Hyves
PVV-stemmers bashen
'die knaapje'? verrekte mocro, jonguh!quote:
Oh nee, je hebt me door!quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:21 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
'die knaapje'? verrekte mocro, jonguh!
Vanwaar die reactie? Ik ben dat kinderachtige gebash op anders-stemmenden gewoon spuugzat.quote:
dat doen die schijt-pvda-stemmers toch altijd?quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:47 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Vanwaar die reactie? Ik ben dat kinderachtige gebash op anders-stemmenden gewoon spuugzat.
Wie stemt er dan PvdA?quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:05 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat doen die schijt-pvda-stemmers toch altijd?
je begrijpt de grap nietquote:
Oke, het kwartje valtquote:
ik reken jou nooit iets zwaar aan.quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oke, het kwartje valtHet is vrijdag, reken mij het niet te zwaar aan.
Dat vermoeden had ik al.quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:30 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik reken jou nooit iets zwaar aan.
Geldquote:Op zondag 18 april 2010 19:08 schreef DeParo het volgende:
Nogmaals, iedereen mag kritiek hebben op van alles en nog wat, je zal mij echt niet voor elk woordje hier zien posten. Bombardeerd Israel plat, be my guest, dat is allemaal niet zo erg.
Maar anti-semitisch gezeik, zoals Dagonet, over het goedpraten van eeuwenoude Jodenvervolging wat de gehele 2e pagina bijna bestrijkt zie hier moet gewoon stoppen.
Scheld mij uit, ok, maar mensen moeten gewoon kappen met dit soort onontwikkeld gezeik, misschien ga ik er te fel op in op andere punten, maar ik zou nooit iemand op die manier beledigen en Dagonet meent het ook nog.
Het gaat om de hele 2e pagina, Dagonet en volgens mij meende hij het, (andere posters dachten het ook zoals je kan lezen) Dagonet zei dat hij snapte waarom ze werden vervolgd en door historische leugens begon hij z'n antwoordquote:Op zondag 18 april 2010 20:23 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ah, je mag niet praten over Jodenvervolging door de eeuwen heen, maar elke Duitser uit WO2 een misdadiger noemen die niet gerespecteerd hoeft te worden, mag wel? Het woord dat we zoeken, lieve kijkbuiskindertjes, begint met een H.
Ik snap ook waarom ze werden vervolgd. Maar dat komt omdat zowel dago als ikzelf meer dan basis historische kennis hebben en weten welke maatschappelijke en religieuze invloeden hiervan de oorzaak waren. Ik heb het dago nergens letterlijk zien goedpraten, hij zegt alleen dat hij het snapt. Dat is geen waarde-oordeel, dat is de constatering van een feit.quote:Op zondag 18 april 2010 20:26 schreef DeParo het volgende:
[..]
Het gaat om de hele 2e pagina, Dagonet en volgens mij meende hij het, (andere posters dachten het ook zoals je kan lezen) Dagonet zei dat hij snapte waarom ze werden vervolgd en door historische leugens begon hij z'n antwoord
te formuleren en tevens te beledigen.
Dan ben je blind, want andere mensen zagen het ook op die pagina zoals je kon lezen,quote:Op zondag 18 april 2010 20:31 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ik snap ook waarom ze werden vervolgd. Maar dat komt omdat zowel dago als ikzelf meer dan basis historische kennis hebben en weten welke maatschappelijke en religieuze invloeden hiervan de oorzaak waren. Ik heb het dago nergens letterlijk zien goedpraten, hij zegt alleen dat hij het snapt. Dat is geen waarde-oordeel, dat is de constatering van een feit.
zo komt hij niet over, jij wel met deze post.quote:Op zondag 18 april 2010 23:50 schreef Nielsch het volgende:
DeParo was vroeger waarschijnlijk dat zielige jongetje op school waar iedereen een hekel aan had, omdat hij alles wat niet mocht direct verklikte aan de juffrouw.
quote:Op zondag 18 april 2010 23:50 schreef Nielsch het volgende:
DeParo was vroeger waarschijnlijk dat zielige jongetje op school waar iedereen een hekel aan had, omdat hij alles wat niet mocht direct verklikte aan de juffrouw.
Oh ja, en Nielsch natuurlijk voor trollen, maar ik dacht dat dient geen aanmelding door mij.quote:Op zondag 18 april 2010 23:50 schreef Nielsch het volgende:
Die over de hooligans bij Ajax - Feijenoord vond ik nog wel kunnen want een maatschappelijk probleem, maar die werd wel verplaatst of gesloten (ik meen het laatste). Deze is puur voetbal, daar is toch een subforum voor.quote:
klopt, viel me te laat op en er zijn nu al voldoende bronnen beschikbaar dus ik laat het maar lopenquote:Op dinsdag 20 april 2010 08:50 schreef Amos_ het volgende:
Als Geenstijl er als enige bron bijstaat, wordt dat vaak niet goed bevonden. Topic op slot etc.
Maar waarom wordt dan "Joop" als enige bron niet als probleem gezien?
PVV'er De Roon was actief binnen extreem-rechts
Joop is de linkse tegenhanger van Geenstijl dus lijkt me dat voor beiden hetzelfde geldt?
dat was grappig at the timequote:Op dinsdag 20 april 2010 09:59 schreef freako het volgende:
Sean Penn wenst critici anuskanker toe
Nieuwswaarde?
De standaardtactiek van NWS dus weer. Een topic dat je niet bevalt expres laten ontsporen door niet eerder in te grijpen en dan later dichtdoen door te claimen dat er toch geen redden meer aan was. Vreselijk laf.quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:31 schreef sp3c het volgende:
[..]
omdat ze compleet krankzinnig zijn
als ik zin heb maak ik het topic schoon als ik terug ben en gooi ik het weer open maar ik denk het niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |