Hoe zit dat eigenlijk? Kun je door met een hoge factor te smeren een zwangerschapsmasker voorkomen? Kan er niets over vinden op google... misschien kijk ik verkeerd.quote:
Volgens mij heeft het te maken met het blokkeren van de uv stralen die je huid doen verkleuren. Met een goede sunblock verkleurt je huid dus niet. Maar een zonnebrand moet je minimaal 30 minuten van te voren opbrengen, dan trekt het goed in je huid en ben je dus beschermt.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:00 schreef pessie het volgende:
[..]
Hoe zit dat eigenlijk? Kun je door met een hoge factor te smeren een zwangerschapsmasker voorkomen? Kan er niets over vinden op google... misschien kijk ik verkeerd.
Heerlijk, echt perfect. Lekker koud maar veel zon!quote:
Ik kreeg het advies niet meer te skiën... dus dat heb ik tot nu toe nog niet gedaan (beetje gewandeld en gechilled terwijl man op de skies staat). Ik ben niet zo'n skifanaat, dus erg missen doe ik het niet, maar heel misschien ga ik de komende dagen nog wel even rustig naar beneden.quote:hoe gaat het skieen met de zwangerschap
Tnx!quote:Nog veel plezier!
x 2, laat die lente maar komen!quote:Zonnebank zou ik ook vermijden, lekker onder de warme douche een optie pessie? laat het maar snel voorjaar worden, we hebben genoeg winter gehad nu, ben er ook wel klaar mee
Ziekenhuis, daar werkt Cara sindskort en die zei dat ze er een paar verdiepingen boven zat. Ben benieuwd wat de reden was, want ze wilde thuis bevallenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:32 schreef leonieke het volgende:
Ik begin nu eigenlijk wel heel nieuwsgierig te worden naar de naam van kleine 'Harry'En een foto
![]()
Maar ik denk dat Asy te verliefd is nu om even te komen fokken
(Weet iemand eigenlijk of het een thuisbevalling is geweest of is Asy naar het ziekenhuis moeten gaan?)
Ik wilde ook heel graag thuis bevallen, maar zodra de bevalling begon ben ik daar heel snel op terug gekomenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:36 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Ziekenhuis, daar werkt Cara sindskort en die zei dat ze er een paar verdiepingen boven zat. Ben benieuwd wat de reden was, want ze wilde thuis bevallen
Ow, de link tussen Cara en het ziekenhuis heb ik dan gemist. Wel tof, krijg je direct kraamvisite van een medefokkerquote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:36 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Ziekenhuis, daar werkt Cara sindskort en die zei dat ze er een paar verdiepingen boven zat. Ben benieuwd wat de reden was, want ze wilde thuis bevallen
Hmm spannendquote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:33 schreef ymme het volgende:
Hier een beetje een raar, trekkering gevoel in mijn buik.
Gisteren waren het steken, maar nu is het echt ja, trekkerig. (vind het altijd zo moeilijk te verwoorden als ik iets voel ofzo).
Ik hoop dat onze zoon, ons niet al te lang meer in spanning gaat houden.
Ik ben ook teruggekomen van geen pijnstillingquote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:45 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ow, de link tussen Cara en het ziekenhuis heb ik dan gemist. Wel tof, krijg je direct kraamvisite van een medefokker![]()
Ticootje, betekent dit dan dat je automatisch voor de tweede voor een ziekenhuisbevalling gaat kiezen of hou je beide opties nog open?
Het is alweer bijna weg gewoon.quote:
Ik heb gewoon tijdens mn zwangerschap in tankini meerdere keren op het strand en zwembad volluit in de zon gelegen,heel goed ingesmeerd en niks raars gebeurd, echt bruin niet geworden overigens hahaquote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:00 schreef pessie het volgende:
[..]
Hoe zit dat eigenlijk? Kun je door met een hoge factor te smeren een zwangerschapsmasker voorkomen? Kan er niets over vinden op google... misschien kijk ik verkeerd.
Gefeliciteerd met je vrouw.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:50 schreef Co_OL het volgende:
Hier ook nog niks hoor
Ik ben rustig op me werk, me vrouwtje viert lichtelijk haar verjaardag met dr ouders en ik doe straks mee.
Morgen vanaf 8 uur gaan we er werk van maken
Ja, en Wolf huilde niet, dus moesten ze hem stimuleren en hadden zuurstof al klaar staan, dan knijp je hem toch wel effe en lijken seconden even uren te duren.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:04 schreef leonieke het volgende:
Mja, Poppejans, op 5 minuten van een ziekenhuis wonen geeft wel nog dat bijkomend voordeel. Hier is het ongeveer 40 minuten rijden met de wagen (zonder files).
Maar wat raar dat de stagiaire het wel goed had gezien en de VK zelf niet.
Ik hoor wel alleen maar heel positieve verhalen over de vroedvrouwen in Jette dus ik hoop dat het daar toch een ietwat persoonlijke behandeling zal zijn.
Ach als het dan komt dan heb je 2 verjaardagen op 1 dag en vergeet je de verjaardag van je vrouw ook niet meer zo snelquote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:50 schreef Co_OL het volgende:
Hier ook nog niks hoor
Ik ben rustig op me werk, me vrouwtje viert lichtelijk haar verjaardag met dr ouders en ik doe straks mee.
Morgen vanaf 8 uur gaan we er werk van maken
Maar de VK's zijn daar bij jullie toch veel meer op geoefend, lijkt me? Met al die ervaringen in thuisbevallingen? (al zou ik het zelf nooit doen, hoor, maar dat komt ook omdat het hier niet zo ingeburgerd is).quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:14 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ja, en Wolf huilde niet, dus moesten ze hem stimuleren en hadden zuurstof al klaar staan, dan knijp je hem toch wel effe en lijken seconden even uren te duren.
Toen bedacht ik me wel dat als we een ambulance nodig hadden gehad, dat die er nooit binnen enkele tellen zou zijn enzo, best een beetje eng.
Raar, hé? Wie had dat ooit durven denken tijdens onze rammel-dagen-weken-maanden-jaren?quote:Ooh maar ik ben zo benieuwd naar jouw jongetje, echt zo spannend man, je zit gewoon in je laatste daagjes!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |