abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 16 februari 2010 @ 11:06:49 #251
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_78049904
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 10:25 schreef ymme het volgende:
Hier ook nog geen baby hoor
Heb even op je babysite gebliekt. Leuk hoor....
Maar als je je baby naar opa gaat vernoemen dan weet ik de naam denk ik al...
pi_78049905
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 10:46 schreef pessie het volgende:

[..]

Aan de ene kant heb je daar wel gelijk aan, aan de andere kant vermoed ik dat je de eerste paar weken echt geen zin hebt om een BH te gaan kopen...

En als die persoon jou dommer vind dan zichzelf en niet door jou gecorrigeerd wil worden dan laat je dit geval nu echt helemaal los. Als ze zelf zo dom doet... Het is niet dat jij er nu iets aan kunt doen.
Oh, maar daar heb ik dan een man voor, hé Het is dan maar kwestie van in dezelfde winkel (is van hier maar een paar minuten rijden, net bij de supermarkt waar hij toch heen zal moeten ) hetzelfde merk en dezelfde maat te kopen als hij past.

En idd, aan die collega kan ik nu niets doen. Wordt vervolgd! (in juni ).
  dinsdag 16 februari 2010 @ 11:07:50 #253
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_78049931
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 11:06 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Het zou wel een LoL moment zijn!
Dat zou helemaal niet LOL zijn. Haha.
  dinsdag 16 februari 2010 @ 11:09:50 #254
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_78049976
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 11:06 schreef leonieke het volgende:

[..]

Oh, maar daar heb ik dan een man voor, hé Het is dan maar kwestie van in dezelfde winkel (is van hier maar een paar minuten rijden, net bij de supermarkt waar hij toch heen zal moeten ) hetzelfde merk en dezelfde maat te kopen als hij past.

En idd, aan die collega kan ik nu niets doen. Wordt vervolgd! (in juni ).
Oh ja, als hij past inderdaad... En wat te doen bij niet passen? Wat trouwens ook heel goed werkt is een verlengstukje tussen beide delen. Dat heb ik nu en mn BH's zitten weer een stuk beter!
  dinsdag 16 februari 2010 @ 11:10:12 #255
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_78049985
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 10:07 schreef pessie het volgende:

[..]

Het is inderdaad niet de bedoeling dat je je hierover druk zit te maken, 1 troost, als de baby er is kun je je hier niet eens meer druk over maken!
zo waar!
pi_78050004
In de familie waren ze gisteren ook bezig tegen mij: "stel je voor dat het een meisje is en je dat aan de telefoon moet zeggen tegen iemand"
Heb ik maar direct gezegd dat het toch zeker twee dagen zal duren vooraleer ik dan iemand verwittig dat ik ben bevallen

Maar nee, serieus, het zou allemaal loslopen (we hebben ook niets typisch-jongen gekocht ofzo) maar ik denk wel dat iedereen zou denken dat we ze allemaal opzettelijk op het verkeerde been hebben gezet (zeker omdat we allebei al heel de tijd zeggen: we maken er geen punt van, iedereen mag van ons weten wat het geslacht is).
Maar ik zweer het dus nu plechtig: als het een meisje zou zijn, zou ik even geschrokken zijn als jullie
  dinsdag 16 februari 2010 @ 11:14:41 #257
259886 pessie
pi_78050098
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 11:11 schreef leonieke het volgende:
In de familie waren ze gisteren ook bezig tegen mij: "stel je voor dat het een meisje is en je dat aan de telefoon moet zeggen tegen iemand"
Heb ik maar direct gezegd dat het toch zeker twee dagen zal duren vooraleer ik dan iemand verwittig dat ik ben bevallen

Maar nee, serieus, het zou allemaal loslopen (we hebben ook niets typisch-jongen gekocht ofzo) maar ik denk wel dat iedereen zou denken dat we ze allemaal opzettelijk op het verkeerde been hebben gezet (zeker omdat we allebei al heel de tijd zeggen: we maken er geen punt van, iedereen mag van ons weten wat het geslacht is).
Maar ik zweer het dus nu plechtig: als het een meisje zou zijn, zou ik even geschrokken zijn als jullie
Maar jij hebt volgens mij al best vaak bevestiging gekregen dat het een jongen is toch? En laat ons alsjeblieft niet 2 dagen in spanning!
pi_78050099
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 11:09 schreef pessie het volgende:

[..]

Oh ja, als hij past inderdaad... En wat te doen bij niet passen? Wat trouwens ook heel goed werkt is een verlengstukje tussen beide delen. Dat heb ik nu en mn BH's zitten weer een stuk beter!
Ja, bij niet passen? Dan zou ik nu ongeveer elke maat moeten kopen om zeker te zijn dat er één tussen zit die past na de bevalling. Zoiets kun je volgens mij gewoon niet voorspellen. En dus is het kwestie van een gokje te wagen. Ik denk trouwens dat er vroeger ook geen voedingsbh's waren en mensen toch borstvoeding gaven.
Zie, dat zijn dus echt dingen waar ik me niet druk kan over maken En dat heeft echt niets te maken met het feit dat het mij niet interesseert, maar je kan gewoon onmogelijk op voorhand inspelen op alle mogelijke scenario's (of je moet er natuurlijk veel geld tegenaan gooien )
pi_78050146
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 11:14 schreef pessie het volgende:

[..]

Maar jij hebt volgens mij al best vaak bevestiging gekregen dat het een jongen is toch? En laat ons alsjeblieft niet 2 dagen in spanning!
Best vaak?
1 keer eigenlijk, op de 20-weken-echo Tijdens de 32-weken-echo ben ik vergeten te vragen of ze nog even wilden checken

Maar nu moet ik echt mijn kip aan 't spit halen op de markt of ik moet weer een week wachten en ik heb er al een week zin in
En dan spring ik direct bij de prémaman binnen. Eens zien wat ze me daar adviseren
pi_78050339
zo. ik heb me door het ijs van en naar maatschappelijk werk (en supermarkt) geworsteld en nu ben ik blij mocht ik in het ziekenhuis belanden gaan ze (met spoed) bemiddelen zodat selene gewoon hier naar de kinderopvang mag tijdelijk danwel dat we thuiszorg krijgen. daarnaast had zij zoiets van "bij een vroeggeboorte krijg je ws geen kraamzorg als de kleintjes thuiskomen, da's geen doen dan met 2 pasgenorenen en een dreumes, daar kan geen ouderschapsverlof tegenop, dus dan kan er ook extra thuiszorg geregeld worden. hopelijk is het allemaal niet nodig, maar ik ben zooooo opgelucht dat als het wel nodig is, het allemaal ook kan
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_78050386
Fijn simmu! Dat moet lekker voelen!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_78050569
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 11:24 schreef Ticootje het volgende:
Fijn simmu! Dat moet lekker voelen!
ja, het begon me toch wel heel erg dwars te zitten nu. ben echt heel opgelucht!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_78050572
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 11:06 schreef amaranta het volgende:

[..]

Heb even op je babysite gebliekt. Leuk hoor....
Maar als je je baby naar opa gaat vernoemen dan weet ik de naam denk ik al...
Alleen hier op fok! is bekend dat we de baby naar opa gaan vernoemen. En ik heb de naam ook al eens genoemd.

Leuke babysite he, dat was leuk om te doen. Maar nu mag het wel 'ingevuld' worden zeg maar.
Wij willen onze baby.
pi_78050593
Happyme28, Leonieke, Co_OL, Ymme en de rest van dames die bijna moeten bevallen succes met de laatste loodjes! Hoe noemen jullie dat nou? LLM's

Orea wel prettig om misschien weer naar huis te kunnen, hopelijk krijg je straks meer informatie over hoe verder..

Sonnetje succes met de 20 weken echo straks! Flugeltje heb jij deze week ook de 20 weken echo of gewoon controle-echo?

Bedankt dames voor de felicitaties voor mijn mijlpaal en goede echo, de echofoto is niet echt duidelijk maar je ziet toch al een hoop. Gisteren lekker een taartje gegeten met mijn vriend om het te vieren Ik heb trouwens ook de dvd gekeken van Moeders van Moeders 'het grote wonder' wat gebeurt er toch veel in je buik, indrukwekkend om het te zien. Vandaag allemaal kleertjes gekregen van een collega, vanavond eens even lekker uitzoeken
pi_78050604
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 11:22 schreef simmu het volgende:
zo. ik heb me door het ijs van en naar maatschappelijk werk (en supermarkt) geworsteld en nu ben ik blij mocht ik in het ziekenhuis belanden gaan ze (met spoed) bemiddelen zodat selene gewoon hier naar de kinderopvang mag tijdelijk danwel dat we thuiszorg krijgen. daarnaast had zij zoiets van "bij een vroeggeboorte krijg je ws geen kraamzorg als de kleintjes thuiskomen, da's geen doen dan met 2 pasgenorenen en een dreumes, daar kan geen ouderschapsverlof tegenop, dus dan kan er ook extra thuiszorg geregeld worden. hopelijk is het allemaal niet nodig, maar ik ben zooooo opgelucht dat als het wel nodig is, het allemaal ook kan
Fijn om van te voren te weten, dat het goed komt.
Dat is een grote zorg minder.
pi_78050681
Hier een beetje een raar, trekkering gevoel in mijn buik.
Gisteren waren het steken, maar nu is het echt ja, trekkerig. (vind het altijd zo moeilijk te verwoorden als ik iets voel ofzo).

Ik hoop dat onze zoon, ons niet al te lang meer in spanning gaat houden.
  dinsdag 16 februari 2010 @ 11:37:44 #267
259886 pessie
pi_78050792
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 11:22 schreef simmu het volgende:
Wat ontzettend goed geregeld bij jullie! Fijn dat er zoveel mogelijk is! Ik kan me ontzettend goed voorstellen dat je opgelucht bent!
(bij schoonzus kon niets geregeld worden, en dat met 2 peuters, die hebben privehulp in moeten schakelen en flink moeten dokken helaas...)
  dinsdag 16 februari 2010 @ 11:42:51 #268
259886 pessie
pi_78050959
Hoi, misschien vinden jullie het een beetje stom maar graag jullie advies. Ik ben gigachagrijnig vandaag door slecht slapen, drukte en die stomme winter. Kan het echt heel veel kwaad als ik vanmiddag 20 minuutjes onder een 22 lamps zonnebank ga liggen? Ik ben dit jaar niet onder de zonnebank geweest omdat het niet zo goed is, maar voel me zo kl*t*. Ik zal me goed insmeren. Wat denken jullie?

Oh ja, 17 weken mijlpaal hier.
pi_78051034
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 11:42 schreef pessie het volgende:
Hoi, misschien vinden jullie het een beetje stom maar graag jullie advies. Ik ben gigachagrijnig vandaag door slecht slapen, drukte en die stomme winter. Kan het echt heel veel kwaad als ik vanmiddag 20 minuutjes onder een 22 lamps zonnebank ga liggen? Ik ben dit jaar niet onder de zonnebank geweest omdat het niet zo goed is, maar voel me zo kl*t*. Ik zal me goed insmeren. Wat denken jullie?

Oh ja, 17 weken mijlpaal hier.
quote:
Zonnebank/sauna
Of een hoge omgevingstemperatuur tijdens de zwangerschap kwaad kan, is
niet bekend. Mogelijk is het verstandig de eerste maanden van de zwangerschap
langdurig hete baden, saunabezoek of zonnebank te vermijden. De sauna wordt daarom door ons tot 16 weken zwangerschap afgeraden. De zonnebank kan een zwangerschapsmasker (een bruine verkleuring van de gezichtshuid) veroorzaken of verergeren. Dit kan ook gebeuren door langdurig zonnen. Bij de één verdwijnt dit na de zwangerschap, bij de ander niet.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_78051125
Vorige zwangerschap heb ik daarom ook de zon gemeden...
pi_78051129
Ai, zwangerschapsmasker. Dat wil je echt niet!
Ik zou het gewoon niet doen Pessie, zet de kachel maar wat hoger dan en pak een goed boek

Of ga slapen!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_78051150
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 11:48 schreef Vlindur het volgende:
Ik zou het gewoon niet doen Pessie, zet de kachel maar wat hoger dan en pak een goed boek

Of ga slapen!
of neem een lekkere warme douche of warm bad
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_78051261
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 11:49 schreef Vicky het volgende:

[..]

of neem een lekkere warme douche of warm bad
Ik ga binnenkort lekker naar de sauna... Gewoon om daar lekker te ontspannen. Het ruikt er altijd zo heerlijk, lekker in je blote kont lopen en in het bubbelbad, lekker zwemmen enz... En de hete sauna, daar hou ik toch al niet van, dus die sla ik gewoon over.

Kan ik meteen mn wenkbrauwen even laten plukken!
  dinsdag 16 februari 2010 @ 11:53:25 #274
259886 pessie
pi_78051301
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 11:48 schreef Vlindur het volgende:

Of ga slapen!
Ok, ik wil inderdaad nu echt geen zwangerschapsmasker, vrijdag gaat mn broer trouwen... De verwarming heeft trouwens al moeite met het 20 graden houden hier in huis, maar zal es kijken of ie nog wat extra omhoog wil.
pi_78051335
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 11:53 schreef pessie het volgende:

[..]

Ok, ik wil inderdaad nu echt geen zwangerschapsmasker, vrijdag gaat mn broer trouwen... De verwarming heeft trouwens al moeite met het 20 graden houden hier in huis, maar zal es kijken of ie nog wat extra omhoog wil.
Of je smeert met een factor 50+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')