abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 15 februari 2010 @ 19:52:24 #161
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78028562
Zo, ik heb de bezem even door de OP gehaald, schuift de top 10 nog even lekker hard door.
Octo en Asyniur zijn er natuurlijk uit, maar ook een paar anderen die al maanden niet meer hier gezien zijn.
  maandag 15 februari 2010 @ 20:02:39 #162
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_78029011
Heej ik kan de OP op 1 scherm zien zonder te scrollen
pi_78029069
quote:
Op maandag 15 februari 2010 19:52 schreef Brighteyes het volgende:
Zo, ik heb de bezem even door de OP gehaald, schuift de top 10 nog even lekker hard door.
Octo en Asyniur zijn er natuurlijk uit, maar ook een paar anderen die al maanden niet meer hier gezien zijn.
*gloep*

ik wacht graag nog ff met werpen hoor! guppies moeten gewoon groeien en blijven zitten waar ze zijn
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_78029094
quote:
Op maandag 15 februari 2010 19:35 schreef Orea het volgende:
die eileiders zijn al afgeklemd free, al jaren dus spontaan zwanger worden kon al niet. Dus van mij mag ie weg. Maar liever niet nu. Maarja die pijn trek ik ook niet nog 5.5 maand.... lastig.
bahbah, ik hoop dat er iig snel *een* oplossing komt. sterkte ermee hoor!! *knufs*
  maandag 15 februari 2010 @ 20:13:47 #165
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_78029514
Orea, wat klote nou.... Ik hoop dat ze iets voor je kunnen doen. Heel veel sterkte gewenst
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  maandag 15 februari 2010 @ 20:16:56 #166
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_78029638
Octo en Asynur, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie babytjes

Orea, sterkte...
Make love, not war ☮
  maandag 15 februari 2010 @ 20:19:51 #167
259886 pessie
pi_78029774
Oh ja, daarnet had ik een schilder in mn buik, en zonet weer een plop. Lijkt toch echt een baby in te zitten (insert smiley met brede lach en traantjes).
pi_78029795
Wauw allemaal verse beebjes!

Gefeliciteerd allemaal!
pi_78029926
Gefeliciteerd Asy en Octo met de geboorte van jullie kleintjes

Vandaag voor mij een mijlpaal, 20 weken en een gezond beebje

Grunsfan hoe is jouw 20 weken echo gegaan?

pi_78030102
Nou der heeft er hier een lekker verse ananas gegeten (door Sc0rP) vers gesneden dus kom maar op met die baby

K heeft trouwens wel last van harde buiken (die nu ook wat langer aanduren en wat pijnlijker zijn)
♥ K, N, R en F ♥
  maandag 15 februari 2010 @ 20:36:08 #171
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_78030516
quote:
Op maandag 15 februari 2010 15:05 schreef pessie het volgende:

[..]

"liever wel" ?

En ik meen dat vrouwen die daar liggen vanwege een dergelijke operatie daar liggen omdat de gyneacoloog daar rondloopt ofzo. En het zal vast wel bekend zijn maar verplegend personeel let daar misschien niet altijd even goed op.

En octo: zet em op!
Ff offtopic, maar de afdeling heet : Gyneacologie en Obstetrie. Obstetrie is verloskunde en alles wat verder te maken heeft met zwangerschap en bevallen, de rest is alle andere gyneacologische kwalen. Zolang het te vermijden is liggen al deze patienten gescheiden, alleen bij echte topdrukte komt het voor dat er gemengd wordt. maar ook dan wordt er zeker wel rekening gehouden met achtergronden ed. (al hoor je best schrijnende verhalen, "een zustertje" die aan het bed vraagt wat het geworden is na een BMV is echt een broodje aap)

Weer wegsluipt
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  maandag 15 februari 2010 @ 20:37:14 #172
259886 pessie
pi_78030565
quote:
Op maandag 15 februari 2010 20:27 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Nou der heeft er hier een lekker verse ananas gegeten (door Sc0rP) vers gesneden dus kom maar op met die baby

K heeft trouwens wel last van harde buiken (die nu ook wat langer aanduren en wat pijnlijker zijn)
komen ze ook regelmatig?
pi_78030913
Orea, fijn dat het niet een blindedarmontsteking is, maar nu wel weer helemaal balen dat het weer je oude kwaaltje is... is het al zeker dat het alleen verholpen kan worden met een operatie?

Harry's echte naam is !!!
pi_78031939
quote:
Op maandag 15 februari 2010 20:36 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Ff offtopic, maar de afdeling heet : Gyneacologie en Obstetrie. Obstetrie is verloskunde en alles wat verder te maken heeft met zwangerschap en bevallen, de rest is alle andere gyneacologische kwalen. Zolang het te vermijden is liggen al deze patienten gescheiden, alleen bij echte topdrukte komt het voor dat er gemengd wordt. maar ook dan wordt er zeker wel rekening gehouden met achtergronden ed. (al hoor je best schrijnende verhalen, "een zustertje" die aan het bed vraagt wat het geworden is na een BMV is echt een broodje aap)

Weer wegsluipt
Niet helemaal broodje aap, ik keek altijd over mijn lijk en Emmy lag toen op de gynaecologie afdeling en de keuken-zuster vroeg haar wat het geworden was. (ik geloof na een eierstok verwijdering)
pi_78032058
ouch, pijnlijk...
  maandag 15 februari 2010 @ 21:08:29 #176
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_78032122
quote:
Op maandag 15 februari 2010 21:04 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:

[..]

Niet helemaal broodje aap, ik keek altijd over mijn lijk en Emmy lag toen op de gynaecologie afdeling en de keuken-zuster vroeg haar wat het geworden was. (ik geloof na een eierstok verwijdering)
Hoewel pijnlijk en uitermate ongepast en echt afschuwelijk niet "een zustertje". Dat zijn mensen van de voeding of de huishoudelijke dienst. Die waarschijnlijk óók het verschil tussen Gyn en ob niet weten.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_78032866
Wat een enorme geboortegolf de afgelopen dagen

Sindell gefelciteerd met je dochter
DJRandall gefeliciteerd met je zoon
Freecell gefeliciteerd met zoon Florian zo'n mooie naam ook Tara en Leander gefeliciteerd
Octopussy gefeliciteerd met Hannah
En Asyniur gefeliciteerd met Harry

pi_78032979
quote:
Op maandag 15 februari 2010 20:36 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Weer wegsluipt
Euhm, niks broodje aap. Dat gebeurde in mijn geval dus soort van
pi_78033021
En een aparte post voor Orea. Wat een vreselijk slechte timing om het maar lullig uit te drukken. Heel veel sterkte meid
pi_78033165
quote:
Op maandag 15 februari 2010 21:25 schreef CrazyPrincess het volgende:

[..]

Euhm, niks broodje aap. Dat gebeurde in mijn geval dus soort van
dat is dan echt heel erg vervelend en heel erg pijnlijk.

Maar ik denk dat buuf gewoon bedoelt dat het écht niet zo is dat pasbevallen vrouwen standaard op 1 kamer liggen met vrouwen bij wie de bm verwijderd is en dat het ook heus niet zo is dat die zustertjes erg denigrerend trouwens eigenlijk magoe nergens van op de hoogte zijn. En zo komt het wel een beetje over.
Er is daar in een ziekenhuis heus over nagedacht en ik geloof dat gewoon niet dat het schering en inslag zou zijn. Natuurlijk zijn er uitzonderingen maar goed, iets met uitzondering en regel bevestigen
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_78033307
quote:
Op maandag 15 februari 2010 21:08 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Hoewel pijnlijk en uitermate ongepast en echt afschuwelijk niet "een zustertje". Dat zijn mensen van de voeding of de huishoudelijke dienst. Die waarschijnlijk óók het verschil tussen Gyn en ob niet weten.
de mensen van je verzekering weten het ook niet hoor. heeft mij nog eens een hoop gezeur gekost na een curretage.
pi_78033469
quote:
Op maandag 15 februari 2010 21:29 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Maar ik denk dat buuf gewoon bedoelt dat het écht niet zo is dat pasbevallen vrouwen standaard op 1 kamer liggen met vrouwen bij wie de bm verwijderd is en dat het ook heus niet zo is dat die zustertjes erg denigrerend trouwens eigenlijk magoe nergens van op de hoogte zijn. En zo komt het wel een beetje over.
Er is daar in een ziekenhuis heus over nagedacht en ik geloof dat gewoon niet dat het schering en inslag zou zijn. Natuurlijk zijn er uitzonderingen maar goed, iets met uitzondering en regel bevestigen
owh zo (sorry, ben ook niet zo helder op het moment ). Dat denk ik ook niet nee.
Maar hier is het wel allemaal op een gang, dus je ziet wel eens een zwangere vrouw langswaggelen of als je zelf langs die kamers loopt zie je ze liggen. Zulke dingen kun je ook niet voor 100% scheiden. En wat mij betreft hoeft dat ook niet.
quote:
Op maandag 15 februari 2010 21:32 schreef simmu het volgende:

[..]

de mensen van je verzekering weten het ook niet hoor. heeft mij nog eens een hoop gezeur gekost na een curretage.
Huh? Wat heeft de verzekering daarover te zeuren dan?
pi_78033573
Waaahahhhhhhh Asy je Harry is er Gefeliciteerd meid!
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  maandag 15 februari 2010 @ 21:37:08 #184
259886 pessie
pi_78033580
quote:
Op maandag 15 februari 2010 21:29 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Nee, wat ik had gehoord lag inderdaad niet op een kamer met pasbevallen vrouwen, maar er was wel iemand geweest die had gevraagd wat het was.
pi_78033795
quote:
Op maandag 15 februari 2010 21:37 schreef pessie het volgende:

[..]

Nee, wat ik had gehoord lag inderdaad niet op een kamer met pasbevallen vrouwen, maar er was wel iemand geweest die had gevraagd wat het was.
ja en? Das dan hoogstwaarschijnlijk een uitzondering. En de kans is ook nog eens erg groot dat het geen 'zustertje' of verpleegster is geweest maar een schoonmaakster of iemand van de eetkarrenploeg.
Zoals ik zei, lompe dingen gebeuren nu eenmaal, vooral uit onwetendheid (denk aan een ongewenst kinderloos stel waaraan gevraagd wordt waar hun kleine nou een keertje blijft...) maar dat betekent toch niet dat het in zo'n ziekenhuis schering e inslag is en dat verplegend personeel nergens van op de hoogte is?
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_78033944
quote:
Op maandag 15 februari 2010 21:35 schreef CrazyPrincess het volgende:

[..]

Huh? Wat heeft de verzekering daarover te zeuren dan?
die zeggen dan na een curretage na een miskraam dat je helemaal niet zwanger bent geweest en dan dus de no claim zelf moet betalen.
  maandag 15 februari 2010 @ 21:45:24 #187
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_78034052
Tuurlijk is verplegend personeel op de hoogte, die lezen namelijk de statussen voor ze aan hun dienst beginnen. Zal inderdaad meestal een keukenhulp of schoonmaakster zijn als zoiets al gebeurd. En dan nog zullen die allemaal zo'n fout maar 1 keer maken.... Het is zeer, zeer vervelend en naar als zoiets gebeurd, maar ik zie het niet als een doelbewust kwetsen. Zoals huup al aangeeft, lompe dingen gebeuren en zullen blijven gebeuren... Als ik eens naga wat ik allemaal heb moeten aanhoren over m'n miskramen Maar goed, meestal is het gewoon goed bedoeld allemaal

Ik zelf heb er nu echt genoeg van dat ik in niemandsland zit, gelukkig woensdag de echo, nu maar hopen dat alles dan nog in orde blijkt te zijn....
  maandag 15 februari 2010 @ 21:47:24 #188
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_78034162
quote:
Op maandag 15 februari 2010 21:43 schreef simmu het volgende:

[..]

die zeggen dan na een curretage na een miskraam dat je helemaal niet zwanger bent geweest en dan dus de no claim zelf moet betalen.
Ik heb bij al m'n miskramen geen enkele keer gezeur gehad over m'n eigen risico / noclaim... Ja de cytotec moest ik zelf betalen, maar dat is bij alle medicijnen. Verder nooit problemen gehad...
pi_78034238
quote:
Op maandag 15 februari 2010 21:43 schreef simmu het volgende:

[..]

Dat is wel erg pijnlijk ja

Maar wie zei er dan dat het schering en inslag is? Het ging toch meer om het punt dat het pijnlijk is als het gebeurt?
In mijn geval was het een meisje dat bloed kwam prikken. Natuurlijk kon ze het ook niet weten, maar als je in een ziekenhuis werkt vind ik wel dat je over iemand's toestand geen aannames moet doen.
pi_78034390
quote:
Op maandag 15 februari 2010 21:45 schreef flugeltje het volgende:
Tuurlijk is verplegend personeel op de hoogte, die lezen namelijk de statussen voor ze aan hun dienst beginnen. Zal inderdaad meestal een keukenhulp of schoonmaakster zijn als zoiets al gebeurd. En dan nog zullen die allemaal zo'n fout maar 1 keer maken.... Het is zeer, zeer vervelend en naar als zoiets gebeurd, maar ik zie het niet als een doelbewust kwetsen. Zoals huup al aangeeft, lompe dingen gebeuren en zullen blijven gebeuren... Als ik eens naga wat ik allemaal heb moeten aanhoren over m'n miskramen Maar goed, meestal is het gewoon goed bedoeld allemaal

Ik zelf heb er nu echt genoeg van dat ik in niemandsland zit, gelukkig woensdag de echo, nu maar hopen dat alles dan nog in orde blijkt te zijn....
Ik heb zusters gehad die overduidelijk de status niet (goed) hadden gelezen. Ik moest ze vertellen wat ze vooral wel en niet moesten doen

Maar over het algemeen ben ik erg te spreken over de verzorging die ik heb gehad. Ik zal niet met angst en beven nog eens naar het ziekenhuis gaan
pi_78034487
Voor Asy! Van harte met harry!

Orea, wat waardeloos. Veel sterkte.
  maandag 15 februari 2010 @ 21:55:04 #192
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_78034613
quote:
Op maandag 15 februari 2010 21:51 schreef CrazyPrincess het volgende:

[..]

Ik heb zusters gehad die overduidelijk de status niet (goed) hadden gelezen. Ik moest ze vertellen wat ze vooral wel en niet moesten doen

Maar over het algemeen ben ik erg te spreken over de verzorging die ik heb gehad. Ik zal niet met angst en beven nog eens naar het ziekenhuis gaan
Uitzonderingen zijn er inderdaad altijd wel, maar over het algemeen zullen ze wel weten waarom je in het ziekenhuis ligt.

Ook bij mij is er wel eens wat mis gegaan. (te veel verdoving in de ruggenprik, waardoor het 'blok' te hoog kwam en ik een paar zeer angstaanjagende momenten heb beleefd voor men met atropine de boel weer recht wist te trekken) Toch heb ik daarna weer voor diezelfde manier van verdoving gekozen, overigens meldde ik het dan wel altijd even van de eerdere problemen

Ik ben ook over het algemeen zeer te spreken over het ziekenhuis, ik vind het zelfs fijner dan de verloskundigenpraktijk. Met name omdat ik de verloskundigen bij mij op de praktijk te 'zacht' vind en ik meer hou van een zakelijke benadering...
  maandag 15 februari 2010 @ 21:58:32 #193
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_78034855
Asyniur en hubby, van harte gefeliciteerd met jullie zoon!
Ik ben heel benieuwd naar zijn naam!
I'm so glamourous I piss glitter!
  maandag 15 februari 2010 @ 22:03:07 #194
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_78035076
orea, wat onwijs naar dat je wellicht nu nog geopereerd moet worden!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  maandag 15 februari 2010 @ 22:46:43 #195
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_78037483
*waait op weg naar bed nog even snel langs om te zien of er Octo- en Co_Ol-nieuws is*

Orea, gatverdamme zeg, ik hoop echt dat hier iets aan kan gebeuren zonder een operatie door te moeten. Gelukkig levert het geen gevaar op voor je zwangerschap, maar damn vrouw, je zit er maar mooi mee. Dikke en beterschap!

Octo en lief, JAAAHH!! Daar is ze dan, jullie Hannah! Wat een geweldige naam en wat een superfijn nieuws! Lieverd, geniet ervan, ik wens jullie alle geluk, gezondheid en goeds dat er te vinden is WOOHOO!

En OMGOMGOMGMOG!! WHAAAAA!! *krabbelt weer op stoel* Asy, wat suf, die had ik níet aan zien komen! Jeeej, meis, voor jou en je man vréselijk gefeliciteerd! Ik ben zó blij voor je, wat gaahaaf! Ook voor jullie het allermooiste dat de wereld te bieden heeft (en gvd, nu moet ik wachten op de naam, grmbl! Ben benieuwd! )..
3!
  maandag 15 februari 2010 @ 22:47:34 #196
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_78037534
En wiens echo zag ik daarnet nou? Ik weet niet meer, sorry, maar wat móói!
3!
  maandag 15 februari 2010 @ 22:55:49 #197
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_78037946
Van harte met jullie baby's

Geniet ervan!!!
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_78039910
quote:
Op maandag 15 februari 2010 20:37 schreef pessie het volgende:

[..]

komen ze ook regelmatig?
Nee en K ligt nu al op 1 oor
♥ K, N, R en F ♥
  dinsdag 16 februari 2010 @ 07:07:11 #199
35189 Troel
scherp en bot
pi_78046450
Asy

Wat heerlijk zoveel kleine baby'tjes

Kom op, volgende
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 16 februari 2010 @ 07:22:21 #200
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_78046492
Hoop dat je een lekkere nachtrust gehad hebt Asy, mogen we dan nu een foto en de naam?

Hier wederom een slap vaatdoekje zo 's ochtends. Ik hoop echt dat ik snel wat meer energie ga krijgen hoor, dit is ook niks. Verder heb ik vanochtend wat kramp/spierpijn linksonder in m'n buik/heup/lies. Lijkt niet op bandenpijn, misschien m'n darmen of spieren... Enifn; nog maar 1 dagje en dan weten we eindelijk meer. Aan de ene kant vind ik mezelf een ontzettend stoer wijf dat ik in de tussentijd niet naar de verpleegkundige ben geweest om naar het hartje te luisteren, aan de andere kant ben ik toch wel weer wat nerveus aan het worden...
  dinsdag 16 februari 2010 @ 08:31:45 #201
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_78046942
Waar is iedereen, het is al half negen.... Ligt iedereen te bevallen?
  dinsdag 16 februari 2010 @ 08:32:31 #202
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_78046951
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 08:31 schreef flugeltje het volgende:
Dat zou toch wel wat zijn he!
pi_78046971
Octo, feli met Hannah!
en Asy, ook bevallen! gefeliciteerd met jullie ventje...!
En Mereltje, mooi baby'tje heb je daar!
Orea sterkte met alles...
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  dinsdag 16 februari 2010 @ 08:37:02 #204
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_78046980
Zou idd wat zijn zeg. Het kunnen er zomaar 5 zijn op dit moment...

* alvast maar begint met jompelen
pi_78047102
Als het dan ook nog in hetzelfde ziekenhuis is, kunnen ze er een minimeet van maken.

Octo en Asy van harte gefeliciteerd met Hannah en Harry!
Cool hopelijk hoef je niet meer tot morgen te wachten, succes in ieder geval met nu hopelijk echt de aller aller allerlaatste loodjes.

Orea wat fijn dat het niet je blinde darm is, alleen is het alternatief ook niet echt fijn. Hopelijk ben je snel weer pijn vrij!
Flugel nog 1 dagje wachten en dan weet je meer!
pi_78047127
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 08:31 schreef flugeltje het volgende:
Ik alvast niet
Maar ik zou daar ook helemaal alleen liggen in het ziekenhuis, dus dat zou niet zo fun zijn
pi_78047277
Octopussy gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!
Aysinur gefeliciteerd met d egeboorte van jullie zoon!
pi_78047296
goede morgen allemaal!

Orea, wel fijn dat het je blinde darm niet is, maar met zo'n diagnose schiet je ook weinig op!
Heel veel sterkte, hoop dat je snel pijnvrij bent

Mereltje wat een mooie echo! fijn dat alles goed gaat

Flugel ik vind je ook heel stoer dat je tussendoor niet geweest bent! enne tis heel normaal dat je nu wel wat last hebt van de zenuwen. Ik heb het zelf toch ook steeds wel weer een beetje
pi_78047357
Of je leest het update topic weer eens Fannie....

mama_papa, gefeliciteerd met je dochter Tessa

sindell, gefeliciteerd met je dochter Laura

DJRandall, gefeliciteerd met zoontje Lucas

Freecell, gefeliciteerd met zoontje Florian

octopussy, gefeliciteerd met dochter Hannah

Asy, gefeliciteerd met zoontje "Harry"

En natuurlijk alle pappa's en broertjes en zusjes ook gefeliciteerd!
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
pi_78047378
Die zenuwen, daar heb ik ook soms nog last van. Zoals mijn gyn ooit zei: "als jij het ziekenhuis binnenkomt, schiet jouw bloeddruk de lucht in waarschijnlijk." En ik kan het niet op haar witte jas steken, want die draagt ze meestal niet
Flugeltje, ik hoop op een heel mooie echo voor jullie, dat jullie kindje er perfect bij ligt en je massa's mooie echofotootjes meekrijgt om hier te posten
  dinsdag 16 februari 2010 @ 09:11:58 #211
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_78047384
Ff gekopieerd hoor, men wat gaat het snel hier zeg!

Sindell gefelciteerd met je dochter
DJRandall gefeliciteerd met je zoon
Freecell gefeliciteerd met zoon Florian
Octopussy gefeliciteerd met Hannah
En Asyniur gefeliciteerd met Harry

En nu sta ik inene in de top 10!

*slechte tvp dus*
  dinsdag 16 februari 2010 @ 09:13:08 #212
259886 pessie
pi_78047408
Goedemorgen Zometeen eerst maar es een bak koffie erin gooien vermoed ik. Ben van 2 tot 4.30 wakker geweest... Gelukkig kon manlief wel slapen...

Oh ja, ik ben nooit voor 9.00 op Fok! Dan lig ik namelijk nog in mn bed.

Maar goed, geen Cool-baby en ook nog geen Leonieke-baby. Ze komen vanzelf...
pi_78047420
Er zijn nog 4 wachtenden voor mij, pessie
  dinsdag 16 februari 2010 @ 09:15:58 #214
259886 pessie
pi_78047449
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 09:14 schreef leonieke het volgende:
Er zijn nog 4 wachtenden voor mij, pessie
Maar het zou zo erg erg erg grappig zijn als jij voor zou dringen

Vooral de verbazing...
pi_78047478
Jij ramptoerist
En weet je, tegen dat ik het hier kom melden (5 dagen ziekenhuis )ben ik het al helemaal gewoon, dus jullie zullen niet zoveel merken van de verbazing, vrees ik
  dinsdag 16 februari 2010 @ 09:20:18 #216
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_78047510
Zeg Leo, jij gaat het toch niet 5 dagen voor ons verborgen houden zeker?

Kun je echt niet iemand SMS'en ofzo? Of je man vragen iemand te mailen?
pi_78047558
Goodmoring! Hier ook geen beebje of bevalling in aantocht hoor. Wel moe en niet zo heel lekker dus nog geen puf gehad om te posten.

Fluugs, logisch hoor dat je wat zenuwachtig bent hoor, had ik niet minder hoor. Vreselijk vond ik die echo's tot ik de kleine duidelijk voelde.

Mereltje, gefeliciteerd met je mooie echo! Fijn dat alles er goed uit ziet!

Grunsfan, hoe was het bij jou? Jij had toch ook gisteren je SEO?

Sonnetje, beetje een geheugen als een zeef, maar was jouw SEO nu vandaag? Veel succes iig!

Hier nog maar weer even de oogjes sluiten. Nog een beetje energie bijtanken.
pi_78047562
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 09:20 schreef flugeltje het volgende:
Zeg Leo, jij gaat het toch niet 5 dagen voor ons verborgen houden zeker?

Kun je echt niet iemand SMS'en ofzo? Of je man vragen iemand te mailen?
Het zou moeten zijn dat er internet in het ziekenhuis is en mijn man met zijn laptop langskomt en ik dus zo online kan.
Mijn man is echt niet pro-fok (heeft hier wel een account, maar vindt er helemaaaaaal niets aan) waardoor ik niet denk dat hij het zal komen posten.
En we zijn niet zo fancy dat we een gsm hebben die op internet kan.

Maar ik zal hem wel vragen of hij het hier komt posten, maar ik kan niets beloven.
En trust me, als ik hier 5 dagen niet ben, zullen jullie toch wel doorhebben wat er aan de hand is?
  dinsdag 16 februari 2010 @ 09:25:04 #219
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_78047595
SMS'en kan natuurlijk altijd
pi_78047631
Ah ja, natuurlijk, naar mijn man om te zeggen dat hij het moet posten?

Ik heb namelijk geen gsm-nummers van andere fokkers
  dinsdag 16 februari 2010 @ 09:29:32 #221
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_78047664
Ja duh, ik denk dat er hier wel zo'n 20 FOK!sters zijn die met alle plezier hun GSM-nummer af zouden staan voor een dergelijke gelegenheid

En bij jou ben ik trouwens van overtuigd dat zelfs bij 2 weken overtijd je nog verbaasd zult zijn als je kleintje er eenmaal is. Verbaasd, verwonderd en verliefd
pi_78047667
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 09:27 schreef leonieke het volgende:
Ah ja, natuurlijk, naar mijn man om te zeggen dat hij het moet posten?

Ik heb namelijk geen gsm-nummers van andere fokkers
Je mag mijn mobiele nummer wel!
Dan kan ik het voor je online zetten als je wil!

Edit, dat wat Flugel dus zegt
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_78047688
Goeiemorgen eindelijk kon ik paracetamol nemen nu het mijn blindedarm niet was en heb voor het eerst in weken goed geslapen. Ze moesten me zelfs wakker maken.

Gisteren avond laat nog een hele delegatie aan mijn bed gehad aan artsen, ik ben inmiddels overal bekend geloof ik (tis ook wel een verhaal). Zo toch nog bloed prikken om de waardes te checken.

Straks kom er nog een gyn en misschien toch naar huis. Maar wil weten wat dit voor de rest van de zwangerschap betekend qua risico en pijn.

Wat een soap
pi_78047696
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 09:23 schreef leonieke het volgende:

[..]

En we zijn niet zo fancy dat we een gsm hebben die op internet kan.
Tsss

Me heeft :

Beste leuk zo alles erom en eraan.
Wel van het werk dus het is voor mij graties

[ Bericht 7% gewijzigd door Sc0rPi0n op 16-02-2010 09:45:37 ]
♥ K, N, R en F ♥
  dinsdag 16 februari 2010 @ 09:33:02 #225
259886 pessie
pi_78047725
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 09:31 schreef Orea het volgende:
Goeiemorgen eindelijk kon ik paracetamol nemen nu het mijn blindedarm niet was en heb voor het eerst in weken goed geslapen. Ze moesten me zelfs wakker maken.

Gisteren avond laat nog een hele delegatie aan mijn bed gehad aan artsen, ik ben inmiddels overal bekend geloof ik (tis ook wel een verhaal). Zo toch nog bloed prikken om de waardes te checken.

Straks kom er nog een gyn en misschien toch naar huis. Maar wil weten wat dit voor de rest van de zwangerschap betekend qua risico en pijn.

Wat een soap
Oef, dat klinkt niet leuk! Maar fijn dat je vannacht beter geslapen hebt. Ik hoop voor je dat je straks naar huis mag. Sterkte.

En Leo, probleem is al opgelost door VLindur zag ik
pi_78047818
orea je blijft wel bezig zo! hoop op duidelijkheid en dat je met een goed gevoel naar huis kan!
pi_78047831
Jullie mogen onder elkaar uitvechten wie haar nummer geeft, maar ik zou het wel maar naar één iemand sturen. Anders moet ik misschien de helft van dit topic beginnen smsen

En die verbazing? Uiteraard... er zijn nog steeds momenten dat ik niet kan geloven dat ik, ja echt IK, zwanger ben. Op mijn 18e (meer dan 10 jaar geleden dus) heeft een gyn mij ooit gezegd dat het misschien nooit voor mij zou weggelegd zijn en nu loop ik hier hoogzwanger rond. Ergens lijkt dit nog altijd heel erg raar te zijn. En vind ik dat ik eigenlijk het recht heb op een langere zwangerschap omdat ik die 10 jaar nog moet overbruggen qua gewenning
pi_78047886
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 09:31 schreef Sc0rPi0n het volgende:

[..]

Tsss

Me heeft : [ afbeelding ]

Beste leuk zo alles erom en eraan.
Wel van het werk dus het is voor mij graties
Mijn gsm moet vier opties hebben:
- ik moet ermee kunnen bellen
- ik moet kunnen smsen
- hij moet een trilalarm hebben
- hij moet dienst kunnen doen als wekker.

Voor de rest gebruik ik toch niets van al die spullen die er nog op zitten
pi_78047904
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 09:31 schreef Orea het volgende:

Wat een soap
En betekent het dan dat er geen operatie zit aan te komen? Want dat nieuws heb ik dan ergens gemist, denk ik.
pi_78047985
Asy gefeliceerd met jullie zoon
pi_78048024
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 09:40 schreef leonieke het volgende:

[..]

Mijn gsm moet vier opties hebben:
- ik moet ermee kunnen bellen
- ik moet kunnen smsen
- hij moet een trilalarm hebben
- hij moet dienst kunnen doen als wekker.

Voor de rest gebruik ik toch niets van al die spullen die er nog op zitten
Bellen, check
sms check
trail check
wekker check

Wel zo prettig dat hier een gps inzit en dat ik er mee kan navigeren
En als er wifi op zit dat ik dan draadloos ook nog wat kan doen.
♥ K, N, R en F ♥
  dinsdag 16 februari 2010 @ 09:51:07 #232
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78048101
Orea, wat fijn dat je goed heb geslapen joh! Houdt je blaas zich nu ook een beetje koest?
Zou het evt. kunnen dat je de hele zwangerschap op paracetamol doet en een operatie dus uit stelt?
pi_78048169
Dat hoor ik straks Leonie... ik hoop op niet opereren maar als de waardes op ontsteking toch weer zijn gestegen zullen ze misschien wel moeten...
pi_78048170
Btw, het is niet goed zeker dat ik me druk zit te maken in de manier waarop mensen mijn taken overnemen? Eén van mijn taken is mensen informeren over de manieren waarop ze toegelaten worden tot de opleidingen die we aanbieden. Nu moeten een aantal collega's dat overnemen en ik open daarnet mijn mail van het werk en zie dat iemand een mail heeft beantwoord. Vol fouten
En dan maak ik een document van 20 pagina's waar echt ongeveer alle mogelijkheden in vermeld staan met standaardantwoorden en dan nog kunnen ze niet het juiste kiezen
Ik vraag me soms echt af waarom collega's zo nonchalant zijn (want in juni krijg ik die mensen wel over de vloer en dan mag ik gaan zeggen dat ze verkeerd geïnformeerd zijn).

[/klaagpost-over-collega's]
pi_78048218
Blaas gaat iets beter. En misschien dat idd maar ik wil weten wat groei in de zwangerschap met die hydro doet. Bijv knappen of nog meer pijn en dan...
pi_78048263
Ik ben trouwens nog maar 3 kilo aangekomen in 15 weken. Best netjes als je ziet wat ik eet...
pi_78048278
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 09:53 schreef Orea het volgende:
Dat hoor ik straks Leonie... ik hoop op niet opereren maar als de waardes op ontsteking toch weer zijn gestegen zullen ze misschien wel moeten...
Ja, dat hoop ik uiteraard ook, hé!
Ik duim alvast voor goed nieuws
  dinsdag 16 februari 2010 @ 10:07:24 #238
259886 pessie
pi_78048475
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 09:53 schreef leonieke het volgende:
Btw, het is niet goed zeker dat ik me druk zit te maken in de manier waarop mensen mijn taken overnemen? Eén van mijn taken is mensen informeren over de manieren waarop ze toegelaten worden tot de opleidingen die we aanbieden. Nu moeten een aantal collega's dat overnemen en ik open daarnet mijn mail van het werk en zie dat iemand een mail heeft beantwoord. Vol fouten
En dan maak ik een document van 20 pagina's waar echt ongeveer alle mogelijkheden in vermeld staan met standaardantwoorden en dan nog kunnen ze niet het juiste kiezen
Ik vraag me soms echt af waarom collega's zo nonchalant zijn (want in juni krijg ik die mensen wel over de vloer en dan mag ik gaan zeggen dat ze verkeerd geïnformeerd zijn).

[/klaagpost-over-collega's]
Het is inderdaad niet de bedoeling dat je je hierover druk zit te maken, 1 troost, als de baby er is kun je je hier niet eens meer druk over maken!

Misschien een mailtje naar de betreffende collega dat die zijn/haar bril even moet opzetten en daarnaast dat documentje van jou moet openen?

En verder mailbox dichtlaten, je bent met verlof.
pi_78048523
Ja, ik zou werkgerelateerde mail gewoon niet openen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_78048558
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 10:07 schreef pessie het volgende:

[..]

Het is inderdaad niet de bedoeling dat je je hierover druk zit te maken, 1 troost, als de baby er is kun je je hier niet eens meer druk over maken!

Misschien een mailtje naar de betreffende collega dat die zijn/haar bril even moet opzetten en daarnaast dat documentje van jou moet openen?

En verder mailbox dichtlaten, je bent met verlof.
Weet je, die collega heeft x aantal meer diploma's dan ik (ik ben prof bachelor, zij is doctor) en ik heb al gemerkt bij haar dat ze het niet zo fijn vindt dat iemand die "dommer" is dan haar zegt dat ze een fout heeft gemaakt. Maar ik vind het gewoon zo jammer dat ik zoveel moeite heb gestoken in dat document en zij het blijkbaar te veel moeite vindt om het even door te nemen.

En mailbox dicht laten? Nah, dat gaat me echt niet af Trouwens, ik mag voor één keer werk delegeren door mails door te sturen naar andere mensen die ze moeten afhandelen En ik val ook te veel collega's "lastig" met van die onnozele mails
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')