abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80368853
In Somalië zijn een aantal maatregelen in voege gegaan die afgekondigd werden door de Islamitische leiders. Zo is muziek vanaf vandaag verboden in het land, net als het dragen van beha's, het draaien van en kijken naar films én het hebben van een ringtone op je gsm.

Abdulahi Yasin Jama van Tusmo broadcasting zegt dat de radiostations geen keuze hadden en conform de richtlijnen van de Islamisten gestopt zijn met muziek uitzenden. Slechts één radiostation in Mogadishu zou de regel breken.

Somalië heeft een sterke muzikale traditie en de maatregel in naam van de Sharia is niet populair. Maar overtreders riskeren bijzonder zware straffen, zoals het amputeren van ledematen.

In de jaren negentig verbood de Taliban in Afghanistan ook al muziek. (mvl)

http://www.hln.be/hln/nl/1275/Islam/...-Somalie.dhtml

Weird
  vrijdag 16 april 2010 @ 00:10:23 #2
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_80368874
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_80368972
Ik zou daar niet kunnen leven
  vrijdag 16 april 2010 @ 00:14:56 #4
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_80369025
WTF ! Willen die leiders de islam nog verder terug in de tijd hebben dan dat ze al zijn ? Ow wacht zelfs voordat de religie's begonnen bestond er al muziek volgens mij. En dan die films ?? Wat is de achterliggende reden van dit, mogen de mensen gewoon helemaal geen plezier meer hebben ofzo ? En de vrouwen geen ondersteuning ?
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_80369471
niet gezien, topic bestaat al.. deze kan slotje krijgen.
pi_80369506
Wel schappelijk dat je er wel een GSM mag hebben.
A perfect mimic of a normally functioning person.
  vrijdag 16 april 2010 @ 00:34:07 #7
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_80369524
dat van muziek en bh's snap ik niet helemaal?
Snollebolt
pi_80369568
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')