Ik zou daar ook niet speciaal voor op en neer gaan à 6 uur in de trein, hoe aardig je me ook lijkt, sorryquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik blijf bij mijn standpunt van het meeten
Ik weet het eigenlijk wel zeker. Heb nog even in m'n msnhistory gekeken, maar alles voor september 2007 is weg.quote:
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik weet het eigenlijk wel zeker. Heb nog even in m'n msnhistory gekeken, maar alles voor september 2007 is weg.
De zoekterm 'verbrand' leverde alleen iets op over DSM en het verbranden van kindertjes.![]()
Dat kan ik je absoluut niet kwalijk nemenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:21 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik zou daar ook niet speciaal voor op en neer gaan à 6 uur in de trein, hoe aardig je me ook lijkt, sorry
Ik ben er sindsdien niet meer geweest geloof ik. Ben wel benieuwd hoe het er nu uitziet.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, dat was een leuk fietstochtje. Beetje jammer dat die duinen nu verbrand zijn
Mooi LB.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:19 schreef LadyBlack het volgende:
Nog een keertje spammen hoor, er is nieuw materiaal op YouTube gezet en deze is zo mooi![]()
Doet me denken aan die scene in Forest Gump waarin hij aan het hardlopen is.quote:
Heb nog wel meer werk van jullie op YouTube gevonden, ook wat duidelijkere beelden dan die je laatst spamde...quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:19 schreef LadyBlack het volgende:
Nog een keertje spammen hoor, er is nieuw materiaal op YouTube gezet en deze is zo mooi![]()
Zoiets doet soms heel erg zeer, weet ik uit ervaring.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:53 schreef Soempie het volgende:
RIP
M'n allstars zijn uit elkaar gevallen.
*ping* ohjaquote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Doet me denken aan die scene in Forest Gump waarin hij aan het hardlopen is.
Dat doet hij ook op zo'n eindeloos lijkende weg met bergen aan de horizon...
Dat is nog even afhankelijk van welke gemeente ons wil sponsoren he.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Goede gage is mij toebedeeld...![]()
Waar, hoe laat en hoe lang moet de set duren? Voor ¤ 1250 draai ik natuurlijk niet onbeperkt...
Moet je wel eerst voor een paar knokpartijen zorgen.....quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:45 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dat is nog even afhankelijk van welke gemeente ons wil sponsoren he.
Gezien de recente berichtgeving is Gouda wel een kanshebber
Is dit een open sollicitatie ?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:47 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Moet je wel eerst voor een paar knokpartijen zorgen.....
Om te knokken? Op dit moment ben ik daar wel voor in de stemming.quote:
Abbyquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:01 schreef Etcetera het volgende:C4, doe jij eens raden wie deze blonde schone is
[ afbeelding ]
Misschien is dat de reden voor willen verhuizen? Ze kunnen de troep niet meer kwijt....quote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:37 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik was net even aan het rondkijken op funda, wel leuk om de troep op sommige foto's te zien, dat kun je toch even opruimen als je je huis wilt verkopen
Ik doelde bijvoorbeeld op de vuile afwas in de gootsteen, dat zou ik toch even afwassen voordat de makelaar foto's gaat makenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:42 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Misschien is dat de reden voor willen verhuizen? Ze kunnen de troep niet meer kwijt....
Ja dat is wel erg loserig......quote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:43 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik doelde bijvoorbeeld op de vuile afwas in de gootsteen, dat zou ik toch even afwassen voordat de makelaar foto's gaat maken
Hier doet msn het wel.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:47 schreef Nembrionic het volgende:
mijn msn doet het niet. Bij anderen ook niet?
Ik kan geen post ontvangen via hotmail idd...quote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:47 schreef Nembrionic het volgende:
Hier ook nietquote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:47 schreef Nembrionic het volgende:
quote:
Goede fotos? Paar honderd euro.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:55 schreef mr_anonimous het volgende:
Nem wat kost het om een paar goede fotos door een fotograaf te laten nemen?
Okay. Ik moet toch een keer een paar leuke foto's van mezelf laten maken. Als ik nu kijk ben ik of dronken of ik sta er debiel op of ik lig te snurken....quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Goede fotos? Paar honderd euro.
En jij denkt dat Nem daar iets aan kan doen?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:04 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Okay. Ik moet toch een keer een paar leuke foto's van mezelf laten maken. Als ik nu kijk ben ik of dronken of ik sta er debiel op of ik lig te snurken....
Nee. Dat druist in tegen zijn policy. Ik vraag het wel eens aan iemand met een fototoestel.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En jij denkt dat Nem daar iets aan kan doen?
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:09 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee. Dat druist in tegen zijn policy. Ik kijk vraag het wel eens aan iemand met een fototoestel.
Jaquote:
Nem fotografeert toch alleen dames en al helemaal geen bekenden van hem?quote:
Het is wel wennen; een blonde Abby.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:11 schreef Etcetera het volgende:
[..]
JaIk herkende haar pas toen ze ging praten
Ze kan het hebbenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het is wel wennen; een blonde Abby.
Haar IQ schijnt ook gelijk 10 punten gedaald te zijn....quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het is wel wennen; een blonde Abby.
Dat zeker.quote:
Dan is haar IQ nog steeds 150.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:14 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Haar IQ schijnt ook gelijk 10 punten gedaald te zijn....
Ik zal eens aan Carola vragen of ze ook zo'n hoog IQ heeft.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan is haar IQ nog steeds 150.Geen probleem dus.
Die gothchick van NCIS.quote:
Op welke punten is facebook dan "beter" dan hyves?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Msn doet het hier ook niet
Ik doe trouwens facebooken (En Yuri, Red, DS en Majo ook). Ik kwam al nauwelijks op hyves maar nu echt amper nog. Vind facebook heel tof
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |