abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 13 april 2010 @ 15:38:24 #1
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_80266478
Van de FP:
quote:
Een tankstation van Shell in Weert is dinsdagmorgen overvallen. De dader klom op de toonbank en bedreigde de medewerkster aan de kassa met een mes. Hij ging er met een onbekend geldbedrag vandoor.

De overval werd door verschillende beveiligingscamera's opgenomen. Deze beelden zijn ondertussen online gezet en zijn hieronder te bekijken.
[Video] Tankstation Weert overvallen

Die staat er mooi op, moet niet al te lang duren voordat ze die gepakt hebben. Misschien een bekende van een fokker?
* I intend to live forever, so far so good! *
pi_80266507
Ik ken wel wat mensen in Weert, maar deze kop komt me niet direct bekend voor
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_80266524
En als dat wel was dan had ik niks gezegd. Zaak van de politie enzo, jeweets
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_80266532
Johnie type
M'n signature, wat doe je :{
  dinsdag 13 april 2010 @ 15:49:02 #5
62913 Blik
The one and Only!
pi_80266972
TT aanpassen aub in: Blanke man pleegt overval tankstation Weert
pi_80267307
Staat nu ook met z'n kop op GeenStijl
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...
  dinsdag 13 april 2010 @ 16:48:46 #7
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_80269894
LOL.

Kerel bij mij op de middelbare school overviel ooit de pomp bij het Stadionplein in A'dam.

Liep vervolgens naar huis, gevolgd door een persooneelslid die de politie zo naar z'n huis kon sturen.
Intelligent, but fucked up.
  woensdag 14 april 2010 @ 13:30:58 #8
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_80302333
En we hebben al nou ja, bijna dan...
quote:
Overvaller Weert gesnapt WEERT -

Een op internet gepubliceerde bewakingsvideo van een overval op een tankstation in Weert heeft tot discussie maar ook resultaat geleid.

De beelden werden gisteren door de pomphouder verspreid via internet. Te zien is hoe de bivakloze overvaller de medewerkster aan de kassa met een mes bedreigt. Kijkers herkenden de man, een inwoner uit Weert.

De naam van de dader is bij de politie bekend maar de man is nog niet opgepakt.

De regionale omroep L1 meldde gisteren dat de politie het 'vervelend' vond dat de beelden online staan, vanwege de angst voor 'vormfouten'. Vreemd genoeg verwijst de politiesite van Weert wel weer naar de beelden.

Heeft u ook bewakingsbeelden van criminelen waar niets mee gedaan wordt? Stuur ze naar nieuwsdienst@telegraaf.nl.
telegraaf.nl
* I intend to live forever, so far so good! *
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')