abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78047818
orea je blijft wel bezig zo! hoop op duidelijkheid en dat je met een goed gevoel naar huis kan!
pi_78047831
Jullie mogen onder elkaar uitvechten wie haar nummer geeft, maar ik zou het wel maar naar één iemand sturen. Anders moet ik misschien de helft van dit topic beginnen smsen

En die verbazing? Uiteraard... er zijn nog steeds momenten dat ik niet kan geloven dat ik, ja echt IK, zwanger ben. Op mijn 18e (meer dan 10 jaar geleden dus) heeft een gyn mij ooit gezegd dat het misschien nooit voor mij zou weggelegd zijn en nu loop ik hier hoogzwanger rond. Ergens lijkt dit nog altijd heel erg raar te zijn. En vind ik dat ik eigenlijk het recht heb op een langere zwangerschap omdat ik die 10 jaar nog moet overbruggen qua gewenning
pi_78047886
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 09:31 schreef Sc0rPi0n het volgende:

[..]

Tsss

Me heeft : [ afbeelding ]

Beste leuk zo alles erom en eraan.
Wel van het werk dus het is voor mij graties
Mijn gsm moet vier opties hebben:
- ik moet ermee kunnen bellen
- ik moet kunnen smsen
- hij moet een trilalarm hebben
- hij moet dienst kunnen doen als wekker.

Voor de rest gebruik ik toch niets van al die spullen die er nog op zitten
pi_78047904
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 09:31 schreef Orea het volgende:
Goeiemorgen eindelijk kon ik paracetamol nemen nu het mijn blindedarm niet was en heb voor het eerst in weken goed geslapen. Ze moesten me zelfs wakker maken.

Gisteren avond laat nog een hele delegatie aan mijn bed gehad aan artsen, ik ben inmiddels overal bekend geloof ik (tis ook wel een verhaal). Zo toch nog bloed prikken om de waardes te checken.

Straks kom er nog een gyn en misschien toch naar huis. Maar wil weten wat dit voor de rest van de zwangerschap betekend qua risico en pijn.

Wat een soap
En betekent het dan dat er geen operatie zit aan te komen? Want dat nieuws heb ik dan ergens gemist, denk ik.
pi_78047985
Asy gefeliceerd met jullie zoon
pi_78048024
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 09:40 schreef leonieke het volgende:

[..]

Mijn gsm moet vier opties hebben:
- ik moet ermee kunnen bellen
- ik moet kunnen smsen
- hij moet een trilalarm hebben
- hij moet dienst kunnen doen als wekker.

Voor de rest gebruik ik toch niets van al die spullen die er nog op zitten
Bellen, check
sms check
trail check
wekker check

Wel zo prettig dat hier een gps inzit en dat ik er mee kan navigeren
En als er wifi op zit dat ik dan draadloos ook nog wat kan doen.
♥ K, N, R en F ♥
  dinsdag 16 februari 2010 @ 09:51:07 #232
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78048101
Orea, wat fijn dat je goed heb geslapen joh! Houdt je blaas zich nu ook een beetje koest?
Zou het evt. kunnen dat je de hele zwangerschap op paracetamol doet en een operatie dus uit stelt?
pi_78048169
Dat hoor ik straks Leonie... ik hoop op niet opereren maar als de waardes op ontsteking toch weer zijn gestegen zullen ze misschien wel moeten...
pi_78048170
Btw, het is niet goed zeker dat ik me druk zit te maken in de manier waarop mensen mijn taken overnemen? Eén van mijn taken is mensen informeren over de manieren waarop ze toegelaten worden tot de opleidingen die we aanbieden. Nu moeten een aantal collega's dat overnemen en ik open daarnet mijn mail van het werk en zie dat iemand een mail heeft beantwoord. Vol fouten
En dan maak ik een document van 20 pagina's waar echt ongeveer alle mogelijkheden in vermeld staan met standaardantwoorden en dan nog kunnen ze niet het juiste kiezen
Ik vraag me soms echt af waarom collega's zo nonchalant zijn (want in juni krijg ik die mensen wel over de vloer en dan mag ik gaan zeggen dat ze verkeerd geïnformeerd zijn).

[/klaagpost-over-collega's]
pi_78048218
Blaas gaat iets beter. En misschien dat idd maar ik wil weten wat groei in de zwangerschap met die hydro doet. Bijv knappen of nog meer pijn en dan...
pi_78048263
Ik ben trouwens nog maar 3 kilo aangekomen in 15 weken. Best netjes als je ziet wat ik eet...
pi_78048278
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 09:53 schreef Orea het volgende:
Dat hoor ik straks Leonie... ik hoop op niet opereren maar als de waardes op ontsteking toch weer zijn gestegen zullen ze misschien wel moeten...
Ja, dat hoop ik uiteraard ook, hé!
Ik duim alvast voor goed nieuws
  dinsdag 16 februari 2010 @ 10:07:24 #238
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_78048475
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 09:53 schreef leonieke het volgende:
Btw, het is niet goed zeker dat ik me druk zit te maken in de manier waarop mensen mijn taken overnemen? Eén van mijn taken is mensen informeren over de manieren waarop ze toegelaten worden tot de opleidingen die we aanbieden. Nu moeten een aantal collega's dat overnemen en ik open daarnet mijn mail van het werk en zie dat iemand een mail heeft beantwoord. Vol fouten
En dan maak ik een document van 20 pagina's waar echt ongeveer alle mogelijkheden in vermeld staan met standaardantwoorden en dan nog kunnen ze niet het juiste kiezen
Ik vraag me soms echt af waarom collega's zo nonchalant zijn (want in juni krijg ik die mensen wel over de vloer en dan mag ik gaan zeggen dat ze verkeerd geïnformeerd zijn).

[/klaagpost-over-collega's]
Het is inderdaad niet de bedoeling dat je je hierover druk zit te maken, 1 troost, als de baby er is kun je je hier niet eens meer druk over maken!

Misschien een mailtje naar de betreffende collega dat die zijn/haar bril even moet opzetten en daarnaast dat documentje van jou moet openen?

En verder mailbox dichtlaten, je bent met verlof.
pi_78048523
Ja, ik zou werkgerelateerde mail gewoon niet openen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_78048558
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 10:07 schreef pessie het volgende:

[..]

Het is inderdaad niet de bedoeling dat je je hierover druk zit te maken, 1 troost, als de baby er is kun je je hier niet eens meer druk over maken!

Misschien een mailtje naar de betreffende collega dat die zijn/haar bril even moet opzetten en daarnaast dat documentje van jou moet openen?

En verder mailbox dichtlaten, je bent met verlof.
Weet je, die collega heeft x aantal meer diploma's dan ik (ik ben prof bachelor, zij is doctor) en ik heb al gemerkt bij haar dat ze het niet zo fijn vindt dat iemand die "dommer" is dan haar zegt dat ze een fout heeft gemaakt. Maar ik vind het gewoon zo jammer dat ik zoveel moeite heb gestoken in dat document en zij het blijkbaar te veel moeite vindt om het even door te nemen.

En mailbox dicht laten? Nah, dat gaat me echt niet af Trouwens, ik mag voor één keer werk delegeren door mails door te sturen naar andere mensen die ze moeten afhandelen En ik val ook te veel collega's "lastig" met van die onnozele mails
pi_78048898
Hier ook nog geen baby hoor
pi_78048992
Asy, gefeliciteerd met Harry!! Ik ben benieuwd naar zijn echte naam!

Orea, ik hoop dat het geen opereren wordt!

Leonieke, je hebt verlof hoor! Laat dat werk lekker los, je bent echt wel vervangbaar hoor!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_78049076
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 10:29 schreef Vicky het volgende:
Leonieke, je hebt verlof hoor! Laat dat werk lekker los, je bent echt wel vervangbaar hoor!!
Maar ze maken fouten als ze mij vervangen Maar idd, loslaten Al zal dat beteren als ik meer te doen heb.

Nu ga ik maar eens douchen en dan naar de markt. Met een week vertraging: kip aan 't spit halen En binnenspringen in de winkel voor een borstvoedingsbh. Dat moet ook nog in mijn koffer
pi_78049130
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 10:32 schreef leonieke het volgende:

[..]

Maar ze maken fouten als ze mij vervangen Maar idd, loslaten Al zal dat beteren als ik meer te doen heb.

Nu ga ik maar eens douchen en dan naar de markt. Met een week vertraging: kip aan 't spit halen En binnenspringen in de winkel voor een borstvoedingsbh. Dat moet ook nog in mijn koffer
Wel een ruime maat groter halen!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_78049173
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 10:34 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Wel een ruime maat groter halen!
Ook al mijn borsten nu nog steeds niet veranderd zijn?
Ik zit nu nog altijd op exact dezelfde maat als voor mijn zwangerschap. En over die maat groter? Dat is dan enkel de cup veronderstel ik?
Op veel lijstjes zie ik staan dat je er beter 2 of 3 kan meenemen naar het ziekenhuis, maar ik denk toch dat ik in eerste instantie maar één zal kopen. Het zou ook zonde zijn als ik er twee of drie koop en die dan opeens niet blijken te passen.
  dinsdag 16 februari 2010 @ 10:46:12 #246
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_78049412
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 10:36 schreef leonieke het volgende:

[..]

Ook al mijn borsten nu nog steeds niet veranderd zijn?
Ik zit nu nog altijd op exact dezelfde maat als voor mijn zwangerschap. En over die maat groter? Dat is dan enkel de cup veronderstel ik?
Op veel lijstjes zie ik staan dat je er beter 2 of 3 kan meenemen naar het ziekenhuis, maar ik denk toch dat ik in eerste instantie maar één zal kopen. Het zou ook zonde zijn als ik er twee of drie koop en die dan opeens niet blijken te passen.
Aan de ene kant heb je daar wel gelijk aan, aan de andere kant vermoed ik dat je de eerste paar weken echt geen zin hebt om een BH te gaan kopen...

En als die persoon jou dommer vind dan zichzelf en niet door jou gecorrigeerd wil worden dan laat je dit geval nu echt helemaal los. Als ze zelf zo dom doet... Het is niet dat jij er nu iets aan kunt doen.
pi_78049542
Zo jeetje wat een baby's zijn er geboren zeg!

Freecell gefeliciteerd met Florian, mooie naam
Octo gefeliciteerd met Hannah, ook al zo'n mooie naam
Asy, Harry is er gewoon al en tis nog niet eens de 26e Gefeliciteerd hoor, ben benieuwd naar zijn naam!

Orea, fijn dat het je blindedarm niet is, maar dit is ook niet fijn. Hopelijk hoef je niet geopereerd te worden!

Happy heb idd vandaag mijn 20 weken echo (valt toch wel mee dat geheugen van je dus ). Moet ongeveer zo weg (even vriendlief opjagen die staat nog onder de douche en om half 12 moeten we in Den Hoorn zijn..krijg ik dan weer een beetje de zenuwen van haha. Weet dat ik tijd zat heb maar toch ).
Vind het wel spannend hoor!
pi_78049593
Leuk Sonnetje! Even controleren of het nog steeds een zoon is!
pi_78049746
Haha precies
Dat zat ik ook te bedenken haha.
Ik ben echt serieus bang dat ze opeens zeggen ohw het is een meisje *lol*
(al denk ik van niet, want het was echt overtuigend een jongetje maar toch)
pi_78049901
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 11:00 schreef Sonnetje85 het volgende:
Haha precies
Dat zat ik ook te bedenken haha.
Ik ben echt serieus bang dat ze opeens zeggen ohw het is een meisje *lol*
(al denk ik van niet, want het was echt overtuigend een jongetje maar toch)
Het zou wel een LoL moment zijn!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')