wat een stelletje hollanders... uren in de rij om een paar euro minder uit te geven...quote:Files bij jarig benzinestation
Uitgegeven: 11 april 2010 17:20
Laatst gewijzigd: 11 april 2010 19:24
RIJSWIJK - Duizenden automobilisten hebben zondag getankt bij de zelfbedieningsstations van Tango, dat zondagmiddag het 10-jarig bestaan vierde door tussen twee en vijf voor de brandstof prijzen van 10 jaar geleden te rekenen.
Jarig benzinestation slideshow
Dat heeft een woordvoerder laten weten. Een liter euro 95 kostte bijvoorbeeld 1,16 euro tegen 1,58 volgens de huidige adviesprijzen.
Bij alle 121 filialen stonden rijen wachtenden, met bij elkaar volgens de zegsman over een lengte van ongeveer 350 kilometer vergelijkbaar met een gemiddelde maandagochtendspits.
zo bewust is dat niet, de meest verdienen meer met een half uur overwerken dan 2 uur in deze fille.quote:Op zondag 11 april 2010 21:52 schreef ErwinRommel het volgende:
Tja, in veel andere landen is dat echt niet anders. Dus typisch Nederlands is het niet. Je kan het wel "economisch bewust" noemen. Die knaken die je bespaart kan je toch mooi weer een kratje pils van kopen.
*proest*... koopt zich af. bedoel jequote:Op zondag 11 april 2010 21:54 schreef Lavenderr het volgende:
Genante vertoning?
Ach, ditzelfde volk geeft als er ergens een ramp is met gulle hand, en dat is ook typisch Hollands.
Nee tenzij je echt superhoog bent op een gebouw ofzo.quote:Op zondag 11 april 2010 23:26 schreef Inkspot het volgende:
ROFL! Stel dat het gratis was, de chaos zou niet te overzien zijn.
Ja, of extreem grote ogen hebt. Of zo iemand bent die graag in kostuum op hele lange stelten loopt. Of, of.. Ofzo!quote:Op zondag 11 april 2010 23:28 schreef 2dope het volgende:
[..]
Nee tenzij je echt superhoog bent op een gebouw ofzo.
Wat is er mis mee dan om voor oude prijzen je tank te vullen? Leg me dat eens uit.quote:Op zondag 11 april 2010 21:59 schreef woid het volgende:
[..]
ik zeg niet gierig, ik zeg hollands, niet schots.
Nee zeker uren het internet afstruinen voor die bargain die jij net wilde hebben. Sloeber!quote:Op zondag 11 april 2010 22:51 schreef Mr.J het volgende:
Een uur in de rij voor 2 tientjes winst. Sloebers.
Niks mis mee.quote:Op maandag 12 april 2010 00:01 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wat is er mis mee dan om voor oude prijzen je tank te vullen? Leg me dat eens uit.
Is dat in feite gewoon niet hetzelfde als voor hen die het gehele internet afstruinen om maar 2 tientjes goedkoper aan een artikel te komen? Dus wat is het verschil?quote:Op maandag 12 april 2010 00:26 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Niks mis mee.
Maar een paar uur in de rij staan voor 1 of 2 tientjes korting... daar heb ik maar 1 woord voor: kansloos
haha ErwinRommel stond in de file op zijn vrije zondagmiddag voor 2 tientjes.quote:Op maandag 12 april 2010 01:11 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Is dat in feite gewoon niet hetzelfde als voor hen die het gehele internet afstruinen om maar 2 tientjes goedkoper aan een artikel te komen? Dus wat is het verschil?
En indien je de tijd hebt, en je bespaard daarmee 20 euro, dan is dat toch mooi?
Gek hoor, wel klagen dat men de broekriem aan moet halen, maar te nonchalant zijn om voor 20 euro je tank goedkoper te vullen.
Ik wil hen die zich hier denken voor te doen als ene Rockefeller maar 1 ding zeggen: ga niet klagen dat je weer meer 20 euro per maand moet gaan dokken voor je ziektekosten verzekering.
Ik denk niet dat ie daarvoor helemaal vanuit Brazilië naar Nederland komt.quote:Op maandag 12 april 2010 06:42 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
haha ErwinRommel stond in de file op zijn vrije zondagmiddag voor 2 tientjes.
Ook kansloos. Netzoals de mensen die in ene producten kopen die in de bonus zijn bij de AH omdat ze dan 9ct korting hebben.quote:Op maandag 12 april 2010 00:02 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee zeker uren het internet afstruinen voor die bargain die jij net wilde hebben. Sloeber!
Ik zou me ook schamen als ik na een glansrijke carriere slechts een roestige fiets en een OV jaarkaart had.quote:Op maandag 12 april 2010 12:19 schreef karr-1 het volgende:
Het was ook overal hetzelfde kansloze tokkievolk wat daarvoor in de rij stond. Eerst de auto vol en dan nog de hele achterbak vol met jerrycans. Lekker sociaal ook voor al die wachtenden achter je. En wat bespaar je ermee? 2 tientjes. Ik schaam me bijna om Nederlander te zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |