Mijn gsm moet vier opties hebben:quote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:31 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
Tsss![]()
Me heeft : [ afbeelding ]
Beste leuk zo alles erom en eraan.
Wel van het werk dus het is voor mij graties![]()
En betekent het dan dat er geen operatie zit aan te komen? Want dat nieuws heb ik dan ergens gemist, denk ik.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:31 schreef Orea het volgende:
Goeiemorgeneindelijk kon ik paracetamol nemen nu het mijn blindedarm niet was en heb voor het eerst in weken goed geslapen. Ze moesten me zelfs wakker maken.
Gisteren avond laat nog een hele delegatie aan mijn bed gehad aan artsen, ik ben inmiddels overal bekend geloof ik (tis ook wel een verhaal). Zo toch nog bloed prikken om de waardes te checken.
Straks kom er nog een gyn en misschien toch naar huis. Maar wil weten wat dit voor de rest van de zwangerschap betekend qua risico en pijn.
Wat een soap
Bellen, checkquote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:40 schreef leonieke het volgende:
[..]
Mijn gsm moet vier opties hebben:
- ik moet ermee kunnen bellen
- ik moet kunnen smsen
- hij moet een trilalarm hebben
- hij moet dienst kunnen doen als wekker.
Voor de rest gebruik ik toch niets van al die spullen die er nog op zitten
Ja, dat hoop ik uiteraard ook, hé!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:53 schreef Orea het volgende:
Dat hoor ik straks Leonie... ik hoop op niet opereren maar als de waardes op ontsteking toch weer zijn gestegen zullen ze misschien wel moeten...
Het is inderdaad niet de bedoeling dat je je hierover druk zit te maken, 1 troost, als de baby er is kun je je hier niet eens meer druk over maken!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:53 schreef leonieke het volgende:
Btw, het is niet goed zeker dat ik me druk zit te maken in de manier waarop mensen mijn taken overnemen?Eén van mijn taken is mensen informeren over de manieren waarop ze toegelaten worden tot de opleidingen die we aanbieden. Nu moeten een aantal collega's dat overnemen en ik open daarnet mijn mail van het werk en zie dat iemand een mail heeft beantwoord. Vol fouten
![]()
![]()
En dan maak ik een document van 20 pagina's waar echt ongeveer alle mogelijkheden in vermeld staan met standaardantwoorden en dan nog kunnen ze niet het juiste kiezen![]()
Ik vraag me soms echt af waarom collega's zo nonchalant zijn (want in juni krijg ik die mensen wel over de vloer en dan mag ik gaan zeggen dat ze verkeerd geïnformeerd zijn).
[/klaagpost-over-collega's]
Weet je, die collega heeft x aantal meer diploma's dan ik (ik ben prof bachelor, zij is doctor) en ik heb al gemerkt bij haar dat ze het niet zo fijn vindt dat iemand die "dommer" is dan haar zegt dat ze een fout heeft gemaakt. Maar ik vind het gewoon zo jammer dat ik zoveel moeite heb gestoken in dat document en zij het blijkbaar te veel moeite vindt om het even door te nemen.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:07 schreef pessie het volgende:
[..]
Het is inderdaad niet de bedoeling dat je je hierover druk zit te maken, 1 troost, als de baby er is kun je je hier niet eens meer druk over maken!
Misschien een mailtje naar de betreffende collega dat die zijn/haar bril even moet opzetten en daarnaast dat documentje van jou moet openen?
En verder mailbox dichtlaten, je bent met verlof.
Maar ze maken fouten als ze mij vervangenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:29 schreef Vicky het volgende:
Leonieke, je hebt verlof hoor! Laat dat werk lekker los, je bent echt wel vervangbaar hoor!!
Wel een ruime maat groter halen!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:32 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maar ze maken fouten als ze mij vervangenMaar idd, loslaten
Al zal dat beteren als ik meer te doen heb.
Nu ga ik maar eens douchen en dan naar de markt. Met een week vertraging: kip aan 't spit halenEn binnenspringen in de winkel voor een borstvoedingsbh. Dat moet ook nog in mijn koffer
Ook al mijn borsten nu nog steeds niet veranderd zijn?quote:
Aan de ene kant heb je daar wel gelijk aan, aan de andere kant vermoed ik dat je de eerste paar weken echt geen zin hebt om een BH te gaan kopen...quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:36 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ook al mijn borsten nu nog steeds niet veranderd zijn?
Ik zit nu nog altijd op exact dezelfde maat als voor mijn zwangerschap. En over die maat groter? Dat is dan enkel de cup veronderstel ik?
Op veel lijstjes zie ik staan dat je er beter 2 of 3 kan meenemen naar het ziekenhuis, maar ik denk toch dat ik in eerste instantie maar één zal kopen. Het zou ook zonde zijn als ik er twee of drie koop en die dan opeens niet blijken te passen.
Het zou wel een LoL moment zijn!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:00 schreef Sonnetje85 het volgende:
Haha precies
Dat zat ik ook te bedenken haha.
Ik ben echt serieus bang dat ze opeens zeggen ohw het is een meisje *lol*
(al denk ik van niet, want het was echt overtuigend een jongetje maar toch)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |