Daarom, alleen zullen er op fok weer hele burgeroorlogen uitgevochten worden als zoiets gebeurt.quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:47 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Dat zal wel los lopen. Dat dacht ik na Fortuyn en Van Gogh ook maar viel reuze mee.
Dat waren lokale "helden" in een klein landje. SP is over de hele wereld zo immens populair.quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:47 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Dat zal wel los lopen. Dat dacht ik na Fortuyn en Van Gogh ook maar viel reuze mee.
Als je je nou gewoon niets aantrekt van het domme gelul van ongelovigen kunnen we dit soort kuttopics leeg laten.quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:45 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Maar Babysap, we leven toch samen op deze aardbol? Dan kunnen we dat toch beter doen in rust en vrede? Als je elkaar in waarde laat en respect hebt voor elkanders gevoelige punten, dan ben je al een heel end. Echt.²
Dat mag jij denken. Ik heb me heerlijk uitgeleefd op dat moslimextremistentuig in irak en afghanistan. En hier komt die dag ook nog wel.quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik garandeer je dat jij helemaal niks doet omdat je een internetmusketier bent.
ja ok maar hier bleef het ook redelijk rustig toch. Waarom zou dat hier wel kunnen en bijv in Spanje niet?quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat waren lokale "helden" in een klein landje. SP is over de hele wereld zo immens populair.
Ik zeg niet dat het meteen oorlog wordt, maar elk greintje sympathie voor moslims zal meteen verdwijnen...
en daar gaat het fout met de islamquote:Op dinsdag 20 april 2010 11:45 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Maar Babysap, we leven toch samen op deze aardbol? Dan kunnen we dat toch beter doen in rust en vrede? Als je elkaar in waarde laat en respect hebt voor elkanders gevoelige punten, dan ben je al een heel end. Echt.²
Begrip tonen vs iets begrijpen he.quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wat is dat voor een klets? Als je begrijpt hoe iemand tot zo'n daad komt kan je het niet afkeuren? Dus ik mag dingen die ik afkeur niet begrijpen en dingen die ik begrijp niet afkeuren?
Huh?quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Simpel. Amerika trapt rotzooi in de wereld, en er zijn mensen die daar tegen ageren. Religie is een goed middel om domme mensen te motiveren zich te slachtofferen voor iemand anders' financiële belangen.
De makers van South Park zijn niet diegenen die zijn begonnen met de heisa, sterker nog ze maken er helemaal geen heisa vanquote:Op dinsdag 20 april 2010 11:31 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ze hebben in deze aflevering een hele lange provocerende aanloop genomen voordat ze hem vrede zij met hem in leipe berenkostuum deden. Als ze er niet zo'n heisa van hadden gemaakt en hij was gewoon onderdeel van de Super Best Friends zoals in de vorige aflevering, dan had je niemand gehoord. Dus hun intenties zijn wat troebel.²
Yep. Maar er zijn grenzen en die worden steeds dichter benaderd... en als de bom barst, dan barst ie ook goed. Want wij slikken al heel veel in omwille van dat stelletje zichzelf niet in de hand hebbende geloofsmongolen. En als het je dan zo erg tegenstaat dat het de laatste druppel wordt.... dan is er ook echt geen houden meer aan. Dat realiseert men zich alleen niet echt....quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:47 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ken je die Belgische Nederlander-mop?quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:50 schreef Regal het volgende:
[..]
Ook zoiets inderdaad, Europeanen zijn één van de weinige volkeren die echt zelfspot heeft. Zeker vergeleken met de moslims. Het is toch heerlijk om grappen over je eigen volk te maken?Bij moslims merk ik weinig tot geen zelfkritiek en zelfspot.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
Oh jawel, in de aflevering zie je ze duidelijk veel heisa/bombarie maken en een lange provocerende aanloop alvorens de Profeet vrede zij met hem in zo'n leip berenpakje wordt gedaan.quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:53 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
De makers van South Park zijn niet diegenen die zijn begonnen met de heisa, sterker nog ze maken er helemaal geen heisa van
Als ze ons de vreugde afpakken, voor altijd, die southpark ons geeft, dan wordt het wat mij betreft wel echt oorlog. Fortuyn en van Gogh waren slechts opstapjes naar de grens waar ik het over had.... SP is er nog 1. En zo bereikt men bij steeds meer mensen de grens.quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat waren lokale "helden" in een klein landje. SP is over de hele wereld zo immens populair.
Ik zeg niet dat het meteen oorlog wordt, maar elk greintje sympathie voor moslims zal meteen verdwijnen...
I'll explain the world in 5 sentences.quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:52 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Huh?
Wacht, effe lezen, er zitten hier volgens mij drie of meer statements tegelijk in deze ene zin...
Nou en?quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Oh jawel, in de aflevering zie je ze duidelijk veel heisa/bombarie maken en een lange provocerende aanloop alvorens de Profeet vrede zij met hem in zo'n leip berenpakje wordt gedaan.²
Als je de reden van deze post wilt moet je je even inlezen. Alvast bedankt.quote:
Omdat de hollander een murw geslagen schaap is. In frankrijk weten ze nog wel wat staken en sociaal gevoel is. Vechten voor je vrijheid. Wij zijn collectief te bang om iets te doen omdat we bang zijn dat we ons comfort verliezen. Terwijl dat echt niet zo'n vaart zal lopen. Daarom ben ik voor de afschaf van de HRA. Dat creeert wat sociale onrust onder de grote middenmoot, een deel verliest dat comfort dan al, realiseert zich na verloop van tijd dat het niet zo erg is, en komt makkelijker in actie tegen opdringerige haatbaarden en andere wangestalten.quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:50 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ja ok maar hier bleef het ook redelijk rustig toch. Waarom zou dat hier wel kunnen en bijv in Spanje niet?
Nee hoor. Het is gewoon een verzameling grappen. Jij ziet dingen die er niet zijn.quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Oh jawel, in de aflevering zie je ze duidelijk veel heisa/bombarie maken en een lange provocerende aanloop alvorens de Profeet vrede zij met hem in zo'n leip berenpakje wordt gedaan.²
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
Fortuyn is vermoord door een moslim?quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:57 schreef Babysap het volgende:
[..]
Als ze ons de vreugde afpakken, voor altijd, die southpark ons geeft, dan wordt het wat mij betreft wel echt oorlog. Fortuyn en van Gogh waren slechts opstapjes naar de grens waar ik het over had.... SP is er nog 1. En zo bereikt men bij steeds meer mensen de grens.
Welnee, wij zijn gewoon slimmer. Er zijn meer wegen dan alleen op TV een cultuur uitdragen. Je kan op TV een genuanceerd verhaal houden in een beschaafd debat, en ondertussen hoeren en snoeren en op buitenlanders schelden in een gore club waar gebakken hond geserveerd word. Wat jij denkt van Fransen is net zo nep als wat jij denkt van moslims.quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:01 schreef Babysap het volgende:
[..]
Omdat de hollander een murw geslagen schaap is.
Omdat jouw soort het niet goed vind dat mohammed in een cartoon afgebeeld wordt. Dan wordt daar gehoor aan gegeven en dan is het nog niet goed. Dat is kenmerkend voor psychopaten en sociopaten. Het is nooit goed en ze vinden altijd een reden om hun achterlijke daden met even zo achterlijke kutexcuusjes voor zichzelf te kunnen rationaliseren. Zelfs als ze zichzelf tegenspreken of zichzelf ten dode opschrijven.quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je weet heel goed waar het om draait... hoop ik voor je. Anders kan je je bij dezelfde psychs melden als waar bsb thuishoort....quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Fortuyn is vermoord door een moslim?
En hoezo waren die moorden 'slechts opstapjes'. Beide daders zijn zwaar gestraft, zoals het hoort.
Een beetje zoals de kutmarrokaantjes bedoel je?quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:03 schreef BansheeBoy het volgende:
Babysap heeft wel gelijk als hij bedoelt dat de gemiddelde Nederlandse mentaliteit een laf karakter kent, dat hoor je mij nergens ontkennen.²
Die 'heisa' werd juist gemaakt om aan te geven hoeveel heisa moslims maken over dit onderwerp. En zo nu blijkt was de weergave van de heisa erg realistisch in die afleveringquote:Op dinsdag 20 april 2010 11:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jij haalt de moord op Fortuyn erbij, wat hebben moslims daarmee te maken? Dat 'opstapje' is niet aan jou, zoals ik al zei, beide moordenaars zijn gestraft. Daar hebben we wetten voor.quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:07 schreef Babysap het volgende:
[..]
Je weet heel goed waar het om draait... hoop ik voor je. Anders kan je je bij dezelfde psychs melden als waar bsb thuishoort....
Daarover zijn we het dan eens. Zie mijn eerder tekst en uitleg. Die mentaliteit is pas recent zo geworden onder de bevolking. Europa overheerste de wereld. En nog steedsquote:Op dinsdag 20 april 2010 12:03 schreef BansheeBoy het volgende:
Babysap heeft wel gelijk als hij bedoelt dat de gemiddelde Nederlandse mentaliteit een laf karakter kent, dat hoor je mij nergens ontkennen.²
Jij zit echt door te draaien.quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:10 schreef Babysap het volgende:
Gelukkig hebben we rode knopjes die hard boem kunnen zeggen binnen bepaalde werelddelen in uiterste nood.
Jij weet niet wat ik denk van fransen en van moslims. Ik ken veel goede moslims. Ik veel slechte moslims. Ik ken veel moslims met twee gezichten. Ik weet alleen van fransosen dat ze meer bereid zijn tot actie dan het laffe nl volk.quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Welnee, wij zijn gewoon slimmer. Er zijn meer wegen dan alleen op TV een cultuur uitdragen. Je kan op TV een genuanceerd verhaal houden in een beschaafd debat, en ondertussen hoeren en snoeren en op buitenlanders schelden in een gore club waar gebakken hond geserveerd word. Wat jij denkt van Fransen is net zo nep als wat jij denkt van moslims.
Ja, eigenlijk precies hetzelfde.quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Een beetje zoals de kutmarrokaantjes bedoel je?
WAAAAAAAAAAATquote:Op dinsdag 20 april 2010 12:07 schreef RacerDKB het volgende:
De cocaïne-snuivende Boeddha hoor je niets over natuurlijk, maar het gedoe met Mohammed wel.
Precies wat de makers van South Park wilden dus.
Helaas werkt het in de realiteit niet zo meis....quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij haalt de moord op Fortuyn erbij, wat hebben moslims daarmee te maken? Dat 'opstapje' is niet aan jou, zoals ik al zei, beide moordenaars zijn gestraft. Daar hebben we wetten voor.
Nee, ik zeg wat er kan gebeuren als hier de nood aan de man komt. Ik zeg niet dat dat goed is. Ik zeg alleen dat het stelletje haatbaarden in de wereld daar heel goed rekening mee moet houden. OF je bent een moslimitch OF........ nah. Je bent een moslimitch heh?quote:
Het feit dat er uit andere hoeken niet dergelijke geluiden te horen zijn zegt al genoeg.quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
WAAAAAAAAAAAT![]()
![]()
Belediging van Boeddha!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SOUTHPARK VERBIEDEN!!!!
![]()
![]()
![]()
Onderdeel van zijn troll-imago. Alles heel rustig, beheerst en emotieloos brengen.quote:
Symboliek. Katholieken biechten na ze een kind verkracht hebben. Ook symboliek.quote:
Het wordt inderdaad tijd dat de Nederlander keihard in gaat grijpen. Geen politiestaat ofzo, maar wel meer dan dat linkse softe gedoe van tegenwoordig. We willen een prettige samenleving. Iedereen komt naar het Westen voor de vrijheid en als dat dan verpest wordt hebben we een probleem. Natuurlijk is een hoop ook gewoon opgezet door Zionistische invloed, maar het moet toch echt veranderen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:01 schreef Babysap het volgende:
[..]
Omdat de hollander een murw geslagen schaap is. In frankrijk weten ze nog wel wat staken en sociaal gevoel is. Vechten voor je vrijheid. Wij zijn collectief te bang om iets te doen omdat we bang zijn dat we ons comfort verliezen. Terwijl dat echt niet zo'n vaart zal lopen. Daarom ben ik voor de afschaf van de HRA. Dat creeert wat sociale onrust onder de grote middenmoot, een deel verliest dat comfort dan al, realiseert zich na verloop van tijd dat het niet zo erg is, en komt makkelijker in actie tegen opdringerige haatbaarden en andere wangestalten.
Ja! Zo komt het topic niet vol!quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:23 schreef RacerDKB het volgende:
Waarom zijn er posts uit dit topic verwijderd?
omdat ze compleet krankzinnig zijnquote:Op dinsdag 20 april 2010 12:23 schreef RacerDKB het volgende:
Waarom zijn er posts uit dit topic verwijderd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |