quote:
Op maandag 8 februari 2010 14:48 schreef speknek het volgende:Ik ook, maar dat komt dan vooral omdat ik verwacht persoonlijk minder last van de Pogrom voor de Vrijheid te gaan hebben, niet dat de ideologie me zo aanstaat.
Geef moslims absolute heerschappij en je krijgt verschijnselen als Sharia-wetgeving. Sterker nog: daar hebben ze niet eens een meerderheid voor nodig. In Groot-Brittannië heb je al Sharia-rechtbanken en in diverse landen zijn er bepaalde regio's waar die wetgeving leidend is.... - Niet dat ik zo'n fan ben van de PVV, maar die partij gaat in beginsel uit van de Nederlandse grondwet.
quote:
Op maandag 8 februari 2010 14:55 schreef SicSicSics het volgende:Lekker ook, dat jochie vindt wapens gewoon prachtig! Vond ik vroeger ook! Maar dat wil niet zeggen dat hij geweld als 'de norm' ziet!
Je ziet wat je wilt zien en je ziet niet wat je niet wilt zien.
Je hoeft je maar een klein beetje te verdiepen in de 'straatcultuur' of eens een beetje rond te neuzen op profielwebsites als Netlog en Hyves om te zien dat zo'n jochie niet zomaar met wapens op de foto staat. Die wapens staan voor stoer-zijn, voor de gangsta-cultuur en impliciet dragen ze uit dat wapens en geweld op straat de dienst uitmaken. En als je dan bijvoorbeeld ziet dat de politie in Brussel bepaalde wijken helemaal niet meer in durft vanwege het feit dat jeugdbendes daar gewapend zijn en de politie gewoon overhoop schieten, weet je meteen wat ons hier te wachten staat als we dit soort
onschuldig ogend gedrag niet keihard de kop indrukken.
Maar doe vooral alsof je gek bent en niks in de gaten had, als we over pakweg 2-3 jaar (of misschien nog wel eerder) hier aan discussiëren zijn waarom de politie bepaalde wijken in - bijvoorbeeld - Den Haag niet meer in durft. Mijn post was volgens jou 'klienzielig', maar jouwe is kortzichtig. De vraag welke van beiden gevaarlijker is, is retorisch.