quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:57 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Zit iemand van ons in de hotelbranche ?
Ja, maar ik doe er niks mee.quote:
Ik geloof dat dat de meest gehoorde zin is over hyves en facebook.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:55 schreef Etcetera het volgende:
Moeten is overdrevenEn ik heb Hyves, maar doe er niet zo heel veel mee
http://www.nu.nl/algemeen/2185771/man-krijgt-fiets-hoofd.htmlquote:AMSTERDAM - Een 19-jarige man uit Nieuwegein is maandag in zijn woonplaats gewond geraakt toen hij een fiets op zijn hoofd kreeg. De fiets was vanaf vijf hoog van een flat aan het Nijpelplantsoen naar beneden gegooid, meldt de politie dinsdag.
De tweewieler werd van de flat gegooid wegens een ruzie, waar het 19-jarige slachtoffer overigens niets mee te maken had. Toen hij de fiets op zijn hoofd kreeg, wilde hij net in een lesauto stappen. De fiets kwam ook half op de auto terecht.
De man is naar een ziekenhuis gebracht. Daar kreeg hij zeven hechtingen in zijn hoofd en bleek dat hij een zware hersenschudding heeft opgelopen.
Hij heeft aangifte gedaan van poging tot doodslag. Agenten konden de verdachte die de fiets naar beneden had gegooid niet meer vinden. De politie heeft een onderzoek ingesteld.
Goede gage is mij toebedeeld...quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:54 schreef Whiteguy het volgende:
Zullen we binnenkort een begroting indienen voor een AKQsc feestje?
DJ MM: 1250 euro
NEM&WG catering: 2250 euro
Verschillende danseressen: 5500 euro
C4 private security: 600 euro
Zie ik nog kosten over het hoofd ?
Potverdomme, dat ziet er gaaf uit...quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:52 schreef Nembrionic het volgende:
Waarom deze TT?
Omdat de Boston weer een fantastisch mooie serie online heeft gezet:
http://www.boston.com/bigpicture/2010/02/carnival_2010.html
Ik vind er meestal ook geen fuck aan, dat drukke gedoe. Ik denk stiekem ook dat de fotos mooier zijn dan als ik daar zou staanquote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Potverdomme, dat ziet er gaaf uit...
Zat de afgelopen 2 jaar met m'n reet langs de carnavalsoptocht op Aruba en 6 jaar geleden was ik in Venetië, realiseer ik me nu. Heb niks met het 'feestgedruis' rond carnaval, maar die kostuums zijn prachtig...
Op Aruba was het weer ook wel aardig, in Venetië was het tegen het vriespunt.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vind er meestal ook geen fuck aan, dat drukke gedoe. Ik denk stiekem ook dat de fotos mooier zijn dan als ik daar zou staan
Not me, doe niet aan MSN, Facebook, Hyves, LinkedIn, Twitter (heb daar wel een account om af en toe eens wat te testen). Heb wel een Fok free-account...quote:
FOK! is baasquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Not me, doe niet aan MSN, Facebook, Hyves, LinkedIn, Twitter (heb daar wel een account om af en toe eens wat te testen). Heb wel een Fok free-account...
Dat weet ik niet of dat kanquote:
Heb jij een metamorfose ondergaan???quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:01 schreef Etcetera het volgende:
C4, doe jij eens raden wie deze blonde schone is
[ afbeelding ]
Ik denk niet dat ik er ooit zo uit zou kunnen zienquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb jij een metamorfose ondergaan???
Als je ziet wat ze allemaal tijdens zo'n metamorfose uit kunnen halen, dan moet zoiets bij jou ook kunnen lukken. Ander (kleur) kapseltje, andere bril, likkie make up er op en een andere kledingstijl en je bent het vrouwtje...quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik er ooit zo uit zou kunnen zienAlhoewel ik het gewéldig zou vinden om in haar schoenen te staan, al is het maar voor een dag
Enig idee hoe veel dat kostquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je ziet wat ze allemaal tijdens zo'n metamorfose uit kunnen halen, dan moet zoiets bij jou ook kunnen lukken. Ander (kleur) kapseltje, andere bril, likkie make up er op en een andere kledingstijl en je bent het vrouwtje...
Zo had ik het dan ook niet opgevatquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:09 schreef MadMaster het volgende:
Met bovenstaande spreek ik overigens geen waardeoordeel uit over je huidige looks (voor zover ik die nog weet)...
Ik wil het niet verpestenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:04 schreef Etcetera het volgende:
[..]
FOK! is baas
[..]
Dat weet ik niet of dat kanDoe eens een poging
Forest Gump...quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:29 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zit mijn fotos een beetje ordenen. Kom ik langs wat oude vakantiefotos
[ afbeelding ]
Frisco...quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:35 schreef Nembrionic het volgende:
En speciaal voor LB:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:40 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik wil het niet verpestenNormaal gesproken donker haar?
Handigquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:55 schreef B.ertha het volgende:
http://www.pickwick.nl/cms/MediaGallery/waardebon.pdf
Dagje fietsen toch? Schoorl.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:08 schreef Nembrionic het volgende:uit 2007. Weet de aanleiding niet meer:
[ afbeelding ]
Echt waar? Was het daar van?quote:
Ik blijf bij mijn standpunt van het meetenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:06 schreef B.ertha het volgende:
Tenzij jij me uitnodigt op de koffie in Groningen
Ik zou daar ook niet speciaal voor op en neer gaan à 6 uur in de trein, hoe aardig je me ook lijkt, sorryquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik blijf bij mijn standpunt van het meeten
Ik weet het eigenlijk wel zeker. Heb nog even in m'n msnhistory gekeken, maar alles voor september 2007 is weg.quote:
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik weet het eigenlijk wel zeker. Heb nog even in m'n msnhistory gekeken, maar alles voor september 2007 is weg.
De zoekterm 'verbrand' leverde alleen iets op over DSM en het verbranden van kindertjes.![]()
Dat kan ik je absoluut niet kwalijk nemenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:21 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik zou daar ook niet speciaal voor op en neer gaan à 6 uur in de trein, hoe aardig je me ook lijkt, sorry
Ik ben er sindsdien niet meer geweest geloof ik. Ben wel benieuwd hoe het er nu uitziet.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, dat was een leuk fietstochtje. Beetje jammer dat die duinen nu verbrand zijn
Mooi LB.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:19 schreef LadyBlack het volgende:
Nog een keertje spammen hoor, er is nieuw materiaal op YouTube gezet en deze is zo mooi![]()
Doet me denken aan die scene in Forest Gump waarin hij aan het hardlopen is.quote:
Heb nog wel meer werk van jullie op YouTube gevonden, ook wat duidelijkere beelden dan die je laatst spamde...quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:19 schreef LadyBlack het volgende:
Nog een keertje spammen hoor, er is nieuw materiaal op YouTube gezet en deze is zo mooi![]()
Zoiets doet soms heel erg zeer, weet ik uit ervaring.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:53 schreef Soempie het volgende:
RIP
M'n allstars zijn uit elkaar gevallen.
*ping* ohjaquote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Doet me denken aan die scene in Forest Gump waarin hij aan het hardlopen is.
Dat doet hij ook op zo'n eindeloos lijkende weg met bergen aan de horizon...
Dat is nog even afhankelijk van welke gemeente ons wil sponsoren he.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Goede gage is mij toebedeeld...![]()
Waar, hoe laat en hoe lang moet de set duren? Voor ¤ 1250 draai ik natuurlijk niet onbeperkt...
Moet je wel eerst voor een paar knokpartijen zorgen.....quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:45 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dat is nog even afhankelijk van welke gemeente ons wil sponsoren he.
Gezien de recente berichtgeving is Gouda wel een kanshebber
Is dit een open sollicitatie ?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:47 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Moet je wel eerst voor een paar knokpartijen zorgen.....
Om te knokken? Op dit moment ben ik daar wel voor in de stemming.quote:
Abbyquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:01 schreef Etcetera het volgende:C4, doe jij eens raden wie deze blonde schone is
[ afbeelding ]
Misschien is dat de reden voor willen verhuizen? Ze kunnen de troep niet meer kwijt....quote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:37 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik was net even aan het rondkijken op funda, wel leuk om de troep op sommige foto's te zien, dat kun je toch even opruimen als je je huis wilt verkopen
Ik doelde bijvoorbeeld op de vuile afwas in de gootsteen, dat zou ik toch even afwassen voordat de makelaar foto's gaat makenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:42 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Misschien is dat de reden voor willen verhuizen? Ze kunnen de troep niet meer kwijt....
Ja dat is wel erg loserig......quote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:43 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik doelde bijvoorbeeld op de vuile afwas in de gootsteen, dat zou ik toch even afwassen voordat de makelaar foto's gaat maken
Hier doet msn het wel.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:47 schreef Nembrionic het volgende:
mijn msn doet het niet. Bij anderen ook niet?
Ik kan geen post ontvangen via hotmail idd...quote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:47 schreef Nembrionic het volgende:
Hier ook nietquote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:47 schreef Nembrionic het volgende:
quote:
Goede fotos? Paar honderd euro.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:55 schreef mr_anonimous het volgende:
Nem wat kost het om een paar goede fotos door een fotograaf te laten nemen?
Okay. Ik moet toch een keer een paar leuke foto's van mezelf laten maken. Als ik nu kijk ben ik of dronken of ik sta er debiel op of ik lig te snurken....quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Goede fotos? Paar honderd euro.
En jij denkt dat Nem daar iets aan kan doen?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:04 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Okay. Ik moet toch een keer een paar leuke foto's van mezelf laten maken. Als ik nu kijk ben ik of dronken of ik sta er debiel op of ik lig te snurken....
Nee. Dat druist in tegen zijn policy. Ik vraag het wel eens aan iemand met een fototoestel.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En jij denkt dat Nem daar iets aan kan doen?
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:09 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee. Dat druist in tegen zijn policy. Ik kijk vraag het wel eens aan iemand met een fototoestel.
Jaquote:
Nem fotografeert toch alleen dames en al helemaal geen bekenden van hem?quote:
Het is wel wennen; een blonde Abby.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:11 schreef Etcetera het volgende:
[..]
JaIk herkende haar pas toen ze ging praten
Ze kan het hebbenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het is wel wennen; een blonde Abby.
Haar IQ schijnt ook gelijk 10 punten gedaald te zijn....quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het is wel wennen; een blonde Abby.
Dat zeker.quote:
Dan is haar IQ nog steeds 150.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:14 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Haar IQ schijnt ook gelijk 10 punten gedaald te zijn....
Ik zal eens aan Carola vragen of ze ook zo'n hoog IQ heeft.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan is haar IQ nog steeds 150.Geen probleem dus.
Die gothchick van NCIS.quote:
Op welke punten is facebook dan "beter" dan hyves?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Msn doet het hier ook niet
Ik doe trouwens facebooken (En Yuri, Red, DS en Majo ook). Ik kwam al nauwelijks op hyves maar nu echt amper nog. Vind facebook heel tof
Ah, daarom zegt ze me helemaal niets.quote:
Hey ze koopt bij dezelfde winkel als Nina Hagen II.quote:
Gebruiksgemak, simpelheid, overzichtquote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Op welke punten is facebook dan "beter" dan hyves?
Dat is Hyves toch ook?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nouja dat is eigenlijk ook wel een punt, het is dus internationaal...
Oh wacht, ik heb blijkbaar al een facebook account.quote:
Dat mocht Raymond Spanjar willen.quote:
Zit je in de internet branche, sla je een goed figuur met het idee dat Hyves internationaal is...quote:
Wie doet dat niet als z'n bedrijf positief in de picture staat...quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:52 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat mocht Raymond Spanjar willen.![]()
![]()
![]()
Hij geilt op nieuwsberichten waarin zijn bedrijf weer in een positief daglicht staat.
Ik word een beetje gek van al die partners van hyves, zoals IE enzo die je opgedrongen worden. Plus de goldmember optiequote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:52 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat mocht Raymond Spanjar willen.![]()
![]()
![]()
Hij geilt op nieuwsberichten waarin zijn bedrijf weer in een positief daglicht staat.
Ik ben geheel conform the plaatselijke zeden en gewoontes een facebook-addict gewordenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:56 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb ook facebook. Redelijk wat vrienden, kom er nooit
Juist.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wie doet dat niet als z'n bedrijf positief in de picture staat...
Ken je de uitdrukking 'Never go high on your own supply'?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik word een beetje gek van al die partners van hyves, zoals IE enzo die je opgedrongen worden. Plus de goldmember optie
Liever geen Hyves. Ik ben één van de weinigen die Hyves compleet negeert en ik hoop dat ook zo te houden.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:06 schreef mr_anonimous het volgende:
Toch maar eens een facebook/hyves openen...... Ik lijk wel een fossiel zeg.....
Ik weet eigenlijk niet waarom ik die dingen zou moeten nemen, maar veel mensen vragen altijd waarom ik er geen heb. Vooral dames, dus misschien heeft het dan wel nut.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:07 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Liever geen Hyves. Ik ben één van de weinigen die Hyves compleet negeert en ik hoop dat ook zo te houden.
Ik word doodziek van de verheerlijking van die digitale idiocratie.
Andy keur die vraag es goedquote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:09 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet waarom ik die dingen zou moeten nemen, maar veel mensen vragen altijd waarom ik er geen heb. Vooral dames, dus misschien heeft het dan wel nut.
Ik zou er nooit op ingaan.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:09 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet waarom ik die dingen zou moeten nemen, maar veel mensen vragen altijd waarom ik er geen heb. Vooral dames, dus misschien heeft het dan wel nut.
Hey hey wat heeft blond er mee te maken he?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:10 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik zou er nooit op ingaan.
Op de middelbare school werd ik nog geronseld door een blonde klasgenoot die ik niet lag.
Tsja het is wel handig als dames die mijn zus kennen met mij willen praten. Want die wonen niet in mijn buurt.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:10 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik zou er nooit op ingaan.
Op de middelbare school werd ik nog geronseld door een blonde klasgenoot die ik niet lag.
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ga naar mijn les, benieuwd of ik nieuwe friend invites heb als ik terug kom
Ach dat begrijp je toch niet....quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Hey hey wat heeft blond er mee te maken he?
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:16 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach dat begrijp je toch niet....
Mijn excuses.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Hey hey wat heeft blond er mee te maken he?
Ik ontvang contacten alleen per e-mail.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:14 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Tsja het is wel handig als dames die mijn zus kennen met mij willen praten. Want die wonen niet in mijn buurt.
Okay. Ach ik denk vaak dat het wel handig is maar ik heb geen zin om er een te openen. Te veel moeite.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:23 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik ontvang contacten alleen per e-mail.
Dat eerste valt gelukkig helemaal niet op...quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:21 schreef Ofyles2 het volgende:
Maar ik heb veel trauma's overgehouden aan de middelbare school, ik heb het er liever niet over.
in 1 grote teug?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:43 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik heb zin om een heel pakje Marlboro op te roken....![]()
Is te doen...quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:43 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik heb zin om een heel pakje Marlboro op te roken....![]()
quote:
Hmz, smaken verschillen blijkbaar.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, daarom zegt ze me helemaal niets.
Die onderste foto van Cobra hierboven is leuker dan die met die blonde kop btw...
Je kan hyves wel instellen dat ie alles in het Engels doet.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zit je in de internet branche, sla je een goed figuur met het idee dat Hyves internationaal is...![]()
Maar verder dan een toevallige dwaling richting Hyves ben ik dan ook niet geweest...
IE ? Ik browse alleen nog maar met chrome en op mijn mobiel met opera. Nooit gemekker...quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik word een beetje gek van al die partners van hyves, zoals IE enzo die je opgedrongen worden. Plus de goldmember optie
Gelukkig maar.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:34 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Hmz, smaken verschillen blijkbaar.
Nederlanders flikkeren hem in paneermeel, daarna de frituur in, berg saus er bij en je hebt kibbeling die smaakt naar het meel, frituurvet en de saus. Oh en er zit nog iets tussen wat ooit vis was. Misschien.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:49 schreef MadMaster het volgende:
Ik zie een Nederlander niet zo snel op die manier een vis fileren.
Die Japanners zijn meesterlijk in voedselbereiding...
De systeembeheerders die nog zweren bij IE zouden eigenlijk allemaal ontslagen moeten worden.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:34 schreef Whiteguy het volgende:
IE ? Ik browse alleen nog maar met chrome en op mijn mobiel met opera. Nooit gemekker...
Alleen op de universiteit omdat daar een OUDE VERSIE van IE er op staat![]()
![]()
Dan zullen er niet veel systeembeheerders meer zijn...quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:16 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
De systeembeheerders die nog zweren bij IE zouden eigenlijk allemaal ontslagen moeten worden.
Moet je op sommige plekken gebakken mosselen bestellen (zoals ik vorige week in de kantine op het werk had). Een berg beslag waarin een mossel verstopt zit en verder opgevuld is met de helft van de inhoud van de frituurpan...quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:15 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Nederlanders flikkeren hem in paneermeel, daarna de frituur in, berg saus er bij en je hebt kibbeling die smaakt naar het meel, frituurvet en de saus. Oh en er zit nog iets tussen wat ooit vis was. Misschien.
Kunnen dan meteen alle ontwikkelaars ontslagen worden die geen fatsoenlijke ondersteuning voor alles niet-IE maken? Die zijn groter onderdeel van het kwaad...quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan zullen er niet veel systeembeheerders meer zijn...
Ik maak me dan zorgen om de basis- en middelbare scholen, daar zitten juist de systeembeheerders die hun cursus met een 6- hebben afgesloten.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan zullen er niet veel systeembeheerders meer zijn...
Ik weet niet waar je je op baseert, maar het klinkt mij als klinkklare onzin in de oren.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:39 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik maak me dan zorgen om de basis- en middelbare scholen, daar zitten juist de systeembeheerders die hun cursus met een 6- hebben afgesloten.
Ik kijk de samenvatting later wel.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:43 schreef Cobra4 het volgende:
De liefhebbers kunnen op www.tweedekamer.nl het live debat volgen over het Irak rapport.
Ik heb Balkenende nog nooit zo veel zien stotteren.![]()
Hij moet wel goed terugkomen wil hij morgen ochtend nog MP zijn.
Ach dat wordt toch weer een dealtjequote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:43 schreef Cobra4 het volgende:
De liefhebbers kunnen op www.tweedekamer.nl het live debat volgen over het Irak rapport.
Ik heb Balkenende nog nooit zo veel zien stotteren.![]()
Hij moet wel goed terugkomen wil hij morgen ochtend nog MP zijn.
De Oranje partijquote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Van welke partij maakte die deel uit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of er is in 2 jaar tijd een hoop achteruitgang geboekt, of het is de 'excuusnegerturk' onder de missen geweest.Nog wel gewoon friet hoop ik...quote:Patat verboden in zwembad
In zwembad Dijnselburg in Zeist wordt geen patat meer geserveerd omdat het ongezond is. Wethouder Cees Berkhout (VVD) is verantwoordelijk voor de maatregel. Het zwembad heeft een voorbeeldfunctie en daarom worden de patatten vervangen door geroosterde aardappels, zei hij tegen RTV Utrecht. ''De gemeente Zeist is een overheid en de overheid bemoeit zich overal mee'', aldus Berkhout.
Dan zet ik die op mijn to do lijst je.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:21 schreef Rucebo het volgende:
Net Sherlock Holmes in de bios gezien. Gave film.
Hij draaide hier al voor het laatst. Genoeg manieren om 'm te bekijken, maar voor de bios moet je dus snel zijnquote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan zet ik die op mijn to do lijst je.
Oeps.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:29 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Hij draaide hier al voor het laatst. Genoeg manieren om 'm te bekijken, maar voor de bios moet je dus snel zijn.
Dat gaan we (hopenlijk) meemaken.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:34 schreef Yurithemaster het volgende:
jammer van gerristen maar boer kan een kansje op brons
Mazzel?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:45 schreef Yurithemaster het volgende:
Vrouw bevalt in vliegtuig
Wat is dat toch dat er altijd wle een dokter aanwezig is in het vliegtuig
Aan de andere kant, als men aan boord vraagt of er een dokter is, en jij zegt (onterecht) ja. Wie controleert dan of jij een echte dokter bent.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:46 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
zou bijna denken dat stiekem standaard word geplaned
niemand maar aan de andere kant zijn er ook veel verschillende dokters.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Aan de andere kant, als men aan boord vraagt of er een dokter is, en jij zegt (onterecht) ja. Wie controleert dan of jij een echte dokter bent.
Wat stomquote:
dit soort ietsquote:Op woensdag 17 februari 2010 00:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wat stom. Dat zwembad ben ik vroeger nog veel geweest. Nu ben ik er al jaren niet meer geweest, maar ik vind het een stom plan. Al ben ik ook wel benieuwd naar de geroosterde aardappelen, dat klinkt namelijk best smakelijk
Dat is een stuk waarschijnlijker dan je denkt. België heeft volgens deze link 3,9 dokters per 1000 mensen, grofweg 1 van elke 250 mensen is dus een arts. In een Boeing 747 passen een stuk of 400 mensen, dus met een volledige afspiegeling van de bevolking aan boord heb je bij een vlucht met een 747 die vanuit België vertrekt 1,5 dokter aan boord.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:45 schreef Yurithemaster het volgende:
Vrouw bevalt in vliegtuig
Wat is dat toch dat er altijd wle een dokter aanwezig is in het vliegtuig
Lijkt me een mooi alternatief voor zompige, melige patatquote:Op woensdag 17 februari 2010 00:08 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dit soort iets
[ afbeelding ]
dan zijn die roated patatoes staks sompigquote:Op woensdag 17 februari 2010 00:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Lijkt me een mooi alternatief voor zompige, melige patat
Gelukkig is wethouder Cees ook wel iets hypocriet, want zelf eet ie ook wel eens ongezond:quote:Op woensdag 17 februari 2010 00:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wat stom. Dat zwembad ben ik vroeger nog veel geweest. Nu ben ik er al jaren niet meer geweest, maar ik vind het een stom plan. Al ben ik ook wel benieuwd naar de geroosterde aardappelen, dat klinkt namelijk best smakelijk
inderdaad ik bepaal zelf wel of ik patat een of niet. ga toch ook niet bij de wethouder thuis langs om te kijken wat hij in zn koelkast heeft staanquote:Op woensdag 17 februari 2010 00:15 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Gelukkig is wethouder Cees ook wel iets hypocriet, want zelf eet ie ook wel eens ongezond:
[ afbeelding ]
Dat hele gedoe met gezond eten/drinken in sport kantines... pff. Als mensen op een gegeven moment vanwege dit soort geintjes geen zin meer hebben om te gaan voetballen/zwemmen is het enige verschil dat er alleen nog zonder eerst te sporten bier gezopen en patat gevreten wordt, thuis.
Precies, goed voorbeeld! Lees bijvoorbeeld het boek "Ongecijferdheid" van John Allen Paulos. Dat geeft hele goede inzichten in waarschijnlijkheid en kansverwachting.quote:Op woensdag 17 februari 2010 00:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat is een stuk waarschijnlijker dan je denkt. België heeft volgens deze link 3,9 dokters per 1000 mensen, grofweg 1 van elke 250 mensen is dus een arts. In een Boeing 747 passen een stuk of 400 mensen, dus met een volledige afspiegeling van de bevolking aan boord heb je bij een vlucht met een 747 die vanuit België vertrekt 1,5 dokter aan boord.
De kans dat ik binnen nu en een half uur lig te tukken... vrij grootquote:Op woensdag 17 februari 2010 00:29 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Precies, goed voorbeeld! Lees bijvoorbeeld het boek "Ongecijferdheid" van John Allen Paulos. Dat geeft hele goede inzichten in waarschijnlijkheid en kansverwachting.
Waar te koop? Ik ben best benieuwd...quote:Op woensdag 17 februari 2010 00:29 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Precies, goed voorbeeld! Lees bijvoorbeeld het boek "Ongecijferdheid" van John Allen Paulos. Dat geeft hele goede inzichten in waarschijnlijkheid en kansverwachting.
Alvast weltrusten dan.quote:Op woensdag 17 februari 2010 00:32 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
De kans dat ik binnen nu en een half uur lig te tukken... vrij groot
slaapsequote:Op woensdag 17 februari 2010 00:32 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
De kans dat ik binnen nu en een half uur lig te tukken... vrij groot
Meer info: http://www.boekenwebsite.nl/ooievaar/ongecijferdheidquote:Op woensdag 17 februari 2010 00:37 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Waar te koop? Ik ben best benieuwd...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongelofelijk maar waar!
4dequote:Op woensdag 17 februari 2010 01:15 schreef Yurithemaster het volgende:
jammer genoeg geen medaille voor boer
Ik denk niet dat zij het daar mee eens is.quote:
schiet je niks mee op met de pvda in de regeringquote:Op woensdag 17 februari 2010 01:33 schreef Cobra4 het volgende:
De motie van wantrouwen ligt er. Alle oppositie partijen steunen deze.
Hamer is verdacht stil.quote:Op woensdag 17 februari 2010 01:45 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
schiet je niks mee op met de pvda in de regering
Die zouden zich nu kapot moeten schamen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 02:59 schreef Yurithemaster het volgende:
mag hopen dat er hier geen pvda stemmers zijn
kunnen jullie bij de volgende oefening even de coördinaten van hamers achtertuin doorgevenquote:Op woensdag 17 februari 2010 03:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die zouden zich nu kapot moeten schamen.
Liever de locatie van het volgende PVDA congres.quote:Op woensdag 17 februari 2010 03:02 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
kunnen jullie bij de volgende oefening even de coördinaten van hamers achtertuin doorgeven
laten we dan direct maar de hele kamer wegblazen en aan de militaire juntaquote:Op woensdag 17 februari 2010 03:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Liever de locatie van het volgende PVDA congres.
tuurlijk niet, die bos vind het allemaal wel best zolang ze nog maar dat jaartje kunnen blijven zitten. en dan daarna weer grote praat hebben tijdens de verkiezingen die ze gaan verliezen en dan de schuld geven een en slecht gevoerde campagne.quote:Op woensdag 17 februari 2010 03:08 schreef Cobra4 het volgende:
Zou Bos nu zitten te bedenken of hij Hamer nou wel of niet de laan uit moet sturen?
En anders zegt ie wel dat Balkendende de PVDA heeft laten vallen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 03:10 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
tuurlijk niet, die bos vind het allemaal wel best zolang ze nog maar dat jaartje kunnen blijven zitten. en dan daarna weer grote praat hebben tijdens de verkiezingen die ze gaan verliezen en dan de schuld geven een en slecht gevoerde campagne.
Nesle!quote:
Kom net uit de stad en ben nog niet moe, keek nog ff naar de ruige mannen van ijshockey en was toen van plan om te gaan slapen. Toen bedacht ik me dat ik hier ook al een tijdje niet meer was geweest...quote:
Dacht je aan de SC omdat je ruige mannen zag?quote:Op woensdag 17 februari 2010 03:22 schreef Nesle het volgende:
[..]
Kom net uit de stad en ben nog niet moe, keek nog ff naar de ruige mannen van ijshockey en was toen van plan om te gaan slapen. Toen bedacht ik me dat ik hier ook al een tijdje niet meer was geweest...
Hola Cobra!
Dat heb je helemaal goed! Vooral aan jou hequote:Op woensdag 17 februari 2010 03:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dacht je aan de SC omdat je ruige mannen zag?
slaapsequote:Op woensdag 17 februari 2010 03:40 schreef Nesle het volgende:
[..]
Dat heb je helemaal goed! Vooral aan jou he
Ik ga slapen!
quote:Op woensdag 17 februari 2010 03:40 schreef Nesle het volgende:
[..]
Dat heb je helemaal goed! Vooral aan jou he
Ik ga slapen!
Trustequote:
Ik dacht al; waar blijf je.quote:Op woensdag 17 februari 2010 05:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Sleep = waste (lowlands 2009, yeah)
Ik float wat heen en weerquote:
Vergeet je zwemvest dan niet.quote:Op woensdag 17 februari 2010 05:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik float wat heen en weer
quote:
Misschien kan ik wel iets voor je regelen......quote:
Vertel.....quote:Op woensdag 17 februari 2010 07:50 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Misschien kan ik wel iets voor je regelen......
Ik wil nog wel eens een legale screener toegespeeld krijgen......quote:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 07:51 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik wil nog wel eens een legale screener toegespeeld krijgen......
Gecondoleerd.quote:Op woensdag 17 februari 2010 07:54 schreef Cobra4 het volgende:
Ik weet trouwens niet of ik jullie moet feliciteren met het feit dat het kabinet nog in het pluche zit...
Maar ik denk dat via bittorrent hij inmiddels ook gewoon in dvd-quality binnengetrokken kan worden.quote:
Ik zal eens neuzen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 07:56 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Maar ik denk dat via bittorrent hij inmiddels ook gewoon in dvd-quality binnengetrokken kan worden.
Jullie moeten de herhaling eens bekijken. Normaal is JPB aan het stuntelen, maar Hamer was vannacht de grootste stuntelaar. Die lulde zich steeds erger in een hoek.quote:
Ik dacht dat JP als een automaat sprak maar die Hamer lult helemaal als Robin van Bassie & Adriaan.....quote:Op woensdag 17 februari 2010 08:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jullie moeten de herhaling eens bekijken. Normaal is JPB aan het stuntelen, maar Hamer was vannacht de grootste stuntelaar. Die lulde zich steeds erger in een hoek.
Ik heb enkele minuten gedacht dat Hamer door haar gestuntel haar eigen coalitie om zeep zou helpen. Ze is zelfs door de tweede kamer uitgelachen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 08:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik dacht dat JP als een automaat sprak maar die Hamer lult helemaal als Robin van Bassie & Adriaan.....
Ik denk dat Hamer nu beter kan terugtreden. Die is niet meer serieus te nemen. Als je gedissed wordt door Balkellende......quote:Op woensdag 17 februari 2010 08:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb enkele minuten gedacht dat Hamer door haar gestuntel haar eigen coalitie om zeep zou helpen. Ze is zelfs door de tweede kamer uitgelachen.
En even later vertelde JPB haar (in zijn eigen woorden) dat Hamer zijn kont kon kussen met haar eisen.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 08:09 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik denk dat Hamer nu beter kan terugtreden. Die is niet meer serieus te nemen. Als je gedissed wordt door Balkellende......
In de woorden van Celebrity Death Match: That must have hurt!quote:Op woensdag 17 februari 2010 08:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ze is vannacht door elke partij gedissed.
![]()
Zelfs de kamervoorzitter zat te gniffelen bij haar antwoorden.
Geloof me, de herhaling kijken is echt de moeite waard.quote:Op woensdag 17 februari 2010 08:10 schreef PhysicsRules het volgende:
Ik heb iets gemist, maar wat jullie schrijven verbaast me niets. Hamer is een incapabel ongeleid projectiel. De PvdA moet zo snel mogelijk van haar af.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 08:14 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
In de woorden van Celebrity Death Match: That must have hurt!
Af en toe doet de politiek me denken aan Wrestlemania. De intriges, de ruzies, coalities die een week later weer niet meer bestaan.....quote:Op woensdag 17 februari 2010 08:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Vooral Pechthold en Halsema waren erg op dreef en grepen elke mogelijkheid aan om naast JPB ook Hamer aan te pakken. Werkelijk schitterend.
Ik snap nu ook meteen waarom MaJo zich wil richten op de politiek. Kostelijk vermaak.
Over Marokkaanse dames raak ik niet uitgepraat!quote:
Heb je haar nog gezien?quote:Op woensdag 17 februari 2010 08:32 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Over Marokkaanse dames raak ik niet uitgepraat!![]()
Neuhquote:
quote:
Ach misschien is ze op vakantie.quote:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 08:36 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach misschien is ze op vakantie.
laten we het hopen...
Ja anders moet ik het via andere wegen proberen haar het te laten weten..... Waarom maak ik het mijzelf in het leven zo moeilijk......quote:Op woensdag 17 februari 2010 08:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
Als Hamer deze week nog mag overleven dan komt het met jou zeker wel goed.
Hyves?quote:Op woensdag 17 februari 2010 08:41 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja anders moet ik het via andere wegen proberen haar het te laten weten..... Waarom maak ik het mijzelf in het leven zo moeilijk......
Misschien maar laat Ofyles het maar niet horen.....quote:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 08:43 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Misschien maar laat Ofyles het maar niet horen.....
Op het zelfde bankafschrift als de stortingen.....quote:
Hier wat fragmenten: http://nos.nl/video/13736(...)twoordelijkheid.htmlquote:
Ik kwam inderdaad op die fragmenten uit. Politiek24.nl heb ik niet aan gedacht. Thanks.quote:Op woensdag 17 februari 2010 08:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hier wat fragmenten: http://nos.nl/video/13736(...)twoordelijkheid.html
En anders op www.politiek24.nl wel wat herhalingen.
Heeft hij dat echt zo gezegd?quote:Op woensdag 17 februari 2010 08:06 schreef Cobra4 het volgende:
En even later vertelde JPB haar (in zijn eigen woorden) dat Hamer zijn kont kon kussen met haar eisen.
U kunt mijn achterwerk met uw lippen beroeren....quote:
Hamer had, onder druk van Halsema, geeist dat JPB uitspraken in de tweede termijn zou herhalen en nogmaals bevestigen. JPB weigerde dit. Hamer bleef vervolgens stil op haar stoeltje zitten terwijl de oppositie haar aanviel over haar minimale inbreng en standvastigheid in het debat.quote:
Mogguh MMquote:Op woensdag 17 februari 2010 09:03 schreef MadMaster het volgende:
En toen was er nog een pagina 6...
Goedemorgen.![]()
Ha MMquote:Op woensdag 17 februari 2010 09:03 schreef MadMaster het volgende:
En toen was er nog een pagina 6...
Goedemorgen.![]()
Ik moet mijn bed (straks) nog vinden.quote:Op woensdag 17 februari 2010 09:08 schreef MadMaster het volgende:
Wat een enthousiasme zo vroeg in de morgen.
Heb zelf het gevoel dat ik geen bed heb gezien vannacht...
Ik ook niet.... op de bank in slaap gevallenquote:Op woensdag 17 februari 2010 09:08 schreef MadMaster het volgende:
Wat een enthousiasme zo vroeg in de morgen.
Heb zelf het gevoel dat ik geen bed heb gezien vannacht...
Dat mens wil zich elke keer teveel profileren en rent zichzelf dan voorbijquote:Op woensdag 17 februari 2010 09:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hamer had, onder druk van Halsema, geeist dat JPB uitspraken in de tweede termijn zou herhalen en nogmaals bevestigen. JPB weigerde dit. Hamer bleef vervolgens stil op haar stoeltje zitten terwijl de oppositie haar aanviel over haar minimale inbreng en standvastigheid in het debat.
Ritalin.....quote:Op woensdag 17 februari 2010 09:13 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Dat mens wil zich elke keer teveel profileren en rent zichzelf dan voorbij
Je zag haar afgelopen nacht regelmatig denken; fuck wat zeg ik nu weer en hoe lul ik mij hier weer uit.quote:Op woensdag 17 februari 2010 09:13 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Dat mens wil zich elke keer teveel profileren en rent zichzelf dan voorbij
Ik dacht eerder aan een combinatie van Sodium thiopental, Pancuronium en Potassium chloride.quote:
Dat heb ik als ik op de versiertoer ga.....quote:Op woensdag 17 februari 2010 09:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je zag haar afgelopen nacht regelmatig denken; fuck wat zeg ik nu weer en hoe lul ik mij hier weer uit.
Mail Hamer eens.quote:Op woensdag 17 februari 2010 09:20 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat heb ik als ik op de versiertoer ga.....
quote:Op woensdag 17 februari 2010 09:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mail Hamer eens.Misschien klikt het wel.
Pil van Drion.....quote:Op woensdag 17 februari 2010 09:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik dacht eerder aan een combinatie van Sodium thiopental, Pancuronium en Potassium chloride.
Je weet maar nooit.quote:Op woensdag 17 februari 2010 09:21 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Niet een bijster goed idee denk ik....
Ik denk dat ik dan een pil van drion zou slikken.....quote:
Zorg er dan wel voor dat je Hamer op dat moment een tongzoen geeft.quote:Op woensdag 17 februari 2010 09:24 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan een pil van drion zou slikken.....
Misschien is die pil aan haar geven een betere oplossing.....quote:Op woensdag 17 februari 2010 09:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zorg er dan wel voor dat je Hamer op dat moment een tongzoen geeft.
Gewoon de drankjes op het volgende PvdA congres vergiftigen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 09:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Misschien is die pil aan haar geven een betere oplossing.....
Ah dus in 1 klap de hele PVDA weg!quote:Op woensdag 17 februari 2010 09:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gewoon de drankjes op het volgende PvdA congres vergiftigen.
Ze zullen zeker hopen dat de afgelopen nacht geen gevolgen heeft.quote:Op woensdag 17 februari 2010 09:30 schreef MadMaster het volgende:
Het hele kabinet zit nu aan de Morning After pil...
Dat zou een heleboel problemen Nederland uithelpen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 09:30 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah dus in 1 klap de hele PVDA weg!
Wel zielig voor Gert Verhulst dat ie dan voortaan zonder Diederik Samson het land in moet.....quote:Op woensdag 17 februari 2010 09:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat zou een heleboel problemen Nederland uithelpen.
Daar kan ik wel mee leven.quote:Op woensdag 17 februari 2010 09:36 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wel zielig voor Gert Verhulst dat ie dan voortaan zonder Diederik Samson het land in moet.....
Diederik Samson niet meer in de politiek zou idd een verbetering zijn.quote:
Ik neem mijn woorden (deels) terug. Anders moeten we het zonder Mei Li Vos doen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 09:41 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Diederik Samson niet meer in de politiek zou idd een verbetering zijn.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 09:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik neem mijn woorden (deels) terug. Anders moeten we het zonder Mei Li Vos doen.
En dat zouden we niet willen.quote:
Daar zou je een BiBroZaLo van krijgen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 09:50 schreef mr_anonimous het volgende:
LBOTP!
quote:Op woensdag 17 februari 2010 09:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Daar zou je een BiBroZaLo van krijgen.
En ze heeft lang haar.quote:Op woensdag 17 februari 2010 09:54 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
![]()
Je kan ook die oortjes van haar mooi beet pakken voor extra grip.....
ah dat is ook makkelijk.quote:
En ze is niet zo lang, dus een IPH.quote:
Ik ben niet zo lang.....Meest vrouwen die ik ken zijn iets korter dan ik. Of een stuk langer (Jill)quote:Op woensdag 17 februari 2010 09:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En ze is niet zo lang, dus een IPH.
Dan ben jij de IBH.quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:06 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik ben niet zo lang.....Meest vrouwen die ik ken zijn iets korter dan ik. Of een stuk langer (Jill)
Bij Jill wel.... Die is 1.89quote:
Een kop groter dan jij bent?quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:09 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Bij Jill wel.... Die is 1.89
Ik ben 1.75...quote:
Waarom noem jij je zelf dan niet zo lang?quote:
Ik ben van gemiddelde lengte. 1.80 is de gemiddelde lengte in NL dacht ik.quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Waarom noem jij je zelf dan niet zo lang?
Ah, dan ben ik met mijn 1.86 dus extreem lang.quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:12 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik ben van gemiddelde lengte. 1.80 is de gemiddelde lengte in NL dacht ik.
Wow zelfs jij bent kleiner dan Jill!quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ah, dan ben ik met mijn 1.86 dus extreem lang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |