nou ik neem aan dat het neefje in kwestie niet met zijn pistolen tegen zijn slaap stond te wachten tot de foto was geupload oidquote:Op maandag 8 februari 2010 17:58 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Volgens mij spoor je niet als je neefje van 10 met een vuurwapen zwaait en het tegen zijn slaap houdt, en jij je druk maakt over of dat legaal is.
Je ziet toch zeker wel dat het gewoon speelgoedpistooltjes zijn?quote:Op maandag 8 februari 2010 17:58 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Volgens mij spoor je niet als je neefje van 10 met een vuurwapen zwaait en het tegen zijn slaap houdt, en jij je druk maakt over of dat legaal is.
niet duidelijk genoegquote:Op maandag 8 februari 2010 18:15 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Je ziet toch zeker wel dat het gewoon speelgoedpistooltjes zijn?
Nee, want speelgoedpistolen zijn verplicht om zo'n rood ding aan de loop te hebben. Hebben ze dat niet dan zijn ze verboden.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:15 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Schei toch uit joh, alsof elke politicus zijn hele familie af moet struinen om kinderspeelgoed wat net niet nep genoeg is af te pakken. Dom dat zoiets op zijn hyvespagina staat ok, maar dat is het ook wel zo'n beetje.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:19 schreef sp3c het volgende:
[..]
niet duidelijk genoeg
zeker een politicus moet ze afpakken heel hard foei en damagnie!! roepen en die shit bij de politie inleveren
Wat een idiote redenering. Dan is een fiets zonder spatbord ineens ook geen fiets. Of een auto zonder binnenspiegel geen auto?quote:Op maandag 8 februari 2010 18:27 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Nee, want speelgoedpistolen zijn verplicht om zo'n rood ding aan de loop te hebben. Hebben ze dat niet dan zijn ze verboden.
dat zeg ik toch helemaal niet ...quote:Op maandag 8 februari 2010 18:28 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Schei toch uit joh, alsof elke politicus zijn hele familie af moet struinen om kinderspeelgoed wat net niet nep genoeg is af te pakken.
dat zeg ik wel ...quote:Dom dat zoiets op zijn hyvespagina staat ok, maar dat is het ook wel zo'n beetje.
joh schei toch uitquote:Daarbij kan het natuurlijk ook nog gewoon dat het neefje in Turkije zit. Hoe dan ook vind ik het echt een 'schandaal' van niks. Als hij zo brandschoon is dat hij hierop gepakt moet worden zou hij mijn stem krijgen.
Nee natuurlijk zeg je dat niet, daarmee reageer ik op het artikel. Het feit dat zoiets de landelijke pers haalt.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:32 schreef sp3c het volgende:
je hoort mij niet zeggen dat hij gepakt moet worden of wel?
auto zonder binnenspiegel krijg je net zo goed een boete voorquote:Op maandag 8 februari 2010 18:29 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Wat een idiote redenering. Dan is een fiets zonder spatbord ineens ook geen fiets. Of een auto zonder binnenspiegel geen auto?
naja het is wel handig om te weten voor de kiezerquote:Op maandag 8 februari 2010 18:34 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Nee natuurlijk zeg je dat niet, daarmee reageer ik op het artikel. Het feit dat zoiets de landelijke pers haalt.
Ja natuurlijk, maar dan is het nog wel een auto. Net zoals een speelgoedpistool zonder rood dopje een speelgoedpistool blijft.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:34 schreef sp3c het volgende:
[..]
auto zonder binnenspiegel krijg je net zo goed een boete voor
Geen idee.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:15 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 februari 2010 18:19 schreef sp3c het volgende:
[..]
niet duidelijk genoeg
zeker een politicus moet ze afpakken heel hard foei en damagnie!! roepen en die shit bij de politie inleveren
Ach, als je ziet wat vandaag de dag allemaal de kranten en het nieuws haalt. Lachwekkend gewoon. Meest trieste is dat mensen zich er dan nog serieus druk om gaan maken ook.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:34 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Nee natuurlijk zeg je dat niet, daarmee reageer ik op het artikel. Het feit dat zoiets de landelijke pers haalt.
Ja dit ook:quote:Op maandag 8 februari 2010 18:15 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
wtf boeit het mij nou of het een buitenlandertje is ... dat is me moedah ook, lekker belangrijkquote:Op maandag 8 februari 2010 21:04 schreef Aandemur het volgende:
[..]
![]()
Sinds we plastic pistooltjes maken heeft 1 op de 5 kinderen een pistooltje thuis liggen. Buitenlandertje op de foto en dan krijg je dit.
Carnaval in deze regio staat bol van de goedgevulde latijns amerikaanse dames en nee ik blijf er niet voor binnenquote:Geweldig. Met carnaval blijf je wel binnen toch? Al die gewapende mensen op straat. Niet niks hoor...
Betere woorden inderdaad en opgelost.quote:Op maandag 8 februari 2010 22:26 schreef sp3c het volgende:
nee je kan zeggen, dit had hij niet moeten doen
en dan heb je gelijk
Dat eerste doet helemaal niet ter zake. Blijkbaar vond ie t een leuke foto, dus hij zou hem net zo goed wel zelf gemaakt kunnen hebben.quote:Op maandag 8 februari 2010 22:33 schreef sp3c het volgende:
naja dat hij zijn neefje heeft laten poseren is niet gezegd natuurlijk
het is niet eens bekend dat hij aanwezig was toen de foto genomen werd
maar hij moet dat niet op zijn hyves zetten nee
Jij weet ook echt alles recht te lullen he?quote:Op maandag 8 februari 2010 18:25 schreef KoosVogels het volgende:
Druktemakerij om niks. Politicus plaatst gewoon een foto van zn familieleden op hyves. Moet hij dan per se op zoek gaan naar een politiek correcte foto?
Trouwens, als je mij een kleine 15 jaar geleden twee speelgoedpistolen had gegeven en iemand hield vervolgens een camera voor mn snufferd, dan was de kans groot dat ik ze ook tegen mn slaap drukte. Wat een heise om niets.
hey jij begint eroverquote:Op maandag 8 februari 2010 22:35 schreef Salinero het volgende:
[..]
Dat eerste doet helemaal niet ter zake. Blijkbaar vond ie t een leuke foto, dus hij zou hem net zo goed wel zelf gemaakt kunnen hebben.
Verlicht mij met jouw rechts-conservatieve wijsheid. Want leg mij maar eens uit waarom dit niet door de beugel kan.quote:Op maandag 8 februari 2010 22:36 schreef Deux het volgende:
[..]
Jij weet ook echt alles recht te lullen he?
Spijker op de kop. Klaar. Slotje.quote:Op maandag 8 februari 2010 23:17 schreef Stuart het volgende:
Wellicht zou ik er anders over denken als het ging om iemand die een paar jaar ouder zou zijn met een echt pistool
Dat is geen idiote redenering, dat is de wet.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:29 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Wat een idiote redenering. Dan is een fiets zonder spatbord ineens ook geen fiets. Of een auto zonder binnenspiegel geen auto?
Geef moslims absolute heerschappij en je krijgt verschijnselen als Sharia-wetgeving. Sterker nog: daar hebben ze niet eens een meerderheid voor nodig. In Groot-Brittannië heb je al Sharia-rechtbanken en in diverse landen zijn er bepaalde regio's waar die wetgeving leidend is.... - Niet dat ik zo'n fan ben van de PVV, maar die partij gaat in beginsel uit van de Nederlandse grondwet.quote:Op maandag 8 februari 2010 14:48 schreef speknek het volgende:
Ik ook, maar dat komt dan vooral omdat ik verwacht persoonlijk minder last van de Pogrom voor de Vrijheid te gaan hebben, niet dat de ideologie me zo aanstaat.
Je ziet wat je wilt zien en je ziet niet wat je niet wilt zien.quote:Op maandag 8 februari 2010 14:55 schreef SicSicSics het volgende:
Lekker ook, dat jochie vindt wapens gewoon prachtig! Vond ik vroeger ook! Maar dat wil niet zeggen dat hij geweld als 'de norm' ziet!![]()
Spelen met je papa's piemel telt niet hoor.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:13 schreef eleusis het volgende:
Ja wij speelden noooooooit met pistolen.
Dan moet je daar maar eens mee stoppenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:13 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Spelen met je papa's piemel telt niet hoor.
Waarom niet?quote:Op maandag 8 februari 2010 10:01 schreef LXIV het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)_lijsttrekker__.html
Over 20 jaar kun je niet anders meer kiezen. Prachtig voorbeeld.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |