abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78047102
Als het dan ook nog in hetzelfde ziekenhuis is, kunnen ze er een minimeet van maken.

Octo en Asy van harte gefeliciteerd met Hannah en Harry!
Cool hopelijk hoef je niet meer tot morgen te wachten, succes in ieder geval met nu hopelijk echt de aller aller allerlaatste loodjes.

Orea wat fijn dat het niet je blinde darm is, alleen is het alternatief ook niet echt fijn. Hopelijk ben je snel weer pijn vrij!
Flugel nog 1 dagje wachten en dan weet je meer!
pi_78047127
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 08:31 schreef flugeltje het volgende:
Waar is iedereen, het is al half negen.... Ligt iedereen te bevallen?
Ik alvast niet
Maar ik zou daar ook helemaal alleen liggen in het ziekenhuis, dus dat zou niet zo fun zijn
pi_78047277
Octopussy gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!
Aysinur gefeliciteerd met d egeboorte van jullie zoon!
pi_78047296
goede morgen allemaal!

Orea, wel fijn dat het je blinde darm niet is, maar met zo'n diagnose schiet je ook weinig op!
Heel veel sterkte, hoop dat je snel pijnvrij bent

Mereltje wat een mooie echo! fijn dat alles goed gaat

Flugel ik vind je ook heel stoer dat je tussendoor niet geweest bent! enne tis heel normaal dat je nu wel wat last hebt van de zenuwen. Ik heb het zelf toch ook steeds wel weer een beetje
pi_78047357
Of je leest het update topic weer eens Fannie....

mama_papa, gefeliciteerd met je dochter Tessa

sindell, gefeliciteerd met je dochter Laura

DJRandall, gefeliciteerd met zoontje Lucas

Freecell, gefeliciteerd met zoontje Florian

octopussy, gefeliciteerd met dochter Hannah

Asy, gefeliciteerd met zoontje "Harry"

En natuurlijk alle pappa's en broertjes en zusjes ook gefeliciteerd!
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
pi_78047378
Die zenuwen, daar heb ik ook soms nog last van. Zoals mijn gyn ooit zei: "als jij het ziekenhuis binnenkomt, schiet jouw bloeddruk de lucht in waarschijnlijk." En ik kan het niet op haar witte jas steken, want die draagt ze meestal niet
Flugeltje, ik hoop op een heel mooie echo voor jullie, dat jullie kindje er perfect bij ligt en je massa's mooie echofotootjes meekrijgt om hier te posten
  dinsdag 16 februari 2010 @ 09:11:58 #211
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_78047384
Ff gekopieerd hoor, men wat gaat het snel hier zeg!

Sindell gefelciteerd met je dochter
DJRandall gefeliciteerd met je zoon
Freecell gefeliciteerd met zoon Florian
Octopussy gefeliciteerd met Hannah
En Asyniur gefeliciteerd met Harry

En nu sta ik inene in de top 10!

*slechte tvp dus*
  dinsdag 16 februari 2010 @ 09:13:08 #212
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_78047408
Goedemorgen Zometeen eerst maar es een bak koffie erin gooien vermoed ik. Ben van 2 tot 4.30 wakker geweest... Gelukkig kon manlief wel slapen...

Oh ja, ik ben nooit voor 9.00 op Fok! Dan lig ik namelijk nog in mn bed.

Maar goed, geen Cool-baby en ook nog geen Leonieke-baby. Ze komen vanzelf...
pi_78047420
Er zijn nog 4 wachtenden voor mij, pessie
  dinsdag 16 februari 2010 @ 09:15:58 #214
259886 pessie
pi_78047449
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 09:14 schreef leonieke het volgende:
Er zijn nog 4 wachtenden voor mij, pessie
Maar het zou zo erg erg erg grappig zijn als jij voor zou dringen

Vooral de verbazing...
pi_78047478
Jij ramptoerist
En weet je, tegen dat ik het hier kom melden (5 dagen ziekenhuis )ben ik het al helemaal gewoon, dus jullie zullen niet zoveel merken van de verbazing, vrees ik
  dinsdag 16 februari 2010 @ 09:20:18 #216
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_78047510
Zeg Leo, jij gaat het toch niet 5 dagen voor ons verborgen houden zeker?

Kun je echt niet iemand SMS'en ofzo? Of je man vragen iemand te mailen?
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_78047558
Goodmoring! Hier ook geen beebje of bevalling in aantocht hoor. Wel moe en niet zo heel lekker dus nog geen puf gehad om te posten.

Fluugs, logisch hoor dat je wat zenuwachtig bent hoor, had ik niet minder hoor. Vreselijk vond ik die echo's tot ik de kleine duidelijk voelde.

Mereltje, gefeliciteerd met je mooie echo! Fijn dat alles er goed uit ziet!

Grunsfan, hoe was het bij jou? Jij had toch ook gisteren je SEO?

Sonnetje, beetje een geheugen als een zeef, maar was jouw SEO nu vandaag? Veel succes iig!

Hier nog maar weer even de oogjes sluiten. Nog een beetje energie bijtanken.
pi_78047562
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 09:20 schreef flugeltje het volgende:
Zeg Leo, jij gaat het toch niet 5 dagen voor ons verborgen houden zeker?

Kun je echt niet iemand SMS'en ofzo? Of je man vragen iemand te mailen?
Het zou moeten zijn dat er internet in het ziekenhuis is en mijn man met zijn laptop langskomt en ik dus zo online kan.
Mijn man is echt niet pro-fok (heeft hier wel een account, maar vindt er helemaaaaaal niets aan) waardoor ik niet denk dat hij het zal komen posten.
En we zijn niet zo fancy dat we een gsm hebben die op internet kan.

Maar ik zal hem wel vragen of hij het hier komt posten, maar ik kan niets beloven.
En trust me, als ik hier 5 dagen niet ben, zullen jullie toch wel doorhebben wat er aan de hand is?
  dinsdag 16 februari 2010 @ 09:25:04 #219
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_78047595
SMS'en kan natuurlijk altijd
pi_78047631
Ah ja, natuurlijk, naar mijn man om te zeggen dat hij het moet posten?

Ik heb namelijk geen gsm-nummers van andere fokkers
  dinsdag 16 februari 2010 @ 09:29:32 #221
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_78047664
Ja duh, ik denk dat er hier wel zo'n 20 FOK!sters zijn die met alle plezier hun GSM-nummer af zouden staan voor een dergelijke gelegenheid

En bij jou ben ik trouwens van overtuigd dat zelfs bij 2 weken overtijd je nog verbaasd zult zijn als je kleintje er eenmaal is. Verbaasd, verwonderd en verliefd
pi_78047667
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 09:27 schreef leonieke het volgende:
Ah ja, natuurlijk, naar mijn man om te zeggen dat hij het moet posten?

Ik heb namelijk geen gsm-nummers van andere fokkers
Je mag mijn mobiele nummer wel!
Dan kan ik het voor je online zetten als je wil!

Edit, dat wat Flugel dus zegt
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_78047688
Goeiemorgen eindelijk kon ik paracetamol nemen nu het mijn blindedarm niet was en heb voor het eerst in weken goed geslapen. Ze moesten me zelfs wakker maken.

Gisteren avond laat nog een hele delegatie aan mijn bed gehad aan artsen, ik ben inmiddels overal bekend geloof ik (tis ook wel een verhaal). Zo toch nog bloed prikken om de waardes te checken.

Straks kom er nog een gyn en misschien toch naar huis. Maar wil weten wat dit voor de rest van de zwangerschap betekend qua risico en pijn.

Wat een soap
pi_78047696
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 09:23 schreef leonieke het volgende:

[..]

En we zijn niet zo fancy dat we een gsm hebben die op internet kan.
Tsss

Me heeft :

Beste leuk zo alles erom en eraan.
Wel van het werk dus het is voor mij graties

[ Bericht 7% gewijzigd door Sc0rPi0n op 16-02-2010 09:45:37 ]
♥ K, N, R en F ♥
  dinsdag 16 februari 2010 @ 09:33:02 #225
259886 pessie
pi_78047725
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 09:31 schreef Orea het volgende:
Goeiemorgen eindelijk kon ik paracetamol nemen nu het mijn blindedarm niet was en heb voor het eerst in weken goed geslapen. Ze moesten me zelfs wakker maken.

Gisteren avond laat nog een hele delegatie aan mijn bed gehad aan artsen, ik ben inmiddels overal bekend geloof ik (tis ook wel een verhaal). Zo toch nog bloed prikken om de waardes te checken.

Straks kom er nog een gyn en misschien toch naar huis. Maar wil weten wat dit voor de rest van de zwangerschap betekend qua risico en pijn.

Wat een soap
Oef, dat klinkt niet leuk! Maar fijn dat je vannacht beter geslapen hebt. Ik hoop voor je dat je straks naar huis mag. Sterkte.

En Leo, probleem is al opgelost door VLindur zag ik
pi_78047818
orea je blijft wel bezig zo! hoop op duidelijkheid en dat je met een goed gevoel naar huis kan!
pi_78047831
Jullie mogen onder elkaar uitvechten wie haar nummer geeft, maar ik zou het wel maar naar één iemand sturen. Anders moet ik misschien de helft van dit topic beginnen smsen

En die verbazing? Uiteraard... er zijn nog steeds momenten dat ik niet kan geloven dat ik, ja echt IK, zwanger ben. Op mijn 18e (meer dan 10 jaar geleden dus) heeft een gyn mij ooit gezegd dat het misschien nooit voor mij zou weggelegd zijn en nu loop ik hier hoogzwanger rond. Ergens lijkt dit nog altijd heel erg raar te zijn. En vind ik dat ik eigenlijk het recht heb op een langere zwangerschap omdat ik die 10 jaar nog moet overbruggen qua gewenning
pi_78047886
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 09:31 schreef Sc0rPi0n het volgende:

[..]

Tsss

Me heeft : [ afbeelding ]

Beste leuk zo alles erom en eraan.
Wel van het werk dus het is voor mij graties
Mijn gsm moet vier opties hebben:
- ik moet ermee kunnen bellen
- ik moet kunnen smsen
- hij moet een trilalarm hebben
- hij moet dienst kunnen doen als wekker.

Voor de rest gebruik ik toch niets van al die spullen die er nog op zitten
pi_78047904
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 09:31 schreef Orea het volgende:

Wat een soap
En betekent het dan dat er geen operatie zit aan te komen? Want dat nieuws heb ik dan ergens gemist, denk ik.
pi_78047985
Asy gefeliceerd met jullie zoon
pi_78048024
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 09:40 schreef leonieke het volgende:

[..]

Mijn gsm moet vier opties hebben:
- ik moet ermee kunnen bellen
- ik moet kunnen smsen
- hij moet een trilalarm hebben
- hij moet dienst kunnen doen als wekker.

Voor de rest gebruik ik toch niets van al die spullen die er nog op zitten
Bellen, check
sms check
trail check
wekker check

Wel zo prettig dat hier een gps inzit en dat ik er mee kan navigeren
En als er wifi op zit dat ik dan draadloos ook nog wat kan doen.
♥ K, N, R en F ♥
  dinsdag 16 februari 2010 @ 09:51:07 #232
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78048101
Orea, wat fijn dat je goed heb geslapen joh! Houdt je blaas zich nu ook een beetje koest?
Zou het evt. kunnen dat je de hele zwangerschap op paracetamol doet en een operatie dus uit stelt?
pi_78048169
Dat hoor ik straks Leonie... ik hoop op niet opereren maar als de waardes op ontsteking toch weer zijn gestegen zullen ze misschien wel moeten...
pi_78048170
Btw, het is niet goed zeker dat ik me druk zit te maken in de manier waarop mensen mijn taken overnemen? Eén van mijn taken is mensen informeren over de manieren waarop ze toegelaten worden tot de opleidingen die we aanbieden. Nu moeten een aantal collega's dat overnemen en ik open daarnet mijn mail van het werk en zie dat iemand een mail heeft beantwoord. Vol fouten
En dan maak ik een document van 20 pagina's waar echt ongeveer alle mogelijkheden in vermeld staan met standaardantwoorden en dan nog kunnen ze niet het juiste kiezen
Ik vraag me soms echt af waarom collega's zo nonchalant zijn (want in juni krijg ik die mensen wel over de vloer en dan mag ik gaan zeggen dat ze verkeerd geïnformeerd zijn).

[/klaagpost-over-collega's]
pi_78048218
Blaas gaat iets beter. En misschien dat idd maar ik wil weten wat groei in de zwangerschap met die hydro doet. Bijv knappen of nog meer pijn en dan...
pi_78048263
Ik ben trouwens nog maar 3 kilo aangekomen in 15 weken. Best netjes als je ziet wat ik eet...
pi_78048278
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 09:53 schreef Orea het volgende:
Dat hoor ik straks Leonie... ik hoop op niet opereren maar als de waardes op ontsteking toch weer zijn gestegen zullen ze misschien wel moeten...
Ja, dat hoop ik uiteraard ook, hé!
Ik duim alvast voor goed nieuws
  dinsdag 16 februari 2010 @ 10:07:24 #238
259886 pessie
pi_78048475
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 09:53 schreef leonieke het volgende:
Btw, het is niet goed zeker dat ik me druk zit te maken in de manier waarop mensen mijn taken overnemen? Eén van mijn taken is mensen informeren over de manieren waarop ze toegelaten worden tot de opleidingen die we aanbieden. Nu moeten een aantal collega's dat overnemen en ik open daarnet mijn mail van het werk en zie dat iemand een mail heeft beantwoord. Vol fouten
En dan maak ik een document van 20 pagina's waar echt ongeveer alle mogelijkheden in vermeld staan met standaardantwoorden en dan nog kunnen ze niet het juiste kiezen
Ik vraag me soms echt af waarom collega's zo nonchalant zijn (want in juni krijg ik die mensen wel over de vloer en dan mag ik gaan zeggen dat ze verkeerd geïnformeerd zijn).

[/klaagpost-over-collega's]
Het is inderdaad niet de bedoeling dat je je hierover druk zit te maken, 1 troost, als de baby er is kun je je hier niet eens meer druk over maken!

Misschien een mailtje naar de betreffende collega dat die zijn/haar bril even moet opzetten en daarnaast dat documentje van jou moet openen?

En verder mailbox dichtlaten, je bent met verlof.
pi_78048523
Ja, ik zou werkgerelateerde mail gewoon niet openen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_78048558
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 10:07 schreef pessie het volgende:

[..]

Het is inderdaad niet de bedoeling dat je je hierover druk zit te maken, 1 troost, als de baby er is kun je je hier niet eens meer druk over maken!

Misschien een mailtje naar de betreffende collega dat die zijn/haar bril even moet opzetten en daarnaast dat documentje van jou moet openen?

En verder mailbox dichtlaten, je bent met verlof.
Weet je, die collega heeft x aantal meer diploma's dan ik (ik ben prof bachelor, zij is doctor) en ik heb al gemerkt bij haar dat ze het niet zo fijn vindt dat iemand die "dommer" is dan haar zegt dat ze een fout heeft gemaakt. Maar ik vind het gewoon zo jammer dat ik zoveel moeite heb gestoken in dat document en zij het blijkbaar te veel moeite vindt om het even door te nemen.

En mailbox dicht laten? Nah, dat gaat me echt niet af Trouwens, ik mag voor één keer werk delegeren door mails door te sturen naar andere mensen die ze moeten afhandelen En ik val ook te veel collega's "lastig" met van die onnozele mails
pi_78048898
Hier ook nog geen baby hoor
pi_78048992
Asy, gefeliciteerd met Harry!! Ik ben benieuwd naar zijn echte naam!

Orea, ik hoop dat het geen opereren wordt!

Leonieke, je hebt verlof hoor! Laat dat werk lekker los, je bent echt wel vervangbaar hoor!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_78049076
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 10:29 schreef Vicky het volgende:
Leonieke, je hebt verlof hoor! Laat dat werk lekker los, je bent echt wel vervangbaar hoor!!
Maar ze maken fouten als ze mij vervangen Maar idd, loslaten Al zal dat beteren als ik meer te doen heb.

Nu ga ik maar eens douchen en dan naar de markt. Met een week vertraging: kip aan 't spit halen En binnenspringen in de winkel voor een borstvoedingsbh. Dat moet ook nog in mijn koffer
pi_78049130
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 10:32 schreef leonieke het volgende:

[..]

Maar ze maken fouten als ze mij vervangen Maar idd, loslaten Al zal dat beteren als ik meer te doen heb.

Nu ga ik maar eens douchen en dan naar de markt. Met een week vertraging: kip aan 't spit halen En binnenspringen in de winkel voor een borstvoedingsbh. Dat moet ook nog in mijn koffer
Wel een ruime maat groter halen!
pi_78049173
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 10:34 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Wel een ruime maat groter halen!
Ook al mijn borsten nu nog steeds niet veranderd zijn?
Ik zit nu nog altijd op exact dezelfde maat als voor mijn zwangerschap. En over die maat groter? Dat is dan enkel de cup veronderstel ik?
Op veel lijstjes zie ik staan dat je er beter 2 of 3 kan meenemen naar het ziekenhuis, maar ik denk toch dat ik in eerste instantie maar één zal kopen. Het zou ook zonde zijn als ik er twee of drie koop en die dan opeens niet blijken te passen.
  dinsdag 16 februari 2010 @ 10:46:12 #246
259886 pessie
pi_78049412
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 10:36 schreef leonieke het volgende:

[..]

Ook al mijn borsten nu nog steeds niet veranderd zijn?
Ik zit nu nog altijd op exact dezelfde maat als voor mijn zwangerschap. En over die maat groter? Dat is dan enkel de cup veronderstel ik?
Op veel lijstjes zie ik staan dat je er beter 2 of 3 kan meenemen naar het ziekenhuis, maar ik denk toch dat ik in eerste instantie maar één zal kopen. Het zou ook zonde zijn als ik er twee of drie koop en die dan opeens niet blijken te passen.
Aan de ene kant heb je daar wel gelijk aan, aan de andere kant vermoed ik dat je de eerste paar weken echt geen zin hebt om een BH te gaan kopen...

En als die persoon jou dommer vind dan zichzelf en niet door jou gecorrigeerd wil worden dan laat je dit geval nu echt helemaal los. Als ze zelf zo dom doet... Het is niet dat jij er nu iets aan kunt doen.
pi_78049542
Zo jeetje wat een baby's zijn er geboren zeg!

Freecell gefeliciteerd met Florian, mooie naam
Octo gefeliciteerd met Hannah, ook al zo'n mooie naam
Asy, Harry is er gewoon al en tis nog niet eens de 26e Gefeliciteerd hoor, ben benieuwd naar zijn naam!

Orea, fijn dat het je blindedarm niet is, maar dit is ook niet fijn. Hopelijk hoef je niet geopereerd te worden!

Happy heb idd vandaag mijn 20 weken echo (valt toch wel mee dat geheugen van je dus ). Moet ongeveer zo weg (even vriendlief opjagen die staat nog onder de douche en om half 12 moeten we in Den Hoorn zijn..krijg ik dan weer een beetje de zenuwen van haha. Weet dat ik tijd zat heb maar toch ).
Vind het wel spannend hoor!
pi_78049593
Leuk Sonnetje! Even controleren of het nog steeds een zoon is!
pi_78049746
Haha precies
Dat zat ik ook te bedenken haha.
Ik ben echt serieus bang dat ze opeens zeggen ohw het is een meisje *lol*
(al denk ik van niet, want het was echt overtuigend een jongetje maar toch)
pi_78049901
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 11:00 schreef Sonnetje85 het volgende:
Haha precies
Dat zat ik ook te bedenken haha.
Ik ben echt serieus bang dat ze opeens zeggen ohw het is een meisje *lol*
(al denk ik van niet, want het was echt overtuigend een jongetje maar toch)
Het zou wel een LoL moment zijn!
  dinsdag 16 februari 2010 @ 11:06:49 #251
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_78049904
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 10:25 schreef ymme het volgende:
Hier ook nog geen baby hoor
Heb even op je babysite gebliekt. Leuk hoor....
Maar als je je baby naar opa gaat vernoemen dan weet ik de naam denk ik al...
pi_78049905
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 10:46 schreef pessie het volgende:

[..]

Aan de ene kant heb je daar wel gelijk aan, aan de andere kant vermoed ik dat je de eerste paar weken echt geen zin hebt om een BH te gaan kopen...

En als die persoon jou dommer vind dan zichzelf en niet door jou gecorrigeerd wil worden dan laat je dit geval nu echt helemaal los. Als ze zelf zo dom doet... Het is niet dat jij er nu iets aan kunt doen.
Oh, maar daar heb ik dan een man voor, hé Het is dan maar kwestie van in dezelfde winkel (is van hier maar een paar minuten rijden, net bij de supermarkt waar hij toch heen zal moeten ) hetzelfde merk en dezelfde maat te kopen als hij past.

En idd, aan die collega kan ik nu niets doen. Wordt vervolgd! (in juni ).
  dinsdag 16 februari 2010 @ 11:07:50 #253
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_78049931
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 11:06 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Het zou wel een LoL moment zijn!
Dat zou helemaal niet LOL zijn. Haha.
  dinsdag 16 februari 2010 @ 11:09:50 #254
259886 pessie
pi_78049976
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 11:06 schreef leonieke het volgende:

[..]

Oh, maar daar heb ik dan een man voor, hé Het is dan maar kwestie van in dezelfde winkel (is van hier maar een paar minuten rijden, net bij de supermarkt waar hij toch heen zal moeten ) hetzelfde merk en dezelfde maat te kopen als hij past.

En idd, aan die collega kan ik nu niets doen. Wordt vervolgd! (in juni ).
Oh ja, als hij past inderdaad... En wat te doen bij niet passen? Wat trouwens ook heel goed werkt is een verlengstukje tussen beide delen. Dat heb ik nu en mn BH's zitten weer een stuk beter!
  dinsdag 16 februari 2010 @ 11:10:12 #255
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_78049985
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 10:07 schreef pessie het volgende:

[..]

zo waar!
pi_78050004
In de familie waren ze gisteren ook bezig tegen mij: "stel je voor dat het een meisje is en je dat aan de telefoon moet zeggen tegen iemand"
Heb ik maar direct gezegd dat het toch zeker twee dagen zal duren vooraleer ik dan iemand verwittig dat ik ben bevallen

Maar nee, serieus, het zou allemaal loslopen (we hebben ook niets typisch-jongen gekocht ofzo) maar ik denk wel dat iedereen zou denken dat we ze allemaal opzettelijk op het verkeerde been hebben gezet (zeker omdat we allebei al heel de tijd zeggen: we maken er geen punt van, iedereen mag van ons weten wat het geslacht is).
Maar ik zweer het dus nu plechtig: als het een meisje zou zijn, zou ik even geschrokken zijn als jullie
  dinsdag 16 februari 2010 @ 11:14:41 #257
259886 pessie
pi_78050098
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 11:11 schreef leonieke het volgende:
In de familie waren ze gisteren ook bezig tegen mij: "stel je voor dat het een meisje is en je dat aan de telefoon moet zeggen tegen iemand"
Heb ik maar direct gezegd dat het toch zeker twee dagen zal duren vooraleer ik dan iemand verwittig dat ik ben bevallen

