Banaanvraagquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:59 schreef Pixie. het volgende:
Doodsverwensing ik zeg 2 jaar ban voor Seann
Anuskanker bestaat echt. Beter nog die Charlie's Angels actrice (Fossett) is eraan overleden.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:28 schreef McKillem het volgende:
Anuskanker?Noem dan wel een ziekte die bestaat.
Een gezwel op je poepertje. Je wil wel schijten, maar het wordt gewoon helemaal geblokkeerd. Uiteindelijk klap je dan van binnen uit elkaarquote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:28 schreef McKillem het volgende:
http://mens-en-gezondheid(...)eranuscarcinoom.htmlquote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:28 schreef McKillem het volgende:
Lach er maar om, ik zou het je haast eens gunnen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Een gezwel op je poepertje. Je wil wel schijten, maar het wordt gewoon helemaal geblokkeerd. Uiteindelijk klap je dan van binnen uit elkaar
Zie je mij erom lachen dan?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:33 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Lach er maar om, ik zou het je haast eens gunnen.
ah je legt deze ziekte zo uit aan je familie als het zover is, met deze bewoordingen plus eenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zie je mij erom lachen dan?Leer een post interpreteren man.
je vergeet de pi. niet zo janken slappe vlerk.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:41 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
ah je legt deze ziekte zo uit aan je familie als het zover is, met deze bewoordingen plus eensmiiley?
maak ik zelf wel uit. Ik zit midden in de kanker ellende gast....quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:42 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je vergeet de pi. niet zo janken slappe vlerk.
oh, in dat geval mijn medeleven. misschien beter voor jou dat je dit soort topics dan niet opzoekt?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:47 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
maak ik zelf wel uit. Ik zit midden in de kanker ellende gast....
als je alles zo persoonlijk aantrekt, wens ik je veel sterkte toe in de rest van je levenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:47 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Aan mijn familie moet ik het met beleid uitleggen, daar kan ik het niet aan uitleggen zoals het écht werkt, als je het hebt en niet behandeld wordt. Daar is dan sowieso geen sprake van, want in tegenstelling tot wat Sean Penn toewenst, zal ik wel behandeld worden.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:41 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
ah je legt deze ziekte zo uit aan je familie als het zover is, met deze bewoordingen plus eensmiiley?
Dat geeft je niet het recht zomaar van alles te insinueren, gewoon omdat jij vertikt verder te denken dan je neus lang is.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:47 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |