Maar goed. De hooligans worden dus beloond.quote:Op donderdag 15 april 2010 13:23 schreef Rockduivel het volgende:
Maak je toch niet druk. Oke een finale hoort in 1 wedstrijd. Maar supporters van beide clubs hebben in het verleden laten zien niet met elkaar om te kunnen gaan. Er zijn zelfs bedreigingen geweest. Je kunt zeggen zwak van de KNVB.. Maar eerder zwak van de supporters zelf. Ik vind het knap dat ze deze beslissing genomen hebben.
Stel er gebeurd iets, dan zeiken de mensen daar weer over. In mijn ogen hadden ze het beste 1 wedstrijd kunnen houden zonder supporters van beide clubs. Maar hoe dan ook, er zal altijd gezeik over zijn.
Het is maar een potje voetbal. Als je een echte kampioen bent kun je het ook waarmaken over 2 wedstrijden.
Door de "supporters".quote:
als ze niet uitgenodigd waren, was dat ineens de reden om R'dam kort en klein te slaan.quote:Op donderdag 15 april 2010 15:06 schreef damian5700 het volgende:
Het was sowieso een dom besluit van Aboutaleb Ajax-supporters uit te nodigen
En de KNVB+ de clubs zelf de beveiliging laten betalen. Ze strijken immers ook zelf de opbrengsten van kaartjes, sponsors, tv-geld en prijzengeld op.quote:Op donderdag 15 april 2010 17:53 schreef Nielsch het volgende:
Prima als dit de belastingbetaler minder geld kost! Nu nog de uitzendrechten weer terug naar de commercielen!
weet je hoeveel voetbal oplevert voor de economie ??quote:Op donderdag 15 april 2010 17:53 schreef Nielsch het volgende:
Prima als dit de belastingbetaler minder geld kost! Nu nog de uitzendrechten weer terug naar de commercielen!
Het kan prima als er een voetbalwet zou zijn naar engels voorbeeld, die wet is nog steeds in behandelingquote:Op donderdag 15 april 2010 14:04 schreef MrX1982 het volgende:
Lijkt me eigenlijk de meest veilige oplossing. Het moet overigens wel gezegd worden dat het buitengewoon triest is dat een finale in de Kuip met Ajacieden en Feyenoorders niet kan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |