Gothics eten tienermeisje opquote:De Russische stad Sint Petersburg is momenteel in de ban van een gruwelijke rechtszaak. Twee aanhangers van de gothicbeweging, zogeheten 'goths' of 'gothics', hebben een zestienjarig meisje vermoord. Vervolgens heeft het tweetal het meisje verwerkt tot goulash en dit hun nietsvermoedende medebewoonster voorgeschoteld.
De gruweldaad vond vorig jaar januari plaats. De twintigjarige goths Maxim Golovatskikh en Yury Mozhnov vierden een feestje in hun studentenhuis. Onder de zwartgeklede gasten bevond zich ook de zestienjarige Karina, de vriendin van Maxim. Het meisje bleef er die nacht slapen.
"Maxim en Karina gingen samen in bad, ik ging naar bed", beschreef medebewoonster Ekaterina Zinovyeva die avond, gisteren in de rechtbank. "Ik was slaperig, maar ik hoorde het geklater van water en lawaai. Toch was ik niet ongerust. Enige tijd later werd ik wakker en besloot toch op onderzoek uit te gaan."
Nog voor ze de badkamerdeur kon openen, werd ze tegengehouden door Yuri. Hij vertelde haar terug naar bed te gaan. Die nacht verdronk het duo het meisje in de badkuip en sneed het lijk in stukken. "Ze grapten eerder dat ze Karina wilden vermoorden, maar had geen seconde gedacht dat ze het werkelijk zouden doen."
De volgende ochtend bereidden de moordenaars van het lichaam goulash voor henzelf en hun medebewoonster. De rest van Karina werd in de vuilnisbak gegooid. Tijdens het kijken naar de gruwelijke foto's op de plaats delict werd een van de juryleden zo beroerd, dat het proces zelfs moest worden onderbroken.
Beide moordenaars hebben inmiddels bekend. Hun verweer: "We waren dronken en hadden honger." Wordt ongetwijfeld vervolgd.
Inderdaad, en ze deelden haar ook nog met hun huisgenote dus van zelfzuchtigheid kun je ze ook niet betichten.quote:Op zaterdag 10 april 2010 16:41 schreef Pyjama het volgende:
Maar ze serveerden er wel aardappelen bij. Ik vind dat dat toch wel moet leiden tot strafvermindering.
Niet in die kleine dorpjes. Daarom trekken alle jongeren ook naar de grote stad. Anders worden ze opgevroten.quote:Op zaterdag 10 april 2010 16:41 schreef Trashcanman het volgende:
"We waren dronken en hadden honger."
Hebben ze geen snackbars en shoarmazaken in Rusland?
Ben jij dom? Je snapt toch wel dat je iets van een bron moet geven ofzo?quote:Op zaterdag 10 april 2010 15:18 schreef FuzzyCute het volgende:
Ik wist het wel. Lelijke mensen kan je nu eenmaal niet vertrouwen.
Bah .. dubbel bahquote:Op zaterdag 10 april 2010 15:36 schreef Monidique het volgende:
[ afbeelding ]
"Een van de daders toonde haar gruwelijke daad op Facebook (AP)."
En jij met je mod carriere.quote:Op zaterdag 10 april 2010 17:50 schreef paddy het volgende:
Heb geprobeerd berichten weg te gooien zodat de user (dank je wel) die wel een bericht postte gewoon de TS zou worden, maar mislukt, dus dan maar zo.
Succes met dit topic verder
Je hebt hier winkels op iedere hoek die 24/7 open zijn - de economie hier slaapt niet.quote:Op zaterdag 10 april 2010 16:41 schreef Trashcanman het volgende:
"We waren dronken en hadden honger."
Hebben ze geen snackbars en shoarmazaken in Rusland?
Als die Gothics nu moslim waren, dan had je een topicquote:Op zaterdag 10 april 2010 17:50 schreef paddy het volgende:
Succes met dit topic verder
het is geen politieke stroming meer te noemen, het is gewoon een religiequote:Op zaterdag 10 april 2010 18:05 schreef Dagonet het volgende:
De gothicbeweging? Is dat nu een beweging tegenwoordig?
Of waren het christenen? Doet het ook goed tegenwoordigquote:Op zaterdag 10 april 2010 18:00 schreef Pek het volgende:
[..]
Als die Gothics nu moslim waren, dan had je een topic
Gelukkig niet in Nederlandquote:werd ze tegengehouden door Yuri. Hij vertelde haar terug naar bed te gaan. Die nacht verdronk het duo het meisje in de badkuip en sneed het lijk in stukken. "Ze grapten eerder dat ze Karina wilden vermoorden, maar had geen seconde gedacht dat ze het werkelijk zouden doen."
Als ik er zo uitzag als die rechtse, zou ik ook niet zomaar naar buiten durven om even een broodje kebab te halen.quote:Op zaterdag 10 april 2010 18:07 schreef Dagonet het volgende:
[ afbeelding ]
Het vrolijke drietal, in het midden het slachtoffer, links haar vriendje en rechts de liefdesbaby van KISS en the Joker.
Wat een onzin.quote:Op zaterdag 10 april 2010 18:16 schreef paddy het volgende:
[..]
Gelukkig niet in Nederlandkrijgen ze maar een paar jaar en kan je wachten op het volgende slachtoffer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |