iddquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:59 schreef SadKingBilly het volgende:
Jemig, wat erg. Laten we eens foto's uit de studententijd van PvdA'ers en groenlinksers gaan opzoeken, die hebben zich vast nooit misdragen.. Droefheid ten top
Hoax! De PVV heeft geen leden.quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:49 schreef axelinho het volgende:
Op Hyves dook een foto op van partijlid Joram van Klaveren. Met een pistool op zijn hoofd.
quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:01 schreef DeTolk het volgende:
Het zou pas wat zijn als er een foto opduikt van Ome Geert die een Marokkaanse schandknaap aan het verwennen is
De volgende 'onthulling' is een jeugdfoto van een PVV-kandidaat, waar hij op 7-jarige leeftijd, gekleed in cowboypak, een klappertjespistool vasthoudt.quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:01 schreef Ryon het volgende:
Pff. dat PVV'rs vuurwapengevaarlijke tokkies zijn weten we inmiddels wel. Maar deze 'ontdekking' slaat echt nergens op.
Geert met Vastelaovend in Venlo dus.quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:17 schreef freako het volgende:
[..]
De volgende 'onthulling' is een jeugdfoto van een PVV-kandidaat, waar hij op 7-jarige leeftijd, gekleed in cowboypak, een klappertjespistool vasthoudt.
Misschien wordt het klappertjespistool zelfs gericht op een bruingeschminkt klasgenootje in indianenpak.quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:18 schreef fratsman het volgende:
[..]
Geert met Vastelaovend in Venlo dus.
Nu zijn Wilders en Fortuyn wel beide populisten, maar hier haal je ze toch echt doorelkaar.quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:01 schreef DeTolk het volgende:
Het zou pas wat zijn als er een foto opduikt van Ome Geert die een Marokkaanse schandknaap aan het verwennen is
Welk topic was dit ook alweer, want ik meen me te herinneren dat dit wel meeviel en dat er slechts een handjevol reacties waren?quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:01 schreef KoosVogels het volgende:
Ik kan mij trouwens herinneren dat alle PVV'ers over elkaar heen vielen om hun woede kenbaar te maken over een jong Turks knaapje die met een klappertjespistool op de foto stond. Dat bleek het neefje van een gemeenteraadslid.
Faalfiguren
Het waren, als ik het mij goed herinner, enkel de wat extremere PVV'ers die in de stress schoten.quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:28 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Welk topic was dit ook alweer, want ik meen me te herinneren dat dit wel meeviel en dat er slechts een handjevol reacties waren?
Dit kan toch geen antwoord zijn op mijn vraag, want ik vroeg naar een topic?quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het waren, als ik het mij goed herinner, enkel de wat extremere PVV'ers die in de stress schoten.
Haagse lijsttrekker plaatst gangstah-fotoquote:Op vrijdag 16 april 2010 12:28 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Welk topic was dit ook alweer, want ik meen me te herinneren dat dit wel meeviel en dat er slechts een handjevol reacties waren?
quote:Op maandag 8 februari 2010 14:08 schreef Jeroenz het volgende:
Ach moest het gaan over een pvv kamerlid dan waren we nu al bezig aan een topicreeks van 5 delen en kwam het uitgebreid in de grote media.
Toch wel typisch voor dat volk om te ponken met verschillende foto's van kleine kinderen en wapens.
Maar hij heeft ze in ieder geval de goede kant op gericht, nu nog de trekkers overhalen dat scheelt ons over 10 jaar weer wat belastinggeld.
Heb wel meer te doen dan zoeken naar topics.quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:36 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Dit kan toch geen antwoord zijn op mijn vraag, want ik vroeg naar een topic?
Bedankt voor het opzoeken.quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:36 schreef Zith het volgende:
[..]
Haagse lijsttrekker plaatst gangstah-foto
Ook een leuke :
[..]
Ik ook, maar er zitten er wel een paar tussen, zou die graag ook hier willen zien eigenlijkquote:Op vrijdag 16 april 2010 12:42 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Bedankt voor het opzoeken.
Ik vind de weergave alle PVV'ers over elkaar heen vielen om hun woede kenbaar te maken na het topic doorgenomen te hebben 'wat' overdreven.
Nu je het zegt:quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:42 schreef Zith het volgende:
[..]
Ik ook, maar er zitten er wel een paar tussen, zou die graag ook hier willen zien eigenlijk
kan in deze topic trouwens minder linkerts vinden die hier serieus verontwaardigd over doen dan rechtserts in de andere topic
quote:Op maandag 8 februari 2010 18:25 schreef KoosVogels het volgende:
Druktemakerij om niks. Politicus plaatst gewoon een foto van zn familieleden op hyves. Moet hij dan per se op zoek gaan naar een politiek correcte foto?
Trouwens, als je mij een kleine 15 jaar geleden twee speelgoedpistolen had gegeven en iemand hield vervolgens een camera voor mn snufferd, dan was de kans groot dat ik ze ook tegen mn slaap drukte. Wat een heise om niets.
ja heb ook al naar KoosV gekeken maar hij post in deze topic geen verontwaardiging richting de PVV, alleen richting het idee dat er een soort van hypocritie zou zijn moslims <> wildersquote:
Misschien in jouw optiek. Ik vind het allemaal redelijk luchtig, hoor. En al helemaal niet een tentoonspreiding van woede.quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:47 schreef Zith het volgende:
[..]
ja heb ook al naar KoosV gekeken maar hij post in deze topic geen verontwaardiging richting de PVV, alleen richting het idee dat er een soort van hypocritie zou zijn moslims <> wilders
Er wordt in deze PVV topic vooral 'grappig' gereageerd, in het 'moslim' topic waren er een hoop 'dan weet je gelijk waar je op stemt', 'over x jaar hebben we geen keuze meer', 'typisch moslims', etc... serieuze posts gemaakt.
Sorry dat ik een parallel zie.quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:51 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Misschien in jouw optiek. Ik vind het allemaal redelijk luchtig, hoor. En al helemaal niet een tentoonspreiding van woede.
Oja, het topic ging ook niet over de PVV. Dat er moslims worden aangehaald in deze topic is volledig te wijten aan de opmerking van Koos.
Ik geef alleen aan dat dit niet helemaal een terechte constatering is. Er was geen sprake van woede geweest van alle PVV'ers, de discussie was na twee pagina's al gevoerd en sfeer was, mijn inziens, redelijk luchtig (op misschien een enkele reactie na).quote:
En terecht. Vind dit ook geen issues om je druk over te maken. Van mijn part gaat die PVV'er met een atoombom op de foto. Is niet bijster interessant naar mijn idee.quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:58 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Ik geef alleen aan dat dit niet helemaal een terechte constatering is. Er was geen sprake van woede geweest van alle PVV'ers, de discussie was na twee pagina's al gevoerd en sfeer was, mijn inziens, redelijk luchtig (op misschien een enkele reactie na).
Jouw weergave was dus niet helemaal terecht?quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En terecht. Vind dit ook geen issues om je druk over te maken. Van mijn part gaat die PVV'er met een atoombom op de foto. Is niet bijster interessant naar mijn idee.
Klopt. Maar dat is dan ook iets heel anders. Helemaal gezien de pro-Israelische houding van de PVV. Wat zou jij ervan vinden als een Marokkaans Tweede Kamerlid poseert met een Marokkaanse vlag en ook nog eens pro-Marokkaanse standpunten uitdraagt. Standpunten die behoorlijk radicaal zijn.quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:09 schreef Amos_ het volgende:
Als het een vlag van Israel was geweest zaten we nu al aan reeks 3 denk ik hoor, Koos.
Toegegevn; mijn weergave was lichtelijk gechargeerd.quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:16 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Jouw weergave was dus niet helemaal terecht?
Ik zag er (in dat topic) die het belachelijk vonden dat een kind met die echt lijkende wapens stond te zwaaien... maar twee users waarvan ik zeker weet dat 1 ervan geen PVV stemt (uit een eerdere reactie)quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:01 schreef KoosVogels het volgende:
Ik kan mij trouwens herinneren dat alle PVV'ers over elkaar heen vielen om hun woede kenbaar te maken over een jong Turks knaapje die met een klappertjespistool op de foto stond. Dat bleek het neefje van een gemeenteraadslid.
Faalfiguren
ja dat...quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:28 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Vind dit niet zo heel boeiend eigenlijk.
Dan zeg je het nog zachtjesquote:Op vrijdag 16 april 2010 13:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Toegegevn; mijn weergave was lichtelijk gechargeerd.
Ik wilde alleen een beetje olie op het vuur gooienquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |