quote:Op zondag 14 februari 2010 21:34 schreef freecell het volgende:
Orea, shit zegVeel sterkte!
Mijn ouders waren gistermorgen weer terugHoezee!
De vlos was op tijdTARA belde haar onmiddelijk toen hij thuiskwam rond 11:40 en de situatie inschatte. De vlos hoorde wel aan TARA dat het serieus was en belde in de auto de kraamverzorgster al, dus die was ook op tijd
Vlos was er rond 12:34. Rond 13:00 was het een kleine 6 CM, persen rond 13:30 en om 13:43 wassie er
De bevalling van Leander was slopend, maar dit was wel echt een stortbevalling hoorMèn wat heftig. Meteen weeën om de twee minuten die anderhalve minuut duurden en mijn lijf heeft geen tijd gehad om endorfinen aan te maken. Bij Leander had ik iig tijd om aan de weeën te wennen.
Hartelijk uitgelachen door kraamverpleegster ivm mijn gefluit ipv gepuf (wederom) Ze vonden het wel handig, ze konden aan de hoogte horen in welke fase van de wee ik zat
En wederom: ik zou het zo weer doen
Stats: twee kinderen, beiden geboren op een zondag tijdens de Olympische spelen. En deze op de veraardag van mijn broer, op de verjaardag van de zoon van mijn andere broer en op valentijnsdagDe meest drukbezette datum in de familie zeg maar
Ok, beeldmateriaal...
Papa met Florian:
Florian heeft een grote! broer:
Mama met Florian:
Florian heeft oogjes
En een heel mooi rond gewicht
Filmpje!
quote:Op zondag 14 februari 2010 22:11 schreef Co_OL het volgende:
heel ff een reactie van vrouwtje co_ol
allereerst alle nieuwe pappa's en mamma's gefeliciteerd met jullie nieuwe wereld burgers.. lekker genieten van de kleintjes en natuurlijk een hele fijne kraamtijd! leuke foto's!!!
zo langzamerhand wordt mijn /ons geduld ernstig op de proef gesteld... wij willen ons kleintje ook zo graag vast houden.dus ik ben ernstig jaloers... wordt soms moedeloos van alle reacties van kennissen en vrienden fam. waar die kleine toch wel niet blijft
hoe goed bedoeld ook... morgen ziekenhuis bezoek maar even afwachten ... hopelijk kunnen we dan aftellen!
( laat het reageren weer aan mijn liefje over..., su6 allemaal)
quote:Op zondag 14 februari 2010 22:11 schreef trui het volgende:
Freecell, Tara & Leander: heel veel geluk gewenst met Florian!wat een prachtig hoopje mens op die weegschaal, zo mooi roze.
en ik zie dat ik nog 2 nieuwe babietjes gemist had:
Sindell, gefeliciteerd met je dochter Laura. wat een mooie foto, het is er niet aan af te zien dat je zo'n zware bevalling gehad hebt. heel veel sterkte met het bijkomen en verwerken ervan.
DJRandall, jullie ook een zoon! gefeliciteerd met Lucas!
eerst octo, dan cool. Vervolgens Sc0rp, daarna asy, ymme, leonieke en happyquote:Op zondag 14 februari 2010 22:26 schreef mijsje het volgende:
Ik ben heel benieuwd wie er het volgende babietje krijgt en wanneer...
(worst TVP ever...)
quote:Op zondag 14 februari 2010 22:32 schreef flugeltje het volgende:
[..]
eerst octo, dan cool. Vervolgens Sc0rp, daarna asy, ymme, leonieke en happy
Ja, maar octo is al begonnen, dus dan moet je vriendin niet wachten op de controle morgenquote:Op zondag 14 februari 2010 22:36 schreef Co_OL het volgende:
[..]
ik stel voor gewoon het rijtje volgen .. dus eerst cool
precies. niet zo wreed voor je bevallende medemens he! en anders gaan jullie lekker simultaan bevallen! (bovendien: er zijn ook mensen die (zowat) 3 weken over tijd gaan hoor!quote:Op zondag 14 februari 2010 22:39 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ja, maar octo is al begonnen, dus dan moet je vriendin niet wachten op de controle morgen
Niet in het minst voor Leonieke zelfquote:Op zondag 14 februari 2010 23:03 schreef freecell het volgende:
Leonieke eerst zou een leuke schok geven
Wat een schatje is Florian! Van harte gefeliciteerd Tara, Freecell en Leanderquote:
quote:Op zondag 14 februari 2010 23:10 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Niet in het minst voor Leonieke zelf![]()
Hahahaha, wel de enveloppen voor de kaartjes klaar maar geen vluchtkoffertjequote:Op maandag 15 februari 2010 09:24 schreef leonieke het volgende:
[..]![]()
Idd
![]()
Ik ben gisterenavond maar begonnen aan het schrijven van de adressen voor de kaartjes omdat ik wat last van pijn had (waren waarschijnlijk gewoon mijn darmen trouwens).
Zegt mijn man tegen mij: waarom ben je daar nu eigenlijk aan begonnen (het was al na 21u)?
Ik: Ja, gewoon krampen enzo, en je weet natuurlijk maar nooit.
Hij: zou je dan niet beter eerst jouw koffer pakken ipv kaartjes schrijven?
Hmz...had hij wel een punt natuurlijk. Dus ik ga vandaag maar wat kleren wassen denk ik
En freecell en Tara: wat een mooi mannetje![]()
Halen als in keizersnede of halen als in opwekken?quote:Op maandag 15 februari 2010 09:35 schreef Co_OL het volgende:
Jaja hopelijk is het vandaag zo ver![]()
Zo eerst voor een ECG om 11 uur en daarna naar de gyn... Ik hoop stiekem dat hij zegt we gaan het halen
Ja, ik dacht: ik help mijn man wat, want anders moet hij die allemaal schrijvenquote:Op maandag 15 februari 2010 09:35 schreef pessie het volgende:
[..]
Hahahaha, wel de enveloppen voor de kaartjes klaar maar geen vluchtkoffertjeJe bent geweldig!
Maakt me eigenlijk geen reet uitquote:Op maandag 15 februari 2010 09:37 schreef pessie het volgende:
[..]
Halen als in keizersnede of halen als in opwekken?
Succes. Laten we hopen op een natuurlijke bevalling.quote:
Ok, dat is een mooi lijstje.quote:Op zondag 14 februari 2010 22:32 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Volgens mij met 37 weken.quote:Op maandag 15 februari 2010 11:04 schreef leonieke het volgende:
Vanaf wanneer ben je eigenlijk LLM? Want ik heb eigenlijk helemaal het gevoel niet dat ik al LLM ben. Dat is denk ik wel het voordeel van zo lang te blijven werken. De rust begint nu pas voor mij en ik vind het eigenlijk wel nog eventjes fijn zoKomt daarbij dat ik mezelf altijd gezegd heb rekening te houden met 8 maart als bevallingsdatum en dat is echt nog zo ver weg (lijkt het wel)
Is ze al geopereerd (of heb ik dat stukje gemist).quote:Op maandag 15 februari 2010 11:37 schreef tessie het volgende:
Hopelijk zetten die weeen dan snel echt door!
Orea heeft internet aangevraagd, dus als het goed is kan ze zo ook zelf weer wat meer vertellen.
quote:Op zondag 14 februari 2010 22:32 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En is het nu wel of niet een blindedarm onsteking? Of heb ik weer eens niet goed gelezen?quote:Op maandag 15 februari 2010 12:59 schreef Orea het volgende:
nou hoi! internet gaat niet echt lekker maar het werktmri wordt geprikt nu qua pijn is het duidelijk maar geen koorts. Kan wel nog even duren want plekken bij mri zin schaars.
Gelukkig is frummel in orde en troost me door zich af n toe te laten voelen
Gisteren nog even thee gedaan bij octofamilie die ligt een paar kamers hier vandaan. Geen idee hoe het nu is overigens met ze.
pfff tikken schiet niet op zo. Ik stop er weer mee
balen, maar inderdaad, vrijdag is ze er zeker. Probeer vast te houden aan het positieve. en-beetje-flauwe-heb-je-al-duizend-keer-gehoord-waarschijnlijk-opmerking: geniet de komende nachten maar van je nachtrustquote:Op maandag 15 februari 2010 13:40 schreef Co_OL het volgende:
Wij zijn weer terug![]()
as woensdag gaan ze inleiden, eerst beginnen met gel en dan verder zien. vrijdag is ze er zeker
och, hoort erbij hoorquote:Op maandag 15 februari 2010 13:23 schreef ymme het volgende:
Octo en man.
Ik weet dan wel niet wat beenween zijn. Maar het lijkt me zeer zeker geen pretje. Hopelijk duurt het nu niet meer al te lang. Succes!
Dat is inderdaad heeeeeeel pijnlijk!quote:Op maandag 15 februari 2010 14:02 schreef amaranta het volgende:
Toevallig vertelde een collega laatst dat een vriendin van hem (die geen kinderen kan krijgen) na een operatie op de kraamafdeling was gelegd, beetjezeg maar.
quote:Op maandag 15 februari 2010 14:12 schreef octopussy het volgende:
Lekker lomp inderdaad! Ik had van Orea begrepen dat het ziekenhuis verder vol was en dat ze daarom op de kraamafdeling lag.
Trouwens, toen ik vrijdagnacht met die vreselijke buikpijn bij de spoedpost naar binnen strompelde vroegen ze of ik kwam om te bevallen. Ik wist even niet wat ik moest zeggen
Het zal wel iets in die trant zijn geweest ja. Het kwam er in ieder geval op neeer dat het erg pijnlijk (geestelijk dus) ws om daar te liggen.quote:Op maandag 15 februari 2010 14:08 schreef pessie het volgende:
[..]
Dat is inderdaad heeeeeeel pijnlijk!
Maar dat is net als jonge vrouwen die door baarmoederkanker hun baarmoeder moeten laten verwijderen door een gyneacoloog ook op zo'n afdeling liggen. En dan krijgen ze zustertjes aan hun bed met "en wat is het, een jongen of een meisje"
het lijkt me toch dat daar heus wel op de afdeling van bekend is dat die vrouwen een bm-verwijdering hebben ondergaanquote:Op maandag 15 februari 2010 14:08 schreef pessie het volgende:
[..]
Dat is inderdaad heeeeeeel pijnlijk!
Maar dat is net als jonge vrouwen die door baarmoederkanker hun baarmoeder moeten laten verwijderen door een gyneacoloog ook op zo'n afdeling liggen. En dan krijgen ze zustertjes aan hun bed met "en wat is het, een jongen of een meisje"
"liever wel" ?quote:Op maandag 15 februari 2010 14:12 schreef octopussy het volgende:
Lekker lomp inderdaad! Ik had van Orea begrepen dat het ziekenhuis verder vol was en dat ze daarom op de kraamafdeling lag.
Trouwens, toen ik vrijdagnacht met die vreselijke buikpijn bij de spoedpost naar binnen strompelde vroegen ze of ik kwam om te bevallen. Ik wist even niet wat ik moest zeggen
gefeliciteerd!!!quote:Op maandag 15 februari 2010 16:53 schreef octopussy het volgende:
octo man :
Hannah is geboren !!! meer detals later
Eindelijk mag ik jompelen! (ik wist het al maar mocht niks zeggenquote:Op maandag 15 februari 2010 17:28 schreef Ca.ra het volgende:
En nog meer goed nieuws, Harry van Asy heeft zich aangediend! Wat ik er van gehoord heb was het zeker geen makkelijke bevalling, maar ze heeft het hem maar mooi geklaard!
Harry (zijn echte naam maakt ze zelf bekend) is een ontzettend lief en tevreden mannetje. En Asy klonk na een doorgehaalde nacht wel vermoeid, maar ook als de sterke vrouw die ze is.
![]()
ik ben er helemaal jompelig van
![]()
Een heuse babyboomquote:Op maandag 15 februari 2010 17:28 schreef Ca.ra het volgende:
En nog meer goed nieuws, Harry van Asy heeft zich aangediend! Wat ik er van gehoord heb was het zeker geen makkelijke bevalling, maar ze heeft het hem maar mooi geklaard!
Harry (zijn echte naam maakt ze zelf bekend) is een ontzettend lief en tevreden mannetje. En Asy klonk na een doorgehaalde nacht wel vermoeid, maar ook als de sterke vrouw die ze is.
![]()
ik ben er helemaal jompelig van
![]()
Nou dan kan ik je wat dat betreft wel uit de droom helpen. Maar verder mag ik niks zeggenquote:Op maandag 15 februari 2010 17:39 schreef CrazyPrincess het volgende:
Je F5't eens een keer en er zijn weer twee kindjes geboren
Gefelicteerd Octomum, Octoman en meneer en mevrouw Asyniur![]()
Ik ga heel hard lachen als Harry echt Harry blijkt te heten
Je kunt het niet langer ontkennen, ook jij zal! En misschien wel heul binnenkort!quote:Op maandag 15 februari 2010 18:20 schreef leonieke het volgende:
Werk je ff twee manden strijk weg, is Harry opeens geboren
Asy van harte gefeliciteerdWat raar dat al die mensen die net voor mij staan aan het bevallen zijn
Nog een week en jij werpt tussen de strijk door ook je ventjequote:Op maandag 15 februari 2010 18:20 schreef leonieke het volgende:
Werk je ff twee manden strijk weg, is Harry opeens geboren
Asy van harte gefeliciteerdWat raar dat al die mensen die net voor mij staan aan het bevallen zijn
volgens mij is het bij sommige ziekenhuizen ook vrij standaard dat je op die afdeling komt na een bm-verwijdering... dat was wel zo toen bij mijn moeder de bm verwijderd werd. zij lag niet op zaal met jonge moeders, maar wel op dezelfde afdeling. een paar kamers waren voor ander soort operaties enzo, en de rest was voor verloskunde of dingen die met zwangerschap te maken hadden.quote:Op maandag 15 februari 2010 14:18 schreef huuphuup het volgende:
[..]
het lijkt me toch dat daar heus wel op de afdeling van bekend is dat die vrouwen een bm-verwijdering hebben ondergaanen dat ze enkel en alleen op de kraamafdeling terecht komen als er écht geen plek is verder in het ziekenhuis.
Pijnlijk misschien maar wachten tot er plaats is lijkt me ook niet echt een optie...
Octo heel heel heel veel succes, nog eventjes meid en dan heb je je meiske vast!!
quote:Op maandag 15 februari 2010 18:20 schreef leonieke het volgende:
Wat raar dat al die mensen die net voor na mij staan aan het bevallen zijn
Zie, je verwoordt het beter dan ik. Ik voel me prima, ben nieuwsgierig (uiteraard, dat ben ik al maandenquote:Op maandag 15 februari 2010 18:52 schreef Poppedein het volgende:
En toch komt dat moment vaak ineens toch wel ergens Leonieke... Van mij mocht t tot voor de uitgerekende datum ook nog wel tijden duren, op de nieuwsgieirgheid na dan.. ik voelde me prima, vermaakte me prima, dus waarom niet... en toen een paar dagen nar de uitgerekende datum toen ging ineens die knop om, was ik er helemaal klaar voor en kon ik echt denken "kom maar op met die bevalling!"
Ik lag afgelopen zomer ook op zo'n afdeling. Het valt natuurlijk allemaal onder gynaecologie, dus zo gek is het niet.quote:Op maandag 15 februari 2010 18:33 schreef mijsje het volgende:
Asy en J, zomaar een Harry erbij!!!![]()
gefeliciteerd!!!!!
Octo en Octoman, ook gefeliciteerd met Hannah!![]()
[..]
volgens mij is het bij sommige ziekenhuizen ook vrij standaard dat je op die afdeling komt na een bm-verwijdering... dat was wel zo toen bij mijn moeder de bm verwijderd werd. zij lag niet op zaal met jonge moeders, maar wel op dezelfde afdeling. een paar kamers waren voor ander soort operaties enzo, en de rest was voor verloskunde of dingen die met zwangerschap te maken hadden.
Jaaaaaah! Gefeliciteerd!quote:Op maandag 15 februari 2010 16:53 schreef octopussy het volgende:
octo man :
Hannah is geboren !!! meer detals later
quote:Op maandag 15 februari 2010 19:25 schreef Orea het volgende:
Octo & Asy, ze zijn er! Van harte!
Hier geen blindedarm ontsteking maar mijn eileider die waarschijnlijk op knappen staat. (hyydrosalpinx, met vocht gevulde eileider waar ik al aan geopereerd ben en waardoor ivf voor ons de enige mogelijkheid was) moet toch blijven en morgen weer door de molen bij de gyn. *zucht* ik ben hier zo klaar mee.....blij dat het mijn blindedarm niet is, maar mischien toch operatie hieraan...
Ik kwam net kijken of er nieuws was van je!quote:Op maandag 15 februari 2010 19:25 schreef Orea het volgende:
Hier geen blindedarm ontsteking maar mijn eileider die waarschijnlijk op knappen staat. (hyydrosalpinx, met vocht gevulde eileider waar ik al aan geopereerd ben en waardoor ivf voor ons de enige mogelijkheid was) moet toch blijven en morgen weer door de molen bij de gyn. *zucht* ik ben hier zo klaar mee.....blij dat het mijn blindedarm niet is, maar mischien toch operatie hieraan...
sterkte, wat een nare diagnose. En wat er al gevraagd werd. Beinvloedt dit de zwangerschap niet?quote:Op maandag 15 februari 2010 19:25 schreef Orea het volgende:
*gloep*quote:Op maandag 15 februari 2010 19:52 schreef Brighteyes het volgende:
Zo, ik heb de bezem even door de OP gehaald, schuift de top 10 nog even lekker hard door.
Octo en Asyniur zijn er natuurlijk uit, maar ook een paar anderen die al maanden niet meer hier gezien zijn.
bahbah, ik hoop dat er iig snel *een* oplossing komt. sterkte ermee hoor!! *knufs*quote:Op maandag 15 februari 2010 19:35 schreef Orea het volgende:
die eileiders zijn al afgeklemd free, al jaren dus spontaan zwanger worden kon al niet. Dus van mij mag ie weg. Maar liever niet nu. Maarja die pijn trek ik ook niet nog 5.5 maand.... lastig.
Ff offtopic, maar de afdeling heet : Gyneacologie en Obstetrie. Obstetrie is verloskunde en alles wat verder te maken heeft met zwangerschap en bevallen, de rest is alle andere gyneacologische kwalen. Zolang het te vermijden is liggen al deze patienten gescheiden, alleen bij echte topdrukte komt het voor dat er gemengd wordt. maar ook dan wordt er zeker wel rekening gehouden met achtergronden ed. (al hoor je best schrijnende verhalen, "een zustertje" die aan het bed vraagt wat het geworden is na een BMV is echt een broodje aap)quote:Op maandag 15 februari 2010 15:05 schreef pessie het volgende:
[..]
"liever wel" ?
En ik meen dat vrouwen die daar liggen vanwege een dergelijke operatie daar liggen omdat de gyneacoloog daar rondloopt ofzo. En het zal vast wel bekend zijn maar verplegend personeel let daar misschien niet altijd even goed op.
En octo: zet em op!
komen ze ook regelmatig?quote:Op maandag 15 februari 2010 20:27 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Nou der heeft er hier een lekker verse ananas gegeten (door Sc0rP) vers gesneden dus kom maar op met die baby![]()
K heeft trouwens wel last van harde buiken (die nu ook wat langer aanduren en wat pijnlijker zijn)![]()
Niet helemaal broodje aap, ik keek altijd over mijn lijk en Emmy lag toen op de gynaecologie afdeling en de keuken-zuster vroeg haar wat het geworden was. (ik geloof na een eierstok verwijdering)quote:Op maandag 15 februari 2010 20:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ff offtopic, maar de afdeling heet : Gyneacologie en Obstetrie. Obstetrie is verloskunde en alles wat verder te maken heeft met zwangerschap en bevallen, de rest is alle andere gyneacologische kwalen. Zolang het te vermijden is liggen al deze patienten gescheiden, alleen bij echte topdrukte komt het voor dat er gemengd wordt. maar ook dan wordt er zeker wel rekening gehouden met achtergronden ed. (al hoor je best schrijnende verhalen, "een zustertje" die aan het bed vraagt wat het geworden is na een BMV is echt een broodje aap)
Weer wegsluipt
Hoewel pijnlijk en uitermate ongepast en echt afschuwelijk niet "een zustertje". Dat zijn mensen van de voeding of de huishoudelijke dienst. Die waarschijnlijk óók het verschil tussen Gyn en ob niet weten.quote:Op maandag 15 februari 2010 21:04 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
[..]
Niet helemaal broodje aap, ik keek altijd over mijn lijk en Emmy lag toen op de gynaecologie afdeling en de keuken-zuster vroeg haar wat het geworden was. (ik geloof na een eierstok verwijdering)
Euhm, niks broodje aap. Dat gebeurde in mijn geval dus soort vanquote:Op maandag 15 februari 2010 20:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ff offtopic, maar de afdeling heet : Gyneacologie en Obstetrie. Obstetrie is verloskunde en alles wat verder te maken heeft met zwangerschap en bevallen, de rest is alle andere gyneacologische kwalen. Zolang het te vermijden is liggen al deze patienten gescheiden, alleen bij echte topdrukte komt het voor dat er gemengd wordt. maar ook dan wordt er zeker wel rekening gehouden met achtergronden ed. (al hoor je best schrijnende verhalen, "een zustertje" die aan het bed vraagt wat het geworden is na een BMV is echt een broodje aap)
Weer wegsluipt
dat is dan echt heel erg vervelend en heel erg pijnlijk.quote:Op maandag 15 februari 2010 21:25 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Euhm, niks broodje aap. Dat gebeurde in mijn geval dus soort van
de mensen van je verzekering weten het ook niet hoor. heeft mij nog eens een hoop gezeur gekost na een curretage.quote:Op maandag 15 februari 2010 21:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Hoewel pijnlijk en uitermate ongepast en echt afschuwelijk niet "een zustertje". Dat zijn mensen van de voeding of de huishoudelijke dienst. Die waarschijnlijk óók het verschil tussen Gyn en ob niet weten.
owh zo (sorry, ben ook niet zo helder op het momentquote:Op maandag 15 februari 2010 21:29 schreef huuphuup het volgende:
[..]
dat is dan echt heel erg vervelend en heel erg pijnlijk.
Maar ik denk dat buuf gewoon bedoelt dat het écht niet zo is dat pasbevallen vrouwen standaard op 1 kamer liggen met vrouwen bij wie de bm verwijderd is en dat het ook heus niet zo is dat die zustertjes erg denigrerend trouwens eigenlijk magoe nergens van op de hoogte zijn. En zo komt het wel een beetje over.
Er is daar in een ziekenhuis heus over nagedacht en ik geloof dat gewoon niet dat het schering en inslag zou zijn. Natuurlijk zijn er uitzonderingen maar goed, iets met uitzondering en regel bevestigen
Huh? Wat heeft de verzekering daarover te zeuren dan?quote:Op maandag 15 februari 2010 21:32 schreef simmu het volgende:
[..]
de mensen van je verzekering weten het ook niet hoor. heeft mij nog eens een hoop gezeur gekost na een curretage.
Nee, wat ik had gehoord lag inderdaad niet op een kamer met pasbevallen vrouwen, maar er was wel iemand geweest die had gevraagd wat het was.quote:Op maandag 15 februari 2010 21:29 schreef huuphuup het volgende:
[..]
dat is dan echt heel erg vervelend en heel erg pijnlijk.
Maar ik denk dat buuf gewoon bedoelt dat het écht niet zo is dat pasbevallen vrouwen standaard op 1 kamer liggen met vrouwen bij wie de bm verwijderd is en dat het ook heus niet zo is dat die zustertjes erg denigrerend trouwens eigenlijk magoe nergens van op de hoogte zijn. En zo komt het wel een beetje over.
Er is daar in een ziekenhuis heus over nagedacht en ik geloof dat gewoon niet dat het schering en inslag zou zijn. Natuurlijk zijn er uitzonderingen maar goed, iets met uitzondering en regel bevestigen
ja en? Das dan hoogstwaarschijnlijk een uitzondering. En de kans is ook nog eens erg groot dat het geen 'zustertje' of verpleegster is geweest maar een schoonmaakster of iemand van de eetkarrenploeg.quote:Op maandag 15 februari 2010 21:37 schreef pessie het volgende:
[..]
Nee, wat ik had gehoord lag inderdaad niet op een kamer met pasbevallen vrouwen, maar er was wel iemand geweest die had gevraagd wat het was.
die zeggen dan na een curretage na een miskraam dat je helemaal niet zwanger bent geweest en dan dus de no claim zelf moet betalen.quote:Op maandag 15 februari 2010 21:35 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Huh? Wat heeft de verzekering daarover te zeuren dan?
Ik heb bij al m'n miskramen geen enkele keer gezeur gehad over m'n eigen risico / noclaim... Ja de cytotec moest ik zelf betalen, maar dat is bij alle medicijnen. Verder nooit problemen gehad...quote:Op maandag 15 februari 2010 21:43 schreef simmu het volgende:
[..]
die zeggen dan na een curretage na een miskraam dat je helemaal niet zwanger bent geweest en dan dus de no claim zelf moet betalen.
quote:Op maandag 15 februari 2010 21:43 schreef simmu het volgende:
[..]
die zeggen dan na een curretage na een miskraam dat je helemaal niet zwanger bent geweest en dan dus de no claim zelf moet betalen.
Ik heb zusters gehad die overduidelijk de status niet (goed) hadden gelezen. Ik moest ze vertellen wat ze vooral wel en niet moesten doenquote:Op maandag 15 februari 2010 21:45 schreef flugeltje het volgende:
Tuurlijk is verplegend personeel op de hoogte, die lezen namelijk de statussen voor ze aan hun dienst beginnen. Zal inderdaad meestal een keukenhulp of schoonmaakster zijn als zoiets al gebeurd. En dan nog zullen die allemaal zo'n fout maar 1 keer maken.... Het is zeer, zeer vervelend en naar als zoiets gebeurd, maar ik zie het niet als een doelbewust kwetsen. Zoals huup al aangeeft, lompe dingen gebeuren en zullen blijven gebeuren... Als ik eens naga wat ik allemaal heb moeten aanhoren over m'n miskramenMaar goed, meestal is het gewoon goed bedoeld allemaal
Ik zelf heb er nu echt genoeg van dat ik in niemandsland zit, gelukkig woensdag de echo, nu maar hopen dat alles dan nog in orde blijkt te zijn....
Uitzonderingen zijn er inderdaad altijd wel, maar over het algemeen zullen ze wel weten waarom je in het ziekenhuis ligt.quote:Op maandag 15 februari 2010 21:51 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Ik heb zusters gehad die overduidelijk de status niet (goed) hadden gelezen. Ik moest ze vertellen wat ze vooral wel en niet moesten doen
Maar over het algemeen ben ik erg te spreken over de verzorging die ik heb gehad. Ik zal niet met angst en beven nog eens naar het ziekenhuis gaan
Dat zou toch wel wat zijn he!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 08:31 schreef flugeltje het volgende:
Waar is iedereen, het is al half negen.... Ligt iedereen te bevallen?
Ik alvast nietquote:Op dinsdag 16 februari 2010 08:31 schreef flugeltje het volgende:
Waar is iedereen, het is al half negen.... Ligt iedereen te bevallen?
Maar het zou zo erg erg erg grappig zijn als jij voor zou dringenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:14 schreef leonieke het volgende:
Er zijn nog 4 wachtenden voor mij, pessie
Het zou moeten zijn dat er internet in het ziekenhuis is en mijn man met zijn laptop langskomt en ik dus zo online kan.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:20 schreef flugeltje het volgende:
Zeg Leo, jij gaat het toch niet 5 dagen voor ons verborgen houden zeker?
Kun je echt niet iemand SMS'en ofzo? Of je man vragen iemand te mailen?
Je mag mijn mobiele nummer wel!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:27 schreef leonieke het volgende:
Ah ja, natuurlijk, naar mijn man om te zeggen dat hij het moet posten?![]()
![]()
Ik heb namelijk geen gsm-nummers van andere fokkers![]()
Tsssquote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:23 schreef leonieke het volgende:
[..]
En we zijn niet zo fancy dat we een gsm hebben die op internet kan.
Oef, dat klinkt niet leuk! Maar fijn dat je vannacht beter geslapen hebt. Ik hoop voor je dat je straks naar huis mag. Sterkte.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:31 schreef Orea het volgende:
Goeiemorgeneindelijk kon ik paracetamol nemen nu het mijn blindedarm niet was en heb voor het eerst in weken goed geslapen. Ze moesten me zelfs wakker maken.
Gisteren avond laat nog een hele delegatie aan mijn bed gehad aan artsen, ik ben inmiddels overal bekend geloof ik (tis ook wel een verhaal). Zo toch nog bloed prikken om de waardes te checken.
Straks kom er nog een gyn en misschien toch naar huis. Maar wil weten wat dit voor de rest van de zwangerschap betekend qua risico en pijn.
Wat een soap
Mijn gsm moet vier opties hebben:quote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:31 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
Tsss![]()
Me heeft : [ afbeelding ]
Beste leuk zo alles erom en eraan.
Wel van het werk dus het is voor mij graties![]()
En betekent het dan dat er geen operatie zit aan te komen? Want dat nieuws heb ik dan ergens gemist, denk ik.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:31 schreef Orea het volgende:
Goeiemorgeneindelijk kon ik paracetamol nemen nu het mijn blindedarm niet was en heb voor het eerst in weken goed geslapen. Ze moesten me zelfs wakker maken.
Gisteren avond laat nog een hele delegatie aan mijn bed gehad aan artsen, ik ben inmiddels overal bekend geloof ik (tis ook wel een verhaal). Zo toch nog bloed prikken om de waardes te checken.
Straks kom er nog een gyn en misschien toch naar huis. Maar wil weten wat dit voor de rest van de zwangerschap betekend qua risico en pijn.
Wat een soap
Bellen, checkquote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:40 schreef leonieke het volgende:
[..]
Mijn gsm moet vier opties hebben:
- ik moet ermee kunnen bellen
- ik moet kunnen smsen
- hij moet een trilalarm hebben
- hij moet dienst kunnen doen als wekker.
Voor de rest gebruik ik toch niets van al die spullen die er nog op zitten
Ja, dat hoop ik uiteraard ook, hé!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:53 schreef Orea het volgende:
Dat hoor ik straks Leonie... ik hoop op niet opereren maar als de waardes op ontsteking toch weer zijn gestegen zullen ze misschien wel moeten...
Het is inderdaad niet de bedoeling dat je je hierover druk zit te maken, 1 troost, als de baby er is kun je je hier niet eens meer druk over maken!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:53 schreef leonieke het volgende:
Btw, het is niet goed zeker dat ik me druk zit te maken in de manier waarop mensen mijn taken overnemen?Eén van mijn taken is mensen informeren over de manieren waarop ze toegelaten worden tot de opleidingen die we aanbieden. Nu moeten een aantal collega's dat overnemen en ik open daarnet mijn mail van het werk en zie dat iemand een mail heeft beantwoord. Vol fouten
![]()
![]()
En dan maak ik een document van 20 pagina's waar echt ongeveer alle mogelijkheden in vermeld staan met standaardantwoorden en dan nog kunnen ze niet het juiste kiezen![]()
Ik vraag me soms echt af waarom collega's zo nonchalant zijn (want in juni krijg ik die mensen wel over de vloer en dan mag ik gaan zeggen dat ze verkeerd geïnformeerd zijn).
[/klaagpost-over-collega's]
Weet je, die collega heeft x aantal meer diploma's dan ik (ik ben prof bachelor, zij is doctor) en ik heb al gemerkt bij haar dat ze het niet zo fijn vindt dat iemand die "dommer" is dan haar zegt dat ze een fout heeft gemaakt. Maar ik vind het gewoon zo jammer dat ik zoveel moeite heb gestoken in dat document en zij het blijkbaar te veel moeite vindt om het even door te nemen.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:07 schreef pessie het volgende:
[..]
Het is inderdaad niet de bedoeling dat je je hierover druk zit te maken, 1 troost, als de baby er is kun je je hier niet eens meer druk over maken!
Misschien een mailtje naar de betreffende collega dat die zijn/haar bril even moet opzetten en daarnaast dat documentje van jou moet openen?
En verder mailbox dichtlaten, je bent met verlof.
Maar ze maken fouten als ze mij vervangenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:29 schreef Vicky het volgende:
Leonieke, je hebt verlof hoor! Laat dat werk lekker los, je bent echt wel vervangbaar hoor!!
Wel een ruime maat groter halen!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:32 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maar ze maken fouten als ze mij vervangenMaar idd, loslaten
Al zal dat beteren als ik meer te doen heb.
Nu ga ik maar eens douchen en dan naar de markt. Met een week vertraging: kip aan 't spit halenEn binnenspringen in de winkel voor een borstvoedingsbh. Dat moet ook nog in mijn koffer
Ook al mijn borsten nu nog steeds niet veranderd zijn?quote:
Aan de ene kant heb je daar wel gelijk aan, aan de andere kant vermoed ik dat je de eerste paar weken echt geen zin hebt om een BH te gaan kopen...quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:36 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ook al mijn borsten nu nog steeds niet veranderd zijn?
Ik zit nu nog altijd op exact dezelfde maat als voor mijn zwangerschap. En over die maat groter? Dat is dan enkel de cup veronderstel ik?
Op veel lijstjes zie ik staan dat je er beter 2 of 3 kan meenemen naar het ziekenhuis, maar ik denk toch dat ik in eerste instantie maar één zal kopen. Het zou ook zonde zijn als ik er twee of drie koop en die dan opeens niet blijken te passen.
Het zou wel een LoL moment zijn!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:00 schreef Sonnetje85 het volgende:
Haha precies
Dat zat ik ook te bedenken haha.
Ik ben echt serieus bang dat ze opeens zeggen ohw het is een meisje *lol*
(al denk ik van niet, want het was echt overtuigend een jongetje maar toch)
Heb even op je babysite gebliekt. Leuk hoor....quote:
Oh, maar daar heb ik dan een man voor, héquote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:46 schreef pessie het volgende:
[..]
Aan de ene kant heb je daar wel gelijk aan, aan de andere kant vermoed ik dat je de eerste paar weken echt geen zin hebt om een BH te gaan kopen...
En als die persoon jou dommer vind dan zichzelf en niet door jou gecorrigeerd wil worden dan laat je dit geval nu echt helemaal los. Als ze zelf zo dom doet... Het is niet dat jij er nu iets aan kunt doen.
Dat zou helemaal niet LOL zijn. Haha.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:06 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Het zou wel een LoL moment zijn!
Oh ja, als hij past inderdaad... En wat te doen bij niet passen? Wat trouwens ook heel goed werkt is een verlengstukje tussen beide delen. Dat heb ik nu en mn BH's zitten weer een stuk beter!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:06 schreef leonieke het volgende:
[..]
Oh, maar daar heb ik dan een man voor, héHet is dan maar kwestie van in dezelfde winkel (is van hier maar een paar minuten rijden, net bij de supermarkt waar hij toch heen zal moeten
) hetzelfde merk en dezelfde maat te kopen als hij past.
En idd, aan die collega kan ik nu niets doen. Wordt vervolgd! (in juni).
zo waar!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:07 schreef pessie het volgende:
[..]
Het is inderdaad niet de bedoeling dat je je hierover druk zit te maken, 1 troost, als de baby er is kun je je hier niet eens meer druk over maken!
Maar jij hebt volgens mij al best vaak bevestiging gekregen dat het een jongen is toch? En laat ons alsjeblieft niet 2 dagen in spanning!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:11 schreef leonieke het volgende:
In de familie waren ze gisteren ook bezig tegen mij: "stel je voor dat het een meisje is en je dat aan de telefoon moet zeggen tegen iemand"
Heb ik maar direct gezegd dat het toch zeker twee dagen zal duren vooraleer ik dan iemand verwittig dat ik ben bevallen![]()
Maar nee, serieus, het zou allemaal loslopen (we hebben ook niets typisch-jongen gekocht ofzo) maar ik denk wel dat iedereen zou denken dat we ze allemaal opzettelijk op het verkeerde been hebben gezet (zeker omdat we allebei al heel de tijd zeggen: we maken er geen punt van, iedereen mag van ons weten wat het geslacht is).
Maar ik zweer het dus nu plechtig: als het een meisje zou zijn, zou ik even geschrokken zijn als jullie![]()
Ja, bij niet passen? Dan zou ik nu ongeveer elke maat moeten kopen om zeker te zijn dat er één tussen zit die past na de bevalling. Zoiets kun je volgens mij gewoon niet voorspellen. En dus is het kwestie van een gokje te wagen. Ik denk trouwens dat er vroeger ook geen voedingsbh's waren en mensen toch borstvoeding gaven.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:09 schreef pessie het volgende:
[..]
Oh ja, als hij past inderdaad... En wat te doen bij niet passen? Wat trouwens ook heel goed werkt is een verlengstukje tussen beide delen. Dat heb ik nu en mn BH's zitten weer een stuk beter!
Best vaak?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:14 schreef pessie het volgende:
[..]
Maar jij hebt volgens mij al best vaak bevestiging gekregen dat het een jongen is toch? En laat ons alsjeblieft niet 2 dagen in spanning!
ja, het begon me toch wel heel erg dwars te zitten nu. ben echt heel opgelucht!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:24 schreef Ticootje het volgende:
Fijn simmu! Dat moet lekker voelen!
Alleen hier op fok! is bekend dat we de baby naar opa gaan vernoemen. En ik heb de naam ook al eens genoemd.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:06 schreef amaranta het volgende:
[..]
Heb even op je babysite gebliekt. Leuk hoor....
Maar als je je baby naar opa gaat vernoemen dan weet ik de naam denk ik al...
Fijn om van te voren te weten, dat het goed komt.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:22 schreef simmu het volgende:
zo. ik heb me door het ijs van en naar maatschappelijk werk (en supermarkt) geworsteld en nu ben ik blijmocht ik in het ziekenhuis belanden gaan ze (met spoed) bemiddelen zodat selene gewoon hier naar de kinderopvang mag tijdelijk danwel dat we thuiszorg krijgen. daarnaast had zij zoiets van "bij een vroeggeboorte krijg je ws geen kraamzorg als de kleintjes thuiskomen, da's geen doen dan met 2 pasgenorenen en een dreumes, daar kan geen ouderschapsverlof tegenop, dus dan kan er ook extra thuiszorg geregeld worden. hopelijk is het allemaal niet nodig, maar ik ben zooooo opgelucht dat als het wel nodig is, het allemaal ook kan
Wat ontzettend goed geregeld bij jullie! Fijn dat er zoveel mogelijk is! Ik kan me ontzettend goed voorstellen dat je opgelucht bent!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:22 schreef simmu het volgende:
zo. ik heb me door het ijs van en naar maatschappelijk werk (en supermarkt) geworsteld en nu ben ik blijmocht ik in het ziekenhuis belanden gaan ze (met spoed) bemiddelen zodat selene gewoon hier naar de kinderopvang mag tijdelijk danwel dat we thuiszorg krijgen. daarnaast had zij zoiets van "bij een vroeggeboorte krijg je ws geen kraamzorg als de kleintjes thuiskomen, da's geen doen dan met 2 pasgenorenen en een dreumes, daar kan geen ouderschapsverlof tegenop, dus dan kan er ook extra thuiszorg geregeld worden. hopelijk is het allemaal niet nodig, maar ik ben zooooo opgelucht dat als het wel nodig is, het allemaal ook kan
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:42 schreef pessie het volgende:
Hoi, misschien vinden jullie het een beetje stom maar graag jullie advies. Ik ben gigachagrijnig vandaag door slecht slapen, drukte en die stomme winter. Kan het echt heel veel kwaad als ik vanmiddag 20 minuutjes onder een 22 lamps zonnebank ga liggen? Ik ben dit jaar niet onder de zonnebank geweest omdat het niet zo goed is, maar voel me zo kl*t*. Ik zal me goed insmeren. Wat denken jullie?
Oh ja, 17 weken mijlpaal hier.
quote:Zonnebank/sauna
Of een hoge omgevingstemperatuur tijdens de zwangerschap kwaad kan, is
niet bekend. Mogelijk is het verstandig de eerste maanden van de zwangerschap
langdurig hete baden, saunabezoek of zonnebank te vermijden. De sauna wordt daarom door ons tot 16 weken zwangerschap afgeraden. De zonnebank kan een zwangerschapsmasker (een bruine verkleuring van de gezichtshuid) veroorzaken of verergeren. Dit kan ook gebeuren door langdurig zonnen. Bij de één verdwijnt dit na de zwangerschap, bij de ander niet.
of neem een lekkere warme douche of warm badquote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:48 schreef Vlindur het volgende:
Ai, zwangerschapsmasker. Dat wil je echt niet!
Ik zou het gewoon niet doen Pessie, zet de kachel maar wat hoger dan en pak een goed boek![]()
Of ga slapen!
Ik ga binnenkort lekker naar de sauna... Gewoon om daar lekker te ontspannen. Het ruikt er altijd zo heerlijk, lekker in je blote kont lopen en in het bubbelbad, lekker zwemmen enz... En de hete sauna, daar hou ik toch al niet van, dus die sla ik gewoon over.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:49 schreef Vicky het volgende:
[..]
of neem een lekkere warme douche of warm bad
Ok, ik wil inderdaad nu echt geen zwangerschapsmasker, vrijdag gaat mn broer trouwen... De verwarming heeft trouwens al moeite met het 20 graden houden hier in huis, maar zal es kijken of ie nog wat extra omhoog wil.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:48 schreef Vlindur het volgende:
Ai, zwangerschapsmasker. Dat wil je echt niet!
Ik zou het gewoon niet doen Pessie, zet de kachel maar wat hoger dan en pak een goed boek![]()
Of ga slapen!
Of je smeert met een factor 50+quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:53 schreef pessie het volgende:
[..]
Ok, ik wil inderdaad nu echt geen zwangerschapsmasker, vrijdag gaat mn broer trouwen... De verwarming heeft trouwens al moeite met het 20 graden houden hier in huis, maar zal es kijken of ie nog wat extra omhoog wil.
Hoe zit dat eigenlijk? Kun je door met een hoge factor te smeren een zwangerschapsmasker voorkomen? Kan er niets over vinden op google... misschien kijk ik verkeerd.quote:
Volgens mij heeft het te maken met het blokkeren van de uv stralen die je huid doen verkleuren. Met een goede sunblock verkleurt je huid dus niet. Maar een zonnebrand moet je minimaal 30 minuten van te voren opbrengen, dan trekt het goed in je huid en ben je dus beschermt.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:00 schreef pessie het volgende:
[..]
Hoe zit dat eigenlijk? Kun je door met een hoge factor te smeren een zwangerschapsmasker voorkomen? Kan er niets over vinden op google... misschien kijk ik verkeerd.
Heerlijk, echt perfect. Lekker koud maar veel zon!quote:
Ik kreeg het advies niet meer te skiën... dus dat heb ik tot nu toe nog niet gedaan (beetje gewandeld en gechilled terwijl man op de skies staat). Ik ben niet zo'n skifanaat, dus erg missen doe ik het niet, maar heel misschien ga ik de komende dagen nog wel even rustig naar beneden.quote:hoe gaat het skieen met de zwangerschap
Tnx!quote:Nog veel plezier!
x 2, laat die lente maar komen!quote:Zonnebank zou ik ook vermijden, lekker onder de warme douche een optie pessie? laat het maar snel voorjaar worden, we hebben genoeg winter gehad nu, ben er ook wel klaar mee
Ziekenhuis, daar werkt Cara sindskort en die zei dat ze er een paar verdiepingen boven zat. Ben benieuwd wat de reden was, want ze wilde thuis bevallenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:32 schreef leonieke het volgende:
Ik begin nu eigenlijk wel heel nieuwsgierig te worden naar de naam van kleine 'Harry'En een foto
![]()
Maar ik denk dat Asy te verliefd is nu om even te komen fokken
(Weet iemand eigenlijk of het een thuisbevalling is geweest of is Asy naar het ziekenhuis moeten gaan?)
Ik wilde ook heel graag thuis bevallen, maar zodra de bevalling begon ben ik daar heel snel op terug gekomenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:36 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Ziekenhuis, daar werkt Cara sindskort en die zei dat ze er een paar verdiepingen boven zat. Ben benieuwd wat de reden was, want ze wilde thuis bevallen
Ow, de link tussen Cara en het ziekenhuis heb ik dan gemist. Wel tof, krijg je direct kraamvisite van een medefokkerquote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:36 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Ziekenhuis, daar werkt Cara sindskort en die zei dat ze er een paar verdiepingen boven zat. Ben benieuwd wat de reden was, want ze wilde thuis bevallen
Hmm spannendquote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:33 schreef ymme het volgende:
Hier een beetje een raar, trekkering gevoel in mijn buik.
Gisteren waren het steken, maar nu is het echt ja, trekkerig. (vind het altijd zo moeilijk te verwoorden als ik iets voel ofzo).
Ik hoop dat onze zoon, ons niet al te lang meer in spanning gaat houden.
Ik ben ook teruggekomen van geen pijnstillingquote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:45 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ow, de link tussen Cara en het ziekenhuis heb ik dan gemist. Wel tof, krijg je direct kraamvisite van een medefokker![]()
Ticootje, betekent dit dan dat je automatisch voor de tweede voor een ziekenhuisbevalling gaat kiezen of hou je beide opties nog open?
Het is alweer bijna weg gewoon.quote:
Ik heb gewoon tijdens mn zwangerschap in tankini meerdere keren op het strand en zwembad volluit in de zon gelegen,heel goed ingesmeerd en niks raars gebeurd, echt bruin niet geworden overigens hahaquote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:00 schreef pessie het volgende:
[..]
Hoe zit dat eigenlijk? Kun je door met een hoge factor te smeren een zwangerschapsmasker voorkomen? Kan er niets over vinden op google... misschien kijk ik verkeerd.
Gefeliciteerd met je vrouw.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:50 schreef Co_OL het volgende:
Hier ook nog niks hoor
Ik ben rustig op me werk, me vrouwtje viert lichtelijk haar verjaardag met dr ouders en ik doe straks mee.
Morgen vanaf 8 uur gaan we er werk van maken
Ja, en Wolf huilde niet, dus moesten ze hem stimuleren en hadden zuurstof al klaar staan, dan knijp je hem toch wel effe en lijken seconden even uren te duren.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:04 schreef leonieke het volgende:
Mja, Poppejans, op 5 minuten van een ziekenhuis wonen geeft wel nog dat bijkomend voordeel. Hier is het ongeveer 40 minuten rijden met de wagen (zonder files).
Maar wat raar dat de stagiaire het wel goed had gezien en de VK zelf niet.
Ik hoor wel alleen maar heel positieve verhalen over de vroedvrouwen in Jette dus ik hoop dat het daar toch een ietwat persoonlijke behandeling zal zijn.
Ach als het dan komt dan heb je 2 verjaardagen op 1 dag en vergeet je de verjaardag van je vrouw ook niet meer zo snelquote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:50 schreef Co_OL het volgende:
Hier ook nog niks hoor
Ik ben rustig op me werk, me vrouwtje viert lichtelijk haar verjaardag met dr ouders en ik doe straks mee.
Morgen vanaf 8 uur gaan we er werk van maken
Maar de VK's zijn daar bij jullie toch veel meer op geoefend, lijkt me? Met al die ervaringen in thuisbevallingen? (al zou ik het zelf nooit doen, hoor, maar dat komt ook omdat het hier niet zo ingeburgerd is).quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:14 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ja, en Wolf huilde niet, dus moesten ze hem stimuleren en hadden zuurstof al klaar staan, dan knijp je hem toch wel effe en lijken seconden even uren te duren.
Toen bedacht ik me wel dat als we een ambulance nodig hadden gehad, dat die er nooit binnen enkele tellen zou zijn enzo, best een beetje eng.
Raar, hé? Wie had dat ooit durven denken tijdens onze rammel-dagen-weken-maanden-jaren?quote:Ooh maar ik ben zo benieuwd naar jouw jongetje, echt zo spannend man, je zit gewoon in je laatste daagjes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |