abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 16 februari 2010 @ 12:00:45 #276
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_78051527
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 11:54 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Of je smeert met een factor 50+
Hoe zit dat eigenlijk? Kun je door met een hoge factor te smeren een zwangerschapsmasker voorkomen? Kan er niets over vinden op google... misschien kijk ik verkeerd.
pi_78051540
Helemaal niet bijgelezen, maar even mijn felicitaties vanaf de gletsjer in Kaprun:

Freecell en Tara, van harte met Florian! Wat een mooie naam, en een prachtige baby! Hoera!

Octo en Octoman, gefeliciteerd met Hannah! Weer zo'n prachtnaam. Veel geluk!

Asy! Gefeliciteerd met je zoon! Ik ben heel benieuwd naar alles. Een fijne kraamtijd gewenst!

[ Bericht 0% gewijzigd door Cantare op 16-02-2010 12:14:26 ]
pi_78051612
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 12:00 schreef pessie het volgende:

[..]

Hoe zit dat eigenlijk? Kun je door met een hoge factor te smeren een zwangerschapsmasker voorkomen? Kan er niets over vinden op google... misschien kijk ik verkeerd.
Volgens mij heeft het te maken met het blokkeren van de uv stralen die je huid doen verkleuren. Met een goede sunblock verkleurt je huid dus niet. Maar een zonnebrand moet je minimaal 30 minuten van te voren opbrengen, dan trekt het goed in je huid en ben je dus beschermt.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_78051685
Hé Cantare, beetje lekker weer daar hoe gaat het skieen met de zwangerschap
Nog veel plezier!

Zonnebank zou ik ook vermijden, lekker onder de warme douche een optie pessie? laat het maar snel voorjaar worden, we hebben genoeg winter gehad nu, ben er ook wel klaar mee
pi_78051776
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 12:06 schreef Mereltje het volgende:
Hé Cantare, beetje lekker weer daar
Heerlijk, echt perfect. Lekker koud maar veel zon!
quote:
hoe gaat het skieen met de zwangerschap
Ik kreeg het advies niet meer te skiën... dus dat heb ik tot nu toe nog niet gedaan (beetje gewandeld en gechilled terwijl man op de skies staat). Ik ben niet zo'n skifanaat, dus erg missen doe ik het niet, maar heel misschien ga ik de komende dagen nog wel even rustig naar beneden.
quote:
Nog veel plezier!
Tnx!
quote:
Zonnebank zou ik ook vermijden, lekker onder de warme douche een optie pessie? laat het maar snel voorjaar worden, we hebben genoeg winter gehad nu, ben er ook wel klaar mee
x 2, laat die lente maar komen!

Trouwens, ik zag net je 20 weken-echo, mooi!
pi_78051868
Veel plezier daar nog Cantare!
pi_78052083
Octo, van harte met jullie meisje Wat een mooie naam . Op het idee gekomen ná 29 januari ?
Geniet lekker van de kraamtijd.
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_78052104
Simmu wat een goed nieuws Zal al een grote geruststelling betekenen, vermoed ik. En dat is waarschijnlijk voor nu het belangrijkste

Mereltje: ik voel me helemaal nog geen LLM hoor Ben nu eigenlijk echt aan het genieten van de zwangerschap en de rust.

Ymme, dat verwoorden gaat bij mij ook nooit zo goed. Zo vervelend als ik dan iets wil vragen aan een dokter en me dan niet deftig kan uitdrukken. Had ik vroeger ook al altijd bij een dokter: ja, het doet pijn *hierzo* "maar wat voor pijn is het?" "ja euh.. pijn pijn?"

En pessie, zo'n zwangerschapsmasker zou ik toch ook proberen te vermijden. Mijn schoonzus heeft het gekregen bij haar eerste zwangerschap en bij haar tweede had ze er onmiddellijk terug last van. Je wil niet weten hoeveel crèmekes ze er tegenaan heeft gegooid en nog leek het niet echt te verminderen Kan een warme douche niet helpen? Of een warm bad? Lekker luieren?

Cantare: veel plezier ginder op vakantie!

En vandaag... kip aan 't spit voor leonie Damn, hoeveel zin kun je hebben in kip aan 't spit
pi_78052403
Asy, jij van harte met de geboort van jullie zoon 'Harry'! Geniet er maar lekker van de komende tijd.
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_78052487
Ik begin nu eigenlijk wel heel nieuwsgierig te worden naar de naam van kleine 'Harry' En een foto
Maar ik denk dat Asy te verliefd is nu om even te komen fokken

(Weet iemand eigenlijk of het een thuisbevalling is geweest of is Asy naar het ziekenhuis moeten gaan?)
pi_78052591
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 12:32 schreef leonieke het volgende:
Ik begin nu eigenlijk wel heel nieuwsgierig te worden naar de naam van kleine 'Harry' En een foto
Maar ik denk dat Asy te verliefd is nu om even te komen fokken

(Weet iemand eigenlijk of het een thuisbevalling is geweest of is Asy naar het ziekenhuis moeten gaan?)
Ziekenhuis, daar werkt Cara sindskort en die zei dat ze er een paar verdiepingen boven zat. Ben benieuwd wat de reden was, want ze wilde thuis bevallen
Lotte!
Noah!
pi_78052689
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 12:36 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Ziekenhuis, daar werkt Cara sindskort en die zei dat ze er een paar verdiepingen boven zat. Ben benieuwd wat de reden was, want ze wilde thuis bevallen
Ik wilde ook heel graag thuis bevallen, maar zodra de bevalling begon ben ik daar heel snel op terug gekomen
pi_78052892
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 12:36 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Ow, de link tussen Cara en het ziekenhuis heb ik dan gemist. Wel tof, krijg je direct kraamvisite van een medefokker

Ticootje, betekent dit dan dat je automatisch voor de tweede voor een ziekenhuisbevalling gaat kiezen of hou je beide opties nog open?
pi_78052911
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 11:33 schreef ymme het volgende:
Hier een beetje een raar, trekkering gevoel in mijn buik.
Gisteren waren het steken, maar nu is het echt ja, trekkerig. (vind het altijd zo moeilijk te verwoorden als ik iets voel ofzo).

Ik hoop dat onze zoon, ons niet al te lang meer in spanning gaat houden.
Hmm spannend
♥ K, N, R en F ♥
pi_78052918
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 12:45 schreef leonieke het volgende:

[..]

Ow, de link tussen Cara en het ziekenhuis heb ik dan gemist. Wel tof, krijg je direct kraamvisite van een medefokker

Ticootje, betekent dit dan dat je automatisch voor de tweede voor een ziekenhuisbevalling gaat kiezen of hou je beide opties nog open?
Ik ben ook teruggekomen van geen pijnstilling
Nee rag er maar lekker een ruggeprik in, bitte!
pi_78053029
Haha, op de familiebijeenkomst gisteren ook: "oh, zie, iedereen hier van de familie bevalt zonder pijnstilling. Zo leuk" (in de laatste 6 maand zijn er twee nichten van mijn man bevallen).
Heb ik toch maar heel duidelijk gemaakt dat ik aangetrouwde familie ben

Niet dat ik persé direct een ruggenprik moet hebben als ik binnenga, maar ik ga toch ook niet beweren dat ik er sowieso geen wil
pi_78053086
Hier ook nog niks hoor

Ik ben rustig op me werk, me vrouwtje viert lichtelijk haar verjaardag met dr ouders en ik doe straks mee.

Morgen vanaf 8 uur gaan we er werk van maken
pi_78053189
Gefeliciteerd met jullie dochter Octopussy Mooie naam!

Asyniur gefeliciteerd met jullie mannetje, ben benieuwd naar zijn naam

Ik ben juist zo enorm blij dat ik thuis bevallen ben! Heerlijk hangend op mijn eigen wc de weeen weg puffen , gewoon het in je eigen vertrouwde omgeving zijn vond ik heel fijn.
Achteraf gezien had Wolf nooit thuis geboren mogen worden, want had in vruchtwater gepoept wat de stagiaire vk goed gezien had toen mijn vliezen braken, de vk zelf dacht dat het geen poep was.
Alsnog moesten we naar het zk om mij onder narcose te hechten, maar ik vond het 3x niks daar, dat kille onpersoonlijke.
Maar in het zk hebben ze dan wel weer meteen alle hulp voorhanden als bij de bevalling iets niet goed dreigt te gaan, dat realiseer ik me nu ook wel meer, het zh hier zit een plaats verderop, dus zou bij iets ernstigs ook weer niet binnen 5 min in een zh kunnen zijn.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_78053224
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 12:46 schreef Sc0rPi0n het volgende:

[..]

Hmm spannend
Het is alweer bijna weg gewoon.
Ik vertrouw mijn eigen lichaam niet meer. Ik word gewoon voor de gek gehouden. Ben helemaal niet zwanger joh. Dus hoef ook niet te gaan zitten wachten op weeen, want hoef dus niet te bevallen.
pi_78053227
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 12:00 schreef pessie het volgende:

[..]

Ik heb gewoon tijdens mn zwangerschap in tankini meerdere keren op het strand en zwembad volluit in de zon gelegen,heel goed ingesmeerd en niks raars gebeurd, echt bruin niet geworden overigens haha
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_78053256
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 12:50 schreef Co_OL het volgende:
Hier ook nog niks hoor

Ik ben rustig op me werk, me vrouwtje viert lichtelijk haar verjaardag met dr ouders en ik doe straks mee.

Gefeliciteerd met je vrouw.
En misschien begint het vanacht wel spontaan. Dat zou heel mooi zijn.!
Zo niet, succes morgen
pi_78053520
Mja, Poppejans, op 5 minuten van een ziekenhuis wonen geeft wel nog dat bijkomend voordeel. Hier is het ongeveer 40 minuten rijden met de wagen (zonder files).
Maar wat raar dat de stagiaire het wel goed had gezien en de VK zelf niet.

Ik hoor wel alleen maar heel positieve verhalen over de vroedvrouwen in Jette dus ik hoop dat het daar toch een ietwat persoonlijke behandeling zal zijn.
pi_78053815
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 13:04 schreef leonieke het volgende:
Mja, Poppejans, op 5 minuten van een ziekenhuis wonen geeft wel nog dat bijkomend voordeel. Hier is het ongeveer 40 minuten rijden met de wagen (zonder files).
Maar wat raar dat de stagiaire het wel goed had gezien en de VK zelf niet.

Ik hoor wel alleen maar heel positieve verhalen over de vroedvrouwen in Jette dus ik hoop dat het daar toch een ietwat persoonlijke behandeling zal zijn.
Ja, en Wolf huilde niet, dus moesten ze hem stimuleren en hadden zuurstof al klaar staan, dan knijp je hem toch wel effe en lijken seconden even uren te duren.
Toen bedacht ik me wel dat als we een ambulance nodig hadden gehad, dat die er nooit binnen enkele tellen zou zijn enzo, best een beetje eng.

Ooh maar ik ben zo benieuwd naar jouw jongetje, echt zo spannend man, je zit gewoon in je laatste daagjes!
pi_78053880
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 12:50 schreef Co_OL het volgende:
Hier ook nog niks hoor

Ach als het dan komt dan heb je 2 verjaardagen op 1 dag en vergeet je de verjaardag van je vrouw ook niet meer zo snel
♥ K, N, R en F ♥
pi_78053883
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 13:14 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Ja, en Wolf huilde niet, dus moesten ze hem stimuleren en hadden zuurstof al klaar staan, dan knijp je hem toch wel effe en lijken seconden even uren te duren.
Toen bedacht ik me wel dat als we een ambulance nodig hadden gehad, dat die er nooit binnen enkele tellen zou zijn enzo, best een beetje eng.
Maar de VK's zijn daar bij jullie toch veel meer op geoefend, lijkt me? Met al die ervaringen in thuisbevallingen? (al zou ik het zelf nooit doen, hoor, maar dat komt ook omdat het hier niet zo ingeburgerd is).
quote:
Ooh maar ik ben zo benieuwd naar jouw jongetje, echt zo spannend man, je zit gewoon in je laatste daagjes!
Raar, hé? Wie had dat ooit durven denken tijdens onze rammel-dagen-weken-maanden-jaren?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')