abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 8 april 2010 @ 08:21:15 #1
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_80071798
quote:
MAARSSEN - In Maarssen is vol afschuw gereageerd op de dood van de 13-jarige Nadieh Schrama.

Het meisje kwam woensdagmiddag om het leven bij een ongeluk op de Dr. Plesmanlaan. Ze werd aangereden door een vrachtwagen. Een heleboel mensen zagen het ongeluk gebeuren.

Op rtvutrecht.nl wordt veel gereageerd door getuigen en mensen die het meisje hebben gekend en hun medeleven willen betuigen.

Leerlingen van de Rientjes Mavo in Maarssen worden vandaag opgevangen om te praten over de dood van hun medescholier Nadieh. De school wil de komende dagen een herdenking houden voor het meisje.

De oorzaak van het ongeluk wordt nog onderzocht.

http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/234779
Zoeen schattig meisje

[ Bericht 4% gewijzigd door Paul op 08-04-2010 08:52:55 ]
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  donderdag 8 april 2010 @ 08:23:09 #2
278495 CompleetZuivelonbijt
ik verdien 60k per jaar,en jij
pi_80071828
rip
ga eens koffie halen
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 8 april 2010 @ 08:23:32 #3
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_80071833
Waarom hoor ik niks over de vrachtwagenchauffeur die nu waarschijnlijk een zeer groot trauma heeft?
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_80071894
Wat een plamuur

Maar wel zonde, ook al kan het mij niet zo heel veel doen, omdat ik haar toch niet ken(de)
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
  donderdag 8 april 2010 @ 08:29:16 #5
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_80071918
quote:
Op donderdag 8 april 2010 08:23 schreef Netsplitter het volgende:
Waarom hoor ik niks over de vrachtwagenchauffeur die nu waarschijnlijk een zeer groot trauma heeft?
Omdat dat waarschijnlijk de klootzak is die met zijn koffiezetapparaat, home-cinemasystem en PS3 zat te spelen toen hij de bocht om ging.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_80071967
quote:
Op donderdag 8 april 2010 08:29 schreef Bootje84 het volgende:

[..]

Omdat dat waarschijnlijk de klootzak is die met zijn koffiezetapparaat, home-cinemasystem en PS3 zat te spelen toen hij de bocht om ging.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja azijnzeiker of niet, bij 2 van mijn vrienden die nu dood zijn was dat helaas wel het geval. Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat dat hier ook het geval was. Naar als zoiets gebeurd.
All good things are wild and free.
  donderdag 8 april 2010 @ 08:36:35 #7
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_80072054
quote:
Op donderdag 8 april 2010 08:31 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Tja azijnzeiker of niet, bij 2 van mijn vrienden die nu dood zijn was dat helaas wel het geval. Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat dat hier ook het geval was. Naar als zoiets gebeurd.
In mijn optiek zou elke puber (of beginnen wanneer ze dingen goed gaan beseffen) verplicht een paar keer mee moeten rijden met een vrachtwagenchauffeur. Dit om te ondervinden hoe gevaarlijk het is om:

- geen licht te voeren
- niet uit je doppen te kijken
- telefoneren/ Ipod luisteren tijdens het fietsen
- 5 breed op de weg fietsen

Zodra dat besef er is, zullen ze beter uit hun doppen kijken. Tuurlijk zijn er ook vrachtwagenchauffeurs die nog geen winkelwagentje fatsoenlijk kunnen besturen, maar over het algemeen hebben zij meer inzicht dan de gemiddelde automobilist/puber.
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_80072077
quote:
Op donderdag 8 april 2010 08:23 schreef Netsplitter het volgende:
Of alle puberale jongetjes die smoor verlieft op der waren en nu radeloos zijn?
pi_80072080
quote:
Op donderdag 8 april 2010 08:36 schreef Bootje84 het volgende:

[..]

In mijn optiek zou elke puber (of beginnen wanneer ze dingen goed gaan beseffen) verplicht een paar keer mee moeten rijden met een vrachtwagenchauffeur. Dit om te ondervinden hoe gevaarlijk het is om:

- geen licht te voeren

Zodra dat besef er is, zullen ze beter uit hun doppen kijken. Tuurlijk zijn er ook vrachtwagenchauffeurs die nog geen winkelwagentje fatsoenlijk kunnen besturen, maar over het algemeen hebben zij meer inzicht dan de gemiddelde automobilist/puber.
Daar geef ik je ook zeker gelijk in. Maar in mijn geval was het dat de chauffeurs zelf niet aan het op letten waren. Dat kan bij dit meisje inderdaad wel anders zijn.
All good things are wild and free.
pi_80072196
Nadieh?? Is dat een naam?
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 8 april 2010 @ 08:47:35 #11
80791 crew  Paul
pi_80072232
Foto's van plek van ongeluk toegevoegd in OP
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 8 april 2010 @ 08:48:50 #12
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_80072254
Fiets of lopend?
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_80072280
quote:
Op donderdag 8 april 2010 08:47 schreef Paul het volgende:
Foto's van plek van ongeluk toegevoegd in OP
Voegt dat iets toe aan de discussie
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 8 april 2010 @ 08:50:54 #14
80791 crew  Paul
pi_80072285
quote:
Op donderdag 8 april 2010 08:50 schreef ikbeneenkiwi het volgende:

[..]

Wie weet
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 8 april 2010 @ 08:51:48 #15
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_80072301
quote:

[..]

Ja.
Dan kan er een beter beeld gevormd worden over de eventueele toedracht.
pi_80072309
Bizar
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
pi_80072343
quote:
Op donderdag 8 april 2010 08:51 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Ja.
Dan kan er een beter beeld gevormd worden over de eventueele toedracht.
Als dat het doel is dan zijn dit niet de meest geschikte foto's
  donderdag 8 april 2010 @ 08:55:25 #18
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_80072373
quote:
Op donderdag 8 april 2010 08:36 schreef Bootje84 het volgende:

[..]

- geen licht te voeren

Dus jij weet de oorzaak van dit trieste ongeluk?
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  donderdag 8 april 2010 @ 08:55:30 #19
8372 Bastard
Persona non grata
pi_80072376
Zo sneu
The truth was in here.
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 8 april 2010 @ 08:55:58 #20
80791 crew  Paul
pi_80072384
Je moet die reacties zien:

http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/234732
quote:
Beste Mensen Laten we nu eens ophouden met het speculeren over hoe het ongeval is gebeurd Er gaan zoveel praatjes rond wat voor een groot deel niet eens waar is Het is erg wat er gebeurd is en ik wens de familie heel veel sterkte met dit grote verlies Maar de chauffeur treft geen schuld , hij is niet doorgereden zo als zo velen zeggen. Hij heeft voor het zebra gestopt voor mij en mijn kinderen en kleinkinderen .mijn kleinzoon van twee stak zijn hand nog op om de chauffeur te bedanken zodat wij veilig over konden steken . en op het moment dat hij weer op kon trekken gebeurde dat wat ieder ouder niet wenst mee te maken er stak nog snel een fietser voor hem langs . Hij kon dit meisje nooit gezien hebben . Ook ik ken dit meisje en haar ouders en het is vreselijk wat er gebeurd is en ik wens ze heel,heel veel sterkte toe. Maar ook de chauffeur heel veel sterkte in het verwerken van dit tragisch ongeval. Laten we nu eens met zijn allen een vuist maken naar de gemeente toe ,die van alles doet wat tonnen kost [waar wij voor op kunnen draaien ] maar het resultaat is alleen maar erger geworden . IK kan hier zo boos over worden . Cor en Anneke Mulder
quote:
Als eerste wil ik de ouders,broers en zussen,familie,vrienden en kennissen heel veel sterkte toewensen na dit verschrikkelijke dag.Maar wie ik ook niet vergeet is de chauffeur die dit meisje heeft aangereden. Als tweede wil ik even mijn zegje doen over sommige reacties,er blijken mensen die het allemaal beter te weten.deze chauffeur heeft een meisje dood gereden en hij moet dat zijn hele leven mee dragen.terwijl hij daar niets aan kan doen.ik kan het weten met de simpele rede is de chauffeur heeft voor het ongeval ik,mijn vriendin,onze twee kinderen en schoonmoeder over laten steken,m'n schoonvader stond aan de overkant en een stadsbus liet ons ook oversteken.kort daar op is het gebeurd. hoe het is gebeurt is dat dit meisje in de dodehoek van de vrachtauto is geweest.en dat de chauffeur het meisje nooit heeft gezien.ik kan met klem zeggen dat de chauffeur geen blaam treft. De gene die eens na moet denken is de persoon die verandwoordelijk is voor de verkeers maatregels,wel veel belastinggeld uitgeven voor een k*t bussluis en eenrichtings verkeer op de kerkweg, als er daar geld voor uitgeven kan worden dan kan er ook verkeerslichten op de plesmalaan geplaatst worden. mijn gedachte gaan dan ook naar iedereen die deze vreselijkedag hebben getroffen.
quote:
het moet eens afgelopen zijn met verkeers situaties de schuld te geven over hoe gevaarlijk een weg is! de schuldige zit altyd achter het stuur . als iedere chauffeur zich aan de regels houd en gewoon afremt en bij sommige situaties de snelheid aanpast kan er niks gebeuren. je heb toch ogen in je hoofd ! ik rij al 25 jaar om bepaalde tyden is het elke dag druk met schoolkinderen en fietsers en voetgangers helemaal in kleine plaatsen zoals maarsen zeist houten de bilt noem maar op. gewoon deze verkeersdeelnemers voorang verlenen en je snelheid aanpassen in bepaalde situaties,zoals oversteekplaatsen dan kan er niks gebeuren. rust zacht 13 jarig meisje. ouders en nabestaanden wens ik sterkte met dit helaas onnodig verlies van een jong kind! kan er zo boos omworden ,maar daar krygen we niks mee terug
quote:
Chauffeurtje Jef uit Utrecht... pfff... jij als chauffeur (???) zou beter moeten weten... Ik wil de schuld bij niemand neerleggen, niet bij het arme kind die het niet meer kan navertellen maar ook niet bij de chauffeur. Wie er schuldig is zal onderzoek moeten uitwijzen maar de uitslag zullen wij wel nooit horen. Ik zal es vertellen hoe het gegaan is: De vrachtwagenchauffeur stond stil voor het zebrapad om voetgangers over te laten. Toen iedereen over was, trok hij op en na een paar meter voelde hij iets. Omstanders reageerden direct en hij is gewoon gestopt, dus verhalen over doorrijden moeten we hier niet gaan verkondigen. Laten we gewoon ons medeleven tonen aan de nabestaanden van Nadieh en voor diegene die dat willen, ook aan de vrachtwagenchauffeur. Mensen beschuldigen van iets waar wij geen weet van hebben is zoooo verkeerd.
pi_80072395
quote:
Op donderdag 8 april 2010 08:55 schreef Paul het volgende:
Je moet die reacties zien:

http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/234732
[..]

[..]

[..]

[..]

Leestekens
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 8 april 2010 @ 08:58:08 #22
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_80072420
quote:
er stak nog snel een fietser voor hem langs
Zo te lezen fout van het meisje wat nog ff snel dacht over te kunnen steken zonder te kijken of wat dan ook.
En een vrachtwagen die al in beweging is stop je niet zo snel.
pi_80072447
Oftewel: het is een tragisch ongeluk waarbij niemand blaam treft, behalve dat het meisje onvoorzichtig is geweest.
Arme chauffeur
Arme nabestaanden
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
pi_80072458
quote:

[..]

Welke discussie? Of ze wel of niet dood is?
pi_80072473
quote:
Op donderdag 8 april 2010 09:00 schreef Godtje het volgende:

[..]

Welke discussie? Of ze wel of niet dood is?
de discussie is natuurlijk nu de vrachtwagenchauffeur
die moet volgens de meesten hier maar voortaan gaan fietsen, want alle vrachtwagenchauffeurs letten toch nooit op
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')