abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80341147
ZEIST - De omstreden bekerfinale tussen Feyenoord en Ajax wordt toch over twee duels gespeeld. Het eerste duel wordt gespeeld op 25 april. Het tweede op 6 mei. Om 14.00 uur geeft de KNVB in Zeist een persconferentie. Dan zal ook bekend worden of er eerst in Amsterdam of Rotterdam gespeeld gaat worden.

Wel staat vast dat bij beide duels geen supporters van de bezoekende club aanwezig zullen zijn. Het bekeraffiche is al weken in het nieuws vanwege de grote veiligheidsrisico's.

De beslissing is de uitkomst van het overleg tussen Ajax, Feyenoord, de gemeente Rotterdam en de politie. Uiteindelijk is Feyenoord als laatste partij overstag gegaan.

http://www.telegraaf.nl/telesport/vo...E_DUELS__.html
  donderdag 15 april 2010 @ 13:18:39 #2
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_80341237
Tussendoor de spelregels veranderen kan echt niet.
pi_80341274
Verkrachting van een finale
U kunt hier adverteren voor maar ¤10 per maand. Neem contact op via PM.
  donderdag 15 april 2010 @ 13:20:11 #4
273744 Torrio
More.Whore.More
pi_80341310
Alle Feyenoord supporters natuurlijk pissed dat hun thuisvoordeel weg is.

Ookal is dit gewoon verkrachting van de beker, het is wel eerlijker geworden.
pi_80341497
Maak je toch niet druk. Oke een finale hoort in 1 wedstrijd. Maar supporters van beide clubs hebben in het verleden laten zien niet met elkaar om te kunnen gaan. Er zijn zelfs bedreigingen geweest. Je kunt zeggen zwak van de KNVB.. Maar eerder zwak van de supporters zelf. Ik vind het knap dat ze deze beslissing genomen hebben.

Stel er gebeurd iets, dan zeiken de mensen daar weer over. In mijn ogen hadden ze het beste 1 wedstrijd kunnen houden zonder supporters van beide clubs. Maar hoe dan ook, er zal altijd gezeik over zijn.

Het is maar een potje voetbal. Als je een echte kampioen bent kun je het ook waarmaken over 2 wedstrijden.
  donderdag 15 april 2010 @ 13:25:05 #6
136343 BasEnAad
pi_80341549
quote:
Op donderdag 15 april 2010 13:23 schreef Rockduivel het volgende:
Maak je toch niet druk. Oke een finale hoort in 1 wedstrijd. Maar supporters van beide clubs hebben in het verleden laten zien niet met elkaar om te kunnen gaan. Er zijn zelfs bedreigingen geweest. Je kunt zeggen zwak van de KNVB.. Maar eerder zwak van de supporters zelf. Ik vind het knap dat ze deze beslissing genomen hebben.

Stel er gebeurd iets, dan zeiken de mensen daar weer over. In mijn ogen hadden ze het beste 1 wedstrijd kunnen houden zonder supporters van beide clubs. Maar hoe dan ook, er zal altijd gezeik over zijn.

Het is maar een potje voetbal. Als je een echte kampioen bent kun je het ook waarmaken over 2 wedstrijden.
Maar goed. De hooligans worden dus beloond.
pi_80341568
Belachelijk dat we in Nederland niet eens een voetbalwedstrijd normaal door kunnen laten gaan...
^ To je nesmysl ^
pi_80341607
Denk je nou echt dat de hooligans beloond worden? Ze worden pas beloond als ze de kans krijgen om met elkaar op de bek te gaan. Je maakt ze echt niet blij met 2 wedstrijden!
pi_80341876
En weer zwichten we voor dreiging van geweld. Intimidatie loont in Nederland!
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 15 april 2010 @ 13:44:43 #10
862 Arcee
Look closer
pi_80342493
quote:
Op donderdag 15 april 2010 13:19 schreef Pablo88 het volgende:
Verkrachting van een finale
Door de "supporters".
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_80343197
wat gebeurt er nu met de kaartjes die al verkocht zijn?
pi_80343221
Lijkt me eigenlijk de meest veilige oplossing. Het moet overigens wel gezegd worden dat het buitengewoon triest is dat een finale in de Kuip met Ajacieden en Feyenoorders niet kan .
pi_80344199
Ja hoor krijgen ze toch weer hun zin in Amsterdam
Week voor de wedstrijd de regels veranderen = competitievervalsing.
Laat ze die teringbeker maar houden , stel voor dat we niet spelen
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
pi_80345033
KNVB
  donderdag 15 april 2010 @ 15:02:49 #15
297939 PeterLudolf
Ordnung muss sein
pi_80345545
quote:
Op donderdag 15 april 2010 14:49 schreef Arcturus het volgende:
KNVB
KNJB
Manni weiß was Autos brauchen
pi_80345649
Het was sowieso een dom besluit van Aboutaleb Ajax-supporters uit te nodigen en dit besluit gaat, volgens mij, natuurlijk alleen maar over geld.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_80345682
Wat een klootzakken zeg.

Echt alles wordt gedaan om er maar zeker van te zijn dat Ajax de dubbel wint.

2 wedstrijden is sowieso al in het voordeel van Ajax, zeker als ze dan een wedstrijd thuis mogen spelen.

KNJB idd. *kots*

In de competitie ook al. Zie hoe enorm Ado Den Haag benadeeld werd, en twente strafschoppen onthouden wordt.

Nee, het mag duidelijk zijn dat Ajax dit jaar prijzen moet pakken. Veruit het makkelijkst programma aan het einde van het seizoen is ook wel degelijk een voordeel.

Maar ja, dat is ook niet zo vreemd gezien het feit dat de Voorzitter jarenlang Ajax-voorzitter geweest is. Lekker onpartijdig.

Maar goed, gelukkig geef ik maar weinig om voetbal.

Ze hadden gewoon één wedstrijd in Rotterdam moeten spelen zonder Ajax supporters.
pi_80345974
belachelijk. dus wat relschoppers gaan lopen dreigen en dan moet de hele zaak worden aangepast, de regels veranderd om ons 2 saaie wedstrijden te geven zonder uit publiek. heel triest.

iedereen moet dit boycotten, er moet gewoon 1 wedstrijd komen in de kuip met ajax en feyenoord fans.
kun je je voorstellen dat ze dit doen bij de FA cup?
pi_80351676
Prima als dit de belastingbetaler minder geld kost! Nu nog de uitzendrechten weer terug naar de commercielen!
PWBF
pi_80351744
quote:
Op donderdag 15 april 2010 15:06 schreef damian5700 het volgende:
Het was sowieso een dom besluit van Aboutaleb Ajax-supporters uit te nodigen
als ze niet uitgenodigd waren, was dat ineens de reden om R'dam kort en klein te slaan.
  donderdag 15 april 2010 @ 17:55:54 #21
136343 BasEnAad
pi_80351771
quote:
Op donderdag 15 april 2010 17:53 schreef Nielsch het volgende:
Prima als dit de belastingbetaler minder geld kost! Nu nog de uitzendrechten weer terug naar de commercielen!
En de KNVB+ de clubs zelf de beveiliging laten betalen. Ze strijken immers ook zelf de opbrengsten van kaartjes, sponsors, tv-geld en prijzengeld op.
  donderdag 15 april 2010 @ 18:06:19 #22
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_80352134
Vage beslissing, toon dan ballen en laat de wedstrijd zonder publiek spelen in plaats van deze halfslachtige oplossing.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_80368346
zeg dan gewoon; als er rellen komen, gaat de beker naar nummer 3. en dan keihard toepassen.

sorrie maar een bekerfinale zonder supporters van beide clubs, dan hoeft het niet van mij. zo maak je voetbal dus echt kapot.
pi_80368447
quote:
Op donderdag 15 april 2010 17:53 schreef Nielsch het volgende:
weet je hoeveel voetbal oplevert voor de economie ??

Zwaai ook maar dag met je handje naar de tientallen miljoenen voor de WK
  vrijdag 16 april 2010 @ 00:02:59 #25
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_80368653
quote:
Op donderdag 15 april 2010 14:04 schreef MrX1982 het volgende:
Lijkt me eigenlijk de meest veilige oplossing. Het moet overigens wel gezegd worden dat het buitengewoon triest is dat een finale in de Kuip met Ajacieden en Feyenoorders niet kan .
Het kan prima als er een voetbalwet zou zijn naar engels voorbeeld, die wet is nog steeds in behandeling
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')