Maar nee, serieus, het zou allemaal loslopen (we hebben ook niets typisch-jongen gekocht ofzo) maar ik denk wel dat iedereen zou denken dat we ze allemaal opzettelijk op het verkeerde been hebben gezet (zeker omdat we allebei al heel de tijd zeggen: we maken er geen punt van, iedereen mag van ons weten wat het geslacht is).
Maar ik zweer het dus nu plechtig: als het een meisje zou zijn, zou ik even geschrokken zijn als jullie
Maar jij hebt volgens mij al best vaak bevestiging gekregen dat het een jongen is toch? En laat ons alsjeblieft niet 2 dagen in spanning!
pi_78050099
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 11:09 schreef pessie het volgende:

[..]

Oh ja, als hij past inderdaad... En wat te doen bij niet passen? Wat trouwens ook heel goed werkt is een verlengstukje tussen beide delen. Dat heb ik nu en mn BH's zitten weer een stuk beter!
Ja, bij niet passen? Dan zou ik nu ongeveer elke maat moeten kopen om zeker te zijn dat er één tussen zit die past na de bevalling. Zoiets kun je volgens mij gewoon niet voorspellen. En dus is het kwestie van een gokje te wagen. Ik denk trouwens dat er vroeger ook geen voedingsbh's waren en mensen toch borstvoeding gaven.
Zie, dat zijn dus echt dingen waar ik me niet druk kan over maken En dat heeft echt niets te maken met het feit dat het mij niet interesseert, maar je kan gewoon onmogelijk op voorhand inspelen op alle mogelijke scenario's (of je moet er natuurlijk veel geld tegenaan gooien )
pi_78050146
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 11:14 schreef pessie het volgende:

[..]

Maar jij hebt volgens mij al best vaak bevestiging gekregen dat het een jongen is toch? En laat ons alsjeblieft niet 2 dagen in spanning!
Best vaak?
1 keer eigenlijk, op de 20-weken-echo Tijdens de 32-weken-echo ben ik vergeten te vragen of ze nog even wilden checken

Maar nu moet ik echt mijn kip aan 't spit halen op de markt of ik moet weer een week wachten en ik heb er al een week zin in
En dan spring ik direct bij de prémaman binnen. Eens zien wat ze me daar adviseren
pi_78050339
zo. ik heb me door het ijs van en naar maatschappelijk werk (en supermarkt) geworsteld en nu ben ik blij mocht ik in het ziekenhuis belanden gaan ze (met spoed) bemiddelen zodat selene gewoon hier naar de kinderopvang mag tijdelijk danwel dat we thuiszorg krijgen. daarnaast had zij zoiets van "bij een vroeggeboorte krijg je ws geen kraamzorg als de kleintjes thuiskomen, da's geen doen dan met 2 pasgenorenen en een dreumes, daar kan geen ouderschapsverlof tegenop, dus dan kan er ook extra thuiszorg geregeld worden. hopelijk is het allemaal niet nodig, maar ik ben zooooo opgelucht dat als het wel nodig is, het allemaal ook kan
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_78050386
Fijn simmu! Dat moet lekker voelen!
pi_78050569
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 11:24 schreef Ticootje het volgende:
Fijn simmu! Dat moet lekker voelen!
ja, het begon me toch wel heel erg dwars te zitten nu. ben echt heel opgelucht!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_78050572
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 11:06 schreef amaranta het volgende:

[..]

Heb even op je babysite gebliekt. Leuk hoor....
Maar als je je baby naar opa gaat vernoemen dan weet ik de naam denk ik al...
Alleen hier op fok! is bekend dat we de baby naar opa gaan vernoemen. En ik heb de naam ook al eens genoemd.

Leuke babysite he, dat was leuk om te doen. Maar nu mag het wel 'ingevuld' worden zeg maar.
Wij willen onze baby.
pi_78050593
Happyme28, Leonieke, Co_OL, Ymme en de rest van dames die bijna moeten bevallen succes met de laatste loodjes! Hoe noemen jullie dat nou? LLM's

Orea wel prettig om misschien weer naar huis te kunnen, hopelijk krijg je straks meer informatie over hoe verder..

Sonnetje succes met de 20 weken echo straks! Flugeltje heb jij deze week ook de 20 weken echo of gewoon controle-echo?

Bedankt dames voor de felicitaties voor mijn mijlpaal en goede echo, de echofoto is niet echt duidelijk maar je ziet toch al een hoop. Gisteren lekker een taartje gegeten met mijn vriend om het te vieren Ik heb trouwens ook de dvd gekeken van Moeders van Moeders 'het grote wonder' wat gebeurt er toch veel in je buik, indrukwekkend om het te zien. Vandaag allemaal kleertjes gekregen van een collega, vanavond eens even lekker uitzoeken
pi_78050604
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 11:22 schreef simmu het volgende:
zo. ik heb me door het ijs van en naar maatschappelijk werk (en supermarkt) geworsteld en nu ben ik blij mocht ik in het ziekenhuis belanden gaan ze (met spoed) bemiddelen zodat selene gewoon hier naar de kinderopvang mag tijdelijk danwel dat we thuiszorg krijgen. daarnaast had zij zoiets van "bij een vroeggeboorte krijg je ws geen kraamzorg als de kleintjes thuiskomen, da's geen doen dan met 2 pasgenorenen en een dreumes, daar kan geen ouderschapsverlof tegenop, dus dan kan er ook extra thuiszorg geregeld worden. hopelijk is het allemaal niet nodig, maar ik ben zooooo opgelucht dat als het wel nodig is, het allemaal ook kan
Fijn om van te voren te weten, dat het goed komt.
Dat is een grote zorg minder.
pi_78050681
Hier een beetje een raar, trekkering gevoel in mijn buik.
Gisteren waren het steken, maar nu is het echt ja, trekkerig. (vind het altijd zo moeilijk te verwoorden als ik iets voel ofzo).

Ik hoop dat onze zoon, ons niet al te lang meer in spanning gaat houden.
  dinsdag 16 februari 2010 @ 11:37:44 #267
259886 pessie
pi_78050792
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 11:22 schreef simmu het volgende:
Wat ontzettend goed geregeld bij jullie! Fijn dat er zoveel mogelijk is! Ik kan me ontzettend goed voorstellen dat je opgelucht bent!
(bij schoonzus kon niets geregeld worden, en dat met 2 peuters, die hebben privehulp in moeten schakelen en flink moeten dokken helaas...)
  dinsdag 16 februari 2010 @ 11:42:51 #268
259886 pessie
pi_78050959
Hoi, misschien vinden jullie het een beetje stom maar graag jullie advies. Ik ben gigachagrijnig vandaag door slecht slapen, drukte en die stomme winter. Kan het echt heel veel kwaad als ik vanmiddag 20 minuutjes onder een 22 lamps zonnebank ga liggen? Ik ben dit jaar niet onder de zonnebank geweest omdat het niet zo goed is, maar voel me zo kl*t*. Ik zal me goed insmeren. Wat denken jullie?

Oh ja, 17 weken mijlpaal hier.
pi_78051034
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 11:42 schreef pessie het volgende:
Hoi, misschien vinden jullie het een beetje stom maar graag jullie advies. Ik ben gigachagrijnig vandaag door slecht slapen, drukte en die stomme winter. Kan het echt heel veel kwaad als ik vanmiddag 20 minuutjes onder een 22 lamps zonnebank ga liggen? Ik ben dit jaar niet onder de zonnebank geweest omdat het niet zo goed is, maar voel me zo kl*t*. Ik zal me goed insmeren. Wat denken jullie?

Oh ja, 17 weken mijlpaal hier.
quote:
Zonnebank/sauna
Of een hoge omgevingstemperatuur tijdens de zwangerschap kwaad kan, is
niet bekend. Mogelijk is het verstandig de eerste maanden van de zwangerschap
langdurig hete baden, saunabezoek of zonnebank te vermijden. De sauna wordt daarom door ons tot 16 weken zwangerschap afgeraden. De zonnebank kan een zwangerschapsmasker (een bruine verkleuring van de gezichtshuid) veroorzaken of verergeren. Dit kan ook gebeuren door langdurig zonnen. Bij de één verdwijnt dit na de zwangerschap, bij de ander niet.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_78051125
Vorige zwangerschap heb ik daarom ook de zon gemeden...
pi_78051129
Ai, zwangerschapsmasker. Dat wil je echt niet!
Ik zou het gewoon niet doen Pessie, zet de kachel maar wat hoger dan en pak een goed boek

Of ga slapen!
pi_78051150
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 11:48 schreef Vlindur het volgende:
Ik zou het gewoon niet doen Pessie, zet de kachel maar wat hoger dan en pak een goed boek

Of ga slapen!
of neem een lekkere warme douche of warm bad
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_78051261
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 11:49 schreef Vicky het volgende:

[..]

of neem een lekkere warme douche of warm bad
Ik ga binnenkort lekker naar de sauna... Gewoon om daar lekker te ontspannen. Het ruikt er altijd zo heerlijk, lekker in je blote kont lopen en in het bubbelbad, lekker zwemmen enz... En de hete sauna, daar hou ik toch al niet van, dus die sla ik gewoon over.

Kan ik meteen mn wenkbrauwen even laten plukken!
  dinsdag 16 februari 2010 @ 11:53:25 #274
259886 pessie
pi_78051301
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 11:48 schreef Vlindur het volgende:

Of ga slapen!
Ok, ik wil inderdaad nu echt geen zwangerschapsmasker, vrijdag gaat mn broer trouwen... De verwarming heeft trouwens al moeite met het 20 graden houden hier in huis, maar zal es kijken of ie nog wat extra omhoog wil.
pi_78051335
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 11:53 schreef pessie het volgende:

[..]

Ok, ik wil inderdaad nu echt geen zwangerschapsmasker, vrijdag gaat mn broer trouwen... De verwarming heeft trouwens al moeite met het 20 graden houden hier in huis, maar zal es kijken of ie nog wat extra omhoog wil.
Of je smeert met een factor 50+
  dinsdag 16 februari 2010 @ 12:00:45 #276
259886 pessie
pi_78051527
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 11:54 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Of je smeert met een factor 50+
Hoe zit dat eigenlijk? Kun je door met een hoge factor te smeren een zwangerschapsmasker voorkomen? Kan er niets over vinden op google... misschien kijk ik verkeerd.
pi_78051540
Helemaal niet bijgelezen, maar even mijn felicitaties vanaf de gletsjer in Kaprun:

Freecell en Tara, van harte met Florian! Wat een mooie naam, en een prachtige baby! Hoera!

Octo en Octoman, gefeliciteerd met Hannah! Weer zo'n prachtnaam. Veel geluk!

Asy! Gefeliciteerd met je zoon! Ik ben heel benieuwd naar alles. Een fijne kraamtijd gewenst!

[ Bericht 0% gewijzigd door Cantare op 16-02-2010 12:14:26 ]
pi_78051612
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 12:00 schreef pessie het volgende:

[..]

Hoe zit dat eigenlijk? Kun je door met een hoge factor te smeren een zwangerschapsmasker voorkomen? Kan er niets over vinden op google... misschien kijk ik verkeerd.
Volgens mij heeft het te maken met het blokkeren van de uv stralen die je huid doen verkleuren. Met een goede sunblock verkleurt je huid dus niet. Maar een zonnebrand moet je minimaal 30 minuten van te voren opbrengen, dan trekt het goed in je huid en ben je dus beschermt.
pi_78051685
Hé Cantare, beetje lekker weer daar hoe gaat het skieen met de zwangerschap
Nog veel plezier!

Zonnebank zou ik ook vermijden, lekker onder de warme douche een optie pessie? laat het maar snel voorjaar worden, we hebben genoeg winter gehad nu, ben er ook wel klaar mee
pi_78051776
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 12:06 schreef Mereltje het volgende:
Hé Cantare, beetje lekker weer daar
Heerlijk, echt perfect. Lekker koud maar veel zon!
quote:
hoe gaat het skieen met de zwangerschap
Ik kreeg het advies niet meer te skiën... dus dat heb ik tot nu toe nog niet gedaan (beetje gewandeld en gechilled terwijl man op de skies staat). Ik ben niet zo'n skifanaat, dus erg missen doe ik het niet, maar heel misschien ga ik de komende dagen nog wel even rustig naar beneden.
quote:
Nog veel plezier!
Tnx!
quote:
Zonnebank zou ik ook vermijden, lekker onder de warme douche een optie pessie? laat het maar snel voorjaar worden, we hebben genoeg winter gehad nu, ben er ook wel klaar mee
x 2, laat die lente maar komen!

Trouwens, ik zag net je 20 weken-echo, mooi!
pi_78051868
Veel plezier daar nog Cantare!
pi_78052083
Octo, van harte met jullie meisje Wat een mooie naam . Op het idee gekomen ná 29 januari ?
Geniet lekker van de kraamtijd.
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_78052104
Simmu wat een goed nieuws Zal al een grote geruststelling betekenen, vermoed ik. En dat is waarschijnlijk voor nu het belangrijkste

Mereltje: ik voel me helemaal nog geen LLM hoor Ben nu eigenlijk echt aan het genieten van de zwangerschap en de rust.

Ymme, dat verwoorden gaat bij mij ook nooit zo goed. Zo vervelend als ik dan iets wil vragen aan een dokter en me dan niet deftig kan uitdrukken. Had ik vroeger ook al altijd bij een dokter: ja, het doet pijn *hierzo* "maar wat voor pijn is het?" "ja euh.. pijn pijn?"

En pessie, zo'n zwangerschapsmasker zou ik toch ook proberen te vermijden. Mijn schoonzus heeft het gekregen bij haar eerste zwangerschap en bij haar tweede had ze er onmiddellijk terug last van. Je wil niet weten hoeveel crèmekes ze er tegenaan heeft gegooid en nog leek het niet echt te verminderen Kan een warme douche niet helpen? Of een warm bad? Lekker luieren?

Cantare: veel plezier ginder op vakantie!

En vandaag... kip aan 't spit voor leonie Damn, hoeveel zin kun je hebben in kip aan 't spit
pi_78052403
Asy, jij van harte met de geboort van jullie zoon 'Harry'! Geniet er maar lekker van de komende tijd.
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_78052487
Ik begin nu eigenlijk wel heel nieuwsgierig te worden naar de naam van kleine 'Harry' En een foto
Maar ik denk dat Asy te verliefd is nu om even te komen fokken

(Weet iemand eigenlijk of het een thuisbevalling is geweest of is Asy naar het ziekenhuis moeten gaan?)
pi_78052591
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 12:32 schreef leonieke het volgende:
Ik begin nu eigenlijk wel heel nieuwsgierig te worden naar de naam van kleine 'Harry' En een foto
Maar ik denk dat Asy te verliefd is nu om even te komen fokken

(Weet iemand eigenlijk of het een thuisbevalling is geweest of is Asy naar het ziekenhuis moeten gaan?)
Ziekenhuis, daar werkt Cara sindskort en die zei dat ze er een paar verdiepingen boven zat. Ben benieuwd wat de reden was, want ze wilde thuis bevallen
Lotte!
Noah!
pi_78052689
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 12:36 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Ziekenhuis, daar werkt Cara sindskort en die zei dat ze er een paar verdiepingen boven zat. Ben benieuwd wat de reden was, want ze wilde thuis bevallen
Ik wilde ook heel graag thuis bevallen, maar zodra de bevalling begon ben ik daar heel snel op terug gekomen
pi_78052892
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 12:36 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Ow, de link tussen Cara en het ziekenhuis heb ik dan gemist. Wel tof, krijg je direct kraamvisite van een medefokker

Ticootje, betekent dit dan dat je automatisch voor de tweede voor een ziekenhuisbevalling gaat kiezen of hou je beide opties nog open?
pi_78052911
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 11:33 schreef ymme het volgende:
Hier een beetje een raar, trekkering gevoel in mijn buik.
Gisteren waren het steken, maar nu is het echt ja, trekkerig. (vind het altijd zo moeilijk te verwoorden als ik iets voel ofzo).

Ik hoop dat onze zoon, ons niet al te lang meer in spanning gaat houden.
Hmm spannend
♥ K, N, R en F ♥
pi_78052918
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 12:45 schreef leonieke het volgende:

[..]

Ow, de link tussen Cara en het ziekenhuis heb ik dan gemist. Wel tof, krijg je direct kraamvisite van een medefokker

Ticootje, betekent dit dan dat je automatisch voor de tweede voor een ziekenhuisbevalling gaat kiezen of hou je beide opties nog open?
Ik ben ook teruggekomen van geen pijnstilling
Nee rag er maar lekker een ruggeprik in, bitte!
pi_78053029
Haha, op de familiebijeenkomst gisteren ook: "oh, zie, iedereen hier van de familie bevalt zonder pijnstilling. Zo leuk" (in de laatste 6 maand zijn er twee nichten van mijn man bevallen).
Heb ik toch maar heel duidelijk gemaakt dat ik aangetrouwde familie ben

Niet dat ik persé direct een ruggenprik moet hebben als ik binnenga, maar ik ga toch ook niet beweren dat ik er sowieso geen wil
pi_78053086
Hier ook nog niks hoor

Ik ben rustig op me werk, me vrouwtje viert lichtelijk haar verjaardag met dr ouders en ik doe straks mee.

Morgen vanaf 8 uur gaan we er werk van maken
pi_78053189
Gefeliciteerd met jullie dochter Octopussy Mooie naam!

Asyniur gefeliciteerd met jullie mannetje, ben benieuwd naar zijn naam

Ik ben juist zo enorm blij dat ik thuis bevallen ben! Heerlijk hangend op mijn eigen wc de weeen weg puffen , gewoon het in je eigen vertrouwde omgeving zijn vond ik heel fijn.
Achteraf gezien had Wolf nooit thuis geboren mogen worden, want had in vruchtwater gepoept wat de stagiaire vk goed gezien had toen mijn vliezen braken, de vk zelf dacht dat het geen poep was.
Alsnog moesten we naar het zk om mij onder narcose te hechten, maar ik vond het 3x niks daar, dat kille onpersoonlijke.
Maar in het zk hebben ze dan wel weer meteen alle hulp voorhanden als bij de bevalling iets niet goed dreigt te gaan, dat realiseer ik me nu ook wel meer, het zh hier zit een plaats verderop, dus zou bij iets ernstigs ook weer niet binnen 5 min in een zh kunnen zijn.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_78053224
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 12:46 schreef Sc0rPi0n het volgende:

[..]

Hmm spannend
Het is alweer bijna weg gewoon.
Ik vertrouw mijn eigen lichaam niet meer. Ik word gewoon voor de gek gehouden. Ben helemaal niet zwanger joh. Dus hoef ook niet te gaan zitten wachten op weeen, want hoef dus niet te bevallen.
pi_78053227
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 12:00 schreef pessie het volgende:

[..]

Ik heb gewoon tijdens mn zwangerschap in tankini meerdere keren op het strand en zwembad volluit in de zon gelegen,heel goed ingesmeerd en niks raars gebeurd, echt bruin niet geworden overigens haha
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_78053256
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 12:50 schreef Co_OL het volgende:
Hier ook nog niks hoor

Ik ben rustig op me werk, me vrouwtje viert lichtelijk haar verjaardag met dr ouders en ik doe straks mee.

Gefeliciteerd met je vrouw.
En misschien begint het vanacht wel spontaan. Dat zou heel mooi zijn.!
Zo niet, succes morgen
pi_78053520
Mja, Poppejans, op 5 minuten van een ziekenhuis wonen geeft wel nog dat bijkomend voordeel. Hier is het ongeveer 40 minuten rijden met de wagen (zonder files).
Maar wat raar dat de stagiaire het wel goed had gezien en de VK zelf niet.

Ik hoor wel alleen maar heel positieve verhalen over de vroedvrouwen in Jette dus ik hoop dat het daar toch een ietwat persoonlijke behandeling zal zijn.
pi_78053815
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 13:04 schreef leonieke het volgende:
Mja, Poppejans, op 5 minuten van een ziekenhuis wonen geeft wel nog dat bijkomend voordeel. Hier is het ongeveer 40 minuten rijden met de wagen (zonder files).
Maar wat raar dat de stagiaire het wel goed had gezien en de VK zelf niet.

Ik hoor wel alleen maar heel positieve verhalen over de vroedvrouwen in Jette dus ik hoop dat het daar toch een ietwat persoonlijke behandeling zal zijn.
Ja, en Wolf huilde niet, dus moesten ze hem stimuleren en hadden zuurstof al klaar staan, dan knijp je hem toch wel effe en lijken seconden even uren te duren.
Toen bedacht ik me wel dat als we een ambulance nodig hadden gehad, dat die er nooit binnen enkele tellen zou zijn enzo, best een beetje eng.

Ooh maar ik ben zo benieuwd naar jouw jongetje, echt zo spannend man, je zit gewoon in je laatste daagjes!
pi_78053880
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 12:50 schreef Co_OL het volgende:
Hier ook nog niks hoor

Ach als het dan komt dan heb je 2 verjaardagen op 1 dag en vergeet je de verjaardag van je vrouw ook niet meer zo snel
♥ K, N, R en F ♥
pi_78053883
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 13:14 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Ja, en Wolf huilde niet, dus moesten ze hem stimuleren en hadden zuurstof al klaar staan, dan knijp je hem toch wel effe en lijken seconden even uren te duren.
Toen bedacht ik me wel dat als we een ambulance nodig hadden gehad, dat die er nooit binnen enkele tellen zou zijn enzo, best een beetje eng.
Maar de VK's zijn daar bij jullie toch veel meer op geoefend, lijkt me? Met al die ervaringen in thuisbevallingen? (al zou ik het zelf nooit doen, hoor, maar dat komt ook omdat het hier niet zo ingeburgerd is).
quote:
Ooh maar ik ben zo benieuwd naar jouw jongetje, echt zo spannend man, je zit gewoon in je laatste daagjes!
Raar, hé? Wie had dat ooit durven denken tijdens onze rammel-dagen-weken-maanden-jaren?
  dinsdag 16 februari 2010 @ 13:42:51 #301
259886 pessie
pi_78054816
Leo, woon jij 40 minuten van het ziekenhuis? Ik dacht dat je op een universiteit werkte en in universiteitssteden zijn over het algemeen wel ziekenhuizen te vinden toch? Of werk je gewoon zo ver bij je huis vandaan?

Wat hier betreft, in 2 minuten kan er een ambulance voorstaan en met sirenes aan zal die er ongeveer 5 minuten over doen voor we in een ziekenhuis zijn. Met de auto zal het wel langer duren maar als ik tijdens de bevalling zelf naar een ziekenhuis zou gaan kies ik een ander ziekenhuis. Het dichtsbijzijnde is het ziekenhuis in het centrum, maar daar kun je amper komen met een auto, dus doe dan maar een ziekenhuis dat verder weg is. En het andere ziekenhuis is helemaal nieuw.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')