sterkte, wat een nare diagnose. En wat er al gevraagd werd. Beinvloedt dit de zwangerschap niet?quote:Op maandag 15 februari 2010 19:25 schreef Orea het volgende:
Octo & Asy, ze zijn er! Van harte!
Hier geen blindedarm ontsteking maar mijn eileider die waarschijnlijk op knappen staat. (hyydrosalpinx, met vocht gevulde eileider waar ik al aan geopereerd ben en waardoor ivf voor ons de enige mogelijkheid was) moet toch blijven en morgen weer door de molen bij de gyn. *zucht* ik ben hier zo klaar mee.....blij dat het mijn blindedarm niet is, maar mischien toch operatie hieraan...
*gloep*quote:Op maandag 15 februari 2010 19:52 schreef Brighteyes het volgende:
Zo, ik heb de bezem even door de OP gehaald, schuift de top 10 nog even lekker hard door.
Octo en Asyniur zijn er natuurlijk uit, maar ook een paar anderen die al maanden niet meer hier gezien zijn.
bahbah, ik hoop dat er iig snel *een* oplossing komt. sterkte ermee hoor!! *knufs*quote:Op maandag 15 februari 2010 19:35 schreef Orea het volgende:
die eileiders zijn al afgeklemd free, al jaren dus spontaan zwanger worden kon al niet. Dus van mij mag ie weg. Maar liever niet nu. Maarja die pijn trek ik ook niet nog 5.5 maand.... lastig.
Ff offtopic, maar de afdeling heet : Gyneacologie en Obstetrie. Obstetrie is verloskunde en alles wat verder te maken heeft met zwangerschap en bevallen, de rest is alle andere gyneacologische kwalen. Zolang het te vermijden is liggen al deze patienten gescheiden, alleen bij echte topdrukte komt het voor dat er gemengd wordt. maar ook dan wordt er zeker wel rekening gehouden met achtergronden ed. (al hoor je best schrijnende verhalen, "een zustertje" die aan het bed vraagt wat het geworden is na een BMV is echt een broodje aap)quote:Op maandag 15 februari 2010 15:05 schreef pessie het volgende:
[..]
"liever wel" ?
En ik meen dat vrouwen die daar liggen vanwege een dergelijke operatie daar liggen omdat de gyneacoloog daar rondloopt ofzo. En het zal vast wel bekend zijn maar verplegend personeel let daar misschien niet altijd even goed op.
En octo: zet em op!
komen ze ook regelmatig?quote:Op maandag 15 februari 2010 20:27 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Nou der heeft er hier een lekker verse ananas gegeten (door Sc0rP) vers gesneden dus kom maar op met die baby![]()
K heeft trouwens wel last van harde buiken (die nu ook wat langer aanduren en wat pijnlijker zijn)![]()
Niet helemaal broodje aap, ik keek altijd over mijn lijk en Emmy lag toen op de gynaecologie afdeling en de keuken-zuster vroeg haar wat het geworden was. (ik geloof na een eierstok verwijdering)quote:Op maandag 15 februari 2010 20:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ff offtopic, maar de afdeling heet : Gyneacologie en Obstetrie. Obstetrie is verloskunde en alles wat verder te maken heeft met zwangerschap en bevallen, de rest is alle andere gyneacologische kwalen. Zolang het te vermijden is liggen al deze patienten gescheiden, alleen bij echte topdrukte komt het voor dat er gemengd wordt. maar ook dan wordt er zeker wel rekening gehouden met achtergronden ed. (al hoor je best schrijnende verhalen, "een zustertje" die aan het bed vraagt wat het geworden is na een BMV is echt een broodje aap)
Weer wegsluipt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |