Dat zou toch wel wat zijn he!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 08:31 schreef flugeltje het volgende:
Waar is iedereen, het is al half negen.... Ligt iedereen te bevallen?
Ik alvast nietquote:Op dinsdag 16 februari 2010 08:31 schreef flugeltje het volgende:
Waar is iedereen, het is al half negen.... Ligt iedereen te bevallen?
Maar het zou zo erg erg erg grappig zijn als jij voor zou dringenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:14 schreef leonieke het volgende:
Er zijn nog 4 wachtenden voor mij, pessie
Het zou moeten zijn dat er internet in het ziekenhuis is en mijn man met zijn laptop langskomt en ik dus zo online kan.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:20 schreef flugeltje het volgende:
Zeg Leo, jij gaat het toch niet 5 dagen voor ons verborgen houden zeker?
Kun je echt niet iemand SMS'en ofzo? Of je man vragen iemand te mailen?
Je mag mijn mobiele nummer wel!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:27 schreef leonieke het volgende:
Ah ja, natuurlijk, naar mijn man om te zeggen dat hij het moet posten?![]()
![]()
Ik heb namelijk geen gsm-nummers van andere fokkers![]()
Tsssquote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:23 schreef leonieke het volgende:
[..]
En we zijn niet zo fancy dat we een gsm hebben die op internet kan.
Oef, dat klinkt niet leuk! Maar fijn dat je vannacht beter geslapen hebt. Ik hoop voor je dat je straks naar huis mag. Sterkte.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:31 schreef Orea het volgende:
Goeiemorgeneindelijk kon ik paracetamol nemen nu het mijn blindedarm niet was en heb voor het eerst in weken goed geslapen. Ze moesten me zelfs wakker maken.
Gisteren avond laat nog een hele delegatie aan mijn bed gehad aan artsen, ik ben inmiddels overal bekend geloof ik (tis ook wel een verhaal). Zo toch nog bloed prikken om de waardes te checken.
Straks kom er nog een gyn en misschien toch naar huis. Maar wil weten wat dit voor de rest van de zwangerschap betekend qua risico en pijn.
Wat een soap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